mijn god 8 voedingen die kreeg ik er niet eens mee in hier. Femm weer goed gekeurd. 7850 gram en 67 cm. zat in de richting dus met mijn schatting. Ze is nu 1 cm groter en 500 gram zwaarder als Jens met 6 maanden. Ik mocht nu boterham geven met margarine , jam smeerkaas of pate. maienditje snap niet dat jij dan alleen margarine mocht.Als ze een hele boterham opkon dan kan ik de flesw naar de helft doen. maar dat is logisch denk ik. Hier zei de arts dat ze nog niet hoeven te rollen dat ze dus vlug was. ze hoeven pas alle kanten te rollen met 9 maanden. Ze draait sinds zaterdag van buik naar rug, andersom allang.ik zei al lijkt net of ze langzaam is aangezien Jens met 6 maanden en 1 week kroop. Maar ze mag lekker rustig aan doen hoor. laat het baby nog maar evntjes . Mp ik had degene gemaild dat er 70 geboden was. krijg ik terug dat die hem dan kan hebben en dat het onzin was. Ja sorry kan ik er wat aan doen. Ik was allang blij. Moet alleen nog even de voetenzak van zolder halen. even wassen voor de frisheid.
Leeuwtje snap mij cb ook soms niet hoor. Doe daarom ook mijn eigen ding. De hele boterham gaat erin biedt daarna fles van 180 aan gaat er ook nog in maar als hij laat staan is dat niet erg nee Hier nog stees enkel rollen van buik naar rug dat doet hij al sinds hij 3,5 maand was de rest vind hij prima zo blijkbaar
Hier ook naar het CB geweest, alles weer dik in orde Lengte 71.3 Gewicht 7.760 Hoofd 43.2 Ze zit echt op of boven de bovenlijn met lengte en gewicht is precies in het midden. Een lange slanke baby dus! Verder was alles goed en heeft ze flink lopen kletsen... mamama papapa dadada mememe haha ze gaven aan dat dit pas met 9 maanden een must is, maar volgens mij doen veel baby's het hier al zoals ik laatst las Hier gaan we ook lekker aan de boterham
voor de nieuwsgierigen hier: ik ben een fotoalbum aan het maken hier op zp, gewoon openbaar. Heb nu keuken en badkamer erin staan, maar moet de andere laptop ff pakken nu voor de rest
suzanne dan is ze idd lang en slank. Femm ging eerst qua lengte ook sneller. maar nu gaat ze meer naar de middenlijn toe. zag ook echt een daling zeg maar . maar dat was niet erg schijnbaar. Toch is ze niet dik vind ik dan haha. De meeste Augustus baby;s zijn leeuwtjes hé . erg pittig dus mss daarom zo snel whaha.
Leuk Gup! Heb je ook een foto van het schip zelf? Wat een lengte suzanne. Fijn dat alles weer goed was op het cb bij jullie. Ik moet volgende week ben ook weer erg benieuwd hoe lang ze is en wat ze weegt.
Ons meisje is ziek: hoesten, piepen, verkouden en nu ook steeds verder oplopende temp 38.2, 38.4, 39) dus ik dacht toen ze na haar slaapje 39 bleek te hebben; toch maar ff de ha bellen, was 16.20. Waarom ik niet eerder belde zei de ass, het spreekuur is om vijf uur afgelopen! Ik had nog bijna niks verteld waarom ik belde dus ik zei, ik wil gewoon even overleggen en advies, ik hoef niet meteen langs te komen. Ja nee de volgende keer moest ik eerder bellen. Tjonge wat n raar verhaal. Ik zei dat ik ook maar voor het eerst moeder ben en voor het eerst een ziek kind heb. Tjeeee Sorry, moest t ff kwijt hoor...
die wil het liefste na 4u niks meer doen Zo raar is dat niet hoor, dat je om die tijd nog ff belt voor advies! zeker als temp nog oploopt en het de eerste keer is datje het meemaakt! Nog wel advies gehad?
Josjo belachelijk het was toch nog geen vijf uur. Hopelijk knapt de kleine snel op. Hier jlaar met werken en eten ga eens jou foto's bekijken gup