Augustus 2011 mama's ~Deel 1~

Discussie in 'De mama's' gestart door bumpie, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Is goed hoor en zover ik kan zal ik ze beantwoorden

2. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @sjulie, bij mij zijn ze allebei gedoopt. Bij daniel erna in de kerk ff wat gedronken en toen naar gewoon naar huis. Bij lydia voor de rest niks gedaan, hadden zelf midweek vakantie geboekt omdat we ver weg lagen met schip. Daniel had net broekje/overhemd/shirtje aan, lydia een mooi jurkje. Geen stukje voorgelezen, is niet de gewoonte bij ons

@lin, beterschap met evi! zielig, waterpokken:( jeukjeukjeuk

@loopauto: komt er hier niet in, ze reest zo al de kamer door:D

@maienditje, rustig dagje dus met de kidnjes. En wat is dan weer het verschil tussen kdv en psz? alleen leeftijd?

@klus, lekker dagje gehad gister:D

@mooi liedje is dat zeg!

@pandora, foto hier van je stoere knul met helm?

@babygym: ga ik straks uit elkaar halen denk, word niet voor de juiste doeleinden gebruikt:D

@euhm, tafelzeil toch maar inkorten of weghalen. Madam ligt er naar te graaien en kan er bij. Nu staat er alleen wasmand op dus kan geen kwaad, maar met thee en koffie enzo is het minder

@aah snoepie is onder de tafel in slaap gevallen!

3. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Gup psz is idd alleen voor kinderen van 2 tot 4 jaarze worden daar meer voorbereid op school, in de kring en werkjes maken.

Kdv heeft dit ook maar iedere leeftijd op zijn tijd de aandacht.
    Het blijft toch meer kinderen opvang als ouders werken maar door alle eisen komt het opvoeden en ontwikkeling stimuleren veel meer naar boven

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zo moe was ze!

5. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @Sjulie wanneer worden de twins gedoopt?
    hier wordt niet gedoopt dus kan er verder weinig over zeggen.. maar veel plezier alvast! :)

@Linn ach dus het waren waterpokken? wat sneu! beterschap voor de kleine meid

en beterschap voor alle mama's met gezondheidsklachten!

@Bumpie.. dat liedje.. ik begin ook gelijk te huilen als ik dat hoor, met de gedachte aan zo'n vreselijk afscheid :'(

@gup wat een grappige foto van een moe beebje

hier heeft madam gisteravond een beetje gerommeld, kwam niet goed in slaap, steeds wakker, 1x extra aan de borst gedronken en best wel wat water gedronken, daarna in slaap moeten wiegen en heeft ze van 12 - half 7 geslapen, voor haar doen echt een kort nachtje :S

vanmorgen wezen shoppen met mijn moeder en beebje in de wagen, grappig want we kijken helemaal niet meer voor onszelf, alleen babykleertjes gescoord :D
    o.a. supercute setje en jurkje van Benetton Baby, die hebben echt schattige kleertjes vind ik

in de regen teruggekomen en nu ligt beebje lekker in bedje bij te slapen en zit ik met een cappuccino'tje hier bij te lezen, this is the life ;)

6. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    GVD:x Dacht eerst dat het een "ongelukje" was, maar nu net al de 2e Kruidvat-luier waar bij het verschonen van die stukjes gel loslieten! En die zooi kruipt natuurlijk overal tussen die plooien bij de beentjes, billetjes en de ... jeweetwel:D; lekker zeg!
    Ik vind dat geen frisse bedoeling, dus ga zo effe op hoge poten mailen.

Hidde was helemaal weg van de Kleine Tuinman, haha; wordt wel nu al gek van die liedjes die eropo zitten, maar ach....:p

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    regen? dan blijf ik nog maar ff in duitsland, wij hebben zon:D

8. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Zo hier giet het ook.

Ros jij bent ook vel baby shopverslaafd volgens mij, lees hier vaak dat je weer wat leuks heb gekocht.
    Benneton blijft wel lang mooi.
    Hier heeft hij gewoon genoeg dus kijk nergens na al heb ik weinig tijd om te shoppen dus dat scheelt.
    En maatje vooruit kopen durf ik ook niet aan.

Klus das wel vervelend ik zou ook bellen idd.

gup wat zijn ze dan lief he.

Kleine ligt er weer in voor zijn teweede slaapje en mijn werkdag begint twee kindjes tot vijf uur

9. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Kabouter, het worden sowieso geen kleertjes die maar 1x kunnen. van Gymp hebben ze leuke dingen die ze aan blijven kunnen

10. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @Maienditje eh..ja, klopt wel, ben best een beetje shopverslaafd w.b. babykleertjes .. maar ik probeer wel steeds in het oog te houden hoeveel ik al heb in elke maat en of ik het wel kan gebruiken, en vind het ook een leuke uitdaging om goede koopjes te vinden :)

@Guppekop stuur maar een beetje zon deze kant op!

ik had gister zo'n superhappy lentegevoel met het zonnetje maar dat is vandaag even ver te zoeken :p

@Klus jeetje wat irritant zeg! ik heb dat ook een paar keer gehad maar volgens mij was dat juist bij Pampers, dat er van die stukjes gel afkwamen

beebje heeft net lekker gesmikkeld (en hele bordje leeg) van haar kip,rijst en erwtjes en ligt er nu in, straks nog de avondvoeding en hopelijk slaapt ze dan weer door, is de laatste tijd een beetje onrustig in de avond.. morgenvroeg weer babyzwemmen (wat vliegt de week toch voorbij) dus hopelijk een goede nachtrust

@Sjulie hebben Rheun en Bracha ook (extra) doopnamen, vernoemd naar familie o.i.d.?

11. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    EVEN SNEL ZO SPORTEN.

lYNN NOU WAT TOEVALLIG HEB VANDAAG NOG AAN DE HA GEVRAAGD OF HET OOK VOORTEKENEN VAN DE WATERPOKKEN KONDEN ZIJN. nEE DUS. mAAR DE KANS ZIT ERIN OMDAT MIJN NICHTJE ZE VOOR DE CARNAVAL HAD EN MIJN NEEFJE ZE OP VAKANTIE KREEG. DAN MOET FEMM ZE NU MORGEN OF OVERMORGEN ONGEVEER KRIJGEN. ZE HEEFT NU STRAKS WEL 39,3 KOORTS EN DIE HEEFT ZE NOG NIET ECHT GEHAD DUS BEN BENIEUWD. HEB WEL NU ANTIBIOTICA GEKREGEN VAN HA. DE OORTJES WAREN ERGER GEWORDEN EN OMDAT ZE ZO ZIEK WAS. BEN WEL BENIEUWD. VOOR DIE AB ZIJN JENS EN IK ALLEBEI ALLERGI SCH BEN BENIEUWD HOE ZIJ EROP REAGEERD. EN HIJ ADVISEERDE ME OM OP LACTOSEVRIJE MELK OVER TE GAAN TOT DE DIARREE OVER IS. NOU IN VEEL WINKELS GEWEEST EN NERGENS SOJA MELK VAN NUTRILON TE KRIJGEN. WAS ER ZOWIEZO AL AAN HET DENKEN OMDAT JENS OOK ZO MET DE OORTJES ZAT . EN NU NIET MEER. MORGEN NAAR DE AHXL. DAAR HEBBEN ZE HEM.

BEN WEL GESLAAGD VOOR KLEERTJES VANDAAG ZET STRAKS WEL EEN FOTO ERNEER. HEEL CUTE VAN S&D LE CHIC.
    SJULIE IK DOE DUS GEWOON CHIQUERE KLEERTJES AAN MAAR WEL IDD EVENGOED MAKKELIJK VOOR HAAR.
    EN WIJ NODIGEN ALLEEN DE NAASTE FAMALIE. COMMUNIE VIND IK WAT ANDERS MAAR DOPEN HEB IK NIET ZO;N ZIN IN EEN JOEKEL VAN EEN FEEST.

LYNN HOOP DAT HET NIET ERGER WORD BIJ EVIE DAN. IK HAD TOEN JENS DE WATERPOKKEN DE SCHUIM VAN KIDSCLIN VOOR DE JEUK SUPERSPUL . NU HAD IK DIE VAN HELTIC AL IN HUIS GEHAALD VOOR DE ZEKERHEID. DAAR ZIT OOK EEN ZEMELENBADJE BIJ DAT IS OOK GOED VOOR DE JEUK. MSS EEN TIP. HOOP DAT JE MEISSIE SNEL BETER WORD, MAAR NU WEET JE WEL DE OORZAAK. FEMM HAD NOG GEEN BLAASJES MAAR IK ONDERZOEK HAAR DUS IEDERE DAG GRONDIG. HOOP IDD DAT HET NOG EEN PAAR MAANDEN DUURT WANT ZE ZEGGEN DAT ZE GEEN ANTISTOFFEN NU AANMAKEN.

SORRY VOOR DE GROTE LETTERS MAAR ZAG TE LAAT DAT DE CAPSLOCK AANTOND. TOT STRAKS

12. Leeuwtje8108

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
  13. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Leeuwtje leuke kleertjes.

En nee o.der de 1 maakt een kind geen antistoffen aan tegen de waterpokken.

Hier ligt kleine aan de laatste fles en dan zo zijn bed in

14. bumpie

bumpie Niet meer actief

@ leeuwtje: wat een leuk setje :D

@ mirthe ligt al lekker in bed om 7 uur fles gehad en toen ff in de douche.

@ me: ben zelf niet goed te pas. koud, keelpijn, klieren opgezet, en hoofdpijn. Is het de schildklier of nu weer een griepje. Net een lekkere warme douche genomen. en zo optijd naar me bedje.

15. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    leewtje, leuke kleertjes!

@hier: pff gezellig, lydia wil niet slapen, krijst alles bij elkaar zodra dat daneil een gil geeft, daniel wil niet slapen, die wil papa! en dat duurt nog een uurtje voordat die er is. Gelukkig zijn ze nu ff allebei stil, daniel zit "bah" tussen zn tenen uit te halen (pluisjes van zn nieuwe sokken) en lydia probeerd aan tafel te gaan staan maar lukt niet zo erg met de slaapzak aan. Al komt ze nu wel verder dan vanmiddag dus dat zal morgen of overmorgen ook wel lukken

16. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    @zieke beebjes beterschap

@leeuwtje mooie kleertjes. Vind dat jurkje zo mooi

@sjulie Mirre is ook gedoopt had geen speciale kleertjes daarvoor gekocht omdat ze is gedoopt in de doop jurk van de familie. Had voor daarna gewoon een jurkje met legging gekocht. Hebben hier na de doop wat gedronken en taart gegeten (dit was ook wel beetje voor mijn verjaardag) en de meeste zijn voor het eten weer naar huis gegaan. Tijdens de doopviering heeft mijn man een stukje voorgelezen als opening en mijn schoonzusje een stukje als afsluiting.

Hier morgen naar het cb voor de 6 maanden check ben benieuwd.

17. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Zo weer helemaal bijgelezen!

Wat een leuk setje leeuwtje!

Hier is manlief weer een beetje opgeknapt, de laatse 3 dagen is Mees 2 dagen naar mijn zus geweest en 1 dag bij mijn ouders, dus een hoop heen en weer gebreng, zodat man een beetje ziek kon zijn zonder zorgen....

Mees heeft ook oorpijn, zetpilletje gegeven, zo zielig, maar had gebeld naar de hap en gaven aan dat het voldoende was, ze eet en slaapt goed, geen koorts, maar wel erg huilen en grijpen naar haar oortje, haar tandjes komen nu door aan de bovenkant ( bah wat een stinkpoep). Gelukkig voelt ze zich nu weer wat beter :)

Nu de gelukkige huisvrouw aan het kijken...... Fijne avond allemaal!

18. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook gelukkige huisvrouw ah kijken, vriendin heeft vorig jaar postnatale depressie gehad. Wat hormonen toch kunnen doen met iemand he....

Reageer morgen effe verder :)

19. Leeuwtje8108

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Dankjewel iedereen :D , kan niet wachten tot de prinses het aan heeft haha.

oh mees nu ook al ziek , we blijven aan de gang hier. :(
    Beterschap voor het mupke !!!

Wel fijn idd dat manlief ook kon uitzieken nu Suzanne.

Bumpie beterschap ook al ziek. !

Maar ja wat wil je ook met dit weer. Zaterdag was het onderhand lente en nu weer herfst.

Femm had net wel vast gepoept zei vl net. gelukkig. maar ja gisteren eerst ook en daarna weer een spuitluier.

kijken hoe het morgen is. ik heb het morgen wel rustig. mss dat ik haar dan s'middags al bij kdv ophaal. kan ze hier ook ja slapen. even kijken hoe het loopt in de kapsalon. dat is dan wel een voordeel van thuiswerken.

20. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Hier ook de gelukkige huisvrouw gekeken al voor de vijfde keer blijft een mooie maar ook heftige film.

Idd veel zieke kindjes en mama's hier ,allemaal beterschap.
    Stond hier ook gisteren in de krant dat er weer een griepepedemie heerst nu vooral bij kinderen onder de 4 jaar en als de schole weer begonnen zou het erger worden.
    Het was weer de mexicaanse griep variant.

Hier ook de opvang wel vrolijke kindjes over het algemeen maar wel allemaal buikgriep.
    De meeste hebben hier al vijf spuitluiers op een dag dus word eens kleren verwisselen.
    En nu ook de waterpokken erbij.

Ik moet afkloppen maar wij zelf hrbben een goede weerstand en jeremy lijkt ook alleen het hoesten blijft wat aanhouden maar dat is alleen s,nachts een paar keer en hij blijft er nooit inhangen dat al het eten eruit komt.

Dus hoop dat jeremy er niks van meeneemt maar ja kinderen onder elkaar doe nog niet zo aan hygiene en dan heb je al snel wanneer je kindje op een opvang zit meer ziek is of meeneemt, zeker bij een lage weerstand.

Nou ga de krant nog lezen rn wachten op de eerste kindjes, na vandaag lekker weekend

Deel Deze Pagina