augustus 2011 buikjes lekker vroeg hahahaha

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door anita205, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

#1221 Sila24, 15 apr 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 apr 2011
    mooie buikjes weer meiden!! binnenkort zal ik ook 1 vanmezelf posten

en Lila echt mooi buikfoto !! Jij hebt altijd van die aparte leuke shirtjes/truitjes vind ik :) en die echo's dan zooo liefffff

2. wennietje

wennietje Actief lid

8 dec 2010
    345
    0
    0
    Even kijken of mijn ticker werkt

3. wennietje

wennietje Actief lid

8 dec 2010
    345
    0
    0
    Hmm niet dus probeer het nu met mijn tab morgen maar met comp proberen

4. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg

Waar shop jij op internet kleertjes Lin? Ik en dol op kleertjes.com
    Maar mag nu niks meer kopen van mezelf tot de 7 mnd hihi

5. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    ik probeer me echt in te houden met positiekleding, heb in de afgelopen maanden al best veel gekocht en is eigenlijk een beetje zonde omdat je het maar een paar maanden aankunt..

is natuurlijk hetzelfde met de kleine maatjes babykleding, daar groeien ze vast ook zo uit, maar is soms toch onweerstaanbaar ;)
    ik denk dat het scheelt dat ik het geslacht van de baby niet weet, kan alleen maar neutrale kleertjes kopen nog.. heb nu denk ik wel genoeg in maat 50/56 voor de eerste weekjes en mijn familie en vrienden kunnen zich amper inhouden om ook steeds dingen te kopen dus volgens mij hebben we zat ;)

@baby voelen
    leuk hè als je partner het ook kan gaan voelen, ik vond dat echt een emotioneel moment :) zo leuk en mooi om dat te delen, mijn man kan meestal elke ochtend en elke avond de baby goed voelen (dan is ie het meest actief)

fijn weekend allemaal!

6. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Fijn weekend allemaal!

Positiekleding heb ik ook aardig wat. Moet straks enkel wat shirtjes met korte mouwen aan gaan schaffen maar dat is nog tijd zat hihi. Heb er nu een paar

7. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Goedemorgen :D

@Baby voelen: Wij hebben echt een super eigenwijs kind! Haha zal wel op haar moeder lijken :):p Ik voel haar echt de hele dag, heel duidelijk. M'n buik beweegt soms zelfs en met m'n hand kan ik het heel duidelijk voelen. Maar zodra paps in de buurt komt houdt ze zich stil... Hij heeft het nu een paar keer kunnen voelen, maar zeker niet elke dag. Zo jammer!

@Kleertjes kopen: Ik ben gek op de kleertjes van Noppies. Die worden bij meerdere webshops verkocht. Heb gister een aantal broekjes, setjes en rompers op marktplaats besteld, daar zaten ook nog nieuwe kleertjes tussen.
    Voor mezelf koop ik het meeste via Wehkamp (zo handig dat ze het weer op komen halen als je het terug wilt doen ;)) Koop ook regelmatig wat bij een boetiekje hier in de stad. Ook van Noppies eigenlijk. De broeken daarvan zitten zo lekker!
    Had laatst een broek van Mamalicious gekocht, maar die heb ik weer geruild voor een broek van Noppies. Werd echt heel wijd in het dragen, na 1 dag al. Zo zonde!

Straks een box kijken. De box die we nieuw wouden kopen wordt tweedehands aangeboden door een collega. Amper een jaar gebruikt, dus ben benieuwd! Kunnen we van het geld wat we over houden weer kleertjes kopen haha :)

Hebben jullie de uitzet verder al bijna compleet? En misschien ook twijfels over zaken die op de lijsten staan?

Fijn weekend allemaal!
    Liefs Linn

8. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ linn

Ja hier is de babyuitzet ook bijna compleet alleen nog wat kleertjes en dan zijn we klaar geloof ik. Ik heb de lijst door gesproken met mijn buurvrouw is in januari bevallen van haar eerste kindje. Er staan idd wat dingen op die je helemaal niet gebruikt en vindt het dan toch echt zonde om dat aan te schaffen.

Morgen maar weer eens een buikfoto plaatsen

Liefs

9. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    @Hamis50; Dank je wel meid, wat Lief van je :):):)

10. wennietje

wennietje Actief lid

8 dec 2010
    345
    0
    0
    zo nu heb ik ook een ticker jeee

Nu nog eenafbeelding bij mijn naam.

waarom heb ik dit toch niet eerder gedaan!!!!!

11. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

28 jun 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    wij hebben een formulier meegekregen inderdaad met alle afmetingen...
    alles was precies gemiddeld.

12. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Goedemorgen!!

Formulier met metingen, dat heb ik niet gehad. Maar ik blijf natuurlijk in het zh dus dat zal wel allemaal automatisch gaan denk ik hihi.

Pfff iedere dag om 0700 wakker hihi, das wel vroeg. Heb lekkere chocolade broodjes in de oven zitten. Zo maar even hobbyen aan mijn secretaire. Is die ook klaar voor de verhuizing volgende week.

13. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Goedemorgen!

Hier nog zo'n vroege vogel haha :D Zelfs op zondag redt ik het niet meer om tot 8 uur te slapen!

Wij hebben ook het formulier niet meegekregen. De vk zit in het ziekenhuis, dus denk dat dat de reden is... Weet ook niet of alles gemiddeld was?? Heb de echo met 20+4 gehad en onze meid woog toen 334 gram en was 23 cm lang.

14. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Formulier? Nee heb ook niks meegekregen. Ik was toen 20 weken en 3 dagen. Onze meid was 25 cm maar het gewicht heeft ze niet gezegd. Wel dat alles er goed uitzag. Ik moet altijd naar een echocentrum bij ons in de stad. Afgelopen dinsdag naar de VK geweest maar zij hadden nog geen brief van hun ontvangen ( wat normaal eigenlijk al had moeten gebeuren), ach ja komt wel goed!

Hebben er meerdere dames ook zo'n kramp in hun kuiten de hele nacht??? Ik heb er onwijs last van!! Loop er overdag ook slecht van!, veel spierpijn! Heeft er nog iemand een tip?? Hoort dit bij de zwangerschap??

15. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Ik had gister niet erg veel gedronken en had vannacht wel steeds kramp in m'n tenen... Maar verder eigenlijk (gelukkig) geen last van kramp.

16. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja, ik drink wel te weinig. Zegt mijn man ook altijd.. deed ik al voor ik zwanger was. Zal er eens op letten, misschien heeft het ermee te maken.

Het gaat van mij echt vanuit mijn voeten en trekt door tot mijn hele onderbeen. Heb er nu zo'n 3 weken last van, wordt steeds erger en vaker.

17. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik sta en loop ook veel op mijn werk, zou dat er ook mee te maken hebben?

18. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Ik heb geen idee. Weet alleen dat een oorzaak zou kunnen zijn dat je te weinig drinkt. Als je dat eerst probeert te verbeteren, dan kun je altijd nog contact zoeken met je vk of huisarts voor andere tips als het niet werkt... Succes!

19. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    We gaan ervoor! :)

20. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Dat schijnt idd een zwangerschapskwaaltje te zijn hihi, ik heb er ook veel last van dus ik dacht zal eens opzoeken.
    En kramp in de kuiten heeft er idd mee te maken hihi

Deel Deze Pagina