Augustus 2011 mama's ~Deel 1~

Discussie in 'De mama's' gestart door bumpie, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Lynn dikke knuf voor jou en je meissie !!! beterschap.

Femm lijkt opgeknapt maar ja kan morgen weer anders zijn. nu heeft ze vandaag dus nog niet gepoept. ben benieuwd vannacht of morgen . AB lijkt dus wel aan te slaan gelukkig.

Just me die simply dry zijn die fijn. snap namelijk niet het verschil omdat je ook babydry hebt.

winterjas maat 68 nu. past nog goed. ik had toenik wist dat het een meisje werd maat 74 besteld van noppies in de sale voor de winter. maar die past nog niet. ik kan er wel een bodywarme rvan maken. maar wel jammer van die leuke jas. voor de zomer weet ik nog niet. Mag er nog 1tje uitzoeken op kosten van mams voor de doop. Heb haar straks het setjeaangedan. zo cute !
    Alleen nog schoentjes / slofjes en een haarbandje zoeken. hihi.

2. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    ja bumpie toen ik die een paar weken geeden had ook veel thee gedronken. en idd uitkijken bij MirtheFemm had het 3 dagen later alleen niet in erge mate gelukkig vanzelf overgegaan bij haar.

beterschap meid !

3. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Kriebels... hier gaan die nooit over :D
    Ik kan wel door blijven gaan tot ik er 20 heb of zo!!!

4. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Heb ik ook altijd gezegd en ik heb er inmiddels 4, maar geen een die ooit voor 9u 's ochtends wakker wordt in het weekend ;)

5. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Ik had ze ook bij Action gekocht, maar die komen er hier echt nooit meer in. Ik vond ze vreselijk slecht!!! Ze scheurden elke keer ik ze uit de houder haalde en het volgende doekje volgde ook nooit op het vorige, super onhandig. Ook vond ik ze niet goed uitwrijven. Hoe twee meningen over één iets kunnen verschillen, hé :p

6. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    en hier kriebeld het al 6 maanden :D :D:D

7. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Zo, pooh, eindelijk weer bijgelezen... rest me alleen nog alle meiden en beebjes die ziek zijn veel beterschap toe te wensen. Het is zielig als je kleintje zo ziek is... heel veel sterkte ermee!!

8. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Tja, bij mij al meer dan 13 jaar :D:D

9. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Verschil luiers heb het op de 9maandenbeurs is aan de pampersstand gevraagd.

New baby, verkrijgbaar tot maat drie zijn luiers speciaal voor ontlasting evt bij baby's dunne ontlasting.
    Deze nemen dat het beste op werd verteld.

Babydry, is eigenlijk enkel voor urine, poep gaat er niet in maar blijft erop liggen dus lekt daarmee snel. Voor urine beschermt hij 12 uur.

Acty fit, klinkt logisch voor als het kindjes kruipt en loop beweegt deze soepeler om de billen mee, bleef 9uur lang droog.

Simply dry, is een goedkopere variant van de babydry en garandeerd dan ook maar een droogtijd van 6 uur, overdsg geen probleem maar voor de nacht niet.
    En je hebt ook nog evt speciale voor de nacht.

Ik gebruik nu overdag newbaby 2 en de nacht babydry 2, dan poept hij toch nooit.

Vandaag druk vrij dagje dus dacht ga er maar gewoon vroeg uit.
    Ben minitaartjes aan het maken voor een bruidstaartproeverij. Ik ga de taart van de vriendin maken dus zaterdag nadat we op pad geweest zijn voor een jurk komt ze het hier met haar aanstaande doornemen.

Dan zo naar de winkel wandelen en nog wat halen, het huis is echt vies dus staat ook op de planning.
    En de was wegwerken.
    En niet te vergeten ondertussen jeremy verzorgen en vermaken, al kan hij het vermaken goed zelr.

en zondag weer langs,me zusje die is kapster en het mag weer wat bijgepunt worden.

Oh nee als ik.dit zo schrijf vrees ik dat het zo maandag is zonder gerelaxd te hebben

10. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik vind pampers klote luiers :D veel te duur voor natte rompers ;)
    overdag kruidvat 4 en 's-nachts 4+...en nooit natte rompers meer ;)

hier ligt M. de laatste dag en ook steeds op zn buik 's-morgens...draait zich met slaapzak om
    ben ik niet zo blij mee......de helm moet na het weekend ook 's-nachts op
    maar als hij op zn buik gaat slapen mag het niet....en ik weet dus niet hoe lang hij dan al op zn buik ligt

het helmpje gaat goed....eergisteren 2 uur op gehaad, gisteren 4 uur....hij heeft er geen erg in...het is net of hij niet anders gewend is

ook met helmpje naar buiten geweest.....die blikken die je dan in de kinderwagen krijgt :$
    de eerste keer kwam ik dus ook in tranen thuis

ben benieued naar de eerste persoon die gewoon durft te vragen naar het helmpje

11. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Wat klote is dat toch Pandora, al die vervelende blikken.
    Wel fijn dat het dragen zo goed gaat. Kan hij nu met helm op draaien?

12. bumpie

bumpie Niet meer actief

@ beterschap voor de zieke beebjes en moeders.

@ ego: ik knap een beetje op. alleen de linkerkant is nog opgezet en me temp was net 37.8. Pff wat zweten vanacht was telkens helemaal nat van zweet. Idd hete thee dat helpt. Mirthe wordt ook al verkouden. :(

@ jasje: winterjas hebben we maat 68. Die past nu goed alleen de mouwen te lang. Voor de zomer heb ik een spijkerjasje maat 80 en bodywarmers. Van mijn schoonzusje gekregen

@ luiers: ik gebruik pampers babydry 4 en kruidvat

@ billendoekjes: gebruikte eerst zwitsal en nu pampers. Vind zwitsal toch fijner. Wil ook eens huggies van action proberen.

13. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Waaaaaah, lekker luxe!:p

Nou, 3 keer raden hoe laat het vanmorgen was, na de debacles van de afgelopen dagen (06:30, 05:45 red.).... Vanmorgen maarliefst 04:45 uur!!!!:$:x:( Pfff..... Ben tussen toen en 05:30 paar keer eruit geweest voor de speen, maar dan ligt ie me gewoon uit te lachen, lijkt wel, zo van : "Gheghe, ik ga jouw lekker toch wakker houden!!! Domme mama!":D Speen erin, gaat het 10 minuten goed en dan gaat ie weer liggen kletsen tegen Nijn op vol volume. Om 05:30 had ik het gehad en heb ik manlief aangestoten: Ga jij nou maar een keer kijken". Mag ook wel wat doen, toch?!;)
    toen ben ik, voor zover je daarvan kunt spreken, in slaap gesukkeld (Hidde op de achtergrond wel een paar keer horen miemelen; niet huilen of jengelen ofzo, gewoon kletsen en grapjes maken) en tegen 06:45 uur wakker geworden van hem weer. Ben 'm om 7 uur gaan halen; lag meneertje uitgebreid op zijn buik in bed te kletsen, dekens aan de kant helemaal, haha... Hebben we 'm effe in bed genomen en om half 8 maar opgestaan en fles erin. Nu is de planning maar dat ik 'm om 11:00/11:30 wakker ga maken voor een fruithapje, uurtje daarna een keer de fles, en dan zullen we eens zien hoe het verder gaat.

Ik heb hier van de week wat neergezet over die vieze loskomende gel-korreltjes van de KV-luiers, en dat ik daar over ging mailen. Heb nu bericht terug, vinden ze wel erg vervelend etc., maar is verder niet schadelijk. Nu het verzoek of ik een luier op wil sturen, haha. Mijn eerste gedachte was: zal ik nog vragen; willen jullie een droge of een natte luier? :D:p En nog productiecode erbij etc., moet ik nog een of ander formulier invullen, en dan even afwachten.

Dus, dat ga ik nu even doen, en dan daarna effe zonnebloemen voorzaaien. Heb altijd plenty zaadjes over van voorgaande jaren maar begin dan te laat met zaaien, dus nu even op tijd aan denken.

Vanaaf lekker alleen thuis, manneke moet om 7 uur weg voor feestje. Dus hup, gauw effe een magnetronmaaltje eten en gestrekt op de bank, even wat slaap inhalen...

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @ros, heeeeel aardig van jou:D
    @tooske, ja is echt heel leuk! alleen sochtends vroeg niet, nu blijft ze niet lekker naast me liggen:D
    @bed: hier sochtends altijd, omdat ik 7u te vroeg vind om uit bed te gaan:D en als ze heel onrustig is/zijn mogen ze de nacht ook, maar eerst eigen bed proberen
    @fietsen: zal hier niet lang meer duren, zo blijft nog een kwartier echt goed stevig zitten met spelen. Maar vind het nu nog te koud+hebben maar 1 stoeltje en dat is toch erg krap met zn 2e:D
    @luierdoekjes: hier van pampers, koop altijd zo'n doos als ze in de aanbieding zijn. Die van lidl vind ik ook wel fijn
    @zomerjasje: heb van de week bij aldi een 62/68 van impidimpie gekocht, dus zal van de zomer nog wel een nieuwe moeten halen:D Hoop alleen dat het snel warm word buiten, winterjasje (62) word te klein nu
    @lin, beterschap met evi!
    @kriebels: hier ook, maar tochnog even niet hoor! over jaartje of 4 wil ik er nog 2
    @luiers: vind actyfit het fijnst, maar ja, ik heb ook van die gruwelijke beweegkonten:D
    @pandora, knuf!
    @klus, een lekkere doorweekte nachtluier willen ze denk ik:D

15. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    gefopt! ik sliep echt niet zo lang hoor mama:D

16. bumpie

bumpie Niet meer actief

@gup: Wat een onwijs leuke foto! en grappig dat ze al zo vroeg staat.

17. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klus, hier was het eerst ook 8/9 uur en toen werd het ineens vroeger en vroeger, tot het half 6 was, pfff. Na een paar ochtenden dus meteen de fles gegeven en dan hebben wij het geluk dat ze daarna meteen weer gaat slapen, daar zullen alle beebjes ook wel anders in zijn. Maar ze is daar niet van 'verwend' geraakt ofzo, tegenwoordig is het zo tussen 7 en 8. Had het liever wat later gezien, maar ach. Ze heeft geen verduisterende gordijnen, dus denk dat dat ook wel veel scheelt. Die ga ik morgen halen als laatste redmiddel :D

Haha leuke foto Gup!

Hier gaan we als ze op zijn over naar maatje 4 van Jumbo, SUPER luiers en heerlijk betaalbaar!

Pandora wat naar die blikken.... Onthoudt dat het belangrijkste is dat jullie mannetje iig geen last lijkt te hebben van zijn stoere helm!

Idd goed in de gaten houden met uitdroging, gaat heel snel bij die kleintjes!

18. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Ik had nu lidl luiers, eerste pak op maar nu toch rode billetjes, heb nu van narigheid maar een maat 4 pamper omgedaan om te kijken of het minder wordt, maar maat 4 is echt nog te groot.

Leuke foto Gup.

Hier wordt het 's morgens ook weer wat vroeger dat ze wakker is. Ik ben benieuwd of dat door het eerder licht worden komt, anders effe bij ikea een verduisterend gordijn scoren.

19. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Winterjas, heb een 68 die past nog goed, nu voor in de wandelinzet heb ik een 74 aan, nog wel te groot maar die is wat winddichter. Heb hele leuke zomerjasjes van name it gezien, en nog redelijk te betalen ook. Vallen ook wat ruimer dus kun je er weer wat langer mee doen.

20. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    hidde's kamertje kan gelukkig wel goed donker gemaakt worden, maar ik vrees dat hij net als mama in mekaar steekt; als ik na zo'n nachtelijke speen-erin-stop-sessie in bed lig, beginnen vaak de eerste vogeltjes alweer te fluiten, en dat houdt mij uit mijn slaap:D

@Pandora: bij mijn oppaskindjes op school stond pas ook een mama te wachten met op haar arm een kindje met een helmpje op. Zag idd daar ook veel starende blikken, maar is natuurlijk ook een stukje onwetendheid. Idd weinig zullen er durven vragen waar het voor is.
    Ik heb gewoon tegen haar gezegd: "Wat een gaaf redressiehelmpje heeft de kleine op!!!" Dat vond ze wel prettig geloof ik.

Deel Deze Pagina