Heb eerst een proefritje gemaakt of ik de 3 versnellingen genoeg vond, maar fietste super fijn. Ben bij ons in het dorp de grote "berg" op en af gefietst en dat ging goed. Kon met met voetjes aan de grond, met het zadel op de aller laagste stand, hihi korte stompjes... Maar ik vond hem fijn en een betere prijs hebben dan die van batavus en gazelle
Lees al die tijd mee s avonds op bed en als ik dan wil typen val ik zowat in slaap dus sorry dat ik al een tijd niet heb gereageerd! Zag dat alle kids flink groeien, Lydia al loopt (probeerd Kyan ook steeds vaker maar valt na 1 stap weer op zijn bips). Bumpie, leuke schommel! Hoe vind ze het? Zj, mooie fiets! Wist niet dat de lief! Fietsen al verkrijgbaar waren. Kyan gaat altijd via sit-up recht op zitten hihi Maienditje, wat voor caravan is het? Klein, groot?
Leeuwtje, prachtige foto van een prachtige meid! Sjorsjette, gefeliciteerd!! Wat super fijn dat het goed gaat!
Sammie we hebben nu een caravan van binnenmaar 450cm en gaan dan,naar binnenmaat 566cm. Dus stukie groter en andere indeling. Die we nu hebben is inmiddels bijna 9 jaar oud. We willen hem dan wel op een seizoensplaats zetten zodat we om het weekend,weg kunnen. Ik kom alleen niet uit de stofkleur, heb er bij geen 1 van wow. Nadeel is alleen dat we ook weer een nieuwe voortent moeten hebben deze net vorige jaar gekocht en een week opgestaan
Zj nice bike !! dus 3 versnellingen goed te doen. Ben wel benieuwd naar je nieuwe kapsel hoor ! hihi. Gup , mei duurt te lang Lydia moet nu les geven aan Femm haha. Snelle tante , je had niet mogen zeggen dat ze rustiger aan mocht doen dan Daniel. Dat heeftze gehoord volgens mij. Maienditje wauw leuk een nieuwe caravan. Hier wil vl geen sleurhut achter de auto. Erg jammer. aangezien ik als kind erg leuke vakanties gehad heb met de "sleurhut". Bumpie nice picture ! wat een lol heeft ze . . Jens zei wie is dat kindje? Dat is ook een baby dan kan Femm ook in mijn oude schommel. Weet nu dus al wat mij morgen te doen staat ! Pf na Femm heeft Jens nu koorts . lekker hoor. Vandaag Femm sojamelk gegeven gaat goed. Alleen mengt de rijstebloem zich niet goed met de melk. raar. even kijken hoe ze hiervan gaat poepen nu. Maar heb ook zoiets as ze nu al begint met oorontstekingen. dan kan ik beter gelijk op de soja overgaan. Al kost die wel een fortuin zeg bah bah.
zj, die fiets vind ik heel leuk! hou wel van rood en die pokon, tja, is gewoon gemengd met lading uit het ruim laat ze ook zelf vlees (= spinnen en vliegen) vangen, op zondag een visje en soms als extraatje een muis die in het ruim zit
@lin, vangen, zegt dat wel. Traphekje voor de buitendeur moeten we nu al dichtlaten, daniel stond vandaag ineens buiten! moet er niet aan denken dat ze allebei naar buiten gaan (daniel wil lydia nog weleens optillen) @sammie, zijn wij zo slaapverwekkend? @leeuwtje, hoop niet dat we voor mei naar maasbracht moetenn, want dan is er weer wat kapot en moeten eigenlijk wel varen willen we de keuken in 1x af kunnen maken beterscahp met jens. Hihi, schommel op moeten hangen ik wil ook een stang in de box, maar wim is het er nog niet mee eens maar denk dat dat in mei ook nog wel komt
ze vind het schommelen prachtig. @ proberen te zitten: Ze doet hier ook sit-ups @ fiets: Zag weer een leuke fiets voorbij komen. Heb lekker lang weekend hoef pas donderdag weer te werken en vrijdag. Collega gaat vrijdag of vakantie dus we hebben geruild. Heerlijk en manlief is ook deze week thuis dus lekker genieten. Laat het mooie weer maar komen.
ZJ, over die fiets nog even... Heb je wel iets aan het rek voorop als je er een zitje op hebt? Of past er dan gewoon wel een mand op?
dames ik heb jullie advies nodig ik wil weer een mooie foto van jeremy op groot formaat dus net zelf een fotoshoot in elkaar geflanst alleen nu een keuze maken. geef jullie voorkeur maar als je wilt gewoon aanhouden nummer 1/2/3 in volgorde. en kamperen met een sleurhut was hier ook niet gelijk alles. ik was kamperen heel mijn leven al gewend maar mijn man ging altijd naar all-inclusive 5 sterrenhotels in het buitenland en hij ging nu dus echt niet opeens regenachtige zomers op een camping in nederland doormaken waar je nog met je wcrol onder je arm naar het toilet moet. mijn zusje koos een vriend die ook heel zijn leven had gekampeerd dus hun gingen elke zomer weg met de tent. ik zei een keer kom schat we gaan op visite, nou hoop kabaal en dan maar 1 nachtje en echt niet langer. maar toch had ik gewoon voor 5 dagen kleding meegenomen nou de kennismaking was niks, regen dus we zaten binnen en toen ging de tent ook nog lek. mijn man is toch bij de bouwmarkt nog een kachel gaan kopen maar we zijn wel vier nachten gebleven en hij vond het kamperen leuk alleen wilde iets meer luxe dus sindsdien elke zomer op vakantie met de caravan. onze vriendenclub vind het ook wel erg degelijk maar ach we zijn nu een gezin dus dan past dat wel. hier ook mooi weer dus hoop dat het heel de week zo blijft straks met de fietskar op pad
Leeuwtje, wat re mooie foto!! Vrolijke meid! Bumpie, ahhhh wat straalt ze op de schommel! Ze kijkt helemaal trots! Hier alles z'n gangetje, man is weg dit weekend, dus lekker een meidenweekend hier Ze groeit zo hard! En als ik zeg dag Mees, dan gaat ze zwaaien, zo grappig! Dus heb er heel het weekend op geoefend en toen een filmpje naar mijn man gestuurd die dacht dat ik een touwtje aan haar hand vast had gemaakt Echt grappig gezicht die tanden, haat boven tanden zijn nu goed door en zijn best groot in vergelijking met de ondertanden, een hele spleet ertussen... Maar dat blijkt iedere baby te hebben haha ( lang leve google
ik vind de derde foto super! Ik krijg morgen mijn foto's van de shoot zal ze natuurlijk ff posten. De fotograaf zei dat ze super waren geworden en dat het moeilijk kiezen zou zijn Heb denk ik dan ook ff jullie hulp nodig @ hier komt het zonnetje erdoor! Heerlijk.
maienditje, ik zou denk ook nr 3 doen, al vind ik 2 ook heel leuk! maar 3 is denk leuker om groot op te hangen
Nummer 3 is heel sprekend maienditje, heerlijke foto! Lekker meidenweekend Suzanne! En wat gaaf dat mees kan zwaaien! Ik ben ook aan het oefenen. Ze kijkt er nu nog een beetje vragend bij haha. Gisteren familiedag gehad met de familie van mijn vader. gisteravond hadden we ook nog een verjaardag. Familiedag was vanaf 4 uur voor alle neven en nichten, dus ik had het zo getimed dat jessi rond half 4 wakker zou zijn, dan kwam het mooi uit, maar mevrouw werd al om half 3 wakker. Uiteindelijk is ze tot 8 uur wakker geweest, haar record! En ze werd helemaal niet vervelend. Toen we om 7 uur thuis waren wilden we haar op bed leggen om nog een uurtje te doen, maar daar was ze het duidelijk niet mee eens. Dus opgebleven tot half 8, toen flesje gegeven en om 8 uur lag ze heerlijk te slapen. Eigenlijk zouden we haar meenemen naar de verjaardag 's avonds, maar ik ben met haar thuis gebleven. Als ze nou nog even geslapen had dan was het makkelijker geweest, had ze bij de visite flesje kunnen drinken en daar naar bed gekunnen. Maar nu vond ik het echt te druk voor haar. Ze ligt nu lekker te slapen, vriendlief is nog even werken op de zaak en ik zit lekker te chillen op de bank. Ze was vanmorgen om kwart voor 7 al wakker, dus mag wel even Gup, die Lydia Wat een verschil tussen kindjes he, hier kan ze nog niet eens zelf gaan zitten.... Ach, komt wel!
Owkee, ik ga even teruglezen naar 14 Maart (mijn laatste post hier) en dan kom ik terug om weer te reageren, haha...