Bumpie dan toch maar gefeliciteerd voor je collega over het algemeen zijn meisjes sterk maar 28weken is vroeg had ze wel alles al klaar de meeste doen dit toch in hun verlof pas
mogguh, bumpie, heftig zeg! leeuwtje, welkom terug! duf hoofd, van 4 tot 5 eruit geweest, auto aan boord zetten + sluisen voor dat je dan weer slaapt...Lydia ligt nu lekker in de box te spelen/naar buiten te kijken en daniel is aan het stofzuigen
ze had nog niet alles klaar. pff is me zwager ziek dus breng mirthe daar vanmiddag liever niet heen. Dus me moeder gebeld en die wou wel oppassen. wat een geregel opeens. Gelukkig vanaf volgende week wel vaste dagen
Dat is wel fijn vaste dagen weet je waar je aan toe bent en met oppas regelen wel makkelijk. Leeuwtje leuke filmpjes op fb knappe jens hoor. Gup goedemorgen ennu de rust vandaag, kindermeisje heb je nog steeds ?? Kan die wat werk uit handen nemen
Pfff, dat wil je eigenlijk niet dat je kindje met 28 weken al geboren wordt.... Hoop dat het allemaal goed komt met Fleur Bumpie. Hier wordt ons popje net wakker, eerst effe druif geven, net gekookt en gemixt en dan lekker in bad met haar! Heb flinke keelpijn, dus rustig dagje hier, misschien nog een klein wandelingetje. Las wat over dikke poep, hier elke ochtend lactulose en dan nog heeft ze de eerste lading meestal wat dikker en daarna beter.
Dankjewel maienditje . Hopelijk is fleur een vechtertje . Maar ze zeggen inderdaad dat meisjes sterker zijn als ze zo vroeg geboren worden .
Ik heb er hier 1 vandaag voor het eerst een meisje van 9dec. Weegt nu wat jeremy bij de geboorte was als ik dat vast heb zo klein en licht kan me dat echt niet meer voorstellen dat jeremy zo was. Dit werk is daarom wel leuk het is dan niet van jezelf maar als ze groot worden komt er gewoon weer zo'n kleintje
maienditje, die is buiten aan het werk maar ze heeft wel alles al gestofzuigd vanochtend. Maar binnen kan ik het nu wel weer ff bijhouden dus kan ze mooi ff buiten werken he
Gup fijn dat je nog steeds hulp heb en ik zou ook zelf de kids doen en haar het overig. Zit nu op mijn tablet heerlijk dingmaar kan hiermee ook geen foto's plaatsen jammer hoor
Wat een leuke foto's allemaal! @ Linn, gaat het al wat beter met Evi? Wel een gedoe zeg. @ Bumpie, doe je zelf wel rustig aan? Ook al voel je je nu wat beter, wel ook op jezelf letten.... @ potjes eten, ik ben op dit moment thuis dus ze eet het meest vers. Maar je bent absoluut geen slechte moeder als je niet vers geeft, het maakt volgens mij niet uit. Ik vind het zelf wel leuk om het vers te maken, gisteren had ze witlof met appel en aardappel! @ Maienditje, welke playtray heb je gekocht voor de Stokke? Ik wil er zelf ook nog een. En hoe duur was deze? Hier is ons meisje nog steeds verkouden en aan het hoesten en hierdoor wordt ze 's nachts toch wel een paar keer per nacht wakker. Niet echt heel fijn!
pfffff M. is verkouden.....en heeft net 2,5 uur non stop gegild, wil niet in bed liggen...niks....zetpil gegeven en valt hij net op de bank in slaap twijfel of ik de HA moet bellen...stond net wel op het punt om te bellen, maar toen viel hij alsnog in slaap...koorts heeft ie niet, maar misschien last vd oortjes? wat zouden jullie doen? ff aankijken als hij straks wakker is? of toch bellen voor het geval het een ritje HAP wordt? @ potjes.....ik geef vaker potjes dan vers fruit wel regelmatig vers...maar warm eigenlijk altijd potjes
Ik zit een beetje met hetzelfde. Ze wil eigenlijk niet slapen, maar je ziet dat ze omvalt van de slaap. Nu ligt ze eindelijk in bed en is dan na een half uur alweer wakker. Verder grijpt ze ook af en toe naar haar oor, maar voor de rest is ze vrolijk.... Doe gewoon wat je goed dunkt! Jij kent je kind het best.
vrolijk is ie niet....maar hij is al een week of 3 niet te genieten naar zn oortjes grijpen doet ie trouwens niet
maienditje, het is idd de bedoeling dat ik gewoon zelf de zorg voor de kinderen blijf houden, al mag ze ze best een keer aankleden enzo, maar josefine is vooral voor het matrozenwerk
pandora, lastig. Zelf bel ik niet snel, maar als jij je er niet gerust bij voelt gewoon doen! trouwens, wie vroeg dat over daniel? had het om 4.30 wel gelezen maar niet op gereageerd. Koorts was die dag nog boven de 38.5 geweest, maar hij speelde heel de tijd lief, was vrolijk en at weer dus ben niet terug geweest. Dag er na nog 38.0 gehad maar zag er niet ziek uit. Nu is er niks meer aan de hand, eet als een bouwvakker, wil alleen nog niet slapen savonds
Zo zeg, Bumpie, kleine meid van je collega dus toch te nieuwsgierig... Pittig hoor, maar we duimen dat ze het goed gaat doen!!! @Tooske: Ik was dat over dikke poep, naar aanleiding van 60 gram bruine bonen met appel . Hij had er vandaag nog last van, was gisteravond nog uitslag bijgekomen, en straks weer zo'n vast poepke in de luier. Na de fles lag Hidde opnieuw te huilen in de box, doet ie anders eigenlijk nooit, dus ik vermoedde al dat ie weer aan het kleien was. En jawel hoor.... Was gelukkig niet meer zo stevig als daarvoor, maar hij had er duidelijk nog moeite mee gehad... Ik weet niet goed of ik nu verder zal gaan met de boontjes, mede gezien wat uitslag op zijn koppie... Denk over een week of zo maar weer proberen. Tot nu toe hier ook nog veelal potjes hoor, al heb ik al wel een vers voorraad in de vriezer. Maar heb zoiets van, eerst kijken of een bepaalde smaak erin gaat; ga niet een boel aanmaken en dan blijkt straks dat ie iets niet kan verdragen Zo meteen oppaskindjes ophalen, pfff.... ben zo moe, en die meiden vaak zooooooooooooo hyper...
Klus succes met de meiden. Gup ik vroeg dat maar fijn dat hij toch snel opgeknapt was, vaak aan het eten merk je idd weer dat ze beter zijn. Linn hoe gaat het met evi. Pandora lastig joh wat m heeft, is het tante wel al door, want dacht je toch de vorige keer dat het uiteindelijk geweest is. En ha bellen als jou gevoel dat zegt ik ga ook niet snel maar als het je niet lekker zitten beter keer voor niks dan straks een verwaarloosde oorontsteking. En ik zou dan liever bij eigen ha gaan dan naar een hap vanavond laat. Hier komt mijn oma nu elke morgen woont paar huizen verder en vraagt dan of ze met hem mag lopen, heb er opzich niks tegen maar wil hem in zijn slaapritme houden, is dit raar. Hij slaapt van 10_12 en 3_5uur ze zegt slaapt hij toch in de wagen maar ik weet dat hij dat niet doet en dan zit ik met de gebakken peren. En vind het fijn voor hem dat hij de andere momenten lekker kan spelen im plaats van in een wagen zitten