Jahoeee, Sjorsette wat een leuk en fijn berichtje om te lezen op deze donderdagochtend!!ben heel blij voor je!wat super goed zeg!!Dit gaat m vast worden hoor!spannend!!! duimduimduimduim!!!
@ sjorsjette wauw meis wat een mega goed nieuws zeg!!! echt super, ik hoop zo dat het raak is voor jullie en dat jullie 6 mei een mega vete rake zwangerschapstest in jullie handen mogen houden en dat de kleine spruit zich gezond 9 maand zich bij jou vast houd!!! zal je in de gaten houden en op naar 6 mei meid succes, en zal voor je duimen!!!! @ daantje wauw zeg
hier nog ff een echo foto van 1 van de twee spruitjes, mijn vraag heeft de kleine nou zoveel haar of is het bedrog???
Missa: dankje! mooie buik heb jij zeg!echt zo bijzonder een tweeling! en hele leuke mooie echo foto van 1 van de kleintjes!
@ Missa, het lijkt er inderdaad wel op! Mooi om te zien. Ik heb ook weer wat leuks, ik had vorig weekend heerlijk gekust en geknuffeld met de dochter van een vriendin en nu blijkt dat ze waterpokken heeft. En mijn ouders weten niet meer of ik wel of niet de waterpokken heb gehad. Dus ik heb bloed laten prikken, maar helaas duurt het 2 weken voordat er een uitslag is. Nou tegen die tijd weet ik ook wel of ik besmet ben of niet..... Heeft iemand waterpokken gehad tijdens de zwangerschap?
Goeie morgen dames, @Daantje1; Mooie buikje hoor @missa; Gefeliciteerd met 25 weken, gaat zo snel he.. Mooie echo foto, Kleine heeft nu al zoveel haren, grappig om te zien @Hier; Ik heb zooo trek in subway, ik ga zo lekker de stad in maar eerst ga ik douchen en me zelf opmaken Fijne dag allemaal....
Meiden, een vraagje... Ik heb vanmiddag echt mega last van m'n maag/buik/darmen weet het niet zo goed. Net of er een hele strakke band om m'n maag getrokken is zeg maar. Misschien iets verkeerds gegeten? Zou het kwaad kunnen? @Sjors; Buiten dat ik me nu even wat minder voel gaat het goed hier Gaat hard, alweer bijna 24 weken... @Missa; Mooie foto Lijkt er inderdaad op dat er een volle bos haar aanwezig is. Volgende keer vk even vragen joh @Daantje; Jij zult vast heel veel opmerkingen krijgen of je al bijna zover bent of niet? Mooie buik hoor!!! @Lilaa; Eet smakelijk
@ Sjorsjette; wat een geweldig nieuws!! Ik duim ook voor jullie hoor! @ Daantje; wow! Flinke toeter heb je al hoor, leuk. @ Missa; dat lijkt inderdaad op een bos haar ja, hihi. Ben benieuwd of het ook echt zo is en of het zo blijft na de geboorte.
Zal hier meteen ook even mijn 24 weken buikie spammen: Bekijk bijlage 145747 Zag net de foto van mijn 16 wkn buik. Toen was er bijna niks te zien en dacht ik al dat ik een dikke buik had, haha.
Hoe gaat het bij jullie met de kleding, dames??? Ik had een week of twee via MP 2 positiejeans geritseld; nou, 1tje kan nu alweer meteen aan de kant, hoewel ze toen allebei lekker zaten. En de tweede heb ik nu aan, maar dat is ook geen lang leven beschoren... Om de buik zitten ze prima, dat is het probleem niet, maar mijn heupen worden stiekumpjes wat breder volgens mij.... Schiet zo niet op, zo blijf ik aan het kopen....
Bibi en simple: hele mooie buiken! kabouter klus: ik draag sowieso het liefste leggings, ik draag dan wel gewone leggings die ik gewoon onder mijn buik draag. Ik vind die van vero moda erg prettig zitten..ik kan deze na de zwangerschap ook nog gewoon aan dus dat is wel handig, heb nl gewoon mijn eigen maat nodig (die ik voor zwangerschap al had dus, omdat alleen mijn buik groeit) maar misschien kun je dan een maatje groter nemen? Moet je leggings natuurlijk wel fijn vinden zitten. Ik ga mijn positiespijkerbroeken weer verkopen omdta ik ze toch niet aantrek.. Iemand vroeg of ik vaak de opmerking krijg van dat ik al bijna moet bevallen...ja dat klopt idd! krijg sowieso veel opmerkingen over mijn buik (wel leuke hoor) en dan ook vaak: of het de laatste loodjes zijn? of dat ik zeker bijna moet bevallen..wel grappig..alleen denk ik soms wel: ojee, hoe ziet mijn buik er met 30/40 weken uit?we zullen het zien hihi
Voorlopig pas ik nog in mijn gewone kleding. Ik was vorige zomer wel een flink stuk afgevallen en ik heb veel rokken met gewoon een elastiek. Ik ook wel het geluk dat het echt enkel mijn buik is die gegroeid is (en natuurlijk ook borsten maar nu kan ik nog de bh's aan van voor het afvallen). Sommige topjes kruipen nu wel wat makkelijker omhoog maar ik kijk wel voor een buikband en dan moet dat ook nog wel een poos te doen zijn. Mijn jas begint wat strak te zitten maar het is nu toch tijd om die op te bergen. Trek wel gewoon een wijde fleecetrui aan als het een beetje te fris is.
Kabouter Klus, bij mij enkel mijn buik die groeit! Als het moet kan ik nog mijn gewone broeken aan maar dan kan ik alleen staan, ze prikken zo in mijn buik hihi. Ben 10 kg aangekomen inmiddels maar alles op buik en borsten! Bij vorige controle ongeveer 400 gram in 2 weken.
Mmmmm heerlijk geslapen! Zo meteen met vriendje naar het zh, zijn tussenschotje in zijn neus is rechtgezet en nu moeten de watten eruit. Daarna overhuizen! Smorgens alle hele grote en zware dingen e. De rest komt daarna wel. Stiekem wel spannend hihi
Succes met verhuizen ,Sjulie Ik pas ook nog grotendeels al mijn kleren. Alleen de strakke truitjes en t-shirts wat minder nu. Maar had gelukkig ook nog heel wat wijdere dingen liggen. Heb laatst nog wel 2 zwangerschaps-shirts gehaald die in de uitverkoop waren. Zit toch net ff wat lekkerder nu. En net als Daantje ben ik ook heel benieuwd hoe mijn buik eruit ziet als ik 30/40 weken ben
Succes met de verhuizing Sjulie! @ klus; ik heb een maand of 3 geleden mijn positiebroeken gekocht en die passen nog steeds. Mijn heupen zijn wel iets gegroeid, maar het is dus gelukkig vooral mijn buik. Heb trouwens in de sale bij de hm twee hele leuke jurkjes gekocht voor heel weinig. Zijn geen positiejurkjes, maar ze passen perfect. Misschien een tip voor iedereen (als het nog sale is, geen idee) Ene jurkje was 6,95 en de andere 7,95. Dat is nog eens leuk shoppen.
@sjorsjette: wat een supernieuws zeg!!! Echt gaaf! Ik duim me gek voor je en ben heel erg benieuwd 6 mei.... duim duim duim. Ik klets ook mee in het mmm meiden forum, ben zelf met IVF zwanger geworden en snap precies wat jullie nu doormaken... spannende tijd en hopen op het beste nu @buikjes: mooie buikjes meiden! Hier ook qua kleding vind ik een legging met een rokje (buikbanden v noppies kan je ook prima als rokje dragen). Gisteren bij H&M nog een leuke korte spijkerbroek gescoord. Wel moet alles daar 2 of 3 maten groter (bij de zwangerschapskleding dan) als elders dus moet je niet teveel op letten vind ik... De shirts bij villa zijn ook wat langer, erg handig! En bij de sting de leggings en rokjes (8 euro) erg handig, die rekken lekker mee bij de buik . Kan wel mijn lange leggings weer in de kast gooien, veel te warm pff wat een weertje he dames, en het wordt natuurlijk nog veel heter deze zomer.... Veel succes met verhuizen, sjulie, niet teveel sjouwen he, ga je last van krijgen.....