augustus 2011 buikjes lekker vroeg hahahaha

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door anita205, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brechje

brechje Actief lid

21 apr 2009
    341
    0
    0
    @Hamis; mooie buik hoor.
    Bij de een is hij nu eenmaal groter dan de ander.
    Bij mij lijkt het net alsof ik nog maar eventjes hoef terwijl bij een kennis van mij ,die 2 dagen later is uitgerekend, de buik half zo klein is.

@Josjo; mooi kamertje hoor!!

@Sjullie; hoe is het vanochtend gegaan?

@Merry78; bij mij gaat het nu ook best snel.
    Schrok vorige week ook toen ik op de weegschaal stond.

Ik ga denk ik ook eens informeren of ze hier een liggingsecho doen.
    Heb ze er niet over gehoord destijds.

2. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    @sjullie hoe was het vandaag????

3. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    @pandora: het is net of ik mezelf hoor praten! haha wat goed dat je dat hebt gezegd, ik zeg toch ook niet dat jij lelijk bent whoehahaha. Wat een stom geklets allemaal zeg. En de meesten bedoelen het vast niet verkeerd hoor, maar wat zijn veel mensen er toch goed in om lomp uit de hoek te komen zeg.. Hier zelfs een collegaatje die zelf ook zwanger is. Zij roept dan: oh jij hebt echt veel meer kwaaltjes dan ik, ik heb nergens last van (blij voor jou maar wat moet ik met die info :(). Ze is 1 week verder dan ik en vandaag zij ze tijdens de lunch: ik heb toch echt het gevoel dat jouw buik groter is dan de mijne. Ja wat denkt ze dan? Dat alle buiken precies gelijk op gaan? En zij is altijd al een maat kleiner dan ik dus ja, dat zie je nu nog steeds ja. ik weet dat ik er maar beter om kan lachen, maar echt, dat stukje van zwanger zijn ga ik zo echt niet missen: dat iedereen maar denkt het over jou te mogen hebben ineens? Dat doen ze toch normaal ook niet?? pfff zo ik heb gesproken hahaha

@sjulie: ik ben ook nieuwsgierig!!! Maar ga uiteraard uit van goed nieuws hoor :)

@merry: Hier ook al 8 kilo, maar ik weeg mezelf niet meer thuis, alleen nog bij de VK want er zit toch altijd verschil in.. En soms denk ik zelfs laat het daar ook maar, ik wil het niet weten haha (struisvogel?)

4. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Hoi dames, duurde even maar moest meteen naar school lesgeven :)

Vandaag weer een echo gehad.
    Bloeddruk: 120/70 gewicht 73.3 (ik vraag me af waar dat zit haha) en urine schoon.
    Echo zag er top uit en de reden waarom ik ze minder voel: beide placenta's aan de voorkant hihi.
    Soms heb ik wat last van een strakke buik, maar dit komt waarschijnlijk omdat er nu een groeispurt aan zit te komen. Dat is bij alles kindjes tussen de 24 en 28 weken.

Heb voor de komende weken weer genoeg afspraken:
    * 23-05: echo/controle gyn
    * 24-05: groeiecho echoscopiste
    * 06-06: echo/controle gyn
    * 20-06: echo/controle gyn en afspraak verpleegkundige.

Daarna mag ik om de week :p
    Oja en me bloedgroep is O-negatief. Om het allemaal even leuk te maken met mijn naaldenfobie

5. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    @Sjullie; Wat fijn dat alles goed is:)

6. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Hier komt mijn buikfoto met 24 weken & 1 dag :p

7. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @merry78 ik nu ca. 7kg erbij waarvan laatste 2kg in 3 weken, daar schrok ik ook even van.. maarrr, volgens de vk niks raars en het aankomen gaat ook meestal niet in een vloeiende lijn maar met af en toe een groeispurt.. het is natuurlijk verstandig om niet al te veel te snoepen e.d. maar het aankomen zit hem ook in vruchtwater, beeb en nodige vetreserves e.d.! dus ik zou me niet al te druk maken

@sjulie fijn dat alles in orde was :)

8. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ja idd het verschilt steeds per persoon. En het grappige is dat ik zonet weer van iemand kreeg te horen van klein buikje hoor voor 6 maanden , ach jaa ze roepen ook maar wat :D

@Lilaa mooie buikfoto +mooie jurkje/tuniek waar heb je vandaan als ik mag vragen?:p

9. jannanas

jannanas Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.816
    1.700
    113
    Hierbij mijn buik met 24+4 weken. Volgens mij redelijk gemiddeld als ik hem met de rest vergelijk. Ben alleen al wel 9 kilo aangekomen :).
    Was met dochtelrief ook best aangekomen, gelukkig daarna alles wel weer kwijt maar ben benieuwd of dat nu ook nog gaat lukken....:( Ik bouw inderdaad ook redelijk vetreserves op, ben normaal gewoon slank maar merk nu dat ik overal lovehandles krijg. Nou ja, het is voor een goed doel.

10. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Josjo, erg mooie kamer. Zou wel iets voor mij zijn :) Lekkere stoel ook :D

11. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Mooie buikjes meiden :D
    Zal zo de mijne weer even plaatsen!

Sjullie, mooi dat alles goed is! Kan me wel voorstellen dat je je zorgen maakte, maar gelukkig nergens voor nodig!

Hier ook veel aangekomen hoor, maar lijkt nu redelijk stil te staan. Buik groeit nog wel :D
    Zit nu op 9,5 kg. Waarvan dus 8 al in de eerste 20 weken...

Zijn jullie ook zo moe? Echt niet leuk meer, kan nergens m'n aandacht bij houden.
    Ook wel slaperig, de kleine houdt me uren wakker 's nachts, maar ook zo moe dat ik bijvoorbeeld na het douchen eerst even moet gaan liggen voor ik me aan kan kleden...

12. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
  13. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Dankje wel liefie, tuniek is van Bershka :)

14. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Wat gezellig, al die buiken!

Ik ben net bij de vk geweest en ben in totaal 5,5 kilo aangekomen nu dus op zich netjes. Had stiekem gehoopt onder de 60 kilo te blijven, maar dat gaat 'm niet worden. Ach, we zien het wel, ben allang blij dat beebje het zo goed doet. :)
    Hier mijn buikie vorige week op vakantie, 26wkn en 6 dagen:

Bekijk bijlage 149607

15. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    bibi, ik had gehoopt onder de 70 te blijven hihi.
    Ik ga er nu voor onder de 80 te blijven!!!!

Ben 1.70 en woog met 4 weken precies 58 kg. vandaag met 24.6 weeg ik 73.3.....

en er is nergens een grammetje vet aangekomen, enkel aan mijn buik/borsten!

16. Sila24

Sila24 Niet meer actief

@linn mooie buik hoor waar heb je die 9,5 kg gelaten je ziet er verder nog hartstikke slank uit , volgens mij heb je het echt alleen bij je buik gekregen netjes hoor!!

17. Sila24

Sila24 Niet meer actief

maar jij bent ook zwanger van een tweeling jij mag dubbel zoveel aankomen haha:p:p

18. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Hihi Hames, was dat maar! Dat gaat helaas niet op :)

Hier weer een weekje erbij. Nog 5 dagen en dan nog 100 te gaan.
    Al gaat dat niet helemaal op als ze met 38 weken halen hihi

19. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    mooie buikjes dames! Sjulie, logisch dat het bij jou wat harder gaat toch? En Linn; de laatste 6 weken dus nog maar 1,5 kilo, dat is echt netjes hoor, aangezien je nu gemiddeld een halve kilo per week mag aankomen! En die cijfers op die weegschaal pff ik wil ze eigenlijk niet eens meer zien... ik had het streven om onder de 80 te blijven. Zat vorige week op 76 dus dat zal ik wel niet redden. Toch een soort psychologische grens ofzo. Ik passeer er gewoon 2; die van 70 en die van 80 whaaaa :$ haha

20. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    mooie buikjes hoor....

@sjullie tja gaat nu extra hard zo met twee, de ene keer groei ik haast niks de andere keer is er zo 4 kilo bij :$ zo voor controle bij vk dus ben benieuwd hoeveel ik totaal ben aangekomen, en ach maak me er niet zo druk om, ik eet gewoon maar groei hard... en bij onze dochter ben ik de 20 kilo ook weer kwijt geraakt.....
    maar goed ga er ff van tussen anders ben ik straks te laat bij vk, heb om 9.20 afspraak dus.....

Deel Deze Pagina