ik ga maar eens lekker naar bed denk ik heb er een beetje hoofdpijn van beetjetedrukaanhetmakendenkik
Das ook een groot voordeel toch? Je moet er toch het beste maar van maken. Kiezen is ook niet mijn sterkste punt hoor, ben zo'n eeuwige twijfelkont!
erg he en als ik kleren voor mezelf toch niet leuk vind achteraf breng ik het terug....maar dat gaat met butsmuts niet
Hoi Dames, zo hèhè, eindelijk weer bijgelezen kwam laat thuis omdat ik een etentje had van mijn werk, gelukkig was Mees nog wakker en kon ik haar naar bedje brengen en nog even lekker met haa knuffelen! Atja hier deed de Vk of de kraamverzorger ook niet moeilijk over bv of fv. Ik wilde zelf graag bv geven, maar omdat dat echt niet ging ivm de blaren, wilde ik zelf graag kolven ( 3 mnd ) en dan fv. Dat is gelukt, en inderdaad door dat kolven voelde ik me net Berta75! Tegenover mijn huis staat een boerderij met melkkoeien, elke ochtend staat campina vrachtwagen voor de deur en dacht steeds.... Hmmmm hebben ze mij eindelijk gevonden mijn man zij tegen de boer toen hij op kraamvisite kwam "kan mijn vrouw niet bij jou langskomen om te melken"? Waarop de boer zei " helaas, mijn machine gaat maa tot 37 liter" hahahaha Pandora, juist leuk die spijkerstofprint! Lekker stoer inderdaad en ziet hij er gelijk uit als een skater Zou fijn zijn als je snel verbetering ziet Hapjes, morgen is Mees 6 mnd en ga ik over op voeding 2 ( volgens mij is dan precies de 1 op Wilde ook naar luier maat 4 gaan, maa die is echt nog te groot voor haar.... Gisteren tilde ik haar op en zat helemaal onder de stront haha en haar stoeltje ook bleh!! Slaap lekker dames! Ps. Ik heb geen Facebook dus kan de foto's en filmpjes niet checken helaas, maa ben heel benieuwd om te zien hoe Jeremy eet
Ik wilde eigenlijk ook geen bv geven, me om laten praten en 10 dagen geprobeerd/gekolfd. Met de eerste keer drinken had ik er al zo'n raar gevoel bij dat ik ging twijfelen. Met 2 kids was het sowieso geen doen. Ben toen gaan kolven en nooit meer dan 10 ml gekolfd. Tijdens de stuwing een aal 60ml en thats it. Combi van zwangerschapsvergiftiging en een keizersnee maakte het niet beter. Ik snap je keuze heel goed
@ Suzanne fijn dat je nog effe met Mees hebt kunnen knuffelen. ! hier even de link www.made4kids.nl ze staan bij de geboorteslofjes. Ik heb haar gemaild en volgende week zouden ze al klaar zijn. ze stuurt ook netjes een bevestiging gedetaileerd . maar die van mij had ze dus al eens gemaakt . dus dat was makkelijk. had haar het kaartje wel gescand en gemaild. krijg ik ze dadelijk nog eerder als die andere . dankjewel trouwens gup en suzanne !
hier ook een sprong alhoewel ze nu wel wat vrolijker is maar vorige week en die week ervoor oei oei. Je moet trouwens tellen vanaf dat je uitgerekend was schijnbaar bij het sprongetjes boek.
leuke slofjes! en pandora, hopelijk kan je nu even relaxen, kan me voorstellen dat je er hoofdpijn van krijgt gezellige drukte hier trouwens ik zie... Klus, Leeuwtje en Sjulie enn Suzanne @Lilaa hoe gaat het met jou, meid? nu ga ik ook gauw richting bed, eerst nog fijn een berg was opvouwen, en dan bedje in duiken.. over duiken gesproken, over 10 uur sta ik weer in het zwembad te hossen op 'we maken een kringetje van jongens en van meisjes' trusten!
Klopt Leeuwtje, vanaf uitgerekende datum. Maar dan staat er verderop weer dat de weken een indicatie zijn en dus ook 2 weken eerder of later kunnen beginnen hihi Pandora war sneu voor je mannetje dat helmpje. Ofja, meer sneu voor mama. Ik ken verschillende kindjes met helmpje en allemaal geen last van gehad. Sommige vinden het zelfs wel praktisch, kindje van een vriendin van me kruipt er op zijn kop mee in de speelgoedmand en kan dan zelfs aan de onderste speelgoedjes hihi. En ze zijn nu gelukkig maar lelijk voor 'even' daarna krijg je de allerknapste kleine met een rond bolletje terug!!
Sjulie oh dat had ik nog niet gelezen dat je het ook nog kan bijstellen haha och omenom die tijd doen ze het toch hé . Moet ook eenskijken hoeveel weken dat Femm nu is haha ik vond dat replay wel hip klinken .