Augustus 2011 mama's ~Deel 1~

Discussie in 'De mama's' gestart door bumpie, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    dat is gaaf! wou dat ik het eerder had geweten, dan had ik dat voor schoonzusje gedaan!

2. bumpie

bumpie Niet meer actief

ga het zaterdag eens ff proberen. Lijkt me niet zo moeilijk. Zal ff foto spammen als ik er 1 klaar heb.;)

3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    leeuwtje, wil je je adres nog ff pb-en? ben et kwijt!

4. JustMe86

JustMe86 Actief lid

28 nov 2010
    304
    0
    16
    Hey meiden,

Ben weer bijgelezen, al ben ik weer de helft vergeten, sorry :p

@Bumpie, wat stom van je werk en kies idd voor jezelf hoor!
    - gaaf hoor die luierdriewieler en taarten! Krijg gelijk inspiratie.

@Pandora; kan best een sprongetje zijn. Hier de kleine ook een aantal dagen zo geweest, ik kon niet eens naar de plee:p

@gup; gaaf hoor je boot.

@Hier; gaat hartstikke goed en sprong is voorbij. Zijn nu aan het kijken naar een nieuw schema. Vandaag tot nu 2 flessen gehad en gewoon avond eten met toetje. Hij is bij oma, en hij krijgt zo nog een fles, als ze gaan slapen.
    - Hij schommelt tussen 3 en 4 flessen. Afhankelijk of hij avond eet en hoeveel krijgt ie nog een fles.
    - Slaapt nu goed en op zijn buik en slaapt in 1 stuk door, zonder om nog om zijn fup te komen.
    - Was altijd makkelijk met kom maar schatje, even bij mama/papa zitten als je niet kan slapen, nu niet meer lekker in bed laten liggen en aai over de bol. En het gaat heel goed, misschien ook omdat hij nu op de buik slaapt.

Was vanochtend in de haast zijn fup vergeten toen we naar me mams gingen...Maar hij sliep gewoon zonder in de wagen dan. Gelukkig had oma nog een fup 0-6 liggen en toen me paps me naar huis bracht even zijn eigen fup 6-12 gegeven.

Oma heeft een hobbelhond, en daar zat ie ff in en dat vond ie wel gaaf:p..Geld vind ie ook leuk om te pakken me briefjes dan:S...hahha

Fijne avond

5. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    @Gup mooi schip hoor! En een prachtige omgeving om in te varen.

Hier zijn de eerste tandjes doorgebroken, witte puntjes te zien en het voelt scherp op haar kaakje.

Morgen eindelijk weer eens zwemmen met ons muppie.

@Pandora gaat het alweer wat beter?

@Bumpie vervelend van je schildklier en je baas! Dikke knuff.

6. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Leuk die luierdriewieler! Dat brengt mij op ideeën!!

7. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    leuk die driewieler !!

Zwemmen , wij wilden vanmorgen gaan babyzwemmen, komen we daar is het zwembad gesloten. er waren mensen met allergische reacties geweest en het hele zwembad was leeggelaten schijnbaar. balen . toen maar geshopt hihi.

nou ga me douchen net gesport. nog 2, 5 dag werken en dan vakantie !!!!!!!!!!

8. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    vanmorgen ging het wel...maar vanaf 13.00 was het weer feest ;)
    fatsoenlijk naar de plee zit er hier ook niet in :D

ik duik mn bed in...ben net afgewerkt en doodziek :(

9. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Wat herkenbaar ;)
    De postbode begint mij ook al heeeeeeeeeeeel goed te kennen!!!

10. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Hele mooie foto, Tooske!

11. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Wilde ik ook al schrijven... wat een snoepje is Jeremy!!

12. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Dank jullie wel voor de reacties op de foto's.

Postbode komt hier ook bijna iedere dag wat afleveren maar dan voor mij man die is dol op online winkelen.
    Laatst vroeg hij mag ik eens vragen wat jullie zo al steeds bestellen.

De wekker is weer gegaan balen dat de vorst over is moet hij weer vroeg uit bed, gelukkig slaapt jeremy wel gewoon tot kwart over acht.
    Maar na vandaag is mijn weer vrij tot 28febr dus kunnen we weer uitslapen.

Leeuwtje, heerlijk die vakantie in het vooruitzicht wij gaan volgende week do t/m zo weg naar de familie van mij man, pakken wel altijd een hotel.
    En dan toch maar vrijdag naar de 9mb ipv donderdag.

Pandora hopelijk is het redelijk gegaan, merk hier wel dat hij die afstand doorkrijgt wat bij het sprongetje hoort als ik hem neer leg wilt hij gaan mopperen maar vertel nu jij gaat spelen mama even dit of dat doen en dan is er niks aan de hand ze moeten leren dat je er wel bent ookal kunnen ze je niet zien, dus laat je stem horen

Nou fijne dag iedereen.

13. bumpie

bumpie Niet meer actief

hoi hoi,

pfff valt niet mee zo vroeg eruit. Mirthe straks naar mijn mams brengen en dan tot half 6 werken:( Maar ik gister toen ik belde dat ik vrijdagmiddag niet kon zei ze kun je dan volgende week vrijdag al wel weer werken. En beterschap ik hoor volgende week nog wel hoe het gaat? Kreeg het idee dat is dus vandaag ook niet hoef. Maar daar kom ik snel genoeg achter. Als dat zo is ben ik snel thuis en ga ik lekker weer naar m'n bedje. Laat ik mirthe mooi een dagje bij mijn moeder. ;) Maar laat ik er maar van uit gaan dat ik moet werken;)

Leuke foto's zag ik weer voorbij komen. Sorry erg vergeetachtig dus weet niet meer van wie.

Fijne dag iedereen

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    mogguh!
    hier ook "vroeg" eruit, daniel lmag zo weer naar de psz! Baal er alleen van dat lydia weer niet heeft doorgeslapen, ze heeft gister om 10u nog fles gehad die ze normaal veel eerder krijgt maar na het eten was ze gelijk vertrokken ipv uurtje dutten. Vanavond toch maar eens papfles geven...

bumpie, klinkt mij alsof ze gewoon geen moeite wil doen om een ander te vragen...

internetshoppen: niet veel last van omdat ik dan met terugsturen zit als het niet goed is. Wel servies besteld nu, maar schoonma (daar komt de post aan) heeft het liefste dat we het gelijk op komen halen, want ze weet niet waar ze het neer moet zetten. Tja, dan had ik net zo goed een winkel ver weg op kunnen zoeken die het nog wel heeft he, als ik nu alleen voor die doos 2u heen en 2u terug moet rijden. En vrijdag moeten we toch rijden voor lydia's IDkaart

15. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Bumpie, hoe vet die 3wieler!!

Ik heb jullie WEEEEEEEEEER verwaarloosd! vanaf vandaag kom ik trouw weer iedere dag langs :)

Tweelingupdate: Afgelopen maandag weer ggk. Bracha is snel, Rhein doet het gewoon volgens het boekje. Zal eens een lijstje met gewichten in mijn onderschrift gaan maken.

Heb ik iets heel belangrijks gemist?

16. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    zal vanavond een recente foto plaatsen van de twins!

17. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Sjullie valt mee hoor is hier gewoon gezellig slap geouwehoer wat we doen,haha.
    Sommige beebs heebben nogal erg last hebben van het sprongetje.

Hoe gaan dehapjes bij jou kids, geef je echt rapley en werkt dat of prak of pureer je ook.

Zit hier te denken om toch van h.a naar nutrilom standaard te gaan hij eet nu zoveel en nooit ergens op gereageerd met zijn eczeem dus moet volgens nmij wel goed zitten

18. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Wij hebben lekker gezwommen vanmorgen, ze vind het prachtig. is de hele tijd met haar beentjes aan het trappelen.

19. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zwemmen, lijkt me ook leuk om te doen, maar wim houdt niet van zwemmen en babyzwemmen lukt ook niet

20. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    half half. Soms ook wat stukjes van de lepel. maar ook iedere dag uit het handje. geef iig vers en geen mengingen en niet pureren.

hoe hebben de hapjesmama's hier opgebouwd?

Deel Deze Pagina