augustus 2011 buikjes lekker vroeg hahahaha

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door anita205, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    wat weer een mooie buikjes zeg :$

Hier weer terug van controle gyn alles prima alleen lag nu de rechter in stuit en de linker goed :$ niks van vernomen....
    over minder dan 2 week weer echo over 3 week weer controle gyn

2. SDonya

SDonya Niet meer actief

ik heb een 3/4d echo gedaan met 23 weken..
    volgens de vrouw die de echo deed was het dan het mooist.. heb later gehoord dat dit helemaal niet waar is omdat ze dan nog niet zoveel vet hebben..:(

maar opzich zijn ze wel heel leuk geworden en was het leuk om te doen!

hier een voorbeeldje..

3. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Wat schattig :D Echt al een beeld hoe het gezichtje eruit ziet enzo!

Bij ons werd verteld dat de 3d/4d het mooist is tussen 25 en 30 weken. Nog niet te groot om niets op beeld te kunnen krijgen en niet meer te mager. Ben erg benieuwd! Ben 28+5 als we de echo krijgen...

Hier trouwens een echo van 45 minuten, cd rom met foto's, afgedrukte foto's, dvd met beeld en geluid en een tijdschrift voor 110 euro. De geslachtsbepaling die we met 17 weken hebben gehad was dan gratis. Wel veel geld, maar het lijkt me zo bijzonder dat ik bang ben dat ik spijt krijg als we het niet doen...

Mooie buiken meiden! Jeetje daantje, kan me voorstellen dat het zwaar is. Maar wat een MOOIE buik heb je!

4. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Minaaa woww mooie echo.. ik wil ook maar twijfel nogsteeds omdat ik het veel geld vind 100 euro kost het bij ons..dan denk ik dat ik beter iets kan kopen dat nodig is voor de baby

5. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    wij laten geen 3D echo maken...ik vind het veel te duur, kost allemaal toch al genoeg...koop liever iets voor ons ventje van dat geld ;)

6. JustMe86

JustMe86 Actief lid

28 nov 2010
    304
    0
    16
    Hey meiden!

Wat een mooie echo!! En wat een mooie buikjes, sommige zijn echt al groot, vind ik vergeleken met mijne.

Ja, ik heb nu een afspraak in het ZH op het zw. diabetes spreekuur, met een gyn+diëtist. De gyn bepaalt dan of ik onder behandeling blijf in het ZH en een med. indicatie krijg of dat ik terug mag naar de VK. Verder krijg ik voedingstips van een dietist en ev. een dieet...maar 23 mei weet ik meer...

Oh wat lkkr naar Center Parks...
    Ik wil wel graag een 3d of 4d echo maar vind het idd duur, koop idd iets leuks voor onze kleine....

FF een poll: Hoeveel zijn jullie intussen aangekomen?

7. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    Wij hebben vorige week een 3d echo laten maken. Bij ons duurde het 45 minuten, kregen de hele echo op dvd, 38 foto's op cd-rom en 4 uitgeprintte foto's. Als het kindje zich bijv niet zou laten zien, konden we voor nix nog weer terug komen, maar gelukkig ging het in 1 x goed. bij ons kost het 100 euro, maar ik had 20 euro korting via een kortingsbon die een collega aan me had gegeven. Dus 80 euro! Ik vond het echt hte geld waard. Gewoon het feit dat je de dvd nog weer zo vaak als je wilt terug kunt kijken. Ik ben tijden zo'n echo zo gefocust op ons beebje, dat ik nauwelijks nog hoor wat de mevrouw aan info verteld, dus dat heb ik nu mooi teru gkunnen luisteren.

8. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Wij laten ook geen 3d echo maken, vind het ook veels te duur! Koop veel liever leuke spulletjes voor ons kindje ervan! Maar dat is ieders voor zich natuurlijk :)...

9. Reza2306

Reza2306 Actief lid

14 dec 2010
    322
    16
    18
    Breda
    Wij hadden dus vanmiddag onze 3/4D echo... Helaas lag ze met haar gezicht helemaal in de placenta verstopt dus hebben maar 1 redelijke foto gekregen en de dvd waarop je ook de 2D echo's ziet.
    Gelukkig was ze erg eerlijk en vertelde dat ze niet verwachtte dat de kleine nog zou draaien dus dat terugkomen vrij zinloos zou zijn.
    We hebben dan ook niets hoeven betalen en zo blijft het toch nog steeds een verrassing.

Onze kleine is gewoon nu al heel eigenwijs haha

10. Sila24

Sila24 Niet meer actief

@reza wat een mooie echo zeg

11. wennietje

wennietje Actief lid

8 dec 2010
    345
    0
    0
    #1651 wennietje, 13 mei 2011
    Laatst bewerkt: 13 mei 2011
    Hier helaas weer in het ziekenhuis pfff.

Ik was vanochtend gestruikeld over de kat had mijn handel vol en kwam met mijn buik op de leuning niet opgevangen ik twijvelde de hele tijd of ik moest bellen maar toch maar gedaan.

Ik moest gelijk komen ctg van een uur gehad speciale echo om te kijken of er geen bloedingen in het hoofdje waren en alles werd nog extra gecheckt, en bloed laten prikken om te kijken of er geen bloed van het kindje in mijn bloed zit maar die uitslag duurt nog een week.

Morgen ochtend nog een ctg als die goed is mag ik weer naar huis.

Ik had al die ophef niet verwacht , maar vanwege placenta aan de voorkant extra gevaarlijk met vallen op buik, vanwege scheurtje of bloedingen in de placenta.

12. wennietje

wennietje Actief lid

8 dec 2010
    345
    0
    0
    Sorry berichtje was nog niet klaar.

Op zich wel balen dat ik moet blijven maar gelukkig word alles erg goed gecontroleerd de arts die de speciale echo deed heeft zelfs nog een foto voor ons afgedrukt zo lief.

Zo genoeg over mij.

Mooie buikfoto's weer!!!

Hier ook geen 3d echo ik vind het te duur wel jammer had het wel leuk gevonden.

Morgen wil ik toch nog ergens winkelen als ik naar huis mag want heb vandaag toch de 26 weken gehaald dus feestje wel rustig naturlijk.

Nou nu maar zo proberen te slapen erg saai hier liefs

13. Sila24

Sila24 Niet meer actief

oh wennietje dat was schrikken zeker!! goed dat ze alles meteen hebben nagekeken in het ziekenhuis, hopelijk is er niks aan de hand!!

onze kat ook die slaapt/woont bijna op onze trap waar ik dus een paar keer op moet lopen maar hij gaat niet opzij dus iedere keer doe ik extra voorzichtig eroverheen stappen , echt vervelend maarja tis een kat die luistert niet hij vind het zo lekker daar

14. wennietje

wennietje Actief lid

8 dec 2010
    345
    0
    0
    Haha nee katten luisteren wanneer het hun uitkomt en het zielige was kwam net beneden en hij wilde alleen maar beetje aandacht dus liep voor me voeten, daarna nog buiten geweest maar ze moesten beide weer snel naar binnen omdat ik gelijk naaer ziekenhuis moest en morgen slecht weer kunnen ze niet naar buiten.

Ik ga me nog schuldig voelen

15. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Wennietje, wat akelig. Succes vanacht en hopelijk valt het mee!

Hier ook geen 3/4D echo. Krijg iedere 14 dagen een echo, over 1,5e week zelfs 2. Maandags bij de gyn en dinsdags een groeiecho hihi.

We werden door de echoscopiste al gewaarschuwd dat het voor ons geen meerwaarde zou hebben omdat we al zo vaak kijken.

16. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    @aangekomen: iemand vroeg er een stuk terug om. Voor zwangerschap woog ik 58, met 24.6 inmiddels 73.3 hihi

17. wennietje

wennietje Actief lid

8 dec 2010
    345
    0
    0
    Uit verveling ging ik nadenken en besefte me opeens dat ik me afvroeg of 1 van jullie ook last heeft van erge haaruitval nu tijdens de zwangerschap.

Gelukkig zie je het nog niet maar echt veel haaruitval ook is mijn haar snel vet maar na het wassen extreem droog ik dacht altijd dat je tijdens de zwangerschsp juist een glazende volle bos zou hebben.

Nou ja wie weet gaat het nog over.

18. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    Hier geen last van haaruitval

Goedemorgen overigens. Hopelijk heb je kunnen slapen Wennietje en mag je straks fijn naar huis!

19. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Goedemorgen!

Hoop dat je naar huis mag straks Wennietje!

Hier ook best last van haaruitval gehad. Nu sinds een paar weken weer wat normaler gelukkig. Krijg ook erg veel nieuw haar, bovenop is het allemaal kort...
    M'n zus had precies hetzelfde. Zal dus wel normaal zijn :)

Wat ik me afvroeg, ben ik de enige die nooit een harde buik heeft gehad? Of herken ik het gewoon niet? Het schijnt volkomen normaal te zijn, is het dan niet erg als je ze niet hebt?

20. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    Goede middag iedereen

@wennietje hopelijk is alles goed en mag je naar huis!!

@ gewicht hier nu 12 kilo er bij

@ echo 4d Bij ons meiske wel gedaan, nu niet aangezien we om de 2 week echo krijgen ook 4d dus beetje onzin :D

verder alles rustig hier :)

Deel Deze Pagina