Hier merk ik niks van tandjes, ik riep steeds er komt nog niks maar opeens was er wat door. Hij blijft even vrolijk, geen zure poep, geen rode wangen en gekwijl. Hoop dat alles zo door komt
Timme ook nog niets te zien van tandjes en idd ook geen kenmerken. Dacht het 2 maanden geleden al, wel zure poep etc., maar niets. Dus we wachten af. 9-maandenbeurs zag ik trouwens ergens staan, ik ga samen met een vriendin, haar moeder en een andere vriendin vrijdag
@pandora jeej wat een raar mens zeg. begrijpelijk dat je er helemaal klaar mee bent @zj wat een leuke foto's van Timme @sjullie ik geef Mirre haar fruit en groente hapje altijd tussen de voedingen door. heeft trouwens wel een weekje of 2 geduurd voor ze eten van een lepeltje doorhad @tandjes hier nog niks
Sjulie, Timme is geboren met 34.5 Hij heeft toen 3 weken in het ziekenhuis gelegen vanwege niet willen drinken. Daarna is hij heel snel vooruit gegaan. Na ongeveer 8 weken kwam toen een koemelkintolerantie/koemelkallergie naar voren. Toen heeft hij ruim een maand stil gestaan qua groei en ontwikkeling. Nu heeft hij net door zijn erge verkoudheid/benauwdheid ook weer ruim een maand stil gestaan. Dus al met al doet hij het heel goed, kinderarts was heel erg tevreden, hoeven pas in april weer terug. Je ziet in zijn groeicurve ook heel duidelijk wanneer hij stil heeft gestaan.
beurs: ga ik niet heen, vind het te ver rijden hier vandaan en als we hier niet meer zijn zullen we wel moeten varen... lydia zat net een hele boterham naar binnen te schranzen! denk dat de sprong (zo goed als) voorbij is, ze is weer lekker vrolijk vandaag! wil weer in de box en is lekker aan het kletsen ipv huilen!
Hier ook vrijdag naar de beurs. Nemen jullie kindjes mee?? Wij wilde het niet maar omdat andere opa en oma in almere wonen plakken we gelijk paar dagen weg aanvast dus moey hij mee. Ook een oudtante van mij, 90jaar is niet meer instaat om vanuit amsterdam naar zeeland te komen en ze baalt zo dat ze jeremy nog nooit heeft kunnen zien dus daar gaan we ook heen
Pandora, wat een raar mens! Goed dat je haar hebt gezegd dat ze niet weer hoeft te komen. Daar heb je toch helemaal niets aan! Josjo, Hoe gaat het bij jullie? Allemaal weer opgeknapt? Bumpie, Hoe is t met jou meid? Kun je de rust een beetje vinden? En heb je t aangegeven op je werk? Vanmiddag moest je naar de ha toch? Tooske, Had nog niet gereageerd geloof ik, maar wat een super mooie glimlach zeg Daar wordt een mens vrolijk van! Gup, Wat een snelle Heerlijke foto's! En wat lijkt ze op dr broer! Maienditje, Ik neem Evi echt niet mee naar de rai, daar doe ik haar en mijzelf echt geen plezier mee. We gaan dit jaar voor t eerst met de auto, ben erg benieuwd. Zelf nog nooit naar Amsterdam gereden, best spannend eigenlijk Met de trein is ook geen doen eigenlijk. Moeten dan meestal 2,5 uur staan
Ik neem Timme niet mee, mijn ouders passen op. Vinden ze eigenlijk alleen maar leuk. En ik vind het zelf, persoonlijk, best wel lastig. Weet niet zo goed hoe ik dat allemaal moet doen met hapje, fles etc.
Denk dat jeremy niet echt last zal hebben van de mensenmassa en de kinderwagen is mooi om gekochte spullen in te leggen al loopt het wel irritant met wagen door de massa. Omdat we hem dus nergens kunnen laten heb ik ook gezegd als het niks word dan hebben we pech en gaan we weer weg. Normaal gingen we ook met de trein vind het relaxed en je parkeerkosten zijn ook niet normaal. Donderdag gaan we al weg naar almere zodat het vrijdag maar half uurtje rijden is ipv 2,5uur. Zorg dat de auto om 10uur al bij rai staat, en dan gaan we eerst met de bus naar mijn tante, komen we terug als de beurs open is en de mensenmassa binnen
hoi hoi vanmiddag weer naar de huisarts geweest en polsslag en bloeddruk waren goed. Mijn schildklier is ontstoken. Dit kwam door de zwangerschap. Kwam wel vaker voor. Moet me binnen 6 tot 8 weken beter gaan voelen. Ze gaan nu wel telkens bloedprikken voor mijn schildklierwaardes. Maandag de eerste keer een uitgebreid onderzoek naar schildklier en zo moet ik dat een paar weken achter elkaar. Moest rustig aan doen... dan was het het snelst weer over. Dus het werk gebeld en gelukkig was ze begrip vol. Ze (leidinggevende) reageerde zo deze week omdat mijn baas(zie ik nooit is een man) er een zooitje van had gemaakt. en ze heeft dan ook haar excuus aangeboden donderdag. Dus vanmiddag gebeld wat ha had gezegd en ze zegt je probeert de vrijdagen maar half en als het niet wil ga je het zeggen. En als ik weer meer wou kon ik het aangeven Hopelijk ben ik als zij met verlof gaat weer de oude. dat is 23 april. Pff nu wel compleet gesloopt na 1,5 dag werken. Ik had eigenlijk eerder aan de bel moeten trekken voel me al weken moe enz. enz. Net nog bij tuunte geshopt voor mirthe 3 setjes van dirkje waren afgeprijst 70% korting. en nog een setje van bakkaboe. alles voor 18 euro.
ha lieve dames, kom me even 'melden' ben terug van midweekje Duitsland, was erg leuk en ging helemaal goed met de kleine meid! goed het ritme erin kunnen houden, fijn uitstapjes gedaan en gezwommen, en er zijn 2 ondertandjes tegelijk doorgekomen waar ze volgens mij helemaal geen last van heeft beebje ligt er al in voor de nacht, wijzelf ook best wel moe dus straks ook vroeg mijn bedje in en van het weekend ga ik weer proberen bij te lezen.. fijn weekend iig allemaal!
wat een pech in zijn jonge leventje! Begrijp nu waarom hij wat kleiner van stuk is met 7 mnd, maar zijn gecorrigeerde leeftijd is nog geen 6 mnd toch? tis een knap manneke.
Heerlijk dan is het bij te houden. Iedereen rust uit voor een druk komend carnavalweekend denk ik. Ik kijk the voice kids en ga dan dutten
Klopt sjulie gecorrigeerde leeftijd is nu 6 maanden, daarom blijf ik ook hier mee kletsen. Ik moet hem niet vergelijken met kinderen van ruim 7 maanden nu, is niet eerlijk en werkt niet echt bevordelijk. Dan verwacht ik dingen van hem die hij nog helemaal niet hoeft te kunnen. Klopt trouwens wat je zegt maienditje, maar omdat ik met meerdere ga, kan ik niet ff zeggen. He het niet, dus wil weg...
gup wow snelle Lydia , enne wat is Wim lang . dat jongetje wat na jullie was zei wat een lange meneer !!! Pandora idd wat een raar mens. kaan gefeliciteerd ! Zj leuke foto. voor de rest even blanco. inpakken enz. morgen lekker op vakantie !!! fijn weekend en fijne carnaval !