Wat ik me afvroeg, ben ik de enige die nooit een harde buik heeft gehad? Of herken ik het gewoon niet? Het schijnt volkomen normaal te zijn, is het dan niet erg als je ze niet hebt? Nee hoor, ik ook nie.... Heb wel het idee dat ik er soms tegenaan zit; dan neem ik ook meteen gas terug. Maar gelukkig nog geen enkele keer een knoepharde pens gehad Kreeg op vakantie overigens wisselende reacties op mijn buik; waar de één vond dat ik nog mkaar een bescheiden buikje had, vroeg een ander weer: "Weet je zeker dat het er geen twee zijn?????" Mjaaaaaaa.. we zullen het binnenkort effe laten checken, 30e 3D echo... Verders alles goed met iedereen hier?????
Nee, nu minder. Hiervoor slikte ik dus chlomid en had toen wel last van hele erge haaruitval. Wel even schrikken dat je nu in het ziekenhuis ligt. Ik hoop dat de uitslagen verder goed zijn. Zelf moet ik ook altijd uitkijken of ik niet over de hond of kat struikel. Ik ook niet hoor, of ik heb het net als jouw nog niet kunnen herkennen. Gister telefoontje gehad,gordijntjes waren klaar. Vandaag opgehaald en gelijk opgehangen. Het begint nu echt af te lijken. Alleen het zeiltje nog, en dan hoop ik volgend weekend een foto te kunnen maken
@wennietje da's schrikken! maar gelukkig wordt alles gelijk goed gecontroleerd katten hebben zo'n leuke eigenschap om voor/rond je voeten te willen lopen soms, ben er zelf ook supervoorzichtig mee nu @harde buiken zelf al vanaf 17 weken regelmatig (volgens vk verder niet zorgelijk) maar hoor ook wel eens dat mensen dat pas echt tegen het einde hebben (na 30 weken iig) dus is vast niet 'raar' als je er nu geen last van hebt, alleen maar fijn toch! @3d-echo's superleuk om die van jullie te zien, schattig hoor gaan het zelf niet doen, net als het geslacht vind ik het ook erg leuk om het gezichtje van de beeb een verrassing te houden tot na de geboorte
ik heb in de vorige zwangerschap ook geen harde buik gehad.. (zelfs geen weeën.. alleen dan de persweeën haha.. ben dit keer erg zenuwachtig en benieuwd of ik nu wel weeën krijg... ) harde buiken heb ik wel al gehad deze zwangerschap.. erg apart zeg !
Nou, als het geen kwaad kan dat ik ze niet heb dan ben ik blij dat ik geen harde buiken heb haha! Wel inderdaad af en toe zo'n heel gespannen gevoel en dan staat er ook wel spanning op zeg maar als ik iets teveel heb gedaan. Maar dat is vaak zo weer over... Wennietje, ben je al thuis? En Kabouter, hoe was de vakantie? Heerlijk genoten met z'n tweetjes? Missa, welk park ga je naartoe dan? Blijf je dichtbij huis of....?
Nou ik ben weer thuis hoor. Mijn man was er bij toen ik de speciale echo kreeg ze ging kijken of er geen bloedingen in het hoofdje waren want heb met de onderkant van mijn buik de bank geraakt en daar licht hij op het moment met z'n hoofdje maar hij wilde niet stilliggen dus ging ze hem maar gelijk helemaal bekijken omdat hij moest stil liggen voir de metingen ze heeft zelfs nog haar best gedaan voor een mooie foto echt zo lief daarna lag hij gelukkig stil en konden de metingen gedaan worden. alles zag er perfect uit. Vandaag nog 2 keer een ctg van een uur gehad en ook dat zag er goed uit. Ik vond het heel rot om te blijven maar ben wel heel blij dat hij zo goed gecontroleerd is ze controleren nog meer dan bij de guo. Maar je moet altijd zo lang blijven omdat de eerste 24 uur cruciaal zijn na vallen. Ik moet alleen nog de bloeduitslagen afwachten maar die moesten helemaal naar speciaal lab gestuurd worden om te kijken of ik geen cellen van de baby in mijn bloed heb gekregen door de klap dat kan gevaarlijk zijn voor mij en zou behandeld moeten worden maar js daar nog weekje op wachten. Hier trouwens wel harde buiken maar lijkt me juist goed als je ze niet hebt. En gelukkig ben ik niet de enige met haaruitval hahaha. Nu voorlopig het ziekenhuis niet meer in dinsdag moet ik alleen wel weer naar ziekenhuis voor controle maar dat is ook belangrijk hihi Liefs
Ik kom ff mijn buikje showen hoor http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/algemene-clubs/151077d1305449547-pink-ladies-deel-2-buikje-14-5.jpg En een in mijn trouwjurk............nog 10wkn en dan is het zover http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/algemene-clubs/151078d1305449641-pink-ladies-deel-2-p1020829.jpg
Ja, ik heb nou toch ook wel zoiets van: "Oeh, ineens gaat het best wel hard! En moet dit nog regelen, dat nog regelen etc." Gaan van de week met de kamer aan de slag. Schoonmama had Woezel & Pip gordijnen genaaid en die hangen al (effe geprobeerd of ze vast goedhingen). De blauwe verf die we hadden gekocjt, blijkt mooi terug te komen in de gordijnstof! Verder willen we van de week de box al naar beneden verhuizen, om sowieso de hond te laten wennen, en ook een beetje met chronisch plaatsgebrek boven op de kamers. En dan zullen ze ook wel bijna bellen voor een intake van kraamzorg, verwacht ik en zullen we binnen nu en een paar weken het bed moeten verhogen.... Moeten ook echt een keer serieus een naam uitzoeken en voor een kaartje kijken.... Pffffffffffffffffff, kom tijd tekort, haha! Maar wel leuk! Beebje is lekker druk en doet flink van zich spreken; ik weet al een beetje op welke manieren ik over mijn buik kan wrijven, zodat hij gaat reageren, hihi, zo lief!
mooiiii sloppyslayer, buikje komt ook erg mooi uit in je trouwjurk @Lilaa gefeli met 25 weken ik vind de tijd ook wel snel gaan! maar vind ik niet erg, zijn er qua spulletjes al bijna klaar voor en emotioneel ook (bijna)
Ik kan het nog steeds niet over mijn hard verkrijgen de kleertjes etc te wassen! Dat ga ik mezelf met 30 weken verplichten heb ik nu besloten hihi
We hebben gisteren de kinderwagen opgehaald. Jeetje wat kan je blij zijn met een kinderwagen....hahahaha....
@ Merry; ja, grappig is dat hè. Bij ons is ie donderdag geleverd samen met het kamertje, man, wat was ik blij toen ik die vrachtwagen zag! @ Sjulie; ik ga de kleertjes pas in mijn verlof uitwassen. Het hangt allemaal in de kast met een lekker geurzakje van Zwitsal erbij, maar ik wil het echt op het laatste moment pas wassen zodat het echt heerlijk schoon is als beebje komt. Doe altijd alles volgens een planning en dat zit nu in mijn hoofd dus moet het ook zo. @ hier; even een stukje van ons kamertje laten zien: Bekijk bijlage 151353 We zijn zo goed als klaar. Wil alleen nog een airosleep topper voor het matrasje en dan kan het bedje worden opgemaakt. Ik sta elke dag een paar keer in het kamertje te glunderen, hebben jullie dat ook?
Goedemorgen! Mooi hoor Bibi! Gluur ook regelmatig even naar de babykamer. Of gewoon even zitten in de schommelstoel Zo, en nu vakantie! Fijne week allemaal! Liefs Linn
@linn84 fijne vakantie, wij gaan dit weekend ook er ff tussen uit @bibi mooi hoor @sloppyslayer je buikje komt mooi uit in je trouwjurk!!! @kleertjes wassen ga dat zo rond de 32 week doen!!
@ linn84 fijne vakantie hier nog 2 weekjes werken en dan gaan we er ook nog lekker een weekje tussen uit. Donderdag komt de babykamer eindelijk. @hier vandaag onverwachts een dagje vrij helemaal niet erg.
vind je dat zonde om te doen? ik heb juist al (veel te) snel alles gewassen, wel licht programma'tje maar vond het juist zo fijn om alles dan echt fris en schoon in het kastje te leggen, in mijn gedachten zit er anders nog allemaal winkel-stof e.d. aan
Ik laat mijn eigen kleren ook altijd met kaartjes hangen tot ik het ga gebruiken. Wil straks alles tegelijk wassen, ofja in een korte tijd achter elkaar. Bibi, als ik in mijn verlof pas ga wassen dan ben ik misschien wel te laat hihi. Daarom met 30 weken beginnen. Kleding, beddengoed etc.