@lilaa zit er dik in ach heeft hij het straks voor het uitkiezen @hier weer bij gyn geweest totaal nu 7 kilo aangekomen bloedruk 105/61 over 4 week weer, de dames waren heerlijk aan het zwemmen, de onderste lag in stuit nu maar hopen dat ze nog draait!! urine controle gehad & bloedprikken over 2 week weer echo en vk bezoek. Gyn vond me slank voor een tweeling nou mijn dag kan niet meer stuk hihi FF langs prenatal geweest 2 kleine shirtjes gekocht met kleine zus en 1 met grote zus
@missa: mooi buikje!! Waar heb je het proefje besteld? Iemand nog leuke tips voor leuke websites voor kaartjes? wij hebben onze trouwkaart bij hipdesign besteld en die hebben ook leuke geboortekaartjes dus dat is alvast een leuke optie... @brechje: gaaaaaaf he, zo'n uitgebreide echo?!! En wat gaaf dat je ook filmpjes mee kreeg! Echt schattig zeg! bij jou is het wel mooi uitgezoomd, denk dat ze dat bij ons niet deden omdat we niet wilden weten wat het wordt? Ziet er gaaf uit in elk geval! @mamavan dean: welkom hier en proficiat, leuk zeg, wauw een 4e!
Proficiat met je meisje!! Lilaa, ik krijg iig ook 1 knul! Hoe plaats ik hier ook alweer foto's? hier links van foto's met 19.3 http://www.mijnalbum.nl/Foto-G448LOBK.jpg http://www.mijnalbum.nl/Foto-6IEBUTGJ.jpg
Gefeliciteerd allemaal! Wij hebben gisteren de 20 weken echo gehad en ik was ervan overtuigd dat we een jongen zouden krijgen, maar het wordt een meisje. We moesten allebei heel erg lachen, vinden het ook echt te leuk! En het maakt gewoon echt niet uit wat het geslacht is! Maar het is wel een eigenwijze dame, want ze wilde ze niet omdraaien. En mama maar springen en wiebelen.... Dus nu moeten we dinsdag terugkomen voor de ruggegraat en de nieren. Dus 20 weken echo.2....
@Sjulie jij ook een jongentje echt leuk hoor Trouwens mooi buikje @Merry78 Gefeliciteerd een meisjee @Iedereen Nou dames ik ga zo lekker de stad in, met manlief lekker koopavond vandaag, wat spulletjes kopen voor m'n babyboy
Sinds precies 16 weken voel ik haar echt elke dag, meerdere keren. Laatst was het al 14.00 uur toen ze pas voor het eerst ging trappen, dat ben ik niet gewend dus zat al de hele ochtend extra op te letten omdat het me toch een beetje ongerust maakte. Die dag was ze wat rustiger, maar dat heeft ze de dag daarna weer ruuuuuimschoots ingehaald! Haha..
Ik voel dr wel sinds 16 weken, maar pas sinds een week dagelijks. Verschilt heel erg per zwangere schijnt het. Een vrouw op zwangerfit voelde haar kindje pas na 22 weken... Maar toen ze het eenmaal voelde was het ook zo duidelijk dat haar man het ook kon voelen. Dat heeft bij mij dan weer 4 weken geduurd
hey meiden, et schiet allemaal al weer aardig op he..jeetje de tijd vliegt...ik voel de kleine ook al een tijdje echt goed...en bij mij zie je het ook al aan de buitenkant van mijn buik....en hier zwanger van mijn derde baby BOY drie jongens...ben helemaal verliefd hahaha straks drie jongens van 9 van 6 en van 0 heerlijk....helemaal happy.... groetjes van anita
Shoppen was heerlijk allemaal spulletjes gekocht Ik voel mijn baby sinds 17 weken ook elke dag, heerlijk gevoel is dat he.. Ik ga nu lekker uitrusten, tot morgen dames...
Plaatste hier van de week een berichtje dat ik me niet zo happy voelde... Nou, ik heb vandaag echt een goede dag geloof ik Kan genieten van jullie berichtjes... Anita, wat leuk, weer een jongen! En dat je het al kan zien joh, die beweging, wat super! Kan niet wachten LiLaa, wat heb je allemaal gekocht?? Ik hoop dat we vandaag of morgen naar Babydump gaan. Dekentjes halen. Wou ze eerst via internet bestellen, gezien de korting, maar door de verzendkosten wordt de korting dan natuurlijk weer een stuk minder. Maar even zien, heb een griepje gehad van de week en nu aan het herstellen (lukt wel met die zon vandaag denk ik ) Geniet van deze heerlijke, bijna zomerse dag!
Goeiemiddag dames, We hebben boxkleed , hobbeldier, draagzak gekocht , en wat kleertjes voor me zelf en babytje, ik heb net ook 2 sportschoentjes besteld (nike&Lacoste) We hebben nu al bijna alles gekocht... kleintje heeft nu al zoveeeel kleertjes... Trouwens in m'n profiel heb ik baby-uitzet foto album, daar kan je wel zien wat ik allemaal heb gekocht... En dames hoegaat met jullie ? Lekker weer he vandaag, wat gaan jullie vandaag doen? Ik ga me zelf nu opmaken, daarna lekker naar buiten met manlief Fijne dag dames... XXX