Suzanne en Lynn gefeliciteerd !!! tooske bedankt voor de link. ik hoop dat ik ze nog binnenkrijg voor de vakantie was 7 dagen levertijd. we zijn wel gelovig maar om eerlijk te zijn gaan we alleen naar de kerk als er een huwelijk of begrafenis is. Mijn vriend wil dat Femm gedoopt word. mij maakte het niet heel veel uit. Jens is daardoor ook gedoopt. Ook is hier maar 1 school en die is katholiek. Maar toch als ik in de kerk ben vind ik het wel altijd fijn daar. stom dan denk ik och moet eigenlijk vaker gaan maar doe dat dan niet. Ik laat hun dus dopen maar of ze ermee verder gaan bijv. communie of vormsel vind ik hun keus. Er was iig plaats 15 april word ze gedoopt. feestje !
Ook namens Hidde en mijzelf felicitaties en een dikke kus voor Suzanne en Lynn, hoor! Gaat zoooooooooooo hard nu he?! Ik zat me net nog te bedenken: "Goh, een jaar geleden dacht ik nog: Oooooh, en ik moet nog een half jaar!!!", hihi... En als je nu dan kijkt wat voor brok glorie je dan al op schoot hebt, heerlijk gewoon! Hidde was zo gezellig net met de laatste fles, begint nu ook echt te kletsen van Dada, Blabla en veel medeklinkers te gebruiken. Vanmiddag had ik 'm bijna zover dat ie zijn eigen naam brabbelde; zo leek het dan tenminste voor mij, he... Vandaag dag 3 van de erwtjes gehad (kweeniemeer wie dat vroeg, over welke erwtjes, maar zit nu nog gewoon op potjes even...) en gewoon lekker alles opgepeuzeld, haha! Had van de week al een vers voorraadje aangemaakt in de vriezer, wil daar zaterdag nog wat bij gaan maken; peer, perzik en mango. Heb bij de action van die leuke blije bakjes/potjes gekocht van ik schat 100 ml. p.st, dus mooie verdeel-porties! @Dopen; van mijn kant gaat het geloof niet verder dan naar de kerk met bruiloften, uitvaarten, kerst etc., maar SM is wat fanatieker; die gaat trouw iedere zondag, leest ook bij uitvaarten, en verricht hand- en spandiensten voor de kerk. Manlief gaat wel eens naar de kerk voor zijn moeder, en Hidde is ook gedoopt, al had het van mij ook niet persé gehoeven. Ik heb alle respect voor het geloof, begrijp me niet verkeerd, maar thuis hebben we er altijd weinig mee gedaan verder. Ons manneke zag er wel puik uit bij de doop (4 Dec. overigens);
Haha, koppie haar was niet veel meer van over helaas, maar begint nu weer aan te groeien gelukkig! Idd handschoentjes aan ivm nageltjes/krabben/eczeem, maar gaat nu redelijk goed. Zo, meneer moest straks halverwege de fles eens effe goed zijn luier volkleien met erwtenpoep, haha... stinken!!!!
Haha lekker dan! Hier van de week ook een flike poepluier, tilde haa op en zat gelijk helemaal onder de stront!!! Bleh!?
Klus wat een prachtige goto van hidde. Hier had ik de dag voor ern fotoshoot ook handschoentjes aangedaan missvhien zonde maar wilde gaaf gezichtje op de foto. Straks naar cb kijken wat hij weegt en wat ze te melden hebben
@Maienditje Succes bij het cb straks! @KabouterKlus Wat een superleuke foto van Hidde! En wat een haar inderdaad! @BV Ik geef ook nog steeds bv. Ik werk twee dagen per week buiten de deur (kolven...) en voor de rest thuis. Dus dat scheelt ook. Maar ik ga straks vanaf zes maanden wel afbouwen. Vind het ook wel mooi geweest dan... @allemaal Ik lees vaak mee, maar kan niet altijd reageren. Vandaar dat ik af en toe even 'inbreek'.
@Linn en Suzanne nog gefeli met de halfjaardag @geloof man en ik beiden niet.. vind het soms haast een beetje jammer want zit best vaak met zingevingsvragen en lijkt me zo fijn als je dan steun hebt aan een geloof! maar kan er niet voor kiézen om te geloven wat ik niet geloof.. zou het liefst beebje naar een openbare school doen later, maar we zien tegen die tijd wel welke scholen ons goed lijken @Klus aaaah cute die foto, wat een schatje beebje ligt nog lekker te slapen na de ochtendvoeding, straks een appelhapje fabriceren met de blender. Vanmiddag even naar de winkeltjes en vanavond op visite bij mijn schoonouders.. rustig, burgerlijk dagje dus, als het goed is word wel blij van dit fijne zonnetje trouwens houden zo!
pfffff hoe lang duurt dat sprongetje? meneer wil nikssssss niet in de box...niet in de wipstoel...niet op een kleed...alleen maar rondwandelen ik kan toch.niet de hele dag rondwandelen
dat zei ik gisteren ook nog, alleen dan in vrouwelijke vorm En ze is toch al 2 weken zo bezig Nou wel eindelijk de slofjes binen. ze kwamen net met een pakketje aan de deur. Had echt zoiets van ik heb toch niks besteld. want had geen verzendbevestiging gehad. straks aandoen als ze thuis komt.