Augustus 2011 mama's ~Deel 1~

Discussie in 'De mama's' gestart door bumpie, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goeiesmorgens allemaal!

Het is de afgelopen weken zo'n beetje standaard dat manneke om half 7 wakker wordt; met fiepje is dit nog wel een beetje te "rekken", maar echt slapen doen we dan geen van allen meer. Toen ik 'm gisteren na de laatste fles naar bed bracht, zei ik tegen hem, heel wijs, alsof hij het ook echt maar zou begrijpen: "Zeg Hidde, luister eens; het is nu weekend. dus papa en mama vinden het heeeeeeeeeelemaal niet erg als je morgen eens een keertje uitslaapt hoor! Zo tot een uurtje of half 9, dat is prima!" Worden vanmorgen wakker van zijn gebrabbel om 08:00 uur, hihi! Toch wat van mama's wijze lessen meegekregen dus:D...

@tandjes:
    Wij hebben straks een klein Draculaatje in huis, denk ik; meende eerst dat er een kiesje aan het doorkomen was; nu zie ik dat de bovenste hoektanden aan weerszijden simultaan aan het doorbreken zijn, haha! Hoef ik voor Carnaval niet zo'n Dracula-gebitje voor Hidde aan te schaffen :p;).

@carnaval:
    Vieren we al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaren niet meer. we vinden het beiden wel leuk om eens de kroeg in te duiken, maar 5 dagen achtereen gaat écht niet meer lukken, hihi.... Waren er bovendien ieder jaar handen vol geld aan kwijt, met ons drinktempo destijds :):):) en een vriendengroep van ca. 15 man (lees: lappen, en dan niet 1 of 2 keer, maar elke dag 4, 5 keer geld bij elkaar leggen). Dan zat manlief na de Carnaval nog met een gigaaaaaaaaaaaaaaaa kater, terwijl hij met zijn eigen zaak toch wel weer geacht wordt om de volgende dag gewoon bereikbaar te zijn voor klanten, haha...
    dus gaan we nu ik denk al zo'n jaar of 10 met de carnaval een weekendje weg; tot nu toe steeds hotelletje, maar dit jaar een huisje op een park. Als Hidde straks wat groter is en carnaval leuk gaat vinden, is het voor ons ook wel weer wat leuker om een keer te gaan stappen; met Hidde hebben we dan ook weer een stok achter de deur om bijtijds naar huis te gaan, hihi..

@Fruit:
    Hebben nu telkens 's middags groenten gegeven, maar krijg zowat de kans niet om 's ochtends fruit te introduceren, want kleine man slaapt vaak van 10:00 tot 12:30 door. Vrijdag was het eigenlijk "tijd" voor een nieuwe smaak groente, maar had niks uitliggen en in de kast alleen nog maar potjes van al bekende smaken, dus heb ik toen maar fruit gegeven, wat overigens met smaak werd opgegeten! Straks effe peer maken, appel hebben we al in de vriezer.

@TrippTrapp:
    Hebben we hier ook klaarstaan, en hoewel Hidde graag rechtop zit, zit hij nog niet echt mooi recht. Moet ook nog leren dat hij op zijn handjes en armen kan steunen om zichzelf rechtop te houden ;). In de Stokke vindt hij geweldig hoor, maar is nog te vermoeiend, en na 10 minuten zakt hij zowat voorover. Dus voor nu af en toe even oefenen, komt vanzelf wel...

@Marktplaats weer, gheghe...
    Blijft je bezighouden, hè?!
    Ik had van de week de buggy erop gezet, want wilde voor een andere kijken voor vakantie, eentje die wel in slaapstand kan.
    Bieden ging goed, uiteindelijk hoogste bod was al €62,50. Mailt er iemand met een voorstel van "Ik wil 'm wel kopen voor € 30,- inclusief porto", tsssss...:$ Ik dus netjes teruggemaild dat er al veel hogere biedingen waren (kon hij ook zien), dus dat ik het een beetje vreemd vond. Maar ja, hij geloofde me niet en meende dat het "kunstmatige" biedingen waren (1 persoon had geloof ik wel 3 x geboden, die had haast, haha; denk je nu echt dat ik zelf dan onder een andere naam 3 x achter elkaar ga bieden? Dat valt toch heel erg op?!).
    Anyways, we hebben er nog eens over nagedacht en besloten de buggy (Zapp) niet weg te doen maar gewoon te bewaren voor als Hidde goed rechtop kan en mag zitten. Ga voor de vakanties dat hij dat nog niet goed kan wel een plu-buggy erbij halen voor een paar tientjes. Zou balen als op vakantie de Quinny kwijt zou raken, maar zo'n plu-buggy vind ik dan niet zo'n ramp.

Vandaag lekker lazy sunday denk ik, al verwacht ik wel dat zus en zwager straks aan de deur staan, maar dat is niet erg. Ik zit nu lekker te forummen, mijn lief zit te DS-en, haha... Iemand nog wilde plannen voor Valentijn???♥♥♥

2. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Goedemorgen!

@Klus Wat super fijn dat Hidde luistert zeg :D Uitslapen op zondag, heerlijk!
    En een dracula gebitje :D Uberschattig toch?! Is dat ook de "normale" volgorde van tandjes krijgen?

@Carnaval Hier niet, wordt in de stad volgens mij ook niet gevierd (niet echt katholiek :)) In het dorp waar ik ben opgegroeid altijd wel, heb heel wat gekke pakjes aan gehad vroeger :D

@Hapjes Heb de groente hap nu twee dagen voor de middagfles gegeven. Gaat super! Thnx voor de tip meiden :D Soms heb je dat even nodig, een frisse blik!

@Valentijn Daar hebben we eigenlijk nog nooit iets mee gedaan. Mijn vriend zegt altijd dat het elke dag een beetje valentijn is :D en vindt 14 februari een beetje te commercieel. Ach...hij neemt regelmatig een bos bloemen oid mee voor me, neem het hem niet kwalijk als hij de 14e niks doet :)

@Marktplaats Hier ook zulke rare dingen :D Mensen die 35 euro bieden op iets wat je er voor 225 euro op hebt staan. En dan serieus verontwaardigd reageren als ik hun bod verwijder :D Duh! ;)

@Weer Breng Evi altijd op maandag naar mijn moeder (half uur rijden). Maar ze zeggen nu zulk raar weer af met gladheid enzo dat ik er aan denk om haar vanmiddag te brengen. Niet zo'n zin om morgenochtend glibberend die kant op te moeten :D

@Ros Wat een schattig skipakje! Lekker hoor, die opruiming :D Wordt een mens blij van!

@Vandaag Maar eens opruimen. Was van de week begonnen en moet het maar eens afmaken :D

Fijne zondag!

3. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Ow, Sjullie, jullie hebben gister de eerste hapjes gegeven toch? Hoe ging het?

En Pandora, geef eens antwoord joh :p

4. Kabouter Klus

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Linn84: Nee, wij hebben weer eens iets speciaals, haha...
    Volgens mij eerst de onderste twee snijtandjes? Maar ja, uitzonderingen zijn er altijd he; er zijn ook beebjes die al met tandjes worden geboren, haha...

5. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    josjo linn en ros :D ( had er overheen gelezen....het is soms ook zo'n lap tekst )
    ik heb vorige week, 2 dagen voor NOD een testje gedaan ( stom...Maar vorige x had ik 5 dagen voor NOD een positieve test dus dacht kan het proberen ) maar de test voor NOD was negatief.....en nu durf ik niet opnieuw te testen :)

6. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    @valentijn....wij doen helemaal niks...onzin ;)
    kan zo'n actie als gisteren veel meer waarderen....kwam om 10.15 thuis uit de nachtdienst...ik kom binnen, zegt mn vriend "niet schrikken" ik zeg hoezo....had hij al 2 wassen gedraaid, 1 was opgevouwen, gestofzuigd, gedweild, afgewassen, mn koffie liep te pruttelen en M. lag met hele goeie zin in de box
    moest wel even mee kijken of hij de goeie dingen tussen de was uit had gehaald wat niet in de droger mocht....ik zei schatje wat kan mij het schelen als er wel iets in de droger zit wat er niet in mag ;) vond het zo lief wat ie allemaal had gedaan
    en hij zei "ja want ik hou gewoon echt van jou"

dus zoiets betekend voor mij veel meer dan een "verplicht" kado met valentijn

7. Kabouter Klus

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zo, net efkes perenhapjes gemaakt en in bakjes van de Action ingevroren! Zijn echt ideale bakjes hiervoor, porties van 100 ml/100 gram, met leuke gekleurde dekseltjes. Geloof dat ze nog geen euro waren voor 8 stuks!!! Ga ik zeker nog wat bijhalen!

8. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Lief zeg pandora! Dan heb je inderdaad geen valentijnsactie nodig ;)
    Hier ook zo'n lieve man! Al heel de week heeft hij mijn auto gekrapt s'morgens.... En toen ik mijn autosleutel zocht, zei hij "kijk eens naar buiten" en stond mijn auto al te draaien voor de deur en kon ik dus zo de warme auto in :)
    En ik heb altijd koude voeten s'nachts en nu had hij heel onverwacht stiekem een kruik in het bed gelegd, ik was zo moe en stap in bed, doe mijn voeten onder de dekens en voel ineens een hele warme plek :) Mmmmmmm precies wat ik nodig had :) de schat, hier dus ook geen valentijnsactie ;)

Mooe bakje kabouter klus! Ik woon ook vlak bij de action, kijken of ze ook net iets grotere hebben (mees eet nl al 200 ml per keer).

9. Kabouter Klus

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Weet niet of ze zoiets ook groter hebben, maar dacht, dit zijn mooie "kleine" porties; kun je per keer kijken hoeveel je uithaalt, vandaar. Denk dat Hidde ook wel 200 ml. op kan, maar bv. als ze wat ziekjes zijn of moe... haal je gewoon 1 potje uit!

10. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Hier ook geen valentijnsonzin hoor, te commercieel!

Mooie bakjes, moet ook zeker snel weer eens naar de action. Altijd leuk shoppen.

11. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    hier ook geen valentijnsactie hihi.
    wat hebben jullie wel lieve mannen zeg zal die van mij dit eens laten lezen haha.

Heb net de nuna pepp besteld. had een site gevonden waar hij het goedkoopst was en de nieuwe kleuren ook,. die komen maart binnen gelijk ook de voetenzak erbij die scheelde dan ook nog eens €20,00 . rasberry heb ik gepakt. de andere staat op Mp.

12. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik woon ook vlak bij de action :D dus zal ook eens kijken voor die bakjes :D

13. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    het is idd echt een schatje :)
    super veel hoeft hij niet te doen in huis....kan ik makkelijk doen op vrije dagen...maar vind het fijn dat hij het niet vanzelfsprekend vind dat ik meestal alles doe ( behalve koken...ik haat kokeb dus mijn vriend kookt meestal )
    hoop dat mn zoon later net zo lief is voor zijn vriendin ( of vriend :p ) mn schoonvader is zo ook....dus aan de genen zal het niet iig niet liggen

14. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    gisteren hebben ze geproefd aan mango en peer. vanmorgen aan peer en zojuist aan wortel. Rhien kan het echt al goed. Hij pakt het in zijn handje en stopt het zelf in zijn mondje en dan kauwen hihi

15. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    begrijp ik goed dat jullie alweer bezig zijn met de volgende beeb?

16. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    wij gaan is met zijn alle in bad.

17. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    nee......maar ik was de pil vergeten in de week dat je m beter niet kunt vergeten :D en had toen na ongeveer een week hele erge buikpijn en licht bloedverlies terwijl ik nog niet ongesteld moest worden
    toen ik die buikpijn had dacht ik mannnn dat voelde hetzelfde als de innesteling en meteen daarna bloedverlies wat maar een uurtje duurde

dus bezig zijn we niet......want dat willen we pas eind dit jaar/begin volgend jaar
    ivm mijn bekken en rug moet.M.kunnen lopen

18. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    gezellig.....wij ook als.ik zo afgewerkt ben

19. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Leeuwtje ik las de lieve mannenactie ook al voor aan mijn man.
    Heb geen klagen maar zoiets zal nou nooit in hem opkomen.

Hier ook geen valentijd puur wegens commerciele.

Klus staat fleurig in de vriezer, ik heb die avent past 200 in, eet hij standaard op.

Heb nog wel een tegoedbon van action dus maar wel setje halen, zijn wel goedkoper dan de avent.

Nou hier is alles zo goed als schoon.
    Nu op de bank hangen, jeremy slaapt

20. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Heb hier ook de 200 ml van avent. Net heeft ze broccoli/bloemkool/wortel/aardappel mix op vanuit de vriezer, met gemak 200 ml+ 50 ml toetje.

Denk toch dat ik de stomer ga halen, wel echt handig apparaat en me korting op de beurs :)

Deel Deze Pagina