augustus 2011 buikjes lekker vroeg hahahaha

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door anita205, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier mijn buikje met 24 weken en 6 dagen

2. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Goedemorgen.

Allemaal fijn weekend gehad?
    Hier heerlijk genoten van het goede weer.

Om half 11 weer een echo. Ben wel blij. Heb nogal wat vraagjes.

Voel de kindjes echt maar heel weinig en wil eigenlijk wel weten waarom.

Heb nu steeds het gevoel dat het niet goed is en dat is niet relaxed.

Na vandaag ook om de 14 dagen op controle. Dat geeft me wel een gerust gevoel.

3. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Hallo allemaal!

Hoe was jullie moederdag? Heb de cd van Adele gehad van mijn schatje, lag een pakje klaar in de wieg van ukkie, zo schattig :)

@brechje: ben benieuwd naar je foto's!!

@sjulie: kan me voorstellen dat je daar vragen over hebt. Misschien zijn je ukkies wat kleiner (of is dat alleen bij geboorte zo omdat ze vaak wat eerder geboren worden)? Ik weet wel dat je ze pas bij 28 weken elke dag hoeft te voelen, maar eerlijk gezegd wordt ik ook al behoorlijk zenuwachtig als ik even niks voel...

Ben gisteren een beetje half half gestruikeld buiten op een trappetje en toen kwamen mijn buik en bovenbeen best hard in botsing en dat voelde echt zooo rot. Daarna gelukkig weer een hoop vrolijk getrappel maar pff toch best eng hoor...

Volgens mij heb ik de foto's vh kamertje niet helemaal goed geplaatst, dus kom ze nu ff hier spammen in losse berichtjes :D hier alvast nr 1...

4. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    de kast...

5. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    de stoel om snachts te kunnen voeden e.d.....

6. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    en de commode, door de opa van mijn vader gemaakt, mijn vader heeft hier als babietje ooit als eerste op gelegen. Hij leeft niet meer dus voor mij is dit extra speciaal dat we deze nog hebben... :)

7. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hier mijn buikfoto met bijna 26 weken :D vinden jullie hem groot of klein?? sommige mensen zeggen woww grote buik heb jij en sommige wat heb jij kleine buik ???

8. Sila24

Sila24 Niet meer actief

simple , reza en wondertje mooie buikfotos meiden!!

en josjoo erg mooie kamer en meubeltjes :D

9. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    hey dames

Wat weer een mooi buik foto's hier voorbij zien komen
    hier gaat de buik nu hard, schoonouders konden het heel goed zien na 2 week dat hij gegroeit was!!

@ sjullie succes vandaag....kan me voorstellen dat je je wat ongerust voelt, maar misschien hebben ze bij jou met hun 2 niet zo veel ruimte en dat ze daarom niet meer zo goed voelt....

hier zijn ze nog erg druk.. anderen kunnen mijn buik zien bewegen best wel grappig, mijn schoonzus zei gister zo van hey je baby's zijn wakker :D

@ jojo mooi kamertje!!!

verder hier blij dat het iets koeler is buiten :) fijne dag iedereen, morgen weer voor controle!!

10. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Hamis....je hebt een mooie buik ;) lekker belangrijk of anderen hem groot of klein vinden ( klein vind ik 'm in ieder geval niet :D )
    Ik krijg hier aan de hand van mijn buik al regelmatig de vraag...het is bijna zover of niet??? euh nee, nog een weekje of 15 ;) en krijg dan de reactie...en dan al zo'n buik :$
    mijn nichtje is ook zwanger...zij is 2 weken minder ver, en zij is nog bijna plat :)
    ik ben in ieder geval uber trots op mn buik :D al vervloek ik 'm soms omdat 'ie lekker in de weg kan zitten.....het heeft dus ook wat lenigheid gekost, maar mn teennagels zijn gelakt :D

Josjo....heel mooi kamertje ;) waar heb jij die vouwgordijnen gehaald...ik zoek ook zoiets in die kleur voor de dakkapel op de kamer van onze kleine uk

vannacht echt zoooooooooooo verschrikkelijk slecht geslapen...ik val nu bijna om :( ik denk dat ik zo dus nog even lekker een uurtje plat ga

11. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @josjo ook hier; mooi! :)

@sjulie vervelend dat je je zorgen maakt, hoe was de echo?

ik net 'gewone' vk controle gehad, alles in orde, jeej. eigenlijk helemaal geen echo's meer sinds de 20 weken echo tot rond week 35, geloof ik, voor de ligging.. is dat bij jullie ook zo? zien we ons kleintje zolang niet.. maar voel hem/haar gelukkig veel en da's ook leuk!

12. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    @ros84 bij de zwangerschap van mijn eerste had ik ook niet veel echo's als het goed is dan is het goed....
    nu veel vaker controle i.v.m tweeling

@ pandora slaap lekker!!!

13. Sila24

Sila24 Niet meer actief

@pandora

haha ja idd ik vind mijn buik ook niet klein, maar tis wel erggggg iritant dat de 1 hem groot vind de ander klein ..maar volgens mij ligt het ook een beetje aan wat ik draag op die dag. En idd sommige mensen zeggen hoelang moet je nogggg en als ik zeg 3 maanden ohhw duurt nog wel ff:):) haha knap dat je je teennagels hebt kunnen lakken , soms kan ik met moeite mijn sokken aandoen :D mijn buik zit me zo in de weg..oh en ik ben vandaag ook weer vroeg opgestaan maar kan weer slapen misschien doe ik zo weer een dutje.. maar werk jij niet dan?? ik heb tijdens mijn zwangerschap geen contractverlening meer gekregen ,dus werkloos nu maar ik vind het niet erg eigenlijk kan nu mooi slapen wanneer ik wil

14. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Goeie morgen :D,

@Josjo; Wat een mooi/lief kamertje !!!!!
    @Hamis; Mooi buik hoor, & hij is echt niet klein:p
    @sjulie; Meis hoe was je echo ??

15. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    nee op dit moment werk ik niet...zit in de ZW vanwege bekkeninstabiliteit..werk in de zorg
    en kan thuis al niet eens een paar uur per dag actief bezig zijn, zonder dat ik dan 's-avonds huilend op de bank lig van de pijn

ja knap he...teennagels gelakt....heb soms ook moeite met mn sokken aantrekken...ik heb er dus wel wat kunsten voor uit moeten halen, en er een kwartier per voet over gedaan :D

16. Sila24

Sila24 Niet meer actief

dankjee Lilaa

17. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    thx allemaal voor de lieve reacties, ben ook erg blij met het kamertje... nu nog wachten op de bewoner hihi

@hamis: mooie buik en niet klein hoor, soms denk ik dat mensen zomaar wat zeggen ook. Maar, bij mij ook afhankelijk van wat ik aan heb of ik mezelf fors vind of niet hoor... :D

@pandora: balen van je BI zeg! Wel lekker, slapen tussendoor, dan ben ik best een beetje jaloers :). Vouwgordijnen zijn van de gamma! Echt, ze zijn zoo schreeuwend duur dat ik al overwoog om zelf in die business te gaan, wat wordt daar een geld verdiend. Maar, het kan blijkbaar dus wel goedkoper, want bij de gamma waren ze iets van rond de 25 euro per gordijn (scheelde zo'n 200 euro per gordijn met de V&D bijv)

@sjulie: ben benieuwd hoe het was......!

@ros: hier precies hetzelfde, bij 34 weken een liggingsecho, die is redelijk nieuw maar wordt inmiddels al bijna overal standaard gedaan begreep ik? Gelukkig kunnen we onze uk nu elke dag wel voelen toch :)

18. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    #1558 Pandora, 9 mei 2011
    Laatst bewerkt: 9 mei 2011
    ze zeggen ook maar wat...soms mensen die ik bijna dagelijks zie....je buik groeit echt met de dag :( euhm, nou het shirtje wat ik nu aan heb is gewoon een strakker shirtje dan het shirtje van eergisteren :p
    en vaak zeggen ze ook maar gewoon iets, om iets te zeggen, en ik denk dan "zeg dan gewoon lekker niks"
    Gisteren ook weer een aantal keer...jeeeeeee jij word echt dik :$
    euh...mn buik wordt groot ja, maar kont en benen zijn gewoon hetzelfde hoor
    Ik heb toen maar gezegd, ik zeg toch ook niet dat jij lelijk bent :)
    dat gezeur af en toe over die buik...ik kan echt nergens binnen komen of het gaat over mn buik :x en dan als een stel kakelkippen door elkaar en ik sta er dan maar een beetje stom bij te gapen alsof ik er zelf behalve mn buik niet meer bij ben ofzo :x

19. Sila24

Sila24 Niet meer actief

@pandora jammer van je BI maar goed dat je nu kunt uitrusten wanneer je wil. Ja idd dat over dik worden heb ik ook een keer gehoord maar ik heb nog steeds dezelfde broeken aan als in het begin van de zwangerschap dus denk echt dat alleen mijn buik groeit maar sommige mensen die zeggen ook maar wat om te zeggen lijkt het wel

@josjo dankjewel :D

20. merry78

merry78 Actief lid

18 aug 2010
    490
    0
    16
    Ons kamertje is eindelijk leeg, dus nu kunnen we beginnen met het opknappen (verven). Helemaal zin in!

Ik stond vanochtend op de weegschaal en schrok eigenlijk behoorlijk, want ik ben nu al 9 kg aangekomen. Is dit herkenbaar? Denk dat ik maar goed op mijn snoeppatroon ga letten en even wat minder suikers tot mij nemen....

Deel Deze Pagina