augustus 2011 buikjes lekker vroeg hahahaha

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door anita205, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    Goede morgen dames

Hier alles prima, ook last van de kuiten s nachts vooral als ik te weinig heb gedronken...
    Vanmorgen heerlijk uitgeslapen tot kwart voor 9 toen werd ons meiske pas wakker :D oo wat een mazzel
    verder heerlijk van de zon genieten vandaag
    Dinsdag examen kinder ehbo spannend :$ gelukkig theorie al gehaald nu nog praktijk...
    twin zijn hier erg druk voel ze eigelijk heel erg vaak op een dag.....

2. wennietje

wennietje Actief lid

8 dec 2010
    345
    0
    0
    Ik heb ook geen formulier met 20 weken echo meegekregen maar ik loop ook in het ziekenhuis.
    Wel kreeg ik te horen dat ons manetje op de gemiddelde lijn lag perfect dud.
    Ik kwam er aleen achter vorige week in het ziekenhuis dat ik met mey 20 weken een guo heb gekregen inplaats van een seo ik heb met 16 weken ook een20 weken echo gehad en dat was een seo ik snap nu dat mijn echo ites langer dan een uur duurde op zich wel gijn want bij een guo word alles extra gecontrolerd. En krampen in de bene horen erbij maar als je het niet vertrouwd bel je huisarts of verliskunde . Ik heb gisteren ons kindje voor het eersr voelen omdraaien wat een vreemd gevoel jreeg het er warm van.mijn man voelde het ook.

3. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Anita205 Jongen
    Augmam Jongen
    Babystuff Jongen
    bamaca Jongen
    Bibi26 Verrassing
    Bloempie 1983 Verrassing
    Brechje Meisje
    Brin Meisje
    Daantje 1 Meisje
    Danielle83 Meisje
    fairylaughs Jongen
    Ghurabaa Meisje
    Hamis50 Jongen
    ikkuh86 Jongen
    Jannanas Jongen
    Josjo Verrassing
    JustMe86 Jongen
    Kabouter Klus Jongen
    LiLaa Jongen
    Linn84 Meisje
    Lori Jongen
    Mamapatricia Meisje
    Melanne Meisje
    Merry78 Meisje
    Missa 2 Meisjes
    Miranda26 Jongen
    Naiobi Jongen
    Patronique Meisje
    Reza2306 Meisje
    Ros84
    Verrassing
    Sanne2011 Jongen
    Siren84 Meisje
    Sjarrel Jongen
    Sjullie 1 Jongen 1 Meisje
    Sweetangel28 Meisje
    Ukkepukkie Meisje
    Ukkiefct Verrassing
    Wennietje Jongen
    Wondertje1984 Verrassing

18 Jongens & 17 Meisjes & 6 Verrassingen = 40 augustus Baby's

ik heb het ook even aangepast... nu lopen de jongens weer voorop :D

4. FairyLaughs

en hier 2 buikfoto's van mij met 23+1 weken...

1 zwart/wit foto..

5. FairyLaughs

en 1 foto waar mijn dochtertje net de baby wilde gaan aaien :D:D

6. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Mooie foto's fairy :)

7. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik ben de hele dag al meer aan het drinken dan voorheen, ben benieuwd hoe het vannacht zal gaan!

Ik voel de baby trouwens echt veel nu, had net een paar trapjes die gewoon pijn deden haha, ze wordt al een flinke meid!! :D

8. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Morgen weer een echo!

Ben benieuwd. Vandaag de kindjes eigenlijk niet gevoeld. Druk geweest en ze zijn heel rustig denk ik.

9. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja als mama druk is, wieg je ze in slaap door je bewegingen. Ik voel mijn baby ook duidelijker als ik in bed lig of rustig op de bank zit.

10. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Pfff vanacht om 0500 wakker geworden van buikpijn. Daarna werd het beter maar nu weer flink.
    Heb geen idee wat het is, denk mijn darmen maar hoef/kan niet naar de wc. Ben blij dat ik strakjes een echo heb!

11. wennietje

wennietje Actief lid

8 dec 2010
    345
    0
    0
    Succes sjuli laat je weten hoe het was ?
    Hier ook even onzeker moment voelde hem al een week erg goed maar sinds gisteren erg weinig envandaag tot nu toe nog niks, ik zou eigenlijk wel willen bellen maar heb morgen afspraak vind het dan zo stom vandaag te bellen.

12. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Mooie foto's zie ik weer langskomen dames!

@sjulie: succes met je echo, 20 weken heb je al gehad toch? Jij krijgt ws elke keer een echo? Spannend!

@kramp: veel drinken is goed, maar ook je benen regelmatig omhoog is belangrijk. Ik heb een voetensteun bij mijn werkplek waar ik mijn benen op kan leggen maar als je een staand beroep hebt, kan je bv savonds een kwartiertje op de grond liggen en je benen in 90 graden op een stoel, of een paar dikke kussens onder je onderbenen in bed of op de bank en lekker even een boekje lezen. :)

@kindje bewegen: ik ben dit weekend heel druk geweest, o.a. met behangen en gisteren voelde ik uk dus helemaal niet terwijl die zich smorgens in bed toch meestal al wel even aankondigt, maar niks dus en uiteindelijk om half 2 pas. Was ik er ook gewoon zenuwachtig om! Terwijl ik dat toch echt sinds de 20 weken echo en dat ik m dagelijks voel eigenlijk niet meer heb. Maar ja, dat zal er misschien altijd wel een beetje in blijven zitten denk ik?

13. Miranda26

Miranda26 Actief lid

4 feb 2009
    319
    0
    0
    hoorn
    Ik heb net me 20 weken echo gehad.Het kindje zag er goed uit.
    Alleen de placenta ligt voor de baarmoedermond.

14. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    De echo was prima. De kinders lagen met de koppies bij elkaar, zo schattig!!

Daarna de baarmoedermond nog even bekeken en die was mooi dicht en zag er prima uit.

Over 3 weken weer terug.

15. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Sjullie, was die buikpijn dan iets wat niks met de zwangerschap te maken had? Wel prettig dat je toch een echo had lijkt me, ben je meteen weer gerust!

Miranda, fijn dat alles goed was! Kan je placenta nog "verschuiven"? Of moeten er andere maatregelen genomen worden als het zo blijft?

Hier morgen twee dagen weg met het werk. Echt helemaal geen zin in! Allerlei activiteiten die ik niet mee kan doen ivm mijn bekkenklachten... Dus maar een goed boek in m'n koffer stoppen ;) Gelukkig wel mooi weer!

16. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mag 4 mei pas weer naar de VK:(...
    Merk wel dat ik de doppler nu veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel minder gebruik als eerst, omdat ik nu zoveel beweging voel en dan weet dat het goed zit, zeg maar.

Manlief is vanavond sporten, laatste keer dit seizoen/jaar. Ik zei al tegen hem: "Besef je wel dat dit jouw aller-, allerlaatste papa-loze sportavond is?!" :D:D:D Want als het nieuwe seizoen begint, is de beeb er al! Dat was wel effe een vreemde gewaardwording, voor ons allebei, haha...

17. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    @Linn84, het zullen mijn darmen wel geweest zijn. heb er na 10 uur geen last meer van gehad.

Hopelijk blijft het voorlopig weg. Over 3 weken weer echo, jippie hihi

18. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    kweenie of het wel de bedoeling is dat je hier reclame komt maken als je spulletjes te koop hebt; daar is toch een apart topic voor?

19. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Vind het ook wel erg raar!

20. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    @ sjullie goed om te lezen dat alles goed was en je baarmoedermond nog mooi dicht zat!!!

@miranda26 oo das niet zo mooi dat de placenta voor de baarmoedermond ligt, wat hebben ze gezegt??? word het nu eerder gehaald met keizersnee??? aangezien je nu niet gewoon kan bevallen, en het best wel een risico is toch??

@ Hier alles prima straks examen ehbo spannend... verder de twin erg druk en volgende week woensdag echo en vrijdag controle gyn :D

Deel Deze Pagina