Gup snap de doorverwijzing evt wel kindjes die veel verkouden zijn of oorontsteking kunnen echt spraakachterstand creeren. Die van mij vriendin is nu 2,5 en verder dan papa en mama komt hij niet heeft al buisjes gekregen en word om de drie maanden getest op vooruitgang. Maar bij cb is een moment opname weet niet hoe het thuis gaat. Ros knap als je zolang volhoudt maar jou positie is idd gunstig. Ik kolfde ook fulltime af tot 5 maanden vond het moeilijk om te stoppen maar moest reeel zijn 4uur op 150cc ofzo. Heb nu zoiets had ik het eerder gedaan gaf me veel rust. Zal bij een evt tweede gewoon weer proberen te geven. Vandaag kreeg ik de opmerking of de tweede al onderweg was, word het dan toch echt tijd voor de sportschool
maienditje, had het zelf gevraagd aan cb-arts hoe zij erover dacht, toen zei ze dat het slim was. Dus we wachten maar af, hij loopt momenteel weer erg te snotteren dus ben bang dat het niet lang gaat duren... nou ben ik echt weg
Vandaag voor de eerste keer courgette gegeven, vond ze weer heerlijk! Qua gewicht is Aylin denk wel een beetje een dikkertje. Met 4.5 maanden was ze bijna 7300 gram! Dus ik ben benieuwd hoe zwaar ze nu is. Voor de voeding 2 twijfel ik nog een beetje of ik overga op standaard 2 of omneo 2.... Wat is wijsheid? Ach ik heb nog even om over na te denken.
@Suzanne wat lief van je dat je dat aanbiedt! ik zal het in gedachten houden, maar is vooralsnog niet nodig ja ik heb geluk dat ik thuis de voeding zelf kan geven en dat het zo vlekkeloos verloopt.. in de kraamweek was het even lastig met kolven de eerste dagen en tepelkloven (auuww) maar toen alles eenmaal op gang was ging het heerlijk, heb totaal geen pijn of last oid! @merry ik ga zo stemmen @Gup oh oh Daniël was lekker dwars dus.. lijkt me heerlijk zo'n peuterpuber welterusten alvast dames!
merry ik ben gewoon weer op de omneo 2 overgegaan , ze doet het goed op omneo ga niet switchen. dadelijk beginnen de krampjes weer. En aangezien Jens een kma heeft is deze al beter. ha kon ze niet verdragen. Tooske oh lieve foto !!! Femm was met 5 maanden 66 cm en 7350 gram moet maandag op de 6 maanden date . oma 's nou er zijn toch veel mama's hier met oude omaatjes en opaatjes. hihi Ik heb haar dan ook alleen nog. Vind het jammer dat aan mijn mams haar kant oma niet meer leeft. Ik was zelf 4 geslachten toen en had het mooi gevonden als dat nu ook nog was geweest, jammer. Gup hier wilde ze toen geen verwijzing geven voor kno arts de ha dan he. na doorzetten toch , 1,5 week later had hij aan allebei de kanten buisjes. Wat een verschil hij ging geijk beter praten en niet meer door de neus. heeft die winter wel veel x een loopoor gehad iedere x als hij verkouden was. maar nu nog niet gehad terwijl hij al vaak verkouden is geweest. Jens was ook 2 toen. in Juli zaten ze er nog in toen al een jaar en dat is lang, weet niet of ze er nog inzitten. maar ik merkte echt duidelijk verschil. moet binnenkort op controle. hihi Daniel een echte peuterpuber !! nr 2 vandaag mee begonnen ging wel goed , heb tenminste niet gemerkt dat ze ergens last van had. En gewoon cold turkey overgestapt hihi. Missa mooie meisjes heb je ! en wat lekker geknoeid hihi.
Zal straks stemmen. Weet niet meer wie het vroeg maar ik heb de etosbonnen zelf ook al weggegooid, geen interesse dus. Buisje schelen heel veel in spraakontwikkeling en verkoudheid. Moet hier weer uit bed om half acht staat eerste kindje voor de deur. Jeremy na zijn fles 2 gisteren om zeven uur nog niet gehoord dus dat zit wel goed. Als je van omneo afwilt zou ik eerst een stap maken naar nutrilon h.a als dat goed na standaard. Ik hou het maar op ha gaat nu goed met zijn eczeem. Gewicht met 5,5 maand 6780gram em 64cm, vrijdag weten we wat hij nu weegt. De groeilijn bij meisjes en jongens is wel anders toch of hanteerd cb er maar 1
wij zijn nu wel van de extra care 1 naar standaard 1 gegaan....dan over een paar weken standaard 2 net de eerste volledige fles standaard gegeven, na een paar dagen mengen tot nu toe gaat het goed
Nou ik weet me niet wat me overkomt nu met voeding nummer twee. Meneer gaat gewoon krijsen dat hij op is, had al veel eerder over moeten gaan smaakt hem veel beter blijkbaar
Hey meiden, Morgen naar het CB ben benieuwd, is een beetje laat, dus is het een 6,5 maand date.... Hij is best hard gegroeid: Geboren: ? cm en 2940gr 10.08.11 - 3 wkn - ? cm - 3655gr 22.08.11 - 4 wkn - 55 cm - 4140gr 27.09.11 - 8 wkn - ? cm - 5145gr 26.10.11 - 3 mnd - 63cm - 5810gr 28.11.11 - 4 mnd - ? cm - 6710gr 07.02.12 - 6 mnd - Vandaag nog dagje uitzieken, morgen vrij en donderdag weer werken...
Goedemorgen! Zal zo meteen op Aylin stemmen Maienditje, wat een verandering zeg! Vond ie waarschijnlijk die andere voeding gewoon vies! Hahaha, dat kereltje van jou weet dus wel wat ie lekker vindt Pandora, wij doen het net zo met voeding. Kreeg geen advies van het cb, dus zelf maar iets bedacht Nu half om half extra care 1 en standaard 1. (hebben twee pakjes door elkaar gegooid) Daarna is de extra care op en geven we nog 1 zakje standaard 1. Als die op is gaan we over op standaard 2. Ben benieuwd, tot nu toe merk ik helemaal niets aan dr!
Ik heb ook op aylin gestemt Leuke foto trouwens. hier vanmiddag werken. en donderdag hele dag en vrijdagmorgen. Maar heb zo geen zin. Manlief heeft vorstverlet dus lekker met z'n tweetjes thuis. Volgende week hoef ik alleen de vrijdag als het goed is. pff gister was mirthe zo huilerig niets was goed. Lekker handig als je zelf niet lekker bent. Ik lees wel mee maar heb deze week niet veel tijd om te reageren.
@ maienditje, wat heerlijk dat jeremy de fles nu gewoon drinkt! @ gewicht, volgens mij wordt er voor meisjes en jongens dezelfde lijn aangehouden.
bumpie hier ook een man nu elke middag in de vorstverlet gelukkig valt er te klussen in huis want hij word er nooit vrolijker op. meer omdat ik dan meer van hem verwacht ik werk gewoon dus vraag of hij even om boodschappen wil , jeremy wil verzorgen of dat soort dingen. zegt hij normaal had ik ook gewerkt dus je moet net doen of ik er niet ben. fles: je normaal dronk hij van de 3x 180 maar 3x90 en nu gewoon de hele 180 op. en gisterenavond ook al toen hij de eerste keer voeding 2 kreeg. ik denk ook dat je makkelijk gelijk overkan als je kindje niet gevoelig is en ook op evt fruit en groente niet reageert. hier nog nooit ergens een reactie op gehad en dit gaat ook goed. ga denk ik vanaf vandaag bij de middagfles eerst een boterham aanbieden, wil niet tijdelijk pap en dan brood. en vanavond eerste keer spinazie en vlees erbij
ik ben zo stom geweest om telkens geen bewijs van de artsen te vragen waar ik geweest ben met hem (door varen telkens andere gehad) maar voor doorverwijzing moet ik wel bij eigen ha zijn maar ben beetje bang dat hij het neit gelijk geloofd en het nog even wil afwachten. Of zou ik bij de verzekering overzicht kunnen opvragen? want medicatie word wel vergoed dus moeten hun daar toch overzicht van hebben? hum, eens navragen. Want meneer loopt nu weer al te snotteren dus vraag me af hoelang het nog gaat duren voor hij weer oorontsteking heeft