hoi hoi nog steeds 39 graden koorts straks naar huisarts om uit te sluiten dat het niet mijn schildklier is die het veroorzaakt. Pff kan amper praten zo opgezet zijn de klieren bij mijn hals en een keelpijn dat ik heb. en hoofdpijn. De spierpijn is gelukkig over. Mirthe gaat zo ff naar schoonmoeders als ik naar huisarts moet. Vanmorgen op het werk maar ziekgemeld. Was gelukkig nog iemand vrij.
Ziek niet hier gelukkig, maar was Hidde gister"morgen" om 06:30 wakker, vanmorgen presteerde hij het om 05:45 uur... pfff.... lekker uitgebreid gaan liggen kletsen tegen zijn Nijn... Speen gegeven, gezegd dat het veel te vroeg was en weer onder de wol, maar ja, ik slaap helaas zo licht dat het met de echte nachtrust dan is gedaan. Heb 'm nog wel een paar keer horen brabbelen, dan was ie weer tussendoor half uurtje stil... Uiteindelijk heeft papa 'm mee naar benee genomen. en dan ligt ie benee in de box, is er niks meer aan het handje, haha, de rotzak. Maar wil er toch echt geen gewoonte van maken om hem voor dag en dauw bij de eerste kik eruit te halen, dan blijf je aan de gang. Ken een gezin met 2 jongens van rond de 10 jaar; die staan nu nog steeds elke ochtend om 06:00 uur op voor de jongens, dat gaat al van beebs af aan zo... Nou dank je de koekoek, dat gaat hier niet gebeuren. Moet eens ernstig Hidde zijn klerenkast uit gaan mesten; heb nu alle maten zowat door mekaar liggen, want valt allemaal anders... Is nog steeds 1 rompertje van 56 wat hij aankan maar heb ook al shirtjes van 80 liggen, dus echt schiften is er niet bij. Denk dat ik eens aan manlief vraag of hij een keer een legplank erbij wil monteren; vind ik veel prettiger, en heb onder in de kast zoveel loze ruimte. Gisteren weer bloemkool geprobeerd bij Hidde, ging nu wél goed! Was deze keer ook een ander potje, van Olvarit, zonder aardappel. Mooi, kunnen we weer een groentetje bijschrijven op het lijstje.
Wat een mooi setje Leeuwtje! Bumpie beterschap, hopelijk voel je je snel beter en is je schildklier ook beter, succes bij de ha vanmiddag. Veel zieke beebjes zeg! Buikgriep heerst heb ik ook begrepen, nichtje van 9 maanden (die ook in de gips zit nu vanwege haar heupjes) heeft het ook flink te pakken, al 4 dagen niks binnen kunnen houden. Dus die ligt nu in het ziekenhuis, gister nog ad sonde, maar sinds vanmorgen niet meer. Afgelopen nacht heeft ze niet meer hoeven spugen gelukkig, maar nog wel ad diarree. En dat is dus allemaal in dat gips gelopen, stinken en gaat irriteren, maar ze zetten geen nieuw gips omdat de kans dan veel te groot is dat de heupjes dan niet meer goed staan. Was in een week tijd 400 gram afgevallen en ze was al niet heel zwaar door een slechte start met kma, pfff. Echt zo zielig! Hoop dat ze snel weer opknapt. En alole andere beebjes hier ook natuurlijk, is echt niet tof om je kleintje ziek te zien, dan wil je het liever zelf hebben. Tot nu toe heeft Jessi hier alleen het begin van de winter een fikse keelverkoudheid met bronchitis gehad. Maar wat niet is kan nog komen, wat je zegt Maienditje, het steekt elkaar heel makkelijk aan. Ons popje gaat naar dezelfde opa en oma. Maar ja, je kunt ze niet gaan isoleren voor elk ziekje wat er heerst. Gistermiddag is mijn zus met haar 2 meiden van 8 en 10 geweest, keigezellig. Lekker geluncht en ze hebben Jessi mee in bad gedaan en eten gegeven. Haar ook mee uitgekleed en ingesmeerd na het badje, ze vonden het maar wat leuk! En Jessi ook haha Kinderen onder elkaar is toch iets bijzonders vind ik altijd. Zo, ga nu nog even wat werken hier thuis en vanmiddag bij goed weer ad wandel met een meid van de pufclub. Wel leuk om dat een beetje aan te houden vind ik, lekker ongegeneerd over baby's praten hehe, altijd goed! Oh, popje wordt wakker, dat wordt niet meer werken nu, helaas
@bumpie, beterschap! @klus: 6u, nee hier ook niet horo voro de kindjes! gelukkig word daniel meestal rond 8u pas wakker @tooske, jak, dat wil ik niet ruiken als ze het gips er wel af gaan halen! @goed begin van de dag hier: eers lydia al heel de nacht naast me gehad, was erg onrustig en wilde alleen mama. Om 7u moest ik wim helpen omdat het hier rot vastmaken is, en om half8 hebben we de politie alweer binnen! sluismeester had aanklacht ingediend dus politie moest verklaring van ons hebben. Daarna nog gezeur gehad over de kinderen, toen geloofde ze niet dat joos er was dus die moest boven komen, toen miste ze nog een papier in de map, uiteindelijk boete a 35euro gehad omdat joos dr dienstboekje niet was ingevuld met de scheepgegevens. Stelletje zeikerds! maar...we weten nu wel van wie het boothuis is die we vorige keer geraakt hebben die is van hun, ligt hun boot in
hihi, joos had een wandelende pooh van thuis meegenomen gister, nu is lydia er heel tijd achteraan aan het kruipen/tijgeren en dan gaat ze weer naar tafel of stoel om te proberen te staan en dan weer achter die pooh aan
moest vanmorgen om 9.10 bij de huisarts zijn. En heb een fikse keelontsteking Alles is opgezet en het wordt nog een tikkeltje erger door de schildklier. De waardes van de schildklier waren nog niets verbeterd in 2 weken. Allemaal het zelfde. Heb ab gekregen. Hij zei dat het morgen een stuk beter moest zijn. Iemand een tip voor mij om die keelpijn te verzachten? kan amper praten en eten of drinken Was na de huisarts gelijk met mirthe het bedje ingedoken. Nu is ze ff wakker en als ze straks weer gaat slapen ga ik ook weer me bedje in. voel me zo lamlendig. Moet wel uitkijken als ik niet in mirthe's gezichtje hoest ofzo. Want het is besmettelijk
Maienditje het was ook absoluut niet op jou persoonlijk bedoeld, maar eerder dat ik het hier al heel veel lees. En zag het nu toevallig bij jou staan.
Iedereen die ziek is beterschap! En wat een leuk setje Leeuwtje! Guppekop wat een gezeur zeg en dan voor zo iets een boete, beetje sneu...
Zj dat begreep ik hoor voelde me zeker ook niet aangevallen. En verder ieder zijn mening die je,mag uiten toch. Ze hier wel dat ouders die echt met de fiets naar het werk moeten snel hun kindjes voorop vervoeren, het is natuurlijk ook niet makkelijk,lopend naar opvang,terug naar huis,naar je werk, van werk naar huis, van huis naar opvang kindjes halen.
Hier is 6 uur ook echt te vroeg hoor! Maar als ze echt zo vroeg wakker wordt joppen we de fles erin en gaat ze meteen weer haar bedje in, dit gebeurt ook als het 7 uur is. Dan wil ze niet meer slapen, ik ga dan niet moeilijk doen met rekken, hop fles erin en weer in bed
@Leeuwtje leuke kleertjes! en niet zo schreeuwen hoor @Bumpie beterschap meid! @5.45 uur poeh da's wel erg vroeg! beebje was eerst steeds rond 8.30 uur wakker, is nu meestal ook wat vroeger, laatste dagen steeds rond 7.15 uur. Vanmorgen lag ze weer op haar buikje in de slaapzak met het knuffeltje te spelen, zo schattig.. geen idee hoe lang ze dan eigenlijk al wakker is..? naar babyzwemmen geweest, was weer leuk, vanmiddag is mijn schoonmoeder op visite geweest, heeft ze ook weer oma-quality time gehad spreek ik af en toe zo af want beebje gaat niet vaak naar de grootouders en mijn moeder ziet haar eigenlijk veel vaker doordeweeks.. ze 'mocht' haar verschonen (haha, aardig hè van mij) en met de wagen gelopen, was best lekker weer! vanavond eigenlijk sporten, ben vorige week nl niet geweest, maar ben mooee en wil de finale van de Mol kijken, dus twijfel nog een beetje slecht hè
Balen van die boete Gup, beetje flauw.... Onrustige nacht gehad dus, pfff. Wat gezellig dat Lydia zo aan het sjouwen is! Lees hier wel eens dat beebjes bij ouders in bed mogen, wij doen dat echt nooit, ja toen ze nog wat kleiner was wel eens, maar vanaf dat ze een maand of 3 is echt niet meer. Als ze moe is gaat ze altijd linea recta haar bedje in. Daar ligt ze dan ook graag. Als ze echt heel erg huilt in haar bedje en we krijgen haar niet in haar eigen bedje getroost, dan haal ik haar eruit en loop en zing wat met haar, daar wordt ze 9 van de 10 keer rustig van en dan leg ik haar weer al zingend in haar bedje. Muziekje aan, tutje, nog even hoofd tegen hoofd tot ze in haar ogen gaat wrijven en dan kan ik weggaan. 's Nachts is ze al zelden wakker en overdag als ze naar bed gaat slaapt ze meestal ook gewoon in binnen 10 minuten. Wellicht had ik er anders over gedacht als we een moeilijke slaper hadden gehad Ros, jij bent echt SLECHT! Ik zou het wel weten wat ik zou doen hehe. Ik heb vandaag zo'n 2,5 uur gewandeld met pufclub-genootje. lekker nog even op een terrasje gezeten, was heerlijk weer hier! Nu even met de voetjes op de bank, beebje slaapt net.
Tooske hier is slapen ook in zijn eigen bed, hij heeft hem niets voor niets. Enkel,in het weekend spelen op bed maar das anders
Heb ik wel over zitten denken, maar ben veels te bang dat ik daar straks dan aan vast zit, om 6 uur de fles; ja, dahaaaaag... Dan ga ik voor mijn gevoel ook het dagritme een paar uur naar voren schuiven, en dat is niet de bedoeling. We zien wel hoe het loopt... Hidde ligt ook zelden in bed bij ons, en al zeker niet om in slaap te komen. Een enkele keer 's ochtends effe 10 minuutjes voor we opstaan ofzo, of idd beetje spelen op bed als mama op de slaapkamer de was aan het vouwen is.
Hey meiden, Zo ik had wat bij te lezen. @Bumpie; mooi kaartje van je collega, kreeg er rillingen van als ik het zag. Goed dat je de wens van je collega respecteert, en je toont goede inzet naar je baas toe dat je gaat werk. @Pandora; wat super dat het goed gaat met M.! @Zieke mama's en beebs; Beterschap @Foto's: Zie weer leuke, schattige foto's voorbij komen. @Slapen: vannacht voor het eerst weer goed gegaan (na 3/4 dagen onrustig) Gek dat je eraan went, dat je er niet meer uit hoeft...Als er dan een paar gebroken nachten zijn, dat je gelijk kapot bent... @vandaag; Had vanochtend een onwijs depri gevoel, echt een emo-bui. Kleine was net naar oma. Vriend was nog aan het slapen. Wilde gewoon slapen, en lekker in bed liggen. Op zich wel lekker gewerkt maar gewoon druk. Merk dat ik sommige dingen wat trager doe op werk, en ik heb echt een laag concentratie vermogen sinds ik terug ben van verlof. @FB; zal zo even een filmpje uploaden hoe de kleine vooruitkomt. @Tandenpoetsen; gaan we binnenkort mee beginnen. @Buggy; heb er 1 van KEES, gister voor het eerst ingezeten. Hij lag echt lekker en was ook voor het eerst dat hij met zijn gezichtje de andere kant op keek. Hij lag blijkbaar lekker, want hij was zo gaan slapen... @Fietsstoeltje; voorlopig nog niet mee op de fiets. Zou leuk zijn als hij in mei goed kan zitten, kan die lekker mee op de fiets. Maar als het niet zo is, jammer, dan wachten we nog even. @Autostoeltje; hier nog de MC, gaat pas in de andere als hij echt niet meer past. Ben wel aan het oriënteren... @Eten; gaat super goed, en hij eet alles. Boterhammen, fruit, groente etc. @Luiers; Kruitvat maat 4 en nu ook Simply Dry van Pampers. Zeker toen hij van die vieze broeken had, zat die van Pampers net iets beter. @Luierdoekjes: Hier Huggies Pure. Vind ze fijner dan van zwitsal ( net is te droog) en die van Pampers ( net is te nat) Huggies zit er precies tussenin en zijn supergeprijsd (1eu per pak, bij Action) @Tandenborstel: Heb er een van Jordan gekocht van 0-2 jr bij Etos voor 2 eu. Zie ik ze gister van Colgate liggen bij Action 0-2 jr. voor 0.69 cent! @Zomerjas. Welke maat jasjes gaan jullie kopen voor de zomer, heb me gisteren gekeken en dacht er aan om 80 te halen. Heb al een bodywarmer maatje 80 gekocht. Winterjasje zwom hij in maat 68 maar pas nu nog precies....
Pff...even klagen hoor Ik vind Evi zo verschrikkelijk zielig. Ze is echt heel erg ziek van de waterpokken. Daarbij dus steeds maar koorts/verhoging, enorme spuitluiers (ze hebben haar bij de opvang zelfs in bad gedaan), spugen met grote golven en ze is zo hangerig. En dan al die jeukende blaasjes nog, je kan ze zien vermenigvuldigen Kreeg van de opvang al de waarschuwing dat we goed in de gaten moeten houden dat ze niet uitdroogt. Het kindje waarvan Evi de waterpokken heeft ligt nu in het ziekenhuis, uitgedroogd dus... Sorry voor mijn ego berichtjes steeds hoor, zo'n ziek kindje vreet zo enorm veel energie! Ow, en Bumpie, hete thee hielp mij altijd goed. Even doorbijten bij de eerste slokken, maar daarna helpt het echt. Beterschap!
Linn wilde net zeggen van wil je niet bang maken maar pas op met uitdrogen. het is zo gebeurd bij de kleintjes haal morgen anders o.r.s is zoutoplossing kan nooit kwaad als je dat geeft. Half jaar geleden had er hier ook 1 de waterpokken was 6 maanden en heeft een week in het ziekenhuis gelegen, onder de 1 jaar zijn ze er behoorlijk ziek van. Tegen de jeuk kan je haar insmeren met schuim van kidsclin en zemelenbad helpt. Maar ik zou andrrs morgen de ha bellen om te vragen wanneer je aan de bel moet trekken als de koorts aanhoudttt of ze diaree blijft houden. lijkt me fijner om bij je eigen ha te informeren dan naar de hap te moeten. in ieder geval sterkte en beterschap want als evi lekker is werkt dat ook wel beter op jou situatie. Just me zag je filmpje nou dat doet hij hier voorloppig vast nog niet. Luierdoekjes pampers zijn idd kletsnat. Klus ik snap je ik was ook vaak wel straight met de flestijden een half uur eerder ging nog wel maar anders kwam ik totaal niet uit. Hier ook winterjas 68 maar gaat nu pas goed zitten. zomerjas kijk ik wel als hij die nodig heeft, en qls er dan niet veel keus meer is helaas
@Maienditje; die outfit die Jeremy aan heeft, waar die in de loopstoel door je kamer sjeest, die hebben we hier ook. Echt grappig om te zien hoe verschillend het staat. Als je het naast elkaar zou zetten is het net duo-penotti
Haha dat was zeker dat blauwe setje van c&a. Ikv vind blauw en limegroen altijd mooie kleuren voor donkere kindjes