Wat gaat het allemaal hard he dames!! Hier is het heel de dag droog geweest. Ik hoop echt op regen, lekker een nachtje flink door kletteren!!
Hier ook nog helemaal niks gedaan en dat gaat ook echt nog wel ff duren voor we iets gaan doen. Het heeft echt allemaal geen haast
Het heeft ook helemaal geen haast. Heb nog 8 weken voordat ik alles af moet hebben van de kraam en het zh. Vrijdagmiddag komen ze wel al mijn kamertje, easywalker duo en de maxicosi's brengen!
Goede morgen! Bah, vanaf 4 uur al wakker en kan maar niet in slaap komen... Zo irritant! We hebben gisteren een andere auto gekocht. En vandaag komt als het goed is de nieuwe kinderwagen. Zal wel spanning zijn ofzo dat ik niet kan slapen. Verder niet echt nieuws ofzo... Fijne dag! Liefs Linn **Edit: Zie net in m'n handtekening dat ik over precies 100 dagen ben uitgerekend!
@Linn balen, zo vroeg wakker.... maar staat idd heel mooi zo op je banner, 100 dagen gefeli fijne dag allemaal!
goedemorgen dames, wat gaat het allemaal snel he...ik ben vandaag alweer 26 weken onderweg het gaat zoooo snel....te snel...hahaha ik geniet er met volle teugen van...heerlijk weer dat getrappel in me buik...al moet ik zeggen dat die trappen soms behoorlijk hard zijn....hier maar weer eens ff een fot update van mij....van week 24 en 25 zwanger van ons derde mooie jochie.....heb twee jongens van 9 en 6 en nu de derde op komst...HEERLIJK.... groetjes van anita
Waarom denken mensen dat wij zwangeren het niet erg vinden als ze zeggen dat we DIK zijn geworden, met de nadruk op dik???? Overkwam me net voor de 2e keer door dezelfde collega. De eerste keer, 2/3 weken geleden was ik te verbaasd om adrem te reageren. Ze zei nu ook; ja nu mag je dat lekker ongegeneerd zeggen he? Nou, dat mag dus niet! Een opmerking dat de buik dik wordt of goed groeit ofzo, prima, maar ik wil toch niet horen dat ik dik ben geworden??? En daarbij, valt het ook best mee volgens mij met nu 8 kilo bij bijna 26 weken? godsamme, ik voel me echt niet blij.... @ linn: gaaf he, die 100 dagen grens passeren, ik ook bijna leuk! @sjulie: moet jij het dan af hebben omdat je een tweeling krijgt? Wat is de verwachting? nog wel een augustus buikje of zou het ook makkelijk juli kunnen worden dus? Leuk he, al die spulletjes voor ukkie die langzaam maar zeker je huis vullen! Wij waren gisteren nog even naar de ikea, een collega zei dat ze om 7 uur dicht waren ivm dodenherdenking maar dat bleek 6 uur te zijn.. helaas, nog geen stoel. Hebben daar een mooie fauteuil gezien voor de babykamer en hij zit lekker! Ben zo benieuwd hoe hij zal staan in het kamertje . Dit weekend is alles zo goed als af, jippie! Fijne dag meiden!
@anita: mooi buikje hoor! Jouw berichtje stond er nog niet toen ik mijn bericht begon denk ik . Weet je ook al wat het wordt? Weer een jongen of nu een meisje?
Hihi.. Josjo, volgens mij staat er dat ze weer in verwachting is van een jochie Wij gaan zaterdag naar ikea, een kinderstoel ophalen. daarna nog even langs vrienden,want die hadden een zak met kleren gekregen die voornamelijk bestemd waren voor een meisje. Gister trouwens ook nog wat leuks gekocht. Bij de H&M een leuk baby matroos pakje. Kon niet eens kiezen, ze hadden een meisjesvariant (met rokje) en een echt matroos pakje meer voor een jongen. Wij hebben besloten dat die laatste ook wel voor een meisje kan en die halen we dus alsnog op Nu alleen nog uitzoeken of er gewoon koopavond is... Zometeen eerst afspraak bij de VK. Als het goed is hebben ze de uitslag ook binnen van de suikers.
Kom net weer bij vk weg, alles was weer goed ,ook mijn suikerwaardes. Beeb had weer een stevige hartslag en was weer lekker druk in de buik
Tuurlijk is het normaal, je bent al bijna 6 maanden zwanger... Ik vraag me af welke wereld zei leeft, Alle zwangeren worden dik, & krijgen buik, is toch logisch? Laat je niet stressen door andere mensen, XXX
klopt lilaa, maar je voelt je toch even rot als iemand je dik heeft genoemd.. en inderdaad, bij mij valt het ook wel mee allemaal. Ben 8 kilo aangekomen in totaal en ik was van tevoren wel een beetje bang dat het echt heel erg zou worden omdat dik worden een beetje in onze familie zit. Maar het valt me mee dus... ach ja, ik ben het alweer kwijt inmiddels @anita: ik heb idd niet goed gelezen, je schrijft gewoon dat je een jongetje krijgt haha. Gezellig met al die mannen!
Heeft idd met de tweeling te maken dat alles eerder klaar moet zijn. Met 38 weken worden ze iig gehaald en dat is 7 augustus dus het zou ook zomaar een juli stelletje kunnen worden maar dat hopen we natuurlijk van niet!
Bij mij zeggen ze nu vaak, dat is nog niet zo'n dikke buik voor een tweeling! Dhu gelukkig niet, moet nog 16 weken, zou wat zijn als ik nu al een super grote dikke buik had. Al zou ie voor een eenling gigantisch zijn hihi
Pfff...ben moe Maar ben bang dat als ik heel vroeg ga slapen ik vannacht weer zo vroeg wakker word... Ik heb er inderdaad ook een hekel aan dat mensen zeggen dat je dik word. Ik word helemaal niet dik! Mijn buik groeit keurig naar voren en daar ben ik maar wat trots op Ja, m'n gezicht lijkt dikker. Maar dat komt ook doordat ik een bril op heb en normaal lenzen draag, dan kijk je toch sowieso raar tegen iemand aan? Nouja, al met al maakt het me toch af en toe een beetje onzeker... Al vind mijn vriend mij super mooi zo, de schat! Mooi verschil weer Anita Vind die vergelijk-foto's van jou altijd zo leuk! Josjo, had jij laatst nog gekeken voor een sluier/klamboe?