mooie buikjes dames! en Pandora, jammer dat het met limegroen niet werkte zoals je in je hoofd had..heb zelf ook wit/grijseiken meubels met (wit, grijs en) limegroen en vind het hier wel mooi, maar smaken verschillen én kleuren verschillen (er vallen veel kleuren onder de noemer 'lime' in winkels maar er zit soms nog best veel verschil tussen de daadwerkelijke kleuren) klinkt in ieder geval alsof je er goed mee bezig bent om een alternatief te vinden, haha, denk dat het met turquoise (of aqua?) ook heel mooi moet worden! succes
@ missa veel plezier dit weekend geniet ervan. @hier gister is de babykamer gewoon helemaal blij hij staat al helemaal in elkaar zal in het weekend wel even een foto maken. zometeen gaan werken. fijne dag allemaal
het is ook geen turquoise geworden want van Koeka hadden ze alleen nog de dubbele deken turquoise/lime dus het is donkerblauw geworden...in de winkel bij het bedje gehouden, staat moooooiiiiiiiiiiii wel even getwijfeld of ik de bruine Koeka deken niet zou pakken, maar dan wordt het wel erg bruinig allemaal straks nog even lekker babyshoppen en dan hebben we het een heel eind
ik heb de teddy gepakt....twijfelde of deze niet te warm is in de zomer, maar meestal is augustus niet meer super warm. Mocht hij toch te warm zijn de eerste weken, heb ik een witte ledikantdeken van het kruidvat, die was maar 10 euro en had ik gekocht als reserve voor als de "goede" deken in de was zit omdat we daarna ook richting de winter gaan, en we een erg koud ( ons huis is 100 jaar oud ) huis hebben, leek me de teddy het beste Ik ben zoooooooooooo blij met mn deken vind 'm echt super mooi
@wondertje1985 thanks @ pandora mooi hoor!!! @ all fijn weekend en ben er maandag of dinsdag weer, zal dan een boel te lezen hebben
@pandora de teddy is ook heel mooi ben ook echt blij met mijn dubbel wafel dekens echt mooie kwaliteit he
Hallo! Ben er weer van een midweekje vakantie... Heb even heel wat bijgelezen Deze is van de week gemaakt Bekijk bijlage 152686
@pandora foto's, foto's! ben wel benieuwd naar de kleur(combi) geworden nu, haha. Fijn iig dat je eruit bent! en tja qua temp weet je het niet hè, het is natuurlijk hartje zomer maar je hebt ook vaker dat augustus een miezermaand is met matige temperaturen enzo.. @linn mooi!
Thnx Vakantie viel een beetje tegen, we zijn veel meer en beter gewend van Center Parcs... Beetje zonde van het geld eigenlijk We hebben ons wel vermaakt hoor, daar niet van!
Pandora, ik wilde typen dat ik persoonlijk voor een stoere kleur blauw zou gaan bij grijs/antraciet/zilver en niet voor softe kleuren als babyblauw etc maar zie dat je al turquase wilde maar dblauw gekozen hebt. Dat vind ik ook het mooiste. Lekker stoere kleuren erbij!! Morgen gaan hier de bedjes in elkaar! Ben benieuwd hihi. Heb deze week ook de schilderijtjes binnen gekregen, zo mooi!!! Ben al ff paar dagen niet geweest. Woensdag extra exho gehad, had erg veel pijn in onderbuik: oorzaak: 2 baby's in stuit op mijn blaas hihi. Heb nu een buik ter grote van 31 weken als het er eentje zou zijn!!
Mooi Buikje weer Linn, jammer dat het park je wat tegenviel. Hier is dan eindelijk het zeiltje binnen! morgen gaan we hem plaatsen en dan kan ik ook eindelijk een 'af' foto maken.
ik ben echt helemaal blij met het donkerblauw het staat er echt super bij....en maakt het inderdaad veel stoerder dan een softe kleur! ik kan niet wachten tot het helemaal klaar is Na het weekend kunnen we pas weer verder, en hoop ik komend weekend of in de dagen erna lekker in te kunnen gaan richten het zilver komt er overigens niet bij, dat past niet bij de rest van hoe ik de kamer in wil gaan richten
Net komen ze het kraampakket van de verzekering brengen...nou daar word je echt niet vrolijk van bij het zien van het eerste pak mega verband heb ik de doos maar weer snel dichtgemaakt schrok me dood.... die lappen passen toch nooit in een onderbroek nee, het is niet echt een inhoud om trots aan mn vriend te showen straks ik denk als hij die inhoud ziet, we voor de bevalling al uit gesekst zijn Het is meer een inhoud wat past bij een bloederige slachting ofzo Er zit wel een tummy tub bij....die is dan weer wel leuk
@Linn jammer dat het tegenviel center parks is normaal gesproken wel leuk ja @pandora jij hebt ook vgz zeker haha ik heb ook de kraampakket gekregen gister met gratis tummytub. Ja die mega verband past zelfs niet in mijn onderbroek denkik en ik heb maat L whaha tis was mijn man schrok zich lam toen die dat zag hahahhhhhhhhhhhhh
Hebben jullie geen sexy net-broekjes die dat spul op z'n plaats houden dan? Volgens mij moet je er in het begin zelfs twee tegelijk gebruiken Ik zit bij CZ. Kreeg er een knuffel en een boekje met allerlei leuke tips voor het spelen met je baby bij. Een tummytub is ook wel errug leuk! @Pandora Ben erg benieuwd naar jullie kamertje, het klinkt prachtig! @Brechje Voor jou geld hetzelfde! Ben heel erg benieuwd naar het resultaat.
Hallo dames! Zit net te lezen dat jullie je kraampakket al hebben gekregen. Ik heb nog niks gehoord? Wanneer krijg je dat dan? Bij 28 weken? Moet je daar zelf voor bellen? X