Augustus 2011 mama's ~Deel 1~

Discussie in 'De mama's' gestart door bumpie, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    dames....is er rond deze tijd een sprongetje dat jullie weten????
    hier al een paar dagen de hele dag mauwen en jengelen...niks is goed ;)
    ik zie geen witte puntjes...dus denk niet dat het van tandjes komt

2. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    pandora, hier ook jengelig, maar eergister priljes gehad

3. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    26 weken sprong:
    Baby van slag: hoe toont hij dat?
    - Huilt vaker (is vaker chagrijnig, mopperig, dreinerig)
    - Wil vaker worden beziggehouden
    - Wil niet dat je lichaamscontact verbreekt
    - Slaapt slechter
    - Eet slechter
    - Wil niet verschoond worden
    - Is (vaker) eenkennig
    - Maakt minder geluidjes
    - Is minder beweeglijk
    - Zuigt (vaker) op de duim
    - Pakt (vaker) een knuffel

4. merry78

merry78 Actief lid

18 aug 2010
    490
    0
    16
    Ben even druk met bijlezen! Vandaag heerlijk een dagje naar de sauna geweest. Dat was lang geleden!

Pandora, best moeilijk om een dessin uit te zoeken. Zijn jullie wel blij / opgelucht dat het nu zo duidelijk is voor M.? Er wordt nu in ieder geval iets aan gedaan.....

5. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem

Heb je het over mijn kind ofzo? :D

Trusten dames, hopelijk morgen weer fit... :)

Oh en pandora, jeansprint heb ik laatst gezien en vond t wel leuk eigenlijk... Maar lijkt me ook enorm lastig ja...

6. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik denk dus inderdaad een sprongetje....mannnnnnnn DOODVERMOEIEND :):p:D

7. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ben ook alleen maar van een helm uit gegaan....dus kon het niet tegen vallen ;)

8. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yep, rond 6 maanden is er inderdaad een sprong, hier ook een drammer en dreiner! Al moet ik zeggen dat ze ook wel wat last heeft van de spruw en haar darmpjes omdat ze moeilijk kan poepen de laatste dagen.

Pandora, jeans lijkt me wel stoer voor een kereltje. Jullie mannetje heeft straks een mooi koppie, daar doen jullie het voor!

9. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    jeans vond ik het enige leuke stoere printje eigenlijk...voor jongens helemaal geen leuke printjes :x ja van die blije ;)

de leger printjes vielen in ieder geval niet mooi uit op helm....de jeans print niet gezien op helm...vandaar dat ik nu bang ben dat deze ook niet mooi uitvalt :) en als ie dan toch zo'n lelijk ding op moet...dan wel een beetje een leuk lelijk ding graag ;) pffffffff wat zal ik doen?
    jeansprint of morgen bellen dat 2e keus effen blauw toch 1e keus moet zijn???? :)

10. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Kun je geen afbeeldingen vinden op google?
    Klinkt wel erg leuk voor een jochie :D Voor een meisje eigenlijk ook wel ;)

11. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    linn....deze ongeveer
    alleen wordt de onze wat vager volgens mij

12. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @Pandora hmpf dom zeg van de fysio, verkeerd gemeten.. en jammer dat het het minder mooie helmpje moet worden.. maar ja.. hij krijgt dan wel een héél mooi hoofdje! en hij zal echt de blits maken met zo'n hippe print!

@weken hoeveel weken zijn de kindjes nu? bijv. bij 6 maanden? ben de weken helemaal kwijt sinds ze 3 maanden was ofzo, ben vanaf toen in (halve) maanden gaan denken :p
    herken overigens die omschrijving van het 26 weken sprongetje wel een beetje, beebje was vandaag ook wat huilerig en hangerig, kwam moeilijker dan normaal in slaap e.d.

beebje ligt er nu weer in voor de nacht .. als het goed is, mama iig lekker aan een wijntje en stukje manchego, mmm :) zo op tijd naar bedje toe want morgenochted weer zwemmen!

fijne avond & nacht iedereen

13. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Pandora , drukke en emotionele dag voor jullie allemaal . Maar goed dit is nu achter de rug nu alleen nog de rest. En wat jammer van zijn haartjes idd, maar voor een goed doel. Idd een muts van een fysio wel.

Bv mijn vk heeft nooit moeilijk erover gedaan dat ik geen bv ging geven, kraam ook niet en op cb eigenlijk ook nooit commentaar gehad.
    Weet wel nog dat toen ik bevallen wasvan mijn zoontje degene die me aan het hechten was toch effe kwijt moest dat ik beter bv kon geven. en dat zei ze dus tussen mijn benen door. wat een k*t wijf. zie haar kop nog voor me is 3,5 jaar geleden.

Nou had vorige week zondagnacht slofjes besteld bij Villa vrolijk. Waren direct leverbaar. maar had vorige week donderdag nog gebeld hoe lang het eigenlijk duurde aangezien ik direct betaald heb en ze leverbaar waren. Oh ja die hebben we niet op voorrad , begin volgende week.
    Maandag weer gemaild dat ik het wel niet normaal vond dat op de site evengoed staat direct leverbaar. ik heb ze nl daarom bij hun besteld. kreeg ik een mail terug dat ze alles proberen en ze zo snel mogelijk verzonden worden. nou ben wel echt aan het balen. het is gewoon bezeikerij. maar goed begin van de week is nu ook wel voorbij of niet.

14. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Dat is wel een stoer dessin toch?

15. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @Leeuwtje ik koop niks meer bij Villa Vrolijk sinds ik kort na de bevalling wat leuk meisjes-beddengoed heb besteld dat op voorraad zou zijn, weken voor niks heb zitten wachten en toen ik navraag deed zeiden ze ook dat bepaalde dingen niet leverbaar waren, lag volgens hen aan de fabrikant maar ondertussen kon ik het via een andere winkel wel gewoon bestellen

en bah wat onsmakelijk van die persoon om haar bv-ideeën aan je op te dringen tijdens het hechten nog wel :S
    lijkt me idd vervelend als je het gevoel krijgt jezelf te moeten verdedigen

ik wilde zelf graag bv geven en ben blij dat het ook goed lukt, maar ik snap best dat sommige mensen kiezen voor flesvoeding

16. Leeuwtje8108

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Lynn Femm spuugt iig van banaan. en stinken dan.

17. Leeuwtje8108

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    ik denk ook dat ik dat ga doen, aan de telefoon zeiden ze oh ik ga even kijken in het magazijn. nou dat was wel erg kortbij dan. en direct nee die hebben we niet. kunnen elk moment binnenkomen. Ik ga denk ik mijn geld terig vragen en dan maar bij dekleine zebra bestellen daar had ik al eens iets besteld en dat was super geleverd. kreeg net een banner in beeld met dezelfde slofjes.

Heb trouwens ook nog slofjes besteld met de bloemen van haar geboortekaartje op. had een site gevonden die mevrouw maakt ze zelf echt heel leuk.

18. Leeuwtje8108

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Bekijk bijlage 222006

Femm had ook dit geboortekaartje en die had ze al een sgemaakt komen dus zo uit te zien.:) lekker vrolijk .

19. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    wel?

haha komt wel goed uit dat ik in maat 74 nog niet heel veel kleertjes heb en deze dus nog op butsmuts af kan stemmen qua kleur, als ik kleertjes ga kopen ;)

20. Leeuwtje8108

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Pandora ik vind het wel stoer , maar lijkt me idd ook moeilijk kiezen.
    maar ik ging toch voor de jeans dan .

Deel Deze Pagina