digitaal deden ze hier toch al bij Jens hoor, nooit iets opgeschreven, En idd ze hoeven pas vanaf 9 maanden met gewone beker. Femm drinkt anders te weinig, nu ze op 3 flessen zt. Ik moet maandag naar cb dus zal eens vragen wat ze in Limburg ervan vinden whaha. blijf het raar vinden dat er zoveel verschillen zijn. Carnaval , nou nee, ga lekker op vakantie. Jens viert wel 3 dagen carnaval. 1 x op de psz. en 2 x kdv. Ze roepen daar iedere dag een nieuwe prins en prinses uit. Zou leuk zijn als hij prins werd. aangezien hij er nog maar een paar maanden is. boh hier ook moe , net klaar met werken. nu eindelijk weekend . fijn weekend allemaal. maienditje gefeliciteerd met de halfjarige verjaardag
tooske dat met het eten heb ik vorige week een x of 23 met Femm gehad. en dan precies zoals jij zegt. idd een lange sprong en ik hoop dat ze er bijna mee klaar is!
nou ja....ik had een bod gedaan op mp op een bumbo....ik krijg me nu toch onbeschofte mailtjes van die persoon ik ben een armoedzaaier omdat ik 20 euro incl. verzendkosten wil betalen tja zet er dan een vaste prijs neer ipv vragen om een bod
whaha pandora, wat een apart type lekker laten zeveren. werken: op papier 0,8 (1.0 is hele baan) en in werkelijkheid 0,6. heb 0,2 ouderschapsverlof en daar krijg ik 75% van uitgekeerd. Heerlijk om ambtenaar te zijn. Werk mamiddag, di 'hele dag' domorgen en vrijmorgen. en natuurlijk heel veel vakantie werkende in het onderwijs
Zo dat is weer heel wat. Hier gaat alles rustig zijn gangetje. Tristan probeert nu om op handen en voeten te gaan staan (lukt wel) en dan een draai aan zijn lijfje te geven zodat hij kan zitten. Het levert de meest gekke zichten op. Soms valt hij gefrustreerd in slaap op handen en knieën, kontje in de lucht. Ga nu even langs de winkel, snel nog wat halen voor hapjes vanavond, een vriend van ons komt op bezoek met zijn vriendin
Sjulie vraag me af wat jij onder veel vakantie verstaat, werk 1.0fteen elke vakantie eigenlijk ook nog, nakijken. Is ook net onderzocht dat je binnen het vo maar 4 weken vakantie hebt, als je het aantal uren vergelijkt. Winkeltje klopt, site. Guppekop gefeliciteerd met daniel
Super dat het werkt! Hier deden we ook maar 2 babylepeltjes geven! Uiteindelijk nog maar 1 toen een halve en daarnahelemaal gestopt en gaat al maanden super Oooo Mmmmmmm moeders erwtensoep!! Krijg gelijk trek!
lekker he mama's erwtensoep krijg ik ook altijd van mijn mama... denk alleen niet dat ik zo'n mama ben die ook lekkere erwtensoep kan maken
@Pandora pfff lekkere reactie dan op MP, er zitten toch maffe mensen daar.. bieden staat dan vrij idd, sukkels.. hey enne, heb je nog eh.. nieuws, inmiddels, waar je het laatst over had of is dat niet meer aan de orde? heb vanmiddag een supercute skipakje van Rucanor gekocht voor beebje in maat 68, winterjasje (62) wordt nu toch wat klein, en skipak was nu 50% korting.. alleen tja, einde winterseizoen al bijna natuurlijk, ik ga maar duimen dat het nog even een paar weken flink winters koud wordt anders kan ik het maar zo kort gebruiken, haha man is de hort op, beebje ligt er al sinds 19u in, ik ga me maar eens op de bank nestelen met een drankje van 't één of 't ander fijne avond dames!
De tijden dat ik niet op school hoef te zijn vind ik vakantie In de weken dat ik thuis ben doe ik wel wat aan school maar dat kan op ieder willekeurig tijdstip en willekeurige dag. Dat vind ik vakantie hihi Nakijkwerk heb ik sowieso maar weinig, ik doe het altijd op de de zelf nakijken. Zorg dat ik zoveel mogelijk direct afwerk. En er zijn ook echt weken dat ik niets doe tijdens vakantie. Aankomende vakantie ga ik niets voor school doen. Ben helemaal bij
via het paperclipje hierboven in de menubalk als je een bericht typt paperclip aanklikken en bestand uploaden
@pandora: ja dat vroeg ik laatst ook al maar je geeft gewoon geen antwoord God wat zijn de ochtenden vroeg he? Manlief geeft Annelynn nu n fles en hopen dat ze dan nog n klein beetje gaat slapen... Trusten!!
Haha, we zijn er weer vroeg bij vandaag... Gup hier om 7.00 (standaard) wakker...net gegeten en hij ligt nog te spelen...Zometeen gaat ie weer slapen...denk dat ik nog een uurtje met hem meepak Beetje laat gaan slapen gisteren... Gelukkig gaat vriendlief er 's nachts uit @pandora; wat een mafkees van die bumbo @skipak; leuk hoor @erwtensoep; lekker, ik kan het niet hoor.. @hehe, heeft ie een hele speelmat, gaat ie precies 1 cm van de speelmat op de grond gaan sabbelen ofzo...
@Snert een hele pan gemaakt voor de winter bbq en die is nagenoeg opgegaan! Heerlijk, wel wat werk maar o zo lekker! @cb hier alles digitaal @Ros leuk skipakje. @pandora lekkere reactie zeg
@josjo ja hoor heb nog wel wat leuke dingen kunnen kopen. ondanks dat ik zo wat als laatste binnen was @pandora nou fijn dan zo'n reactie @ros leuk skipakje @carnaval ik ben wel een echt Brabander maar vier het niet. Manlief komt oorspronkelijk uit de buurt van Den-haag dus die kent het niet echt @cb hier nog niks digitaal hoor alles word nog netjes opgeschreven. Ga Mirre dinsdag maar weer een een keer wegen @erwtensoep dat lusten we niet dus maak het ook nooit Hier gister druk dagje gehad. eerst naar Eindhoven geweest en daarna door naar Scheveningen hadden kaartjes voor Wicked. Toen terug naar huis en hadden we nog feestje. Vandaag lekker uitrusten en niet teveel doen. Fijne dag allemaal
Wij zeeuwen lopen wat achterr dus nu pas digitaal gegaan bij cb. Kleine ligt te spelen, net fruit op gaar zo ook naar bedje. Eens kijken wat we vandaag gaan doen, zoiezo wacht er nog heel veel opruim en schoonmaakwerk op mij