Ik kijk ook ATWT, helemaal weer sinds ik thuis zit! Ik keek het vroeger ook altijd, maar op een gegeven moment werd het uitgezonden terwijl ik nog aan het werk was. Maar vanmiddag de laatste aflevering!
nou net weer uitslag van het bloed. Schildklier waardes waren niet verslechterd of verbeterd. En ik maakte geen antistoffen tegen de schildklier aan Maar ik moet echt rekenen op 6 tot 8 weken dat het over is. Mijn huisarts gaat nu met vakantie. Maar voel ik me slechter moet ik echt aan de bel trekken. En niet denken zij is er niet. Voel me vandaag echt down. Vanavond maar op tijd naar me bedje.
In Breda! Weet niet waar in Zeeland je woont...anders is het misschien nog wel te doen. Maar ik dacht dat er meerdere zaten door geheel Nl. ?
Geef je nog bv? Een druppeltje bv in het oogje af en toe en de ontsteking is zo weg ( klinkt raar, maar werkt echt )
Dames het is hier goed bij te houden. Ik ga lekker slapen, mijn neef stond op de stoep en dan is het zolaat. Hij had een leuk shirt van zijn bedrijf voor jeremy. Hij bezorgt eten foodtaxi heet het. Nou weltrusten en tot morgen
@linn sterkte. en vanuit hier een knuffel voor jou en E.vi en natuurlijk beterschap voor haar oogje @tooske sorry lees nu pas je berichtje. Ben je nog geweest. heb er moeten haasten maar heb hem gezien. @meiden die nog bv geven en werken. Hoe gaat het bij jullie op het werk met kolven krijgen jullie daar altijd de tijd voor? @hier net naar lampjes optocht wezen kijken. Ben blij dat carnaval weer voorbij is. Nu lekker 2 daagjes vrij
Siren breda is vanaf hier 50min dus ga onthouden dat daar een outlet zit. Gisteren wel geslaagd voor twee broeken en gelukkig nog altijd mijn maat 46 dus opzich op meer loshangend vel na is het nog gelijk als voor de zwangerschap. Vandaag laatste werkdag en dan vrij tot zondag. Gisteren heeft jeremy als eerste in het bubbelbad gezeten, geweldig vond hij het alleen had hem in eerste instantie in de bimboseat maar dat werd een drijvend bootje, gebruiken andere hem ook in bad?. Lori ik werk voor mezelf dus gaf me onder het werk kolftijd zolang de kinderen lief speelde. Wettelijk moeten ze 25% van je werktijd geven om te kunnen kolven en eigenlijk moeten ze ook nog een afgesloten ruimte geven zodat het in alle rust kan
Trouwens sinds gisteren rolt jeremy echt zelf van rug naar buik alleen doet dan ook alsof hij niet terug kan. Irri want dit kon hij al meyt 3,5maand
@linn: heel veel sterkte meis! Weet je ook al hoe je jezelf gaat 'aanpakken' (rust/therapie/etc?). en agossie evi. Hier ook toen ze net geboren was een ontstoken oog en moest toen wel met steriel water. Heb gewoon steriel water gekocht bij de apotheek, vond ik wel zo makkelijk en dan met gaasjes. Maar zo zie je, overal andere adviezen... Beterschap meis en hopelijk zien we je nog af en toe... @maienditje: wat irri inderdaad, dat je weet dat ze kunnen rollen maar het nog niet doen. Hier dus andersom, al heel lang van rug naar buik maar van buik naar rug sinds een week elke dag wel 1 of 2 keer maar de rest van de dag krijsen als het haar zelf niet lukt ATWT: Vandaag pas de laatste! Tenminste, op tv guide van upc zag ik gewoon nog een aflevering? Ze zullen toch niet bij nr 1 beginnen weer met uitzenden ( wel leuk idee haha). Mijn man lacht mij uit, ben eigenlijk geen soaptype maar atwt is echt uit mijn studententijd overgebleven. Alhoewel, keek het ook al wel toen ik nog thuis woonde haha. Maar ik vind het echt n gemis. Had er wel op gerekend dat ik als oud omaatje nog wel atwt zou kunnen kijken, snik haha Annelynn is zondag gevallen terwijl ze zat. Ik dacht dat Sjoerd haar in de gaten had (hij zat voor haar) en hij dacht ikke (zat achter haar) en vervolgens valt ze zo voorover op haar neusje. Schreeuwen en huilen zoals ik haar nog nooit had horen doen, zielig!! En daarna bijkomen in mijn armen, god wat zag ze er zielig en toch ook schattig uit hihi. Maar ze had wel n klein bloedneusje, zielig..... Verder lijkt ze op te knappen van de ab kuur. Nog 1,5 dag en dan moet ze vrijdag terug naar de ha. Heb alleen niet het gevoel dat het echt over is gegaan van de kuur maar goed. Het is wel beter al... Wel balen dat ze aan de ab moest maar ja, niks aan te doen... Nachten worden ook al wat beter, niet meer 10 keer er uit, maar nog maar 1 keer en pas tegen 5 uur gelukkig.... Siren, mogen ze al andijvi? Nou zegt mijn moeder dat ik vroeger al boerenkool at bij 6 maanden haha. Fijn dat ze het lekker vond in elk geval en dat het eten beter gaat! Ze leert het vanzelf, maar zou wel doorzetten, schijnt voor de mondmotoriek wel beter te zijn als ze elke dag hapjes eten.. Verder wat nieuwe foto's in album geplaatst voor de liefhebbers
Goedemorgen!! We hadden een wat onhandige nacht vanacht. Beide kindjes zijn zo verschrikkelijk verkouden! Bracha werd er een paar keer wakker van en moest beetje getroost worden. Gelukkig wel gewoon lekker geslapen. De hapjes gaan langzaamaan beter. Rhein vind het echter nog helemaal niks en buiten banaan vind ie niets nog om te eten. Brocolli gister vond ie een hel hihi
josjo, leuke foto's! met daniel naar dokter geweest, was niks te zien, was koortsvrij. Als koorts vandaag terugkomt (boven 38,5) mirgen weer naar de dokter
@ Josjo, het is vandaag inderdaad de laatste aflevering. Ik had mij vergist.... Dus nog 1 keer kijken en dan is het klaar en op zoek naar een andere verslaving ;-P. Aylin is gisteren bij mijn ouders tot 2 keer toe van haar buik weer teruggerold naar haar rug. Maar op de een of andere manier komt ze dan met haar hoofd met een klap op de grond terecht en dan is ze natuurlijk heel erg zielig. Ben benieuwd of ze het vandaag nog gaat doen. Ze is nu al zo een anderhalve week erg verkouden en veel aan het hoesten. Vannacht was het weer raak en zodra ze dan bij ons in bed ligt gaat het eigenlijk wel en kan ze gewoon slapen (zij wel ja). Maar ik vraag me dan een beetje af of ze zich dan aanstelt. Manlief is ook eerder geneigd om haar bij ons in bed te laten slapen, maar ja hij kan ook gewoon doorslapen. Ik word telkens wakker en ze kruipt ook telkens tegen mij aan... Wat een portretje is ze ook!
merry, ik ben ook de bokszak als ze bij ons in bed liggen...maar wim word sowiso niet wakker van de kinderen, alleen als ik met erge hoofdpijn ofzo naar bed ga...Oftwel, oostindischdoof
merry: ja herkenbaar! Ik twijfelde ook of ze zich aanstelde, maar toen kreeg ze er steeds koorts bij en bleek dat ze dus aan de ab moest.. reden was dat ze al bijna 2 weken hoestte, het niet beter werd maar vooral ook dat ze pas na 1,5 week koorts kreeg. Als ze meteen de eerste dagen koorts had gehad en dat was weggegaan, dan mag je volgens mij ongeveer 3 weken rekenen dat ze van de hoest af moeten zijn. Ik denk in elk geval wel dat ze zich niet helemaal lekker voelt en dan bij jullie zich wat vertrouwder voelt en dan dus ook 'durft' te slapen? Ik nam Annelynn altijd bij mij: twee kussens heel schuin onder mijn schouders/hoofd en dan mijn meisje op de buik op mijn buik en dan kon ik zelf ook wel wat slapen.. maar als je dat eng vindt slaap je dus niet mmmh lastig hoor... enne, jippie, nog 1 aflevering dus!! gup, gelukkig geen koorts nu nee... beterschap jij ook! En Sjulie ook al zulke verkouden mupkes... zielig he? Matrasje schuin helpt ook niet? en die hapjes ach, dat wordt vanzelf beter. Wat ik eerst deed is een scheutje diksap door de groentehap en nu merk ik dat als ik het echt goed smeuig maak met opvolgmelk dan lust ze het ook liever... misschien een tip?
@Josjo haha ben zelf ook geen 'soaptype' maar idd ook blijven hangen van mijn school-/studententijd, gewoon lekker af en toe ff settlen met een koffietje en ATWT.. de aflevering die gisteravond kwam op rtl8 is dezelfde als die vanmiddag op 4 komt, dat is dus de laatste.. ik moet er alleen nog steeds een paar inhalen dus heb het opgenomen @Maienditje leuk dat Jeremy nu goed op zijn buik kan draaien! en herkenbaar dat hij dan denkt niet meer terug te kunnen, had mijn beebje eerst ook.. terugdraaien deed ze ook al vanaf 3 maanden maar dat gaat soms nog deels per ongeluk, had ze nog niet helemaal onder de knie (of ze wist het zelf niet).. dat komt wel goed @Sjulie leuk dat de hapjes steeds wat beter gaan.. een broccoli een 'hel'? dat klinkt ernstig lag dat aan de smaak of aan de textuur denk je? hier vind beebje broccoli erg lekker! maar ik pureer alles dus gaat er wellicht makkelijker in ook ik ga vanaf vandaag een beetje vlees (eerst kip) doen bij de groente en aardappel, benieuwd wat ze daarvan vindt.. beebje wordt nu soms 's avonds laat weer wakker voor voeding dus denk dat ze weer toe is aan nét een beetje meer vanmorgen lekker boodschapjes gedaan met beebje, was echt lekker weer! zonnig en niet zo koud.. komt er dan toch eindelijk voorjaar aan? verder heel veel was opruimen vandaag en huishouden doen nu nog even ATWT met koffie en beebje naast me op het speelkleed
Dikke knuffel Linn. @Ros Ja die health visitor is een soort cb persoon zeg maar. Voor de eerste weging moest ze per sé aan huis komen, ik mocht er zelf niet heen. (ze willen dus zien waar de baby terechtkomt en natuurlijk commentaar op zoveel mogelijk, alleen viel hier geen commentaar te geven bij het eerste bezoek) En verder zich ook met dingen bemoeien die totaal niks met Tristan of zijn ontwikkeling te maken hebben dus ja dan ga ik er niet op in en dat vindt ze dus 'not done'. Alsof het haar zaken zijn of ik wel of niet geld krijg van mijn ouders en al helemaal niet hoeveel dat dan is. En dan zeggen volgende keer dat ik kom wordt Tristan gewogen en gemeten en het dan niet doen. Ja had je de moeite dan bespaard om langs te komen, het was de enige reden dat ik had ingestemd met een volgend bezoek. Als ze nu weer contact opneemt dan zeg ik gewoon dat het niet meer hoeft. Ik raak er verder zelf wel uit en ga wel bij de verpleegster van de huisartspraktijk langs als er iets is.
joepie, mijn fietskar is vandaag bezorgd! Ga ik lekker met beebje op de fiets naar babyzwemmen a.s. vrijdag, ben benieuwd!!
@Josjo gaaf een fietskar! Heb er helaas geen plek voor anders had ik er ook wel een gewild! @Hapjes broodkorstje ging er goed in, de granenpap is het nog niet helemaal dus heb ik die maar met een smaakje gekocht, ga ik morgen proberen.
Josjo hier valt de fietskar ook in de smaak, had hem al voor het bedrijf maar de tijd om er mee weg te gaan ontbreekt helaas. Natas hier nooit papjes gegeven gelijk brood en verder gewoon fles. Wie weet valt een smaakje in de smaak. Elisje erg he van die memsen die zich bemoeien met dingen die ze niet aangaan