Wennietje; anytime meis! Blij dat je je er een beetje aan kan op trekken! Sloppy: Wat een mooi buikje al! Nieuwe meiden: Gefeliciteerd!!! Hopen dat de buikjes gauw mogen komen haha
ik kom me hier ok melden.. ben 17 augustus uitgerekend volgens eigen bereking van ons derde wondertje maar ik mag 4 jan naar de vk dus dan zal ik vast meer horen.. hier nog niet echt een buikje pas juist weer een broek die ik twee weken terug niet dicht kreeg. moet wel zeggen dat ik veel misselijk ben en een beste griep heb gehad.. ik zal zo snel mogelijk ook een foto plaatsen zodra er wat meer te zien is..
Ik heb dinsdag 4 jan. ook een afspraak bij de vk! Spannend! Bij mij valt er ook nog steeds niet zoveel te zien..... Maar dat komt wel! Ik ben de laatste dagen ook wat meer misselijk, ook bij vlagen en zit ook gauw vol van eten. Gisteren mvm op bezoek gehad, het wordt allemaal steeds echter! Zijn er ook mensen die sporten? Wat voor sporten? Is het een beetje vol te houden? Zelf doe ik wel bodycombat en spinnen, vanavond ga ik lekker zwemmen, dat is prima te doen!
spannend augbaby ik heb zo,n intake al 2 keer meegemaakt dus weet wel wat ik kan verwachten. heb liever gelijk een echo haha erg he ben zo benieuwd ook omdat ik niet zeker weet of ik vorige maand wel echt ongesteld ben geweest.. toch vind ik het allemaal erg spannend en voelt weer zo nieuw .. heb erg veel zin in een groeiend buikje die je mooi kan showen oowwh kan neit wachten hahaha
mijn buik blijft maar groeien is echt net normaal ik ben vrijdag 7 weken maar mijn buik denkt daar anders over wat vinden jullie
hey hey, kom me ook bij jullie aanmelden. Berekening van de vk kwam uit op half juli. Vandaag de eerste echo gehad en ben nu 8,2 wkn zwanger. Ipv bijna 11. Wss was me ei wat later... Gelukkig een heel mooi kloppend hartje gezien, en over 2 weken weer terug om te kijken of de beeb goed groeit en of de termijn klopt!
Hey, Hier alvast mijn buikje, ook niet echt een typische 6w4d foto denk ik. Ik kan 'm ook echt niet meer intrekken. Vandaag vroeg een van de bewoners op't werk of ik zwanger was . En we wilden het graag nog stilhouden tot 8 februari, dan zijn we 12 weken en hebben we de echo gehad... Moeilijk hoor zo moeten zwijgen, maar ben uiteraard wel superfier op mijn buikje!!!
Mijn buik is indd ook nog niet echt anders, moet ik wel zeggen dat ik van mezelf wat steviger ben mischien dat het bij daar door komt dat het nog niet echt te zien is....... Leuk om met iemand te kunnen kletsen die in het zelfde stadium zit. X
He Linn! Dank je wel voor je reactie! Superlief! Mijn moeder leek vandaag wat bijgedraaid gelukkig! Ik kan echt niet tegen dat overdreven bezorgheidgedoe... zal ik het zo noemen... BAH! Hopelijk blijft ze zo als vandaag. Ja ik vind de 1e echo echt doodeng en dacht open een topic, moest het ff van me afschrijven. Maak me veel zorgen maar probeer er wel van te genieten want dit is gewoon iets heel moois dat een vrouw mag meemaken. Loop de hele dag op internet al te zoeken naar leuke babyspulletjes... niet te veel kopen maar een mens mag al wel dromen, toch?! XX
Hai meiden!! Wat een leuke mooie buikfoto's !!! @Sloppyslayer mooi hor en dat voor 6w 1d geniet er van. @Muurbloempje wauw girl gaaf ook jou buikje. @Trine ook jou foto leuk meis, en lijkt mij ook moeilijk te zwijgen als mensen het zien en dus vragen... maar begrijp heel goed dat je nog wilt wachten. Ben er volgende week ook bang voor op me werk... heb nu 2 weken kerstvakantie en maandag weer beginnen... ik draag vaak spijkerbroeken en een truitje net tot me broek/rien.. en veel strakke dingen en get.blousjes.. dat gaat niet meer.. en met bepaalde truitjes zie je het ook.. zucht... wil het ook op me werk nog ff voor me houden maar moet me in tentjes verstoppe denk. @Wennietje MOOIIIII buikje girl! Ziet er idd uit als meer dan 7 weekjes maar meid belangrijk is dat het goed gaat toch!? Wat een gaaf ding heb je aan... wat is het??? Ziet er cool uit! @ALL Hier gister even een mindere dag gehad, voelde me echt bleeehhhh zwak, koud en constant soort misselijk gevoel. Heb grootste gedeelte van de dag gelegen. Me liefje heeft de boodschappen gedaan en gekookt, heb maar mini beetje op en weer liggen. Nu vandaag gaat het wel weer.. Verder ben ik erg benieuwd naar de 2e echo en hoever de gyn het/me dan schat... vind het terug zetten niet ''erg'' maar lijkt langer voor me gevoel.. hoe dan ook het gaat nu behalve ff zenuwe goed. Ga vandaag weer foto maken.. wilde het gister doen maar voelde me zo niet goed. LiefssSjors
Heej het is inderdaad belangrijk dat het goed gaat maar dat weet ik nog niet he dat weet ik pas bij mijn eerste echo van 8 weken op 11 jan dus hopen maar. Ik heb hem bij de superstar vandaan het is een langere trui met een hele grote wijde kraag en van de gave vlinder mouwen vandaar dat ik het op die foto zo opzij hou ik heb er een foto voor je bijgedaan maar aan ziet hij er gaver uit!!!!
Oke spannend de 11e meid! Hoop dat je een mooie echo hebt! Truitje ziet er echt cool uit, mooie velle kleur ook hihi..thnx voor uitleg en foto Ik mag kort na jou dus.. wij hebben de 13e de 2e echo... ben zow benieuwd naar het hartje ennnnn hoeveel weekjes we nu zijn.. vind toch best lastig soms om het niet te weten.
Hey meiden! MsRock: Blij dat je moeder wat minder bezorgd over komt! En anders gewoon ter sprake brengen hoor, begrijpt ze vast! Denk dat als je de echo gehad hebt je jezelf ook al een stuk zekerder voelt Trine: Mooi buikje! Moeilijk he, het stil houden? Ben nu ook echt de wijdere shirtjes aan het uitzoeken, maar dan nog zie je het als je het weet! En kan me nu nog moeilijker stil houden, mijn zusje is ook zwanger! Dus word én moeder én tante Kan het wel van de daken schreeuwen, haha! Nouja, nog een paar weken, dan de echo (12 januari). Als dan alles goed lijkt en m'n buik is nog harder gegroeid, dan vind ik het niet zo erg dat mensen het weten voor we 12 weken zijn. Liefs