missa, ik begin het nu ook te merken dat het zwaarder wordt. ik wil nog zoveel maar het gaat eigenlijk niet meer zo goed. Zitten op mijn bureaustoel op school is niet meer zo fijn. gelukkig hoef ik maar een paar uurtjes per dag en kan ik de rest van de tijd lekker op de bank liggen
Ja, dames...... het wordt er allemaal niet gemakkelijker op.... Nog effe en ik krijg mijn schoenen niet meer zelf gestrikt... Bukken, dingen oprapen etc. wordt ook lastiger, voel me af en toe net zo'n ouw vrouwke, haha! Maar vandaag #d echo gehad, dus ik weet weer waar ik het allemaal voor doe
Ja dat bukken is inmiddels ook hier een probleem aan het worden... Aangezien ik inmiddels op een buikomvang van 115cm zit. de kleine is wel vaak erg druk en lijkt mn buik wel een golfslagbad... kan ook niet stoppen om er naar te kijken haha Het blijft speciaal...
Tegen mij hebben ze gezegt dat ze me niet tot 40 week lieten lopen, dus das wel mooi maar goed ik hoop toch wel dat ze t/m 36 week wel blijven zitten hoor!!! en ach this voor een goed doel!! vandaag is dochter lief een dagje naar de opvang dus lekker rustig aan doen in huis en wat aanrommelen
Missa, hier in het zh ook tot max 38 weken. Dan gaat het ineens toch wel heel snel. Ik hoop stiekem dat ze gehaald moeten worden. Dan zitten ze er mooi lang in!
Bukken gaat hier ook steeds moeizamer. Veters strikken gaat met pijn en moeite en omdraaien in bed is een h*l. Maar goed, dan lig je op bed tv te kijken,maar ondertussen heb je je ogen meer op je buik gericht dan op de tv. Tis toch elke keer veel leuker om de kleine te zien bewegen en schoppen Heb het idee dat m'n organen gister weer een andere plek hebben gekregen Vannacht was m'n man wakker en die had zijn hand even op mijn buik neergelegd. Toen schopte ze ook even. Hij vond het wel leuk aangezien ik dus in diepe slaap was Morgen de groeiecho, ben heel benieuwd wat eruit gaat komen.
Brechje, krijg je die groeiecho om een speciale reden? Misschien heb ik iets gemist? @ buik: als ik het zo lees mag ik niet echt klagen. Ja vaak zit die buik in de weg maar er zijn nog dagen bij dat ik er niet veel last van heb.
Heb laatst ctg gehad en bij het nagesprek bij de gyn is er een snelle echo gemaakt. Daaruit bleek dat de baby 29+4 en 30+2 is,terwijl ik toen op 27 wkn zat. Had dit vorige week met de vk besproken en ze vonden dat er een groeiecho gemaakt moest worden omdat ze nu dus zo'n 2,5 tot 3 wkn voor ligt. Ben dus heel benieuwd wat er morgen uit gaat komen.
hallo allemaal! Ben weer terug van vakantie, hieronder een buikfoto, nou ja, ik sta er dit keer helemaal op haha buikfotootje vanuit de dominicaanse republiek, het was echt heerlijk! Over dat gezeur over onze buiken: iedereen zei: oh dan zal je wel flink groeien in de vakantie, als je dan rust groei je heel hard. Ik kwam thuis en kreeg meteen de opmerking; oooh je bent echt onwijs gegroeid! Nou toevallig had ik 2 weken ervoor mijn buikomvang gemeten omdat ik zo'n dagboekje bijhoud en wat denk je? Een cm in 2 weken tijd. Dus ik ben daar nog even op teruggekomen en gezegd dat ik het erg knap vond dat ze die halve cm in 1 week met het blote oog kan zien hahaha. Mensen zeggen maar wat, ze hebben er totaal geen verstand van maar vinden het toch leuk om wat te zeggen ofzo. Ach ja, laat ze maar. Behalve die kerel op de kermis bij de draaimolen, die had je best een knal mogen verkopen
en we hebben toch maar wel een 3d echo gedaan, oh wat was dat gaaf zeg!! Ik vond het eerst te duur maar ik heb het er graag voor over gehad, wat was dit fantastisch zeg! Hij/zij lachte zelfs een keer, stak zijn tongetje uit en deed zijn grote teen in zijn mond, hoe grappig! Hier een foto van ons ukkie, zooo trots
agoschie.. Heeft al best wel wat haar of zie ik dat verkeerd? Vandaag pakketje weg gebracht, dacht de winkel-eigenaresse dat ik er al bijna was. Toen ik zei dat ik nog tot aug moest schrok ze wel even. Dat is nou al de zoveelste die denkt dat ik nu al moet bevallen...
wat een mooie vakantiefoto!! och ik luister gewoon niet meer naar mensen die wat over mijn buik zeggen. Ze vinden echt dat je met een tweeling uit elkaar moet ploffen. Ik had met 26 weken een buik van 31 weken van een eenling en dat vinden mensen nog lang niet zat. ze zien hem het liefst nog veel dikker voor een tweeling. stelletje slome
haha dat dacht ik ook, van die haren, maar dat is dus schaduw.... er waren een paar haartjes te zijn achter de oortjes maar verder nog niks... nou waren wij allebei ook redelijk kaal bij geboorte (en superblond waardoor het heeeel lang zo is gebleven, zo leek het haha). Ik denk dat ie deze eigenschap ook van ons beide meekrijgt dus.. een baby met veel haar vind ik aan de ene kant heel mooi omdat het dan een wat sprekender gezichtje krijgt, maar aan de andere kant is het baby er dan wel gauw een beetje af vind ik.. ach, wij vinden het natuurlijk toch de allermooiste baby van de wereld hihi maarre, waar blijven de buikfotootjes van iedereen eigenlijk? Wat dat betreft is het hier al ff een beetje rustig he
@Josjo; Ah, ook in Arnhem geweest zie ik??? Wel relaxed, he?! Vond Arnhem op zich wel een ramp qua stoplichten, maar we hebben het toch goed kunnen vinden en reden in 1 keer goed. Wij meenden ook al dat beeb veel haar had en toen kwam ze inderdaad ook met het schaduw-verhaal aan, haha... Gaan strakkies uit eten (jarig, joehoe; laatste verjaardag zonder plakhandjes en plakzoentjes!!!!) en daarna lekker thuis op de bank nog even Babyview dvdtje kijken. Verslavend; ben iedereen aan het spammen met de foto's haha! @Buikfoto's... Tja, daar is bij ons ook een beetje de klad in gekomen; op vakantie nog een paar gemaakt, maar ik moest hubbie er wel extra op wijzen. Es kijken of ik een leuke kan vinden...
gefeliciteerd kabouter klus Hier echt ectreem veel pijn in mijn bekken ik heb vandaag ook cht te veel gedaan maar nu kan ik bijna niet meer lopen van de pijn. De laatste week merk ik heel erg dat de pijn nu ook echt heel hevig is terwijl ik heel weinig heb gedaan pfff en ik moet nog zo lang hoop dat het goed komt!
Josjo: mooie foto zeg! ik twijfel ook nog steeds om dat te laten doen, ga dan wel alleen want mijn man vind dat helemaal niet mooi zo'n 3/4 d. Vind het ook best duur...maar ook ontzettend leuk juist om te zien wat die kleine allemaal doet in je buik! Brechje: hier ook zo: iedereen denkt dat ik veel verder ben en schrikt als ze horen als ik nog tot 29 augustus moet ongeveer...ook vrienden en fam blijven steeds naar mijn buik kijken en zeggen: jeetje, wat heb je toch een buik!kan er naar blijven kijken zeggen ze dan haha. kabouter KLus: mooie en leuke foto zeg, mooie buik heb je! Wennietje: rustig aan meid, even niks doen hoor. Heb ook steeds meer dat ik pijn in mijn buik heb, soort van kramperig gevoel (maar geen weeen ofzo hoor) erg vervelend en pijnlijk, kan dan ook niks meer. Probeer het wel. Overdag lastig als ik met de meiden zit, dus dan is het vaak even doorbijten. Gelukkig heb ik overdag niet vaak last maar komt het s avonds pas. buikfoto 26 weken:
@ kabouter klus mooie foto's en gefeliciteerd!!! @josjo mooi hoor!!! @winnietje probeer er met lopen om te denken en als je de trap afgaat ga achterste voren naar beneden gaan is beter voor je bekken!! @hier eindelijk weer een goede nacht gehad, verder twin nog erg druk, dacht gister aaf echt van ze trappelen zo de onderkant open niet echt fijn voor je blaas, maar wel super om te zien hoe druk ze zijn @daantje mooi hoor je draagt hem echt van voren!!!
@Josjo wow leuke vakantie-buikfoto! *jaloers* én gaaf die foto van de 3d echo.. vond je het niet spannend of het geslacht per ongeluk voorbij zou komen? dat is voor mij mede een reden om het niet te doen namelijk, wil dat het een verrassing blijft (of weten jullie het zelf wel?) @kabouter klus alsnog gefeliciteerd, hopelijk heb je een leuke dag gehad! @daantje mooi!! @buik ik had van de week voor het eerst dat een buurvrouw dacht dat ik al bijna moest bevallen, grappig, in het begin had ik zo'n inimini-buikje maar hij is nu toch goed aan het groeien dan fijne dag allemaal!