augustus 2011 buikjes lekker vroeg hahahaha

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door anita205, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dounii

Dounii Lid

30 nov 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik meld me hier ook! Ik ben 11 augustus uitgerekend, heb de eerste echo en intake bij de vk vrijdag gehad en over 3 weken weer een echo.

Iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap!

2. Gonca

Gonca Bekend lid

27 okt 2009
    743
    0
    0
    Mooie buikjes:D:D

3. Gonca

Gonca Bekend lid

27 okt 2009
    743
    0
    0
    Gefeliciteerd Dounii,:D
    Hoe was je eerste echo?

4. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Ook ik mag me hier melden!
    Ik ben 18 augustus uitgerekend!
    Bij mij is er nog niet zo veel te zien, haha! Ben behoorlijk stevig van mezelf, ben benieuwd wanneer het allemaal goed te zien is!
    Laatste paar dagen ben ik beetje van slag geweest, echt vreselijk last van m'n darmen, echt niet leuk! Maar vandaag gaat het goed! (Lang leve kiwi's!)

Gefeliciteerd allemaal!!!:D

5. Patronique

Patronique Actief lid

1 nov 2010
    102
    0
    0
    Limburg
    Hallo meiden,

Ik mag mezelf hier ook melden.
    Afgelopen zaterdag middag en zondag ochtend positief getest!!
    ik heb as maandag al een afspraak met de verloskundige :( Ik belde haar om te vragen hoe en wat en toen zei ze dat ik as maandag al wel langs kan komen..
    Buikje is er nog niet maar zal snel een foto maken.

En voor alle andere (nieuwe) zwangere: gefeliciteerd en geniet ervan!!
    Ik kan het nog niet echt geloven haha

6. wennietje

wennietje Actief lid

8 dec 2010
    345
    0
    0
    ik ben vandaag 5 weken en 3 dagen maar ik heb al echt een buikje k kan mijn broeken al niet meer aan.

Mijn vorige zwangerschap had ik het ook zo snel 10 weken leek ik al ruim 3 maanden helaas heb ik die zwangerschap met 6 maanden af moeten breken het is ook nog niet heel lang gelden (15Oktober)
    dus misschien daarom zo snel een buikje maar zoals ik al zei ik had dat vorige keer ook .

ps ik heb normaal echt een heel erg platte buik geen spoor van ook maar een mienie buikje dus daar licht het niet aan.

7. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Dounii&Patronique
    Gefeliciteerd!!!

8. wennietje

wennietje Actief lid

8 dec 2010
    345
    0
    0
    ik heb trouwens zaterdag een echo gehad ik was naar de eerste hulp gestuurt wegens extreme buikpijn en misselijkheid ik was nog maar 5 weken en 1 dag alles zag er voor de tijd goed uit er was een vruchtzakje te zien mijn hcg was goed 3700.

helaas hebbenze niet gevonden waardoor ik me zo voelde kwam ieder geval niet door de zwangerschap helas stond ik vanochtend op en was weer verschrikkelijk misselijk ik hou geen eten en drinken binnen huisarts gebeld net en die zij ik ga eens kijken wat je mag hebben tegen de misselijkheid dan zorg ik daqt het vanmiddag bij de apotheek klaarlicht dus hoop dat dat werkt voel me er niet beter door

9. Dounii

Dounii Lid

30 nov 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eerste echo was erg leuk, we konden het hartje zien kloppen, helaas niet gehoord, maar het blijft bijzonder!

@wennietje: Wat vervelend.. Hopelijk ben je snel weer beter!

10. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Dounii
    Gaaf hartje zien kloppen! Wanneer mag je weer?

@wennietje
    wat balen girl... hoop voor je dat het snel over zal gaan!

11. Dounii

Dounii Lid

30 nov 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    10 januari mag ik voor de tweede echo.
    Nog precies 3 weekjes, kan niet wachten!

12. Mom

Mom Actief lid

5 nov 2010
    400
    0
    0
    trotse mama!!
    hallo,
    ik mag me ook aanmelden hoor ;)
    gefeli allemaal :D:D

13. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    @ Wennietje; Gefeliciteerd! Hoop dat je je weer wat beter voelt en gewoon kan genieten van je zwangerschap!

@Vlinder: Gefeliciteerd! Ja, die darmen...pff...daar kunnen we allemaal wel over meepraten denk ik haha!

@Patronique: Ook gefeliciteerd! Is er een reden dat je zo snel naar de vk mag? Ik mag met 10 weken pas...

@Dounni: Gefeliciteerd! Super om het hartje te zien kloppen... Kan niet wachten tot wij mogen ;)

@hier: Misselijk! Eerste weken totaal geen last en nu, bah! Hoop dat het gauw weer over gaat...

Edit: @Mom; Ook gefeliciteerd! (je was net aan het posten tijdens mijn typen)

14. Trine

Trine Actief lid

Vandaag bij de gynaecoloog geweest en daar gehoord dat ik nog maar 5 weken en 2 dagen zwanger ben ipv 6 weken en 1 dag :(. Kleine ontgoocheling, maar de dooierzak zag er zo mooi uit *straal straal* en alles zit mooi op zijn plaats, dus het belooft een leuke zwangerschap te worden!!

15. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ik zal ook even spammen. :D Er is nog érg weinig te zien hier, maar ik zie zelf wel verschil. En jullie?;)
    Deze is met 5 weken:
    Bekijk bijlage 116297

16. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
  17. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    @Trine; Kan me voorstellen dat het even een domper was, maar super toch dat alles goed is?! Gefeliciteerd :D

@Bibi: Ik zie wel verschil hoor! :D

18. Gonca

Gonca Bekend lid

27 okt 2009
    743
    0
    0
    Wennietje Wat een lief,schattig, buikje heb jij:p

19. Gonca

Gonca Bekend lid

27 okt 2009
    743
    0
    0
    Wat fijn, hartje hoor je nog wel waarschijnlijk 2 echo:D
    Ben blij voor je:)

20. Patronique

Patronique Actief lid

1 nov 2010
    102
    0
    0
    Limburg
    Nee geen reden toe eigenlijk. Het is ons 1ste kindje en de 2e ronde pas verder nooit iets geweest of gebeurd..

Deel Deze Pagina