(-̮̮̃̃۶ GEBOREN !! 03-07-2011 ZJ84 Timme 2612 gr 49 cm 34w5d 16-07-2011 - mamapatricia - lizzy - 2230 gr - 43 cm - 34w4d 18-07-2011 - Josjo - Annelynn - 2910 gr & 45 cm- 36w1d 21-07-2011 - Justme86 - jongen - 2940gr - 37w2d 01-08-2011 - Ros84 - meisje - 2888 gr - 47 cm - 39w5d 02-08-2011 - bumpie - Mirthe -4200 gr. - 50 cm - 40w5d 02-08-2011 - Siren84 - Lizzy - 3140 gr - 48 cm- 37w0d 04-08-2011 - Sloppyslayer - Suzannah Joann -2975gr - 50cm - 38w0d 05-08-2011 - Leeuwtje8108 - Femm - 3665 gr - 51 cm 40w6d 05-08-2011 - Tooske - Jessi - 3215 gr. - ? cm. - 39w5d 05-08-2011 - audrey1934 - jongen - 3900 gr. - 52 cm - 41w 09-08-2011 - Linn84 - Evi -3285 gr. - 49 cm - 39w3d 09-08-2011 - Suzanne1 - Mees - 3535 gr - 51 cm 41w0d 11-08-2011 - Maienditje - Jeremy - 3830 gr. - 52 cm - 41w1d 16-08-2011 - EdN - David - 2840 gr. - 47 cm - 38w5d 17-08-2011 - LiLaa - Kaan - 3000 gr - 50 cm - 38w3d 19-08-2011 - Sammie88 - Kyan Leroy - 4465 gr. - 53 cm - 20-08-2011 - Merry78 - Aylin - 3580 gram - 50 cm - 41 w 20-08-2011 - Lori - jongen - 3725 gr. - 41w6d 21-08-2011 - Guppekop - Lydia Elizabeth - 3800gr. - 52 cm 21-08-2011 - Natas79 - Mare Josefina - 3175 gr. - 48,5 cm 22-08-2011 - Bloempie 1983 - Lana-3962 gr. - 54 cm 23-08-2011 - wondertje1985 - Mirre - 3590 gr - 49 cm -40w3dg 23-08-2011 - Elisje - Tristan - 2875 gr - +/-47cm - 39w4d 28-08-2011 - Pandora - Jongen - 3665 gr. - 50 cm - 41w1d De mama's ZJ84 - 27 jaar - 1e kindje mamapatricia - 26 jaar - 3e kindje Josjo - 34 jaar - 1e kindje Justme86 - 25 jaar - 1e kindje Ros84 - 27 jaar - 1e kindje bumpie - 26 jaar - 1e kindje - leidster KDV Siren84 - 27 jaar - 1e kindje Leeuwtje8108 - 30 jaar - 2e kindje Tooske audreu1934 - 2e kindje Linn84 - 27 jaar - 1e kindje Suzanne1 Maienditje - 25 jaar - 1e kindje EdN LiLaa - 23 Jaar - 1e kindje Sammie88 Merry78 - 33 jaar - 1e kindje Lori - 31 jaar - 1e kindje Guppekop - 21 jaar - 2e kindje - schipper Natas79 - 32 jaar - 1e kindje - verpleegkundige Bloempie 1983 wondertje1985 - 26 jaar- 1e kindje- Werkt in de Efteling Elisje - 32 jaar - 1e kindje Pandora - 31 jaar - 1e kindje -gehandicaptenzorg Sloppyslayer 37 jaar - 2e kindje - eigenbaas en thuisblijf moeder
lekkerrrrrrrrrrrrrrrr hoor...wij hadden 3 weken geleden ook zo'n week maar wel met variatie hoor 1x friet gehaald, 1x zelf gebakken 1x Mc donalds, en 1x kapsalon van de shoarmatent dusssss met friet ik geloof dat de enige dag die week dat ik gezond gegeten had, op mn werk was tijdens de zwangerschap was het pas erg....toen droomde ik zelfs over Mac donalds en werd dan met mn kussen nat van de kwijl wakker wij wonen praktisch langs een friettent, maar ik durfde op een gegeven moment daar niet meer naar binnen, omdat ik echt dacht dat het personeel daar dacht dat ik niet kon koken dan fietste ik dus naar een andere friettent en fietste dan via een andere straat naar huis, zodat ze me bij die friettent niet voorbij zagen komen met een tasje van een andere friettent best triest als ik er nu aan terug denk
@Linn: Zou haar gewoon naar de opvang doen hoor. Suz is ook gegaan vandaag. Zolang ze geen koorts heeft is er niks wat hun anders kunnen doen als jij. @Eten: ik heb net staan zwoegen op een hartige taart @hapjes: ik heb net ook voor het eerst mijn Avent stoom/pureer app gebruikt en ik ben helemaal blij ik had alles heel snel klaar en heel mooi fijn. 5bakjes appel en 3bakjes courgette. @Verdere info over mij: ik ben 23-7-2011 getrouwd ik was toen 36w2d en ik ben uiteindelijk met 38w0d bevallen. Wij zijn deze zomer 12jr bij elkaar. Voor we met de IVF behandeling begonnen in Dec2008 heeft hij me heel romantisch ten huwelijk gevraagt in Rome. Omdat ik niet met een bollebuik wilde trouwen hadden we besloten om in 2011 te trouwen........omdat we toch niet ervan uitgingen dat we direct weer zwanger zouden worden. nu dan toch met een dikkebuik getrouwd Bekijk bijlage 212100 Verder vandaag heerlijk gewerkt. Morgen, als de storm niet te erg is, komen mijn ouders Megan halen en dan gaat ze tot zondag logeren............brrrrr ik mis haar al zo als ze een dagje KDV heeft laat staan zo lang logeren.... Maar het is wel een keer goed voor haar en zeker voor mij. dan kan ik vrijdag nog een halve dag werken. zo sloppyman komt zo thuis met mn meiden! JOEPIE
@Pandora; ooh ik zit hier te lachen om je verhaal...Ik had een tik voor kalfskroket en magnum gold (handig met zw.diabetes) nou, ze kenden me vriend wel hoor bij de snackbar en avondwinkel. @eten; ik ben deze week zo moe, en ik 'vergeet' gewoon te koken. Deze week niet super goed gegeten...maar ja volgende week weer werken... @merry; wat een mooie foto! @Sprongetjes; zit te denken mss heeft mr. Chaggo hier wel een sprongetje...ik sta 2 meter van de box, alles is goed, maar 3 meter gaat ie huilen:-o...En alles moet hier worden getrokken, omgekiept. Zelfs mijn gezicht, en papa's rasta's moeten het erger ontgelden deze dagen... @maienditje; tis een heel gedoe, en je zit toch in dezelfde straat? snap niet waarom ze moeilijk gaan doen, maar ja daar zijn ze gemeente voor. -Je woont zeker in het noorden of zuiden; dat de huizen zo 'goedkoop' zijn. Ook uit de verhuur; zijn ze hier niet zo goedkoop in de stad. @Lin; niet schuldig voelen. Je kan er niets aan doen, behalve er voor je kleintje zijn @Josjo; niet schuldig voelen; je hebt je kindje zo lang bv gegeven! Maar snap je gevoel wel hoor @Sloppy; wow mooie foto, en toch best op het randje van bevallen getrouwd...je zou maar bevallen op je huwelijksdag Iemand dat overkomen?? @Pureerding; mijn Braun, opzetstuk (die met de elektriciteit geeft zeg maar) is kapot, dus kan nu alles weggooien ...Hebben jullie een tip voor een nieuwe waar ik ook goed voor de beeb mee kan pureren? Ga morgen nl. voor een shoppen...
Veel gekletst weer dames!!!! Ik moest eigenlijk werken vanmiddag maar werd om 8:00 wakker met migraine. Ik nam gelijk 2 paracetamols en 1 migraine tablet... 2min later komen ze eruit.. zucht... dat schiet op!!!! Niet dus!! Maar ik durfde niet gelijk nog eentje te nemen, zijn vaatvernauwers dusja.. 10:30 word ik weer wakker, nog steeds hetzelfde.. dacht ik meld me maar ziek.. (moest om 13:15 beginnen) Baas was niet blij... je belt laat... huh??? ziekmelden moet toch uiterlijk 1,5 u voor je begint??? Maarja, ik zei al.. wilde het eerst afwachten en gewoon komen vanmiddag maar het gaat echt niet... Nu dus de hele dag geslapen en manlief heeft vakantie dus Lizzy was goed onder de pannen... Koppijn is nu weg, gelukkig!!!! Sorry ff egoberichtje..
@nationaliteit..NL en 2 echte brabanders hier!! @tandjes, hier nog steeds niks te zien... @bijvoeding... mogen ze al liga hebben ja?? die 1e stap dan neem ik aan.. die kun je kruimelen door het fruithapje heen? Mag die ook gewoon met water, dat je een ligapapje maakt ofzo?? Doen jullie allemaal al fruit en groentehapjes... ik heb alleen nog maar fruit gegeven.. daar is ze nu aan gewend en nu wil ik met groente beginnen binnekort... ik ben een beetje schematisch hihi @mt, hier zit Lizzy in 68 zowel broek als shirt/jurkjes... ze heeft hele lange armen en benen... alles wordt snel te kort hihi.. heeft ze van mama! @Linn, hoe is het nu met Evi?? Tis sond.. oorontsteking is pijnlijk! Hopelijk slaat de ab snel aan!!! @justme, al een nieuwe pureerder gehaald? Balen zeg!!! @merry, wat is Aylin een knapperd!!!! @Lilaa, superleuke foto's, grappig!! De rest ben ik vergeten, was ook zoveel te lezen..
hier heeft me meisje 38.2. En had net een diarree luier en alles gaat in de mond. Als je je vinger erin stopt bijt ze erop. Dus ik denk dat er tandjes aan zitten te komen. Waar komen ze eerst boven of onder?
Tandjes komen bijna altijd eerst onder. Kan bij Evi een paar bobbeltjes voelen, dat voelde eerst nog glad. Ben benieuwd hoe snel dat zal gaan. De spuitluiers hebben we al even Meisje ligt nu te slapen. Steeds heel hard hoesten en roggelen, maar ze slaapt wel door. Vind het eng, zeker na dat verhaal van dat kindje wat op kerstavond is gestikt in het eigen braaksel. Dat bleek trouwens het kindje van het meisje wat eerder op mij heeft gepast. Raar hoor...vind het echt verschrikkelijk! Tooske, hoe is het gegaan vandaag? Zwaar denk ik he? Zo stom vind ik dat, wilde ik vanavond bij de Aldi zo'n grote plant halen, waren ze op! Vanaf vandaag stonden ze in de folder. Pff...moet je er zeker om 8 uur 's ochtends gaan staan ofzo Nou, dan maar duurdere planten
hier ook diarree achtige luiers...vuurrode wangen en bijten op mn vinger voel ook wel wat bobbels...maar dan boven ik doe alleen nog maar fruithapjes en moet zeggen dat ik ze nu nog niet eens elke dag geef ( ze hoeven nu toch nog niet dus da's niet erg )
Voorlopig geef ik ook enkel fruit. Er is genoeg om aan te wennen en het telt nog niet als maaltijd. Eerst nog een paar fruitsoorten en dan kijken voor groenten. Tandjes, ik voel wel lichtjes bobbels maar luiers zijn terug naar normaal. Heb hem eerder op de avond een badje gegeven en toen zat hij me daar op mijn hand te sabbelen en zuigen. Ik zou al bijna zeggen van geef dat kind eens eten joh... Huilen als ik te ver uit zicht ga herken ik hier ook. Soms wordt hij wakker en begint gelijk te huilen. En het is altijd als hij tussendoor even slaapt, dus niet 's morgens en ook niet na zijn middagfles. Ik zei onlangs nog dat hij wel op zijn buik rolde maar terug nog niet. Vandaag heb ik hem 2 keer gevonden dat hij terug op zijn rug lag, nog aan mijn man gevraagd of hij hem teruggedraaid had maar hij zei van niet. Morgen maar weer de rommel onderin de kleerkast nog eens uitsorteren. Heb vandaag gewassen en de laatste kleertjes maat 56 zitten er ook tussen. Die gaan dan ook netjes in de doos maar moet dan even plaats maken voor de doos. Alles maat 62 nu. Sommige dingen zitten goed maar toch nog redelijk wat spullen die nog wat ruim zitten. Ik moet wel nog eens wat grotere sokjes bijhalen. Zeg altijd dat hij zo'n grote voeten heeft haha. Dat moet hij van papa hebben want met mijn 37 kom je niet ver
Suzanne, ja spierballen lijkt ze wel te hebben he? Gevuld met vetjes denk ik Enneh, snelle tante hebben jullie, nu al optrekken tot staan, jeej! Dat doet ze hier echt nog niet hoor! Wel afzetten op schoot, maar echt niet zelf gaan staan. Ze is veel meer bezig met haar handjes, dingen heel gedetailleerd onderzoeken en met haar stem, maar nog niet echt met het grove motorieke gebeuren. Gelukkig heeft Mees geen last van haar tandjes, bikkel inderdaad! Linn, wat zielig zeg! Hoe gaat het nu met haar? En hopelijk heb jij ook wat kunnen slapen vannacht.... Bedankt voor alle sterkte wensen, was een hele mooie kindvriendelijke dienst. Overal waren ballonnen in de kerk, en het woord werd het meest gedaan door zijn schoolmeester en zijn vriendjes en vriendinnetjes. Op het eind sprak zijn vader ook nog, heel erg knap vond ik dat. En tot slot werd er een filmpje van hem gedraaid dat ie een engels liedje aan het zingen was, maar dan lijkt het op engels maar is het niet zeg maar. Er was veel humor, werd veel geklapt, al met al dus heel mooi, maar ook heel moeilijk natuurlijk. Wordt er ontzettend mee geconfronteerd, dit wil je nooit, maar dan ook nooit meemaken. Vreselijk voor mijn neef, zijn vrouw, hun andere zoontje. Heb ons popje extra geknuffeld toen ik haar op ging halen bij opa en oma! Leuk Bumpie, dat je zoveel kleertjes hebt gekregen, heb ook het een en ander van babyface, superleuk spul is dat! Pandora, sterkte met je late dienst. Maienditje, balen dat Jeremy onrustige nachten heeft nu. Breekt meteen op dan he. Ja, ons nichtje krijgt er waarschijnlijk minder van mee dan mijn schoonzus en zwager. Maar vandaag was ze wel huileriger, haar beentjes worden momenteel enorm opgerekt, dus daar zal ze ook wel wat pijn aan hebben. En spannend hoor met die woning! Tsja, ik zou eerlijk gezegd het risico niet durven nemen, zou proberen eerst zoveel mogelijk bij de gemeente los proberen te peuteren, zodat je iets meer zekerheid hebt. Is wel een spotprijsje ja! Elisje, jeej jouw kleintje houdt dus duidelijk niet van ontbijten Broodkorstjes (en dus tarwe) mogen ze pas vanaf 6 maanden ook volgens mijn schema. Het is trouwens achterhaald dat het 'beter' zou zijn om tot de 6 maanden te wachten met bijvoeding. Kijk goed naar je kind, begint je kleintje veel op handjes te sabbelen, eten uit je mond te kijken, dan kun je vanaf 4 maanden rustig aan wat geven, met mate. Hier begonnen met 5 maanden (net dus), ukkie is er aan toe en deed de derde dag haar mondje ook echt open en wilde het lepeltje vasthouden om zichzelf te voeren Ze krijgt maximaal 2 eetlepels per dag en introduceer elk nieuw product drie dagen achter elkaar. Fruit en groente geef ik gewoon allemaal, fruit is zelfs wat meer kans op allergische reactie dan groente. Als je beebje reactie geeft op fruit adviseren ze om het te koken, dan is het minder allergeen! Id kaart heb ik ook de laatste dag dat het kon geregeld, eerst foto's laten maken, alsof dat nuttig is, over 4 maanden herken je haar al niet eens meer op de foto van nu Just me, dat is een goeie tip, weer invriezen in de olvarit potjes! Gebruik nu bakjes die in de vriezer, magnetron en vaatwasser kunnen, maar die heb ik maar een paar. Net weer een hele voorraad aangelegd van pompoen, snijbonen en peultjes. Toen mijn bakjes op waren heb ik diepvrieszakjes gepakt, maar dat was wel even een geklieder, wel gelukt, dus de strenge winter kan komen, wij hebben proviand Gup, succes met de broccoli! Merry wat een dotje!!!! Josjo, mjam, klinkt goed! Ros, hier met zelf pureren van worteltjes ook nog wat kleine stukjes erin, die zaten een halve dag later weer mooi in haar luier Probeer nu wel wat langer en beter te pureren. Pandora, ik had je al gepb't, maar sta er niet op Sloppy mjam hartige taart, jullie moeten het niet te veel over eten hebben hoor.... Siren, balen zeg dat je last hebt van migraine. Zo, ik ben weer bij, maar wel gezellig zo!
Zo alles weer bij gelezen @linn beterschap voor je meisje @tandjes heb wel het idee dat ze hier ook gaan komen @nationaliteit ik kom uit Brabant en manlief oorspronkelijk uit Delft @fruit/groente hapjes tot nu toe alleen fruit gegeven volgende week gaan we ook groente proberen. @merry wat een mooi meisje hebben jullie Zo laatste werkdag voor deze week zit erop en nu lekker vakantie
zo net terug van sporten, volgens mij moest de instructrice zelf ook wat pondjes kwijt na de feestdagen. begin nu wel resultaat te zien , en mijn conditie is echt verbeterd merk ik. alleen de kilo's nog maar komt goed. heb alles bijgelezen maar ga zo slapen , morgen weer een drukke werkdag , even wennen weer na een weekje vakantie. welterusten !
Tooske...dat komt omdat sloppy zichzelf er ook bij had gezet...maar het verkeerde lijstje heeft gekopieerd...je stond er wel op namelijk en ik heb dat verkeerde lijstje van sloppy gekopieerd ik zet je er morgen wel weer bij
Dank jullie wel allemaal. Ik heb het geluk dat mijn broer fotograaf is en met de kerst bij mijn ouders sliep en Aylin ook. Dus dat was een leuke verrassing. @ Pandora, wat een goed fout verhaal over die friettent!!! @ Sloppy, wat een mooie bruid was je. Echt super zo zwanger.
@wondertje wat een schatje!! @sloppy wow wat een mooie, stralende bruid met een mooie ronde buik @pandora hoe gaat het nu met de paniek/stress? zelf ook weer wat last op dit moment :S geen idee waarom, soms komt dat zo opzetten aan het eind van de dag.. missch slim om mijn bedje in te duiken ipv internetten om half 12 's nachts beebje ligt er al sinds 19.00 uur in welterusten iedereen!