mogguh! nou carnavallers, jullie hebben ook neit het beste weer besteld... Dat is weer geen rondje lopen met lydia
Zo de tijd ontbrak me ook even. @Pandora wat een onbeschoft mens, goed dat je haar gemaild hebt dat ze niet meer hoeft te komen. @ gup wat een leuke foto's van Lydia. Hoe ze probeert rechtop te komen herken ik hier ook in Tristan. @ hapjes gaat goed hier nu. De ene keer eet hij meer dan de andere keer. Ik maak zelf en heb altijd wel porties die wat te groot zijn. Liever wat te veel dan te weinig want dan is het net zijn vader haha. Gisteren nog wat groenten gekocht aan halve prijs, heb ze al schoongemaakt maar koken komt vandaag wel. Brood is een van de volgende dingen op het 'programma'. Ik doe rustig aan en niet te veel ineens want dan raakt Tristan helemaal de kluts kwijt. Ga vandaag ook zijn bedje een stand lager zetten want hij wordt wat te bijdehand en zeker nu hij steeds wil proberen staan. Deze week met nichtje de stad ingeweest. Komen we bij de babyvoeding en ze wilde per sé een potje fruithap kopen. Nou vooruit dan maar, laat haar ook haar pleziertje hebben. Had ze banaan met appel crumble gekocht. Tristan heeft het opgegeten maar zat de hele tijd met een gezicht van wat is dat nu? Heb zelf ook even geproeft en kon er echt geen banaan of appel smaak uithalen. Laatst ook nog op de spoed gezeten met Tris. Hij was van ons bed gerold. Nadat hij van de eerste schrik bekomen was heb ik hem nagekeken en niks gebroken. Ik was in de keuken toen het gebeurde en mijn man wist niet of hij met zijn hoofdje iets geraakt had. Ik dacht van niet, hij lag niet in de buurt van de poten van het bed maar voor alle zekerheid toch maar even laten nakijken, vooral ook met die verdikking en aarbeivlek op zijn hoofd. Daar moeten we altijd op letten als hij zich stoot of valt. Alles was gelukkig in orde.
Gup hier schijnt de zon volop hoor. Elisje dat was schrikken, gelukkig heeft tristan er geen last van gehad verder
hier nu ook, maar hebben al hagel en regen gehad. Als het zo blijft kan ik misschien toch nog wel ff naar buiten met de kindjes
@bumpie haha bijenpak.. foto, foto! @Elisje gelukkig had Tristan niets aan zijn val overgehouden @weer hier donker en af en toe een hagelbui :S wilde een wandeling gaan maken met beebje (man is de hort op) maar weet het nu zo net nog niet.. ben ook bezig met haar fotoalbum (ben het 'oldschool' aan het inplakken met bijschriften), veel werk zeg! vooral van de eerste weken veeeel foto's, ik ga daarna maar wat selectiever zijn denk ik, anders kunnen we straks voor elke levensmaand een apart album maken
nou jullie praten over zon . Hier sneeuwt het goed. Gisteravond om 22.00 uur aangekomen. 8 uurtjes gereden . Dus alles goed gegaan geen file's en de kids hebben zich voorbeeldig gedragen. nu de terugweg nog maar goed dat duurt nog een paar dagen . Jens gaat morgen op skiles. Ben benieuwd. zal een foto posten als ik ga kijken. Is maar 2 uurtjes. Even kijken wat hij er vanvind . Nou ik ga douchen . dadelijk lekker eten . hmm altijd lekker hier . Brood geef ik nu ook. De eerste x was ze ook aan het kokhalzen. ne kauwt ze al goed. Is een kwestie van blijven proberen denk ik.
hi dames! Brr wat en weer, warm in de zon of nat van de vieze sneeuw. Ben met de kindjes naar de optocht geweest. Vonden ze er leuk uitzien! Heb ze vandaag in de wandelwageninzet gedaan. Ze zitten er prima in. Kan in 4 standen, meeste tijd hebben ze plat gelegen. morgen even voetenzakken kopen
nou hier ook terug van de carnavalsoptocht. het zonnetje scheen lekker maar toen de optocht begon, kwam de sneeuw uit de lucht vallen, grote natte vlokken. jeremy vond het prachtig om te zien hij was onze kleine bij. hoe meer herrie, hoe heftiger en bewegelijker hij werd in mijn armen, en gillen joh. dus erg geslaagd. en dan zie ik weer hoe makkelijk hij is want hij was vanochtend half 11 wakker en niet meer geslapen. nu weer binnen bij de kachel en straks lekker eten. leeuwtje: fijne vakantie. trouwens rollen van rug naar buik is een kwestie van paar dagen hier denk ik. hij doet het zo af en toe al en hij komt alweer veel verder dan een paar weken geleden. het is net het laatste stukje met zijn armpje. foto van jeremy tijdens de optocht
Het is rustig vandaag, iedereen aan het carnavallen! Ben benieuwd naar de foto's..... Hier vandaag lekker rustig aan gedaan, net nog even gewandeld want het was droog. Manlief heeft nu 7 avonddiensten achter elkaar, dan 1 dag vrij en dan nog 7 nachtdiensten achter elkaar. Echt niets aan.....
Leuk bumpie dus mirthe krijgt het fenomeen carnaval met de paplepel ingegoten. Bij ons ook van die baby's verkleed op de praalwagens echt schattig
Leuke carnavalsfoto's Tristan vindt het heerlijk nu hij lager in zijn bedje ligt. Moest wel even puzzelen waar ik de spulletjes kwijt kon die eerst naast zijn bed stonden maar dat is allemaal goedgekomen. Morgen komt de health visitor langs, heb zo geen zin in dat mens. Op zich zou ze wel een aardig mens kunnen zijn maar ben het beu dat ze er altijd 'mijn land' moet bijsleuren als ik iets anders zeg dan dat zij aanraadt. Ach ben enkel benieuwd naar een 'officiële' meting en nog eens gewicht. Ze hoeft niet meer langs te komen. Als ik verder nog iets wil regel ik het wel via de dokterspraktijk.
goeiemorgen! naja goed, daniel komt met 37,9 uit bed en heeft de hele nacht gehoest en gesnurkt bij ons in bed, ben zelf maar ff op de bank gaan liggen, dan kon ik tenminste nog ff slapen.