Bumpie, vervelend hoor dat je moet werken terwijl je graag naar de begrafenis wilt en ook raar als jij geen kaart hebt ontvangen, hopelijk komt hij nog wel. Ook al kun je er dan niet meer naar toe. Jemig gup, wat een snelle dame zeg!! Hier ook alleen veel staan aan de hand, maar nog niet in de box hoor! Zitten kan ze alleen zelf als ze al een beetje omhoog ligt, van plat naa zit lukt haar nog niet en wiebelt ze alle kanten op haha! Tandjes poetsen doen we na de eerste fles en na de laatste fles.... Ze vind het erg leuk! Vandaag is ze bij mijn zus geweest, man was zo ziek ( en nog steeds, dat ze daar morgen ook nog naar toe gaat), was wel erg druk voor haar en huilt nu al heel de avond. Denk ook dat ze pijn aan haar oor heeft, ze grijpt steeds naar haar rechter oortje, ze heeft geen koorts ofzo, maar wel erg rode wangen van haar tandjes, dus heb haar maar een zetpilletje gegeven ( haar eerste zetpilletje ahhhh ) en nu slaapt ze eindelijk lekker
lydia: tja, wat doe je eraan he. Kan dr moeilijk vastbinden Ze tijgert overal heen, rolt in de ronde, gaat zitten en blijft ook stevig zitten (als daniel niet in de buurt is) en nu dus ook gaan staan. Zeer beweeglijke meid. Heeft wel wat, al had ik het echt niet erg gevonden als ze het rustiger aan deed! Met eten ook, wat dat die allemaal naar binnen schuift! Vanmiddag trouwens zo gelachen. daniel was bij dr in de box gaan liggen met zn koek en lydia maar pogingen doen om die af te pakken @suzanne, hopelijk is ze morgen weer lekker vrolijk!
@Pandora, Heel veel sterkte/succes morgen! Hoop dat al dat gefrut een beetje meevalt en M het een beetje trekt allemaal. Vind hem er wel erg stoer uitzien met z'n korte coupe @Bumpie, Wat een nare situatie. Heb je dat ook aangegeven aan je baas, dat je je er zo een beetje raar bij voelt? Hoop inderdaad dat je morgen alsnog een kaart ontvangt, zou voor de verstandhouding tussen jou en je collega's wel beter zijn. Heel veel sterkte in ieder geval, zal een lastige dag worden! *Knuffel* @Gup, Jeej wat is je meissie een snelle zeg Grappig toch dat dat zo kan verschillen! @Maienditje, You go girl! Mooi doel dat je jezelf gesteld hebt. Sonja voelt inderdaad meer als richtlijn dan als dieet. @Leeuwtje, Hoe is het met Femm? @Josjo, Hier ook tandjes poetsen na de late fles. Is maar heel eventjes werk. Doe haar slaapzak aan, wandel even naar de douche, paar keer heen en weer poetsen en klaar. Spoelen doen we niet, lijkt me inderdaad een gehannes @Ros, Ben me ook aan het orienteren op een fiets. Ben benieuwd! @Hier, Vanochtend is m'n vriend met Evi naar de ha geweest. Eén oortje was wel weer behoorlijk onrustig, maar ze kon niet zo goed plaatsen of het nu nog herstellende was of juist weer begon met ontsteken. Dus moet woensdag nog een keer komen. Als het dan wel weer erger is geworden krijgen we waarschijnlijk een verwijzing naar de kno arts. Maar....heb vandaag eens verder gezocht naar klachten bij tandjes krijgen. Vond een lijstje van 11 mogelijke klachten in de ergere gevallen. 10 Daarvan heeft Evi, alleen moeilijk slapen past niet bij haar (slaapt zo'n 20 uur per dag). Dus zou me niets verbazen als het daar toch weg blijkt te komen... Hoop het, dan is het verklaarbaar en gaat het weer over! @Mezelf, Nog lang niet weer goed te pas. Ben erg vlak kwa emotie, veel in mezelf en voel me 24 uur per dag down. Heel vervelend, weet niet zo goed hoe ik er uit moet komen. Kijk het nog een paar weekjes aan, en als het niet beter wordt, dan maar weer hulp zoeken ofzo... De week van de 19e gaan we een midweekje naar center parcs. Hoop dat ik daar voldoende bij kan tanken Nu slapen, val haast om Welterusten!!
jeej ja gup femm 7 maanden vandaag , gaat zo snel. Maar euh die Lydia wauw . maar goed dat je de box omlaag had gezet. Ik heb hem vorige week ook naar onder gezet. Ik zet haar nu steeds vaker zittend erin. ze kan nog niet uit zichzelf zitten. maar gewoon zitten gaat nu toch wel 10 minuten goed. En staan zo ook. Maar zoals jouw meissie nog niet hoor. Femm leek opgeknapt een beetje maar is nog jengelig. en ogen weer ontstoken. Lynn hopen dat het dus aflopend is met de oortjes. beterschap. Buggy. toevallig was er een discussie op hyves en fb aan de gang bij een aug 2008 mama. over een buggy. meningen waren verdeeld. veel de cchicco liteway en de nuna pepp. en de mutsy spider. De zapp waren toch ook veel mensen weer niet over te spreken. de nieuwe en de oude. Ik heb er toen bij Jens voor gelkeken en vond het toen een gammel ding op straat. bij die wat ik nu had hoorde je de wielen niet en als een zapp langskomt nou die hoor je wel. Ik heb nu de nuna pepp besteld.komt ong. half maart binnen. Autostoel ik heb nog de tobi van Jens en bij Roel inde auto neem ikde priori over van mams. die is 3 x gebruikt. daar hadden we eerst een römer van sz in staan maar die moeten we terug geven. Was wel handig dus dat Jens al in grote kan. hihi anders nog 1 kunnen kopen. hulp zoeken ik kan pas in april terecht. duurt erg lang vind ik. Bumpie moeilijke kwestie idd. Mss heb je geen kaart gekregen omdat je er nog niet zolang in dienst bent. Of werkte je er eerder ook al ? Word idd ook wel verdrietig van dat kaartje zo'n klein ding. Dan snap ik niet waarom de wereld afentoe zo oneerlijk moet zijn. tandjes poetsenze moeten er eerst zijn hé hihi.
pandora succes morgen he. idd M zal jedankbaar zijn later met zijn mooie ronde hoofd. tooske hierook slab en vooral de PING. dat is etenstijd en wel nu !!!
dankjewel allemaal linn....hele dikke knuff voor jou t komt wel goed schatje maar euh slaapt evi echt 20 uur per dag? hier is het spoken 's-nachts weer over en slaapt M. weer lekker t klokje rond vanmorgen ook een stunt....ik werd wakker...keek op de wekker 9.30 ik dacht WTF ik heb M. nog helemaal niet gehoord ....vlug naar beneden, fles maken....kijk ik op de klok is het 8.30 kijk op mn telefoon...idd 8.30.....maar voor mijn gevoel was mn vriend toch echt al heel lang weg naar zn werk had hij vannacht toen hij de wekker aan het zetten was, per ongeluk de wekker een uur vooruit gezet, maar dit niet in de gaten gehad.....kwam hij op zn werk aan, vol overtuiging dat het 8.00 was...was het pas 7.00 was ie een uur te vroeg de sukkel
hoi hoi, heerlijk een dagje vrij vandaag. Vanmiddag mirthe naar oma brengen want moet zelf naar de huisarts voor mijn schildklier. En dan blijft ze bij oma tot na het condoleren. Heb me er maar bij neer gelegd dat ik er morgen niet heen hoef. Mijn baas vond het ook raar.Hij vond ook alleen familie noodzakelijk. Mocht ik toch een kaart krijgen vandaag dan haal ik de kerkradio bij mijn oma op en kan ik toch nog mee luisteren. En ze hebben personeel op het kdv. Op zich laat ik me dan wel van de goede kant zijn tegenover mijn baas. En dan ga ik wel een keer bij mijn collega koffie drinken. Maar mijn collega had dus een kaart gekregen. Maar ze wist niet eens hoe laat het was en waar dat moest ze gister aan de telefoon vragen. Nu vraag ik me dus af en manlief ook of ze wel eens is uitgenodigd en dat die kaart niet voor vanavond is om ons daar voor uit te nodigen. Zou het mooi vinden als ze zichzelf uitnodigt. Maar nu heeft ze pech nu werk ik. @ slapen: hier van 10 tot 12 en van 2 tot 4 en van 20.00 tot 8 @ staan: doet ze hier ook nog niet. Ze kan nu 20sec. alleen zitten. @ fietstoeltje: zo ff achteraan bellen volgens gazelle was het dealer afhankelijk. @ autostoel: wij hebben de priori. Maar ze zit nog in de maxicosi Past nog net
Dat klinkt dan inderdaad of ze helemaal geen kaart heeft gehad...beetje vreemd. Pandora, ja Evi slaapt altijd wel veel, maar nu ze koorts had echt super veel. Zal het wel nodig hebben.. De koorts was vanochtend weg, de rode kleur ook. Wel een spuitluier letterlijk van top tot teen. De fles ging ook weer zonder sputteren. Hoop dat dit nu eens doorzet Ja, de spuitluiers niet natuurlijk haha
@bumpie bah vervelend zeg, kan me voorstellen dat je er een rotgevoel bij krijgt de manier waarop dat gaat.. sterkte, ook met het meeluisteren met de dienst @Linn hopelijk gaat het snel beter met je kleine meid! en zelf dus ook niet lekker in je vel... wat rot voor je, ik herken het wel enigzins moet ik zeggen.. als het te zwaar wordt en je er teveel in blijft hangen zou ik daar idd toch hulp bij zoeken.. ook al heb je zelf goed door hoe het werkt (of voelt dat zo), mijn ervaring is dat iemand van buitenaf daar soms net wat beter mee kan helpen! maar een midweekje weg is zeker ook een leuk vooruitzicht wie weet dat zo'n break ook al wonderen doet @Pandora hahaha, slim van je vent! en gek hè want je interne klok voelt toch dat het dan niet klopt (bij jou, iig) @tandjes poetsen doen we 1x per dag voor het slapengaan, op de tube staat dat het ivoren kruis bij kinderen van 0-1 jaar aanraadt om 1x per dag te poetsen..? @slapen wisselt, laatste tijd sliep ze vaak maar 2x20 minuten per dag maar gister sliep ze 4x 30 minuten tussendoor.. als ze moe wordt leg ik haar in bed, simpel nu ze méér eet is ze volgens mij iets vaker moe en ligt er ook aan wat we doen qua daginvulling 's nachts slaapt ze meestal van 19u-7.30 uur nu nu ligt ze er ook in, heeft mama even tijd om te computeren vandaag lekker wandelen en op visite bij een vriendin fijne dag!
@pandora, dan was hij in ieder geval op tijd @lin, fijn dat het beter gaat! @ben er weer vandoor, poetsen enzo en vanmiddag lekker naar buiten, boodschapjes doen en van de zon genieten
Linn; lekker effe genieten hoor, paar daagjes weg! Beetje uitwaaien, frisse lucht opsnuiven, zalig! Geniet er maar van! Wij gaan in Mei weer op vakantie, Tenerife, dus ben me eens even aan het oriënteren op A: potjesvoeding die daar verkrijgbaar zal zijn en B: geschikte zonnebrand voor Hidde (ivm eczeem etc.). Maar moeten volgende maand weer naar KA dus zal eens overleggen daar. Hier lekker lentweer, heb net al in de aarde zitten wroeten, haha. Had een grote plant in huis met heel veel uitlopers, die had ik er pas afgeknipt en gestekt. Nu allemaal overgepot wat groter, hebben we straks mooi een half oerwoud, haha... Mamafiets komt hier in Mei (verjaardag/moederdag) ongeveer; denk dat Hidde tegen die tijd dan ook wel weer een stuk beter zit en aan fietsen toe is, met 9 mnd. Tandjes poetsen hier nog niet; voel wel links en rechts wat pntjes die door willen komen, maar zet nog niet echt door. Ik laat 'm wel al dagelijks met zijn rubberen Nuby-tandenborsteltje "spelen"; vindt kleine man geweldig!
ohh ik krijg helemaal een lente-gevoel door dit fijne zonnetje! gek dat dat zoveel kan doen met je humeur hè, krijg helemaal de voorjaarskriebels! en potdikke zit weer dik in de babykriebels........ maar ja heb toch nog geen cyclus dus is nog geen optie heb ik al een paar daagjes die kriebels, weer.. maar gisteren werd ik wakker door flinke kuitkramp (te weinig gedronken denk ik) en toen herinnerde ik me ineens weer levendig de 'nadelen' van de zwangerschap, vaak wakker door kuitkramp, supervaak plassen, pijn, niet lekker kunnen liggen, benauwd, etc.. maar toch.. @Klus weet jij al voor welke fiets jij gaat?
helaas krijg toch niet de zitjes erbij. Dat is dealer afhankelijk. dus als er iemand een gazelle bloom fiets wil halen ga naar www.ronaldschot.nl daar krijg je windscherm voor en achterstoeltje terwaarde van 225 euro er wel bij
@ babykriebels : hier ook al wel weer kriebels maar eerst moet mijn schildklier goed zijn. HOpelijk is het in augustus goed en kunnen we gaan voor een brusje
Leuk hoor dat sommige al kriebels hebben. Ben benieuwd wie de eerste is. Ik zal het niet zijn. Zo alles ligt weer op bed ik even rust
Klus, ik hou jouw info even mee in de gaten Wij gaan in mei naar Turkije en Jessi heeft ook eczeem. Ik was van plan om potjes mee te nemen voor 8 dagen. In principe hoeven we alleen maar groente mee te nemen, fruit is daar wel makkelijk verkrijgbaar in het hotel. Groente en vlees heb ik dan liever uit een potje daar. Bumpie, wel irritant van dat onzekere wel of niet uitgenodigd.... Moest wel even slikken toen ik het kaartje zag zeg, pfff echt heel erg heftig. Kriebels, ja hier al vanaf een maand na de geboorte van Jessi alleen vriendlief wil er nog steeds maar eentje helaas.... Ben ook erg benieuwd wie hier de eerste gaat zijn!
helaas geen kaart vandaag. Dus ik respecteer hun keuze om mij niet uit te nodigen. Mirthe is helemaal gek van haar grijze nijntje met tutdoekje. Dus vanmiddag ff naar prenatal gereden want grijze nijntje gaat overal uit het assortiment. dus nog ff 3 doekjes erbij gehaald. voor bij oma, 1 in de luiertas en 1 extra in huis en natuurlijk kwam ik daar weer een leuke aanbieding tegen. EEn activiteitentafel van chicco afgeprijsd van 59.95 naar 39.00 dus maar mee genomen voor mijn meisje. Nu zo ff naar huisarts. en dan morgen bloedprikken maar heb niet het idee dat de waardes zijn verbeterd
@kriebels Heb wel af en toe kriebels, maar zal voorlopig hier ook nog niet gebeuren. @maienditje Gastouderbureau belde dat ze mss een gastouder voor onze kleine hebben gevonden voor 1 dg per week. Gaan deze week nog kennismaken. Vind het toch een grotere stap dan ik had verwacht nog. Hoe zien jouw dagen als gastouder eruit? @potjes Ik zou inderdaad ook voldoende potjes meenemen naar het buitenland. @vakantie In april lang weekend weg en in juni midweekje geboekt.