augustus 2011 buikjes lekker vroeg hahahaha

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door anita205, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    Zo Hier weer terug van vk, alles prima weer 2 kilo er bij :D
    Hartjes klopte mooi zo tussen de 135 en 145 in...
    bloeddruk was ook goed hb was alleen weer wat omlaag nu 6.7, hopen dat de ferogradumet snel aanslaat, meestal met 4 week ben nu 2 week bezig dus ff afwachten... nu onder controle van gyn vrijdag hebben we daar afspraak voor staan...
    Vk vond dat ik een mooi buikje had voor een tweeling met bijna 28 week zwangerschap, ze vond hem niet groot
    Gisteren telefonisch intake gehad krijg 65 uur kraamzorg :D
    nou zal zo ff een foto maken van mijn buik en die nog ff plaatsen :)

2. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    27 week & 5 dagen :D

3. brechje

brechje Actief lid

21 apr 2009
    341
    0
    0
    Fijn dat alles goed is Sjullie!

@Missa; jij hebt ook al zo'n mooi buikje voor een twin :)
    Fijn dat het bij jouw ook nog steeds goed gaat!

Hier heeft beeb me 'lekker verwend' met moederdag :x
    Volgens mij deed ze het erom ofzo...
    Nu alles weer als normaal,gisteravond heerlijk genoten met z'n 2 van een schoppend beebje :)

4. merry78

merry78 Actief lid

18 aug 2010
    490
    0
    16
    Ik word trouwens helemaal niet gewogen bij de verloskundige. Ze heeft alleen de eerste keer gevraagd hoe zwaar ik was. Maar ach, het is inderdaad voor een heel goed doel en ik ga ervan uit dat het na de bevalling na een x aantal maanden er weer redelijk af is.

5. brechje

brechje Actief lid

21 apr 2009
    341
    0
    0
    Ik word wel elke keer gewogen en het word ook netjes bijgehouden op mijn kaart.

6. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    word elke keer gewogen als ik binnen kom staat hij me al op te wachten ;)

7. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Hier ook, ik word elke keer gewogen.
    Ik heb aanstaande donderdag controle, kijken hoeveel ik ben aangekomen, 4 weken geleden zat ik op 4 kilo, verloskundige was wel tevreden...:)

8. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Missa mooi buikje. Zeg dat hb prikken he, doet dat pijn :p Ik weet t, stelt vast niets voor tegenover een bevalling maar prikken/naalden gaat niet zo goed samen met mij. Ik moet over 3 weken mijn hb laten prikken bij de verloskundige. Dan kan ik me er al op voorbereiden.

Ik wordt ook nooit gewogen, bij de verloskundige niet en ook niet bij de gyn. Zelf moet ik het dus bijhouden, maar ben nog niet zo lang bezig met bijhouden dus is het lastig om te zeggen.

9. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Hahaha, jij wil de cijfers op de weegschaal niet meer zien? Nog even en je kan ze helemaal niet meer zien :p Das dan weer het voordeel van zo'n buik he? Haha, hoeven we nergens meer op te letten :D

10. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Linn84, de weegschaal bij de gyn heeft een hoog display hihi

11. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    ja en die hoef ik zelf niet te bekijken, dat doet zij wel .... grr volgende keer ogen dicht en zeggen dat ze het alleen maar op moet schrijven en dat ik het niet wil weten? Maar ja, dan krijg ik mijn kaart mee en ben dan toch wel nieuwsgierig hihi. Ach, de vorige keer was het nog geen kilo in bijna 5 weken dus de volgende keer durf ik nog wel te kijken hoor :)

@missa: heel mooi buikje hoor!! Daar zou ik voor tekenen met een tweeling, echt mooi!

12. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Haha, tja, das dan weer jammer ;)

Mijn vk heeft een "gewone" weegschaal en ik moet zelf zeggen wat die aangeeft.

Ach, op zich.... Gewicht is maar een paar cijfertjes. Het gaat erom hoe je je voelt toch? :)

Hebben jullie vannacht ook zo'n onweer gehad? Leek wel of de bui maar niet weg wou gaan...

13. brechje

brechje Actief lid

21 apr 2009
    341
    0
    0
    Ik moet ook zelf zeggen wat de weegschaal aangeeft.
    Met een beetje mazzel zie ik de cijfers binnenkort niet meer :p

Hier is het vannacht ook flink tekeer gegaan.
    Vind het niet zo erg,
    hoop dat het bij de paarden ook zo heeft geregend,het land kan wel wat gebruiken.

14. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik word nooit gewogen bij de vk alleen de eerste keer ben ik gewogen. Vandaag weer bij de vk geweest alles was in orde.

Hier heeft het helemaal niet geregend ofzo vannacht. Zo gaan werken en heb niet echt heel veel zin.

Fijne dag allemaal.

15. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    ik moet het ook altijd doorgeven haha. Ze staat dan bij de comp.

Maar och het hoort erbij en zolang ik geen huge ass etc krijg maakt het me niet zoveel uit.

16. wennietje

wennietje Actief lid

8 dec 2010
    345
    0
    0
    Zo dat was veel bijlezen ik heb tijdje nuet kunnen reageren.

Mooie buikfoto's voorbij zien komen mijne ook snel weer plaatsen.
    Ook leuk al die verhalen over kamertjes mijn schoonvader is druk bezig met af ie van ons hij is nu met de winnie de pooh boom bezig word zo gaaf krijgt echte bladeren enzo verder word de kamer heel neutraal.

Hier weer opnieuw in het ziekenhuis gelegen vorige week om een lang verhaal kort te maken ik bleek een scheurtje te hebben in 1 van de banden van mijn buik kan geen kwaad is gewoon heel pijnlijk ze hebben wel ook een echo gedaan en alles zag er goed uit ze hebben ook een inwendige echo gedaan vanwege mijn blaasontsteking maar alles w as dicht.

En nu vn lig ik ziek op bed jeetje heb me tijden niet zo rot gevoeld ben nu weer beetje gestrest of het geen kwaad kan voor mijn mannetje voel hem ook iets minder nu maar goed mijn placenta ligt ook aan de voorkant moet ik niet vergeten.

Hoop dat dit snel overgaat ik lees nu in ieder geval weer mee.

Liefs

17. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    hehe hier eindelijk regen gehad vanacht en onweer hij bleef een beetje hangen of zo..... maar goed linn we wonen dicht wij elkaar dus tja kan wel kloppen :D

@ hier gister uit eten geweest maar fff dat zitten zit niet mee :)
    verder alles rustig hier dochter maar om 9.45 wakker gemaakt :)
    vrijdag controle gyn weer de weegschaal :D en morgen al weer 28 week :D

18. Igglepiggle

Igglepiggle Bekend lid

9 feb 2011
    897
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Mag ik me ook hier melden? Volg jullie al een tijdje en leuk om te lezen hoe iederen de zwangerschap ervaart. Hier gaat alles goed, weinig klachten. We weten overigens niet wat het is, dus weer (m'n tweede) een verassing. Ik vind wel dat jullie allemaal maar weinig aankomen, of kom ik nu zoveel aan? Zal dat laatste wel zijn, ondanks dat ik er ook nog bij sport. Probeer me nu ook wat meer in te houden met lekkers eten. En ook ik word elke keer gewogen bij de vk. Niet leuk want die weegschaal is minder vriendelijk dan die van mij thuis. Ik houd hetzelf elke week bij. En kan nog steeds zien hoeveel ik weeg. Verder is het lekker druk in de buik, wat ik wel geruststellend vind. Ga nu even spelen met mijn andere boefje.

19. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik ben gisteren ook weer op controle geweest...en de VK moest erg lachen toen ik riep "die weegschaal is niet goed hoor, dat ding klopt niet" :D
    3 kilo erbij...nu in totaal 7 ;)
    bloeddruk 110-65, dus ook netjes ;)

20. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Haha, Pandora! :D
    Ik vind dat je het netjes doet met 7 kg inderdaad!

@Igglepiggle: Natuurlijk mag je je hier melden :D Fijn dat alles goed gaat! Hoeveel ben je aangekomen als ik vragen mag? Kom je ook een keer een foto showen van je buik?

Hier enorm last van ischias weer ;) Zo irritant! Hoop maar dat het gauw weer weg trekt...

Deel Deze Pagina