Gezellie Miekie maakt het wel spannend he!! Hoop dat het wel allemaal voorspoedig is gegaan en ze gewoon te druk heeft met knuffelen van haar kleintje!
ondertussen allemaal mama!! Nog gefeliciteerd meikie!! Wat een grote kerel hebt ge gekregen, hoop dat ge snel herstelt en snel lekker van hem kunt genieten...
@ Meikie Yes gefeliciteerd met dus toch n keizersnede hoop dat het allemaal nog meegevallen is knuf voor jou en gauw herstellen, rust maar lekker uit! Nou mama's allemaal mama nu beniewd wanneer de meeting zal plaatsvinden. Hier net weer visite gehad en een kadobon gehad vd lief winkel LEUK ! er zijn toch nog mensen die leuke kadootjes meebrengen ook voor de oudste een kadootje meegenomen
Jaaaa! We zijn allemaal mama! Ik hoop dat t allemaal mee gevallen is voor Meikie!!! Leuk hè, hoe we "ontwikkelen"! Poookie, wat hebben jullie een heerlijk schema met Stijn! Dat wil ik ook wel Xavi ligt hier heerlijk bij papa op zijn borst, hij is super tevreden! Grote ogen die rondkijken... Ik ben nog steeds super verliefd op m'n kleine mannetje. (en ook op m'n grote mannetje ) Hier staan trouwens weer stoofpeertjes op, dit keer gemaakt door m'n mams!
Wapjee, leukkk! Cadeaubon van de lief-winkel, die hebben we hier helaas niet. Prutsjeee, hmmmm zelf gemaakt stoofpeertjes zo lekker. Mijn vader maakte ze altijd, zal hem binnenkort weer eens vragen of ik moet me er zelf maar eens aan wagen. Ik kruip mijn bedje in, vind het wel weer mooi geweest voor vandaag. Nu duimen dat deze nacht beter gaat dan afgelopen 2 nachten.
jeey we zijn nu allemaal mama's leuk hoor Meikie van harte gefeliciteerd en ben benieuwd naar je verhaal. Vandaag voor het eerst met de auto weg geweest ging perfect niets aan de hand. Lekker bij mijn vriendin geweest en haar jongen hihi was wel leuk hij is 8 maanden wat een verschil zeg! Nou ga gauw weer want er ligt hier eentje in de box te huilen
Gevonden! Had nog even niet door dat het nieuwe topic er al was. Ook hier nogmaals: Meikie gefeliciteerd. Poookie, wat ziet jullie schema er heerlijk uit! Kan niet wachten tot er hier ook zo'n schema gevolgd kan worden. Las ook iets over je placenta, dit deed me nog denken aan ons verhaal, had ik volgens mij nog niet geplaatst. Bij het bekijken van de placenta, bleek F niet 1 maar twee placenta's te hebben. Kwam niet vaak voor begreep ik. Of ze hen mochten laten zien aan de Co.-assistenten. Prima, wilde hem ook niet mee naar huis ofzo. Wapje, wat irritant dat je zoveel lelijke pakjes krijgt. Hier leuke cadeau's. Van de familie hadden wij al de maxi cosi, babykamer, box, wipstoel en kinderwagen gekregen. Kregen nu ook nog een mand vol badspullen, roze Adidas sloffen, converse allstars, grote jip en Janneke boek van m'n beste vriend mrt een persoonlijke tekst, mand vol allerlei kleine cadeaus. Mogen de kinderstoel uitzoeken en een naambordje voor bij de deur met de namn van ons gezin. Heb pa twee pakjes gehad en die waren heel tof. Ow en nog meer leuke boekjes.
Goedemorgen meiden, bij deze even een kort berichtje van mij. Gisteren een hele heftige dag gehad (verhaal volgt nog), maar hij is voorbij. We hebben echt een heerlijk mannetje. Wel heeft hij nog erg veel last van zijn hoofdje en misselijkheid waardoor hij veel slaapt en geen zin heeft in eten. Dus ik ben gelijk gestart met kolven en dat gaat best aardig. Vannacht een heerlijke nacht gehad met vriendje lief aan de ene kant en jordy aan de andere kant. Wat maakt hij een lieve geluidjes zeg *smelt* We hebben bijna de hele nacht vinger in hand gelegen dan was hij een stuk rustiger. Door de ks kan ik hem zelf nu nog niet uit zijn bedje pakken en dat vind ik wel lastig hoor. Maar goed dat is even niet anders Nog even een vraagje voor collega ks klanten.... Wat hebben jullie aangehad de eerste tijd en hoelang bleef de ergste last eraan? Moet zeggen dat het tot nog toe meevalt met de pijn, maar heb dan ook nog alleen maar in bed gelegen.... Nou ik kom later weer even langs, zometeen weer voedingstijd en nog even oogjes dicht proberen te doen Voor nu bedankt voor jullie medeleven en de groetjes vanaf mijn eigen grote blauwe wolk!!!!
Meikie gefeliciteerd met Jordy. Vervelend he hem niet uit zijn bedje kunnen pakken ,had er wel moeite mee zeker als hij huilde. De eerste tijd heb ik mijn zwangerschapsbroek aangehad. Heb nu weinig last meer van de wond maar merk wel als ik te ver gelopen heb. Doe het rustig aan een neem je rust.