Missa: leuk, jij ook drie meiden! Mijn gevoel zei ook al een meisje (had ik bij de andere ook) echt heel apart dat voorgevoel, klopte dus wel weer! (iedereen riep: het wordt een jongen hoor! haha)
lekkere drukte! Al 31 kindjes verwacht in augustus!!! Ik mag er vandaag weer een weekje bijtellen. Alweer op 21
Inderdaad lekker veel kindjes in augustus! en weer een meisje erbij hihi! Sjulie: gaat snel he! mijn buik met 19 weekjes:
Anita205 Jongen Babystuff Jongen Bloempie 1983 Verrassing Brechje Meisje Daantje 1 Meisje Danielle83 Meisje Ghurabaa Meisje Hamis50 Jongen Jannanas Jongen Josjo Verrassing JustMe86 Jongen Kabouter Klus Jongen LiLaa Jongen Linn84 Meisje Lori Jongen Melanne Meisje Merry78 Meisje Missa 2 Meisjes Miranda26 Jongen Naiobi Jongen Reza2306 Meisje Ros84 Verrassing Siren84 Meisje Sjarrel Sjullie 1 Jongen 1 Meisje Sweetangel28 Meisje Ukkiefct Verrassing Wennietje Jongen Wondertje1984 Verrassing mamapatricia meisje Ukkepukkie Meisje 12 Jongens & 15 Meisjes & 5 Verrassingen
ah, de meisjes staan nu wel voor hee.. statistisch gezien zou ik dan een jongetje moeten krijgen? nog 'even' geduld (ca. 16 weken) voor ik dat weet, haha. mooie buik Daantje en gefeli, wat leuk een 3e meid op komst!
hallo allemaal zo de meiden nu in meerderheid zie ik.... Hier vandaag controle gehad bij vk alles was prima over 4 week weer Daarna nog ff door naar ziekenhuis voor 24 week echo alles helemaal super!! zoals ze nu liggen kan ik gewoon bevallen de een was 643 gram de ander 670 gram ze liggen een week voor op schema en weer mooie plaatjes gekregen, over 4 week wou hij me weer zien maar dan was hij met vakantie en met 5 week vond hij te laat, dus mogen we over 2 week al weer Weer helemaal blij hier!!
Nieuwe mijlpaal! We zaten net samen koffie te leuten, en ik voelde dat ons jungske aan het buitelen was. Dus ik keek zo naar beneden, naar mijn buik, en toen zag ik voor het eerst mijn buik echt bewegen, haha! Zo gek, maar ook zo eigen!
@Missa Hele mooie echo foto's, wat zijn ze lieffffff Babydump heeft gisteren mijn babywagen (Stokke) afgeleverd, ben zoo blij & nu nog 12 dagen afwachten voor mijn babykamer Ik ga nu wat lekkers voor me manlief koken
super mooie foto's Missa, wat een mooie kindjes!! Ros84: dankje!Vind het zelf ook wel leuk hoor, drie meiden, echt een meidengezinnetje haha. Ben benieuwd of de meiden in de meerderheid blijven! Ukkepukkie: ik heb idd ook gisteren de 20 weken echo gehad!om 17.15uur Sweetangel:dankje! Kabouterklus: wat mooi is dta he!!ik vind het ook steeds weer zo bijzonder! lilaa: wat fijn! heerlijk als je al die spulletjes binnenkrijgt en alles een beetje klaar kan maken !
Anita205 Jongen Babystuff Jongen Bloempie 1983 Verrassing Brechje Meisje Daantje 1 Meisje Danielle83 Meisje Ghurabaa Meisje Hamis50 Jongen Jannanas Jongen Josjo Verrassing JustMe86 Jongen Kabouter Klus Jongen LiLaa Jongen Linn84 Meisje Lori Jongen Mamapatricia Meisje Melanne Meisje Merry78 Meisje Missa 2 Meisjes Miranda26 Jongen Naiobi Jongen Reza2306 Meisje Ros84 Verrassing Siren84 Meisje Sjarrel ??? Sjullie 1 Jongen 1 Meisje Sweetangel28 Meisje Ukkepukkie Meisje Ukkiefct Verrassing Wennietje Jongen Wondertje1984 Verrassing 12 Jongens & 15 Meisjes & 5 Verrassingen
Zo, de lijst weer even op volgorde Jeetje, wat is er vandaag veel geschreven zeg! Meiden met de goede 20-weken echo's: Gefeliciteerd Daantje, wat heb je een mooie buik! En Missa, wat super schattig die meiden van je Echt lekker hoor dat je over twee weekjes alweer mag kijken. Ros, ben benieuwd of je inderdaad een jongen krijgt haha We zullen zien over een paar maanden... Kabouter, wat gaaf! Dat lijkt me ook zo maf, maar tegelijk zo mooi om te zien. Lilaa, ga je nu ook steeds even naar je kinderwagen kijken? Haha, dat zou ik wel doen geloof ik Hier wordt op 29 april de wagen en het kamertje geleverd. Ben zo super benieuwd! Nou, volgens mij heb ik nu iedereen wel gehad Hier gaat alles goed. De kleine is erg onrustig de laatste dagen, misschien omdat ik het wat druk heb op het werk ofzo? En last van groeipijn, net of m'n buikspieren heeeeeeel langzaam uit elkaar getrokken worden Nouja, voor een goed doel Kan niet wachten tot we ons kleine meisje mogen vasthouden