Augustus 2011 mama's ~Deel 1~

Discussie in 'De mama's' gestart door bumpie, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bumpie sterkte met je collega

Guppekop ook sterkte, ook al wist je het niet, op het moment dat dat gebeurt mis je het al direct!

Heb mijn mail doorgestuurd naar natas, heb ook gezegd dat ze mij wel mag aanmelden voor facebook snap daar niets van . Ik ben j. ose.tte dan weten jullie dat.

En ben jullie echt aan het verwaarlozen, pffff heb het zo druk, lees alles tussendoor maar op de telefoon is het lastig reageren.

maar ff een paar fotootjes spammen hoor :D, want Timme kan zitten (zelfstandig!)

2. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hey dames even een vraag ik ben het zat om snacht paar keer eruit te moeten wat doe ik fout waarom komt ie steeds weer voor een fles vannacht heb ik wel 2 x opgestaan en vanochtend vroeg is die weer wakker en nu spelen we ( het breekt me echt op zeg

3. Sila24

Sila24 Niet meer actief

zj85 schattige fotos!

4. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    en ohja helemaal vergeten, maar Timme is vandaag

8 maanden!!!

het gaat soms echt wel heel erg snel :$:$:$

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zj, lueke foto's! nu ik je foto;s zie weet ik weer wat ik gister nog wilde zeggen.
    Was met de kindjes op de grond aan het spelen, lydia gewoon op dr buik neergelegt en ineens gaat ze zitten! zo uit dr eigen! En dan niet dat nog op 1hand leunen zoals al weken, maar gewoon echt rechtop!

@huis: hier vaak rommelig

@goeiemorgen. Vannacht wel redelijk geslapen, voel me nu alleen nog raar

6. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh gup wat een snelle tante is Lydia, Timme moeten wij wel zo neer zetten en dan blijft hij goed zitten, maar uit zich zelf haha echt niet ;)

7. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh en ons huis zie ik nu, op de foto's ziet het er netjes uit, maar dat is vaak anders. Ik ben echt niet goed in het huishouden, gelukkig doet mijn man heel het huishouden. Het enige wat ik doe is koken :D

8. bumpie

bumpie Niet meer actief

@ zitten: mirthe gooit zichzelf direct achterover. En rolt dan naar de buik.

@ 's nachts komen: Dat is de leeftijd. Duurt 2 weken en dan is het over. Hebben we hier ook gehad. vanaf 6 maanden en 1 week tot 6 maanden en 3 weken. Als ik al boven liep werd ze al wakker. en als ze 's nachts wakker werd of roosvicee gegeven of een kleine fles. Maar nu is het al een week over.

9. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Jeetje Gup, inderdaad zoals ZJ al zegt... Ook al was het niet gepland, nu mis je het toch. Sterkte!

Met mijn vriendin gaat het redelijk. De vorige keer is ze er echt maanden kapot van geweest, maar dat was allemaal ook heel anders. Toen ging ze voor de termijnecho en bleek het toen niet goed. Daarna pillen om het op te wekken dus de mk gehad. Bleek niet goed gegaan, dus alsnog curretage. Waarschijnlijk omdat het al zo lang had gezeten. Nu wist ze eigenlijk al dat het niet goed zou gaan. Blijft evengoed k*t...

Justme en ZJ wat een leuke foto's zeg! En wat een leuk hobbelbeest :D Wij hebben Sarah Schaap :D Ben erg benieuwd wanneer ze daar op kan! Evi kan op zich wel zitten, maar haar evenwicht is nog niet alles ;)

Heb vandaag een beetje een rare dag. We gaan vanmiddag naar het graf van mijn vriendin. Het was gisteren 10 jaar geleden dat ze overleed nadat ze op de fiets was aangereden door een dronken man. Ze was toen nog maar 17. Ben al bijna 5 jaar niet meer bij haar graf geweest en zie er wel een beetje tegenop...

10. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Sterkte Linn, denk dat je je beter voelt als je eenmaal geweest bent!

Hier ook een rommelig huis, niet vies, maar wel rommelig :) zou het wel lekker vinden als het altijd spik en span is, maar erger me te weinig aan troep, dus ja te lui om het op te ruimen haha

Hier weer heerlijk geslapen, manlief is alleen ziek, die heeft me wel een beetje wakker gehouden met z'n gesnurk.......

11. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Zj. Leuke lieveheersbeest!! Hier kan ze wel zitten, met hulp, en staan (met hulp doet ze al maanden) maar ze valt met het zitten snel om :)

12. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    heb fotoalbum gemaakt:) werd er beetje gek van dat ik telkens moest verwijderen

13. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    @Gup bah dikke knuffel

@Zj wat een schatje, en doe mij ook zo'n man, ik haat huishouden.

14. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @gup oef wat onverwacht :S sterkte!

@zj leuke foto's van Timme, en gefeli!!

@ Linn sterkte :(

@slapen vannacht weer goed geslapen, van 19-7.30 uur (beebje dan hè), gelukkig!

net ook de stokke playtray besteld!
    ben de warme hap echt naar (begin van) de avond aan het schuiven, nu in de ochtend fruit, 's middags brood(korstje) met water en eind vd middag warme hap.. net weer voor 2 daagjes voor haar gekookt; courgette, aardappel en pangasiusfilet:)

dit weekend doen we alle (groot)ouders weer aan, hopelijk gedraagt beebje zich een beetj :p (als in: gaan slapen daar)

15. bumpie

bumpie Niet meer actief

hoi hoi

We hadden deze week een fietsstoeltje van mijn schoonzusje gekregen. Hun dochter pastte er toch niet meer in. :D maar nu pastte dat niet op mijn fiets. Mijn fiets was te hoog dus kwam zo niet op het zadel en als ik af wou stappen zat ik klem tussen stoeltje en zadel. Heel erg gevaarlijk. Dus hebben we gekeken naar een andere fiets. En we hebben de gazelle bloom (mamafiets) gekocht. Kon hem net al ophalen. :D Nu op naar mei/juni als mirthe voor op de fiets kan:D Was wel ff gezellig vanmiddag met manlief en mirthe beetje fietsen kijken. Na alle ellende van deze week. Straks alleen nog ff rondje fietsen en nog verjaardag van schoonzusje waar ik zo geen zin in heb. Morgen nog kraamschudden en dan maandag weer vroeg uit de veren.

16. JustMe86

JustMe86 Actief lid

28 nov 2010
    304
    0
    16
    @Gup, dikke knuffel
    @Linn, Sterkte!
    @flessen 's nachts; hier een tijdje al niet meer.
    Alleen tussen 6m tot vorige week is de kleine ziek geweest, en vaak snachts wakker; ook als ie geen fles hoefde, en soms wel gewoon aan toe gegeven is nu weer over...
    @Huis: Netjes, maar rommelig, zeker overdag, dan is het gewoon van de kleine en zijn speelgoed. Zodra ik zijn laatste fles geef, ruimt papa alles op...

-Vandaag: Ventje vroeg wakker (half 7) en wilde niet meer slapen, hij had wel klokje rond geslapen, dus nog even bij ons laten slapen. Verder lekker buiten geweest bij de eendjes en boodschappen gedaan. Ventje is erg ondeugend, tijgert naar de tafel. Tijgert naar de speelgoedmand en gooit die in 1x om:p...Verder maar 1 slaapje gedaan van 2 uur.

@Maxicosi: Die neem ik altijd als ik even boodschappen ga doen, maar nu wil die steeds rechter zitten en alles zien...dus die 'zat' de hele tijd in de MC. Denk dat ik me wandelwagen er nu maar op ga zetten.

@Verder zijn 1e tandenborstel gekocht en nu wachten tot het tandje doorbreekt, voel ze wel al:p

17. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Gup dikke knuf meid !

Just me leuke foto van je mannetje.

Zj jij ook leuke foto van Timme. En hoe hij kijkt naar jullie hond.

Zitten Femm kan sinds vorige week zitten. maar niet uit haar zelf . Zet haar dan neer en dan blijft ze zitten. Afentoe als ik dan zing gaat ze ook van links naar rechts. ubercute.

Ook zegt ze nu sinds eergisteren mama. haha. de hele tijd mamamamam. En soms kort ze dat dan af en lijkt het mama.

Zj vandaag heb ik Ivo bewonderd wat een mooi kereltje.

Huis rommelig hier ook. sávonds ruim ik op als de kids naar bed zijn. heeft anders toch geen zin. en dat word dadelijk alleen nog erger met 2 verschillende soorten speelgoed.

Bumpie leuk hé zo'n mamafiets.
    Ik paste toen ook niet ertussen met stoeltje op mijn oude fiets. Toen wilde ik ook een mamafiets. Maar heb me toen toch laten overhalen om een geone te kopen. giant. wel ruimere instap al. Alleen probleem is nu Jens zit achterop en dan met boodschappen valt dat ding de hele tijd al half om. Echt zwaar ook natuurlijk en als ik er dan dadelijk ook nog Femm voorop heb zitten ben dus ook aan het kijken voor een mamafiets.

Welke merken hebben jullie dames en bevalt ie ?
    Gazelle vind ik eigenlijk net te duur. Zag ook wel andere merken maar weet niet of die dan ook goed zijn.

18. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Gup, ach...... Wat naar... Ook al had je er niet op gerekend... is toch nooit leuk zoiets :(. Heb je er veel last van (gehad), lichamelijk? Ik kan me van mezelf herinneren dat ik na een paar dagen pijnloos bloedverlies 1 avond echt krom heb gelegen van de pijn; de volgende ochtend ben ik toen het vruchtje verloren. Heb je het op kunnen/willen vangen nog? Is me toen wel gelukt; de VK kon aan de hand daarvan de termijn een beetje inschatten. Naderhand heb ik het een mooie plek gegeven onder onze perenboom...
    Heel erg veel sterkte meis, het is evengoed niet niks hoor!

Hier nu in afwachting van de gasten; manlief viert vanaaf zijn verjaardag, alles staat klaar, koffie, lekkers etc. Lang geleden dat ik me echt een beetje heb opgetut; niet dat ik er als een slons bijloop, maar het laatste half jaar gaat comfort boven mode, haha... Heb doordeweeks vaak hetzelfde vest aan, dat noem ik al mijn "spuugvest", vanwege eventueel uit de hand lopende boertjes:D.

Hidde heeft vanmiddag een poosje bij ons aan tafel gezeten (opa en oma waren er) in de Stokke; met de nodige zekeringen ging dat erg goed. Maar je kunt gelukkig goed zien wanneer hij moe wordt, dan haal ik 'm er ook gelijk uit.
    Had de afgelopen week een keer dat het zo krom uitkwam dat allebei mijn boxkleden hardstikke smerig waren, tegelijk. Dus maar eentje erbij geregeld, via iemand op het forum hier.
    Verder ook nog een tasje voor mezelf geshopt (rugzakje was overal aan het uitscheuren), en schandalig wat kleertjes voor de zomer ingeslagen; zowat hele garderobe voor 65 euries...:):):)

Tandenborsteltjes hebben we hier al een poosje "in gebruik".

19. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    klus, dacht dat ik zondag ongesteld was geworden, niet echt veel bloed, gewoon net als anders zeg maar. Eergister wel behoorlijk buikpijn gehad, grapte toen nog tegen wim dat ik aan het bevallen was, zo;n soort pijn was het. Maar voor de rest niks bijzonders, was goed te doen. Wel heel de week al moe en gruwelijk sago, maar ja, ongesteld... Gisterochtend binnen gewoon schoongemaakt enzo, smiddags nog buiten aan het boenen geweest. Daarna kreeg ik wel buik- en rugpijn, maar zocht er niks achter, dacht gewoon dat het van het boenen kwam omdat het al tijd geleden was dat ik het zolang achter elkaar had gedaan. Begin van de avond ging ik naar de wc en toen zag ik wat op mn maandverband liggen wat ik niet kon thuisbrengen maar ik dacht wel gelijk: dus tòch! (had vorige week donderdag negatest) Dus ff bewaard, zitten googlen en toen zag ik dat het verdraaid goed overeen kwam met vruchtje van zo;n 4weken. Uiteindelijk om half 11 ofzo nog test gedaan die heel licht uitsloeg dus toen wist ik genoeg:( Rotste was nog, kreeg wim niet wakker omdatie de nacht ervoor maar 3uutjes had geslapen dus half in coma lag. Heb het vanochtend nog een keer kunnen zeggen. Nu kun je wel zeggen, stom van hem. Maar ik had niks gezegt voor hij naar bed ging, wilde het zeker weten en joos zat erbij. Gelukkig wel met een mede feb.mama hier op zp kunnen praten erover en daarna nog gesmst met andere feb.mama.
    Nu gaat het wel. Nog wel af en toe flink kramp, weinig bloedverlies maar wel erg moe.
    Zit alleen te twijfelen of we ouders (moeten) gaan inlichten. Vrees dat mn ma het al gezien had maandag maar ik wil geen gezeur hebben erover (ze weten niet dat ik spiraal heb, zijn ze principieel op tegen). En joos heb ik het ook nog niet tegen gezegt, ik kan gewoon niet:(

20. bumpie

bumpie Niet meer actief

ik zeg dus net dat sommige gazelle dealers bij de gazelle bloom een actie hebben: je krijgt dan voor en achterzitje + windscherm erbij terwaarde van 225 euro. Dus ik ga daar maandag ff achteraan bellen. Want ze zijn in de kleuren van de fiets.

Deel Deze Pagina