@josjo Wat een heerlijk vooruitzicht!! Dan moet je de dag en morgen ook nog wel even door kunnen komen . Ik werk volgende week nog even door en heb dan ook even vakantie. Heerlijk, verheug me er nu al op! Even samen tijd hebben met mijn lief en.... de babykamer gaan inrichten!
Heerlijk hè vakantie! Ik moet nog 4 weekjes en dan gaan we naar Frankrijk heb er zo een zin in! Nu maandag gaan we aan de klus krijgen een nieuw badkamer! ikke heel blij En qua aankomen ben ik ook erg tevreden ben nu 8,5 kilo aangekomen.... Vorige twee zwangerschappen 25 en 30 kilo dus hoop dat het nu beperkt blijft tussen de 10 en 15 kilo....
@josjo wat een prachtig bescheiden buikje. Wij gaan over ruim 2 weken op vakantie. We blijven lekker in nl. @ iedereen Vragen jullie je ook wel eens af wat die baby/babies doen in de buik? Die schopjes begrijp ik nog wel maar soms trilt het zo alsof hij/zij aan het dribbelen is in mijn buik . En drinken jullie nog koffie of ben ik echt de enige nog ? @ kamertjes. Iedereen die hier zijn kamertje heeft geshowd, ik vind ze waanzinnig mooi. Zouden zo allemaal in een showroom kunnen. Wij moeten nog inrichten, hebben alle spulletjes al wel in huis.
Wij gaan volgende week vrijdag een weekend weg naar center parcs, ver weg durf ik niet meer maar goed lekker zwemmen daar met ons meiske en er toch ff tussen uit.... @ wat de baby's doen, ik voel duidelijk of ze schoppen of de hik hebben verder trillen die van mij niet @ koffie heerlijk bakkie doen
hierr een buikfoto van mij van alweer 3 weken geleden.. moet nodig weer nieuwe fotos maken! hier was ik 21 weken Bekijk bijlage 150256
@koffie drink ik nog gewoon, hoor dronk al nooit zoveel maar vind t soms echt wel even lekker, drink max. 2 bakjes per dag @bewegen baby dat heb ik soms ook dat het ineens heel druk beweegt en trilt/vibreert haast, haha, ook geen idee wat er dan gebeurt. voor de rest veel geschop en gedraai. ook even een buikfoto van vandaag
@bewegingen van ukkie: ik krijg iedere week van moeders voor moeders het berichtje uit je buik. Op de website kan je ze ook gewoon bekijken en dan moet je die van 26 of 27 weken maar eens zoeken, daar zie je een animatie filmpje van een baby. Toen ik dat zag dacht ik; aha dus dat voel ik allemaal haha. Mijn nichtje, Laura van 4 jaar zat het flmpje met haar moeder (mijn zus) te kijken en dacht dat het echt de baby in de buik van tante jo (ik dus) was hahaha. En ze zegt altijd dat zij ook een baby in de buik heeft, ik een meisje (we zullen zien) en zij een jongen en toen zei ze vd week tegen mijn zus: jij wordt oma whoehahahaha @koffie: soms niks, soms max 2/3 per dag. Ik drink ook gewoon cola hoor, maar ik drink niks extreem veel (op groene thee na misschien) dus dat kan allemaal echt geen kwaad hoor. @danielle; lekker, een nieuwe badkamer, krijg je ook een bad? Sinds wij die hebben ben ik ook zoooo gelukkig met onze badkamer
Dank je het is een buikband over een shirtje die eigenlijk te kort was geworden. Koffie drink ik hier nog af en toe wel caffeine vrije koffie. En ja op vakantie ik denk dat we nog een midweek centerparcs doen maar niet meer ver weg dat durf ik niet aan. vandaag nog steeds ziek en voel mijn kindje helemaal niet veel af en toe een plopje en ik luisterde naar het hartje en dat was ook onderin precies waar mijn placenta licht maar ben gewoon zo ongerust ik dacht dat ik zou gaan genieten als ik de 20 weken echo voorbij zou zijn maar nee ben erg ongerust die rot placenta ook!! ach misschien komt het wel doordat ik ziek ben ik weet het niet maar dan ben je natuurlijk niet echt happy.
Zo...Ik ben terug van vk, alles was goed! Hartjes klopte heel mooi... Bloeddruk was ook goed, & heb geen ijzer tekort... Ik ben nu totaal 6 kilo aangekomen, volgens verloskundige was dat helemaal perfect Hoop dat het zo door gaat want ik wil niet meer aankomen dan 14 kilo
Dag Dames, ik lees altijd met jullie mee, maar ben niet zo'n schrijver op het forum. Maar wilde toch proberen een beetje met jullie mee te kletsen Ben sinds deze week helemaal gestopt met werken, deed al aangepast werk door BI, maar door de harde buiken (te veel) in combinatie met de vroeggeboorte van mijn dochter, nu echt rust nemen. Babykamertje is nog niet echt van start, zijn nu druk ruimte aan het maken. Zie heel veel mooie buikjes voorbij komen. Hier nu bijna 6 kilo erbij, gaat nu wel harder dan in het begin maar ben erg tevreden. Ik hoop echt heel erg dat ik dit keer geen vocht ga vasthouden, de vorige keer was zelfs mijn neus mega Dit is mijn buik bij 23 weken. Succes allemaal met de kamertjes en het genieten van al die heerlijke plopjes en trillingen in onze buiken.
Hey meiden, Ben niet zo vaak op forum, maar dacht laat me eens even kijken. Wat leuk al die buikjes hierzo... Ben nu 27,3 wkn en alles gaat eigenlijk prima. Over een paar weken heb ik de echo of me placenta ver genoeg van de uitgang vandaan ligt...want eerst lag ie ervoor... Hebben jullie de bloedtest al gehad met 24/25 wkn? Ik heb hem gedaan en mijn bloedsuikerspiegel was niet goed, weer getest en nu was ie weer niet goed :S...iemand van jullie hier ervaring mee?
Zo, er is weer aardig geschreven hier Mooie buiken meiden! Wij gaan maandag op vakantie. Een midweekje center parcs. Wilden eerst naar het buitenland, maar dat durfde ik niet aan met m'n bekkenklachten. Had achteraf wel gekund, maar goed... Center Parcs is ook vakantie Ik vraag me ook soms af wat die kleine allemaal aan het doen is hoor. Soms golft het zo hard en zo snel dat ik er haast misselijk van word! Meestal 's nachts ook helaas, kan ik weer niet slapen... Kan ik er vast aan wennen zegt m'n moeder dan Lekker flauw... Gaan jullie nog 3d echo's doen? Wij gaan over 2 weken, ben erg benieuwd! Bloedonderzoek heb ik trouwens nog niet gehad. Zal de volgende keer wel komen, ben dan ruim 28 weken. Is die test ook wel zo uitgebreid als in het begin? Zo, nu slapen... Welterusten allemaal! Liefs Linn
Mooie buikjes weer!! just me: ik ben nu 24 weken maar afgelopen maandag geen bloedtest gehad. Balen dat het niet helemaal goed is bij jou, helaas kan ik je geen info geven hierover. ik twijfel soms over een 3/4 d echo...vind het nl erg jammer van het geld omdat het zo duur is...koop dan bijv liever wat leuks voor de beeb...maar vind het zooo mooi en leuk en bijzonder om te zien!!dus misschien dat ik het toch wel wel gaan doen hoor, mijn man vind het niet mooi maar ik dus wel! Linn: leuk hoor, centerparcs,heb ik ook wel zin in maar is nu ff te druk allemaal hier, moeten zolder nog licht verbouwen (velux ramen vervangen) en mijn man gaat bijna een week weg naar het buitenland voor zijn werk dus dat gaat druk worden,maar komt goed! Oja, weer een nieuwe buikfoto van 24 weekjes:
ik zou met 30 weken weer bloed moeten prikken maar nu iets eerder gedaan tegen 28 weken omdat ik me niet zo goed voelde en ijzer is te laag (komt veel voor geloof ik), nu extra ijzer slikken.. @justme86 vervelend dat de uitslag van je bloedsuiker niet goed was, hebben ze nog niet verteld wat je daar dan verder mee moet? @bamaca welkom, en mooie foto! (Daantje ook! woww )
@daantje: wow, elke keer als ik jouw buik zie denk ik dan is die van mij maar mini... maar ja, je hebt al 2 meiden natuurlijk dus dat zal ook wel wat schelen denk ik? @bloedtest, die is niet standaard volgens mij hoor. Ik heb hem in elk geval ook niet gehad dus kan je niet helpen... balen dat je bloedsuikerspiegel niet goed was, kan je daar nog iets aan doen zelf? @3d echo: hier hetzelfde dilemma; vind het bedrag best hoog. Het is niet dat we het niet kunnen betalen maar het is wel veel geld voor een half uurtje kijken.. en we willen niet weten wat het wordt, dus kan je dan wel goed kijken of niet? Ik vind het lastig... wat betalen jullie voor die echo? goedkoopste wat ik tegen kwam is 85 euro..... Na vandaag VAKANTIE!!! oh en de blaasontsteking is over, gelukkig.....
Ross: dankje! IK ben ook benieuwd wanneer mijn bloed wordt gecheckt, denk volgende keer over 3,5 week)\Moet wel zeggen dat ik ontzettend moe ben,al een tijdje. heb nu wel floradix tabletten,hopelijk helpt dat ook iets. Josjo: ja dat zal idd schelen,mijn baarmoeder groeit nl echt heel snel!Voel de kleine echt al hoog bewegen in mijn buik (en zie dat ook goed hihi,voetje enzo wat er uit steekt bijv) Bij mijn andere meiden ging het ook al snel, groeide mijn baarmoeder ook wat sneller dan nromaal maar nu dus helemaal. Wel leuk maar wel zwaar, het voelt vaak ook wel alsof ik verder ben. Maar ben weer super trots en blij dat wij weer dit wonder mee mogen maken, vind het zo bijzonder weer! Gisteren was ik gevallen...gelukkig net niet op mijn buik maar kreeg wel meteen spontaan harde buiken van de schrik..verder niks aan de hand gelukkig.
Wij hebben vanmiddag onze 3/4D echo! Vind het zo spannend! kreeg er spontaan nachtmerries van vannacht. maar over een paar uurtjes mogen we naar ons meisje kijken!!
Wat een heerlijk vooruitzicht! Geen zorgen maken hoor! Heel veel plezier alvast en lekker van genieten!