Wat grappig dat jullie kleintjes bloemkool niet waarderen! Dat ging er hier juist goed in! Vanmiddag voor de tweede keer worteltjes gegeven. Dat ging er een paar weken terug goed in, maar nu hield ze na een paar hapjes haar mond stijf dicht. Begon zelfs heel hard te huilen Haha, dus heb de worteltjes maar gauw weg gehaald en Evi een flesje gegeven...
hmmmm mijn vriend gelooft niet in sprongetjes en vraagt zich af of het huilen niet komt door de overstap van extra care naar standaard voeding ?????
Die overgang gaf hier totaal geen problemen, maar het kan natuurlijk wel.. Heeft M meer krampjes? Of uitslag ofzo? Het was bij Evi duidelijk een sprong. Ze heeft ook ineens twee tanden. Vandaag weer wat minder te pas en weer zeveren. Zou me niets verbazen als er een derde bij komt. Heeft M daar geen last van? Echt huilen zonder "reden" kan op zoveel dingen duiden. Als hij alleen huilt als hij neergelegd wordt zou het bijvoorbeeld ook oorpijn kunnen zijn. Wat dan weer kan betekenen dat er tandjes doorkomen, maar het kan dan ook oorontsteking zijn. En zo zijn er nog wel 1000 redenen te bedenken denk ik voor het huilen... Wat zegt jouw gevoel? Als zijn mama...
Tja pandora, lastig hoor... Hij huilt niet als jij m vast hebt en dan is hij ook vrolijk? Dat lijkt toch wel op wat ze zeggen bij n sprongetje ... Maar niet iedereen gelooft in sprongetjes.. Dus ik snap m wel. Misschien moe je het cb bellen en vragen of zij advies hebben? Of nee jullie cb is vreselijk hè? Al zijn het vind ik altijd wel lieve begripvolle meiden aan de telefoon.... Haha gup humor! Romantiek ten top in huize (bote) Gup hihi
zo RUST linn...ik dacht vandaag ff aan oorpijn omdat hij dus idd steeds begon te krijssen als ik hem in de box legde. maar oorpijn heb ik later weer van mn lijstje gehaald, want als hij in mn armen plat ligt huilt hij niet, in de kinderwagen niet en in bed vanmiddag ook niet om die reden denk ik zelf ook niet aan krampjes door de voeding, hij heeft ook geen uitslag hij wil verder niks, alleen bij mij hangen en is dan niet zo vrolijk als normaal...maar hij is dan wel gewoon stil tandjes? kweenie....zie geen witte puntjes in ieder geval
Hmm...klinkt dan toch echt als een sprongetje Ow, en wat betreft die witte puntjes... Die had Evi ook pas na de sprong. Ze werd vanaf maandag vrolijker en donderdagavond voelden we ineens scherpe puntjes...
het lastige vind ik wel dat hij niet normaal huilt, maar echt helemaal over de rooie gaat en echt krijst maar goed "normaal" huilen kan hij niet...hij is super vrolijk en als hij huilt huilt hij heul heul heul erg hard hoe lang duurde het sprongetje bij jullie linn?
Wat ontzettend schattig! En dan die aardappelhartjes... Heb je wel een foto gemaakt, echt te leuk! Hier doen we er helemaal niets aan, het is elke dag valentijn..
Hmm...dat herken ik niet. Evi was voornamelijk erg hangerig, moe en spugen hoorden daar ook bij. Wel veel huilen ook, maar dan echt zeurderig, niet hysterisch. Alhoewel, als we haar 's avonds op bed legden wel. Duurde ongeveer 2 a 3 weken... Maar goed, denk ook dat ieder kindje anders is. Merk je bij M normaal rare dingen rondom een sprong? Bij Evi hebben we namelijk nog nooit echt iets gemerkt en nu ineens wel... Hoe dan ook, sterkte! Het vergt nogal wat van je, zo'n ontroostbaar mannetje..
half 10 en ik lig in bed dat gebeurd niet vaak mn vriend is nog naar school.....en M slaapt als een roosje....ging net nog ff kijken...lag lekker te snurken en zn tut hangt op half 11 tussen zn lippen
Ja lief he? Ben zo blij met m'n mannetje Foto staat op fb! Weet niet hoe ik die vanaf m'n iphone hier neer kan zetten...
linn....hij huilt tijdens een sprong altijd veel normaal huilt hij nooit ( alleen de eerste 8 weken 12 uur per dag ) ik denk dan " he is er rond deze tijd een sprongetje" en als ik dan ga googelen klopt de periode wel ongeveer. maar nu is het wel echt heeeeeeel extreem de andere keren duurde het 3-4 dagen.....dit gaat zo al een week hoop dat het voor het weekend over is ( carnaval ) want ik voel er weinig voor om daar dan een oppas van 18 mee op te zadelen
Aylin is ook al een paar weken echt aan het gillen / krijsen. Vooral als ze naar bed moet en ik doe het niet. Vandaag was ze bij mijn ouders en mijn moeder wist gewoon niet wat ze moest doen. Dus ze heeft haar maar weer uit bed gehaald en in de wieg van de kinderwagen gelegd. En dan is ze wel rustig.... Maar volgens mij heeft ze ook wel een behoorlijk willetje. Want als ik haar naar bed breng is het 9 van de 10 keer geen probleem. Maar als mijn man haar naar bed brengt, begint ze 9 van de 10 keer te schreeuwen. En als je haar dan oppakt kan ze zo lief naar je lachen.....
klus je hebt gelijk een buitenlandse naam , maar heeft gelukkig na mijn laatste mail niet meer gereageerd. Alleen degene met het hoogste bod heeft hem nu verwijderd nadat ik vroeg of hij hem nog wou hebben ja of nee :x Pandora , Femm doet dat ook steeds huilen als je haar neerlegt en dan grijpt ze ook naar haar linker oortje. Dacht ook oorpijn maar trommelvlies was helder volgens de cbarts. Nu huilt ze wel minder maar de laatste weken was echt een ramp. Zelfs vl zei volgens mij heeft ze een sprongetje. je hoefde maar in de buurt van de box te komenof de pruillip kwam al. en als ze erin ging kun je je wel voorstellen wat er achteraan kwam. Ik werd er ook zo moe van ! snap dus waar je nu doorheen gaat . knuf voor jou ! Ben blij dat het wat minder is nu . Tandjes kwamen er hier nog niet aan volgens de arts . ik zie ook nog niks zelf. Straks kwamen de kids terug van kdv. Jens had een grote bos bloemen in de handen. Ik zeg zijn die voor mij . Ja mama! Waarom dan ? Waarom , nou daarom , wat heb je gekookt mama ? Heerlijk die nuchterheid. Na wat gefluister van papa zei hij Omdat we heeeel veeel van je houden ! smelt smelt. En ik dacht nog wel dat ik niks zou krijgen .
nee majda . mar je kon zien aan het nederlands schrijven dat het buitenlands was . tenminste vond ik. maar als ik zelf afentoe mijn berichten nalees oei oei.