augustus 2011 buikjes lekker vroeg hahahaha

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door anita205, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    @Naiobi klopt 2 kleine blikjes en aangezien ik 2 dozen heb 4 stuks rosé bier

2. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @missa hahah ok nou mannetje vind rose bier wel lekker dus doe ik hem wel een plezier mee hahaah

3. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    this 0 % dus als je het zelf lekker vind?

4. wennietje

wennietje Actief lid

8 dec 2010
    345
    0
    0
    Ik heb ook al de prental doos opgehaald vond hem weinig aan aan de etos doos heb je meer! Zitten ook zwitzal doekjes in.

Maar ik vond mijn kraamoakket ook erg leuk mooie opbergdoos leuke knuffel had ik ook zeker geen problemen mee!.

5. wennietje

wennietje Actief lid

8 dec 2010
    345
    0
    0

Mijn 2 katers zijn broers en worden 16 juni 3 hihi hiren echt bij ons gezin.

Ik xit nu in de auto om mijn mobiel van winnie the pooh te halen voor boven het ledikantje.

Vandaag heeft.mijn schoonvader het gras onder mijn poohboom gemaakt maandag gaan de blaadjes er op en dan is hij klaar jeeee

6. brechje

brechje Actief lid

21 apr 2009
    341
    0
    0
    @Wennietje; wat een mooie katten heb je zeg!
    Zie je al verbetering bij je ene kat?

Ik had ook het kraampakket van zilveren kruis.
    Vond het boek ook erg handig met de tips.
    En die knuffel is leuk, we hebben nml zelf een teckel hier rondlopen :)

7. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    ik net ook de blije doos opgehaald, heb geen rosébier maar witbier erin (uiteraard ook 0.0% dus tja :p)
    verder inderdaad weinig boeiends, veel folders en een paar gesponsorde dingetjes (pampers, speentje, rompertje)..
    maar we kijken een gegeven paard maar niet in de bek(/mond)

8. wennietje

wennietje Actief lid

8 dec 2010
    345
    0
    0
    Ja gaat alweer wat beter hij is nog beetje sloom van de medicijnen en gister liet hij helaas nog zijn .... lope op de bank maar vandaag geen ongelukjes meer arm beestje.

Wel grappig dat jullie teckel hebben rondlopen dan is die knuffel wel leuk! en tja het blijft een kraampakket maar mocht niet klagen vond ik hahahah

9. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Grappig dat de meerlingenvereniging het juist aangeeft dat het wel goed is voor pas geboorne.

ik ga gewoon op het advies van mijn gyn af (hij doet enkel tweelingen) en als ik het niet veilig vind dan gaan ze apart.

10. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Ik heb net deze beeld/foto van het dvd gehaald,
    Ik vond hem super grappig en apart:D:D:D:D

11. Sila24

Sila24 Niet meer actief

@Lilaa oh wat mooiiiiii echt geweldig

12. Sila24

Sila24 Niet meer actief

@wennietje wat een mooie poezen !!

13. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    Goede morgen dames

wat een rust hier, stilte voor de storm?? of iedereen aan het genieten van het mooie weer vandaag??

@lilaa mooi hoor wat een scheetje!!

@hier word het steeds zwaarder pff wil nog graag zoveel maar merk dat mijn buik en de twin behoorlijk tegen stribbelen :(
    ben nu toch stiekem aan het aftellen.....

14. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Ja missa je bent nu de enige ik ben nog geen 29 weken maar heb nu al zo een megabuik dat ik steeds minder kan... En ik wil zoveel ook om mijn man een beetje te verlichten ( die doet zoveel naast zijn 40 à 50 urige werkweek) maar de kleine ligt erg hoog en daardoor last van maag/ buikpijn.... En daarbij mijn bi is dat niet ideaal:( het mag van mij al 10 weken verder zijn dan is het haast voorbij.... Aangezien ik wel eerder zal bevallen, denk ik:) (hoop ik) bij mijn tweede ook met 39 weken.. We zullen zien, nu maar lkkr genieten van het mooie weer vandaag want morgen is het weer pet:(!!

15. Igglepiggle

Igglepiggle Bekend lid

9 feb 2011
    897
    1
    18
    NULL
    NULL
    Missa hier ook, en ik heb er maar 1 :). Kan echt merken dat de baby aan het groeien is, de buik staat de hele tijd strak en dat is niet fijn. Heb ik eens een strakke buik is het weer niet goed ha ha. De symptomen van het begin, moe en misselijk, komen ook weer terug. Nog een week en dan lekker 2 weken op vakantie. Kan hubby zich bezig houden met die andere boef die hier rond loopt en ik lekker 's middags tukjes doen, heerlijk.

16. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    #1896 missa, 30 mei 2011
    Laatst bewerkt: 30 mei 2011
    tja dat gevoel ken ik, dus ga nu ff lekker op de bank liggen aangezien mijn meiske er net lekker in ligt voor een tukkie..
    nog ff een foto van mijn buik met 30 w en 4 dagen :p

17. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    @Lilaa Mooie foto! Schattig hoor, zo'n 3d.

@Missa, Mooie buik! Kan me voorstellen dat het vermoeiend is, zo'n tweeling. Mijn buik wordt ook zwaarder en kan ook merken dat het allemaal niet meer zo makkelijk gaat. Heb zelfs m'n eerste blauwe plek van dat getrappel tegen m'n ribben! :$ Zal wel een drukte van belang zijn bij jou met twee van die ukkies... Gelukkig mag je al wel een beetje aftellen. Heb je ivm een tweeling ook een datum waarop ze het eventueel gaan opwekken ofzo? Of mogen ze gewoon zo lang mogelijk blijven zitten?

Morgen hebben we weer een 3d echo. Vorige week liep natuurlijk niet zo lekker omdat we meteen erna hals over kop naar het ziekenhuis moesten en het allemaal niet goed leek... De kleine lag toen ook nog eens half met het gezichtje in de placenta, waardoor de echoscopiste niet optimaal tevreden was met de foto's. Morgen dus een herkansing! Hoop stiekem dat ze ook nog iets kan zeggen over de groei, maar dat zal wel niet gezien de vorige echo pas afgelopen donderdag was :)
    Weet dat ik me geen zorgen moet maken, maar stiekem doe ik dat toch wel een beetje... :)

18. merry78

merry78 Actief lid

18 aug 2010
    490
    0
    16
    Bij mij in de blijde doos zaten en witbier en rose bier! Wat een plezier dat ik geen bier drink.....

Wij zijn eindelijk begonnen met het kamertje! De kamer is nu bijna leeg en dan gaan we donderdag hopelijk schilderen. Het wiegje wordt woensdag geleverd. Maar ik moet bekennen dat we de rest nog moeten kopen / bezorgd worden. Maar ik maak me geen zorgen.....alhoewel....

19. wennietje

wennietje Actief lid

8 dec 2010
    345
    0
    0
    #1899 wennietje, 30 mei 2011
    Laatst bewerkt: 30 mei 2011
    Missa mooie buik

Hier zit mijn buik ook echt in de weg hij is echt zo groot ben vandaag op een meter omtrek beland en normaal is mijn middel heel smal en plar pff ik heb alleen nog maar makkelijke schoenen aan ik kan niet meer ver genoeg bukken.

Ze zeggen elke keer dat je je kindje met 28 weken elke dag moet voelen.

Maar mijn placenta licht laag voorin , vanochtend en vanmiddag helemaal niks gevoeld maar rond 6 uur heel licht gedempt schopje precies op de plek van mijn placenta.

Ik heb vsnimddag even naar het hartje geluisterd en die hoorde ik goed.

Ik wil ook niet elke keer bellen ik heb vorige week nog een echo gehad en alles was goef.

Maar ja wat is nou de grens wanneer bel je nou pffff ik eord gek van mezelf

20. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Bedankt allemaal:p

Deel Deze Pagina