Augustus 2011 mama's ~Deel 1~

Discussie in 'De mama's' gestart door bumpie, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    nou vl en ik hebben ons tut uurtje erop zitten ( lekker samen douchen en elkaar helemaal scrubben...heeeeeeerlijk )

wij duiken ons bed in

2. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    linn...fijne vakantie....beterschap voor evi

3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    nou, heb dr al een dag opzitten. 3bedden verschoont, 2 kinderen gebadderd, D4x omgekleed, 2de was in wasmachien/droger, 2 diarreeluiers verschoont... Kindjes zijn ziek:( daniel kwam om 4u vannacht bij ons, onder de kots, dus in bad gedaan, bed verschoont, wasmachien aangezet. Ligtie daarna bij ons in bed, spuugtie ook nog even lekker op. Wil ik lydia uit bed halen, ook helemaal eronder! die had dus in dr slaap liggen kotsen. Nu ligt D als een ziek vogeltje op de bank en lydia zit op schoot te miepen, wil ook niks.

4. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Aaaahhh.... zielepietjes, Gup... :( Verwen en knuffel ze maar lekker.

@Suzanne1; waar zit je op FB?????? Is idd een "geheim clubje" van hier, ja! :D

Krijg er een beetje de schijt van dat Hidde vaak tussen 06:00 en 06:30 wakker wordt :$, misschien vanaaf eens een beetje improviseren met zijn flessen en van de laatste 210 maken.

@Pandora: jaaaa, jouw rooster zal zeker ook meewerken zo op die manier!!! Lekker relaxed!!! Nou moet alleen die verrekte mist nog optrekken zodat de zon er door kan komen!!! :)

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @namen: voor daniel hadden we daniel en lydia. Jongensnaam wisten we niet meer van, meisjesnamen wel maar die waren het allemaal net niet.
    Lydia hadden we ook nog meer meisjesnamen voor, maar lydia bleef terugkomen dus uiteindelijk toch maar wel gedaan al voelde het voor mij eerst 2dehands omdat ik die bij daniel ook wilde. Kwam in de fam/omgeving ook nog niet voor. 3weken later bevalt nicht: lisa lydia:( Jongensnaam blijft geheim voor evt komend jochie

@leeuwtje, leuk he:D lydia schuift er ook onderuit voor ze gaat staan enzo

@lin, beterscahp met evi en veel plezier op vakantie

@klus, niet echt mijn smaak, maar wel apart!

@leeuwtje, leuk dat femm kruipt!

@bumpie, lydia ging eerst ook achteruit

@pandora, fijn dat je je beter voelt!
    euh...werk jij nog weleens dan?:D lekker zo'n rooster!

@suzanne: ik vind mees meer voor meisjes hoor!

@klus: nou, dat knuffelen laat ik maar zoveel mogelijk zitten voor ik mezelf ook nog kan omkleden... Nu slapen ze allebei, lydia op mn schoot in rare houding:D en daniel op de bank. Heb daar eerst mn waterdichte molton overheen gedaan en een handdoek onder zn hoofd, anders blijf ik poetsen. Hij spuugt nu heel tijd gal:( net wel limonade op maar die kwam er met dezelfde vaart weer uit:( Hij wil niks, zelfs niet schoon hemd aan dus die heeft nu alleen luier+onderbroekje aan en een dekentje over hem heen, dat mocht nog net wel.

6. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    @lin beterschap voor vei en veel plezier op vakantie

@gup beterschap voor Daniel en Lydia

@namen Mirre is eerst een tijd Julia geweest vind ik nog steeds mooi maar komt teveel voor en wilde niet dat ze met 10 julia's in een klas zou komen. Toen is ze heel lang Caylin geweest alleen dat vond manlief niet bij onze achternaam passen en bij week 32 ofzo hadden we dan eindelijk Mirre als meisjesnaam. Wij wisten niet wat het werd dus moesten ook allebei verzinnen. Voor een jongen hadden we 2 namen 1 houden we voor een eventueel 2e kindje de andere naam was Lucas

Gister als verrassing naar de ouders van mijn man geweest was erg gezellig. En die gezichten was echt zo grappig hadden ze echt niet verwacht.

Vandaag lekker niks doen alleen even langs oma

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zo vond ik dr in bed....
    en dit vond ze er van...

8. Kabouter Klus

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ach Gosss..... en toch nog lachen, hihi...:p

Wij hadden de naam ook pas vrij laat vaststaan, geloof week 36 of 37 (en bevallen met 38,4 haha).

Bij de supermarkt hier kun je je geboortekaartje inleveren voor een babypakket, al die kaartjes hangen open en bloot op het prikbord daar. Hingen er gisteren 3 Timmen langs mekaar.
    Vond ik ook een leuke naam, maar komt veel voor hier.

9. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    klus, ja tot onder het eten heeft ze gelachen. Toen moest ze weer spugen maar was alleen gal wat eruit kwam:( dus toen was het lachen ook bij haar over

10. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zo zaten ze gister, vond ik zo lief gezicht!
    en op schoot in slaap gevallen bij mama...

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    leuk, verrassing!

mn nichtje heet ook julia, is wel beetje zelfde klank als lydia, leuk als ze samen zijn:D

12. Lori

Lori Bekend lid

1 dec 2010
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    @guppekop Hier ook zieke beeb. Werd met koorts wakker en had 38.8! Toch ha gebeld maar, moeten even aankijken. Hij slaapt nu.

13. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    oh gup zieke mupkes. beterschap !!!

Mirre vind ik ook leuk, komt hier niet voor eigenlijk.

Mees vind ik ook meer voor meisje.

Lori beterschap met je mupke .

Gup heb je cola in huis. beetje met thee aanleggen dat is goed voor de maag dan. helpt hier altijd goed. denk alleen niet dat je het al aan lydia moet geven ;):D;)

14. Leeuwtje8108

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    cute die foto's gup vooral die van Lydia hihi. oh hoe zien zee eruit dan he. maar wel blijven lachen

15. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Hoop dat er nog wat mama's online zijn nu :( Weet het echt even niet meer... :( Ze huilt niet, ze KRIJST. Echt hysterisch, zodra je haar in bed legt. Ondertussen zo moe als maar kan. Sinds gister al zo. Het heeft niets met liggen te maken, dat wil ze prima, als je haar maar niet naar bed brengt.

Iemand tips? Wordt geen leuke vakantie zo... :$

16. Leeuwtje8108

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    buikkrampjes mss ? even in warm bad anders dokter bellen. hoe zijn de oortjes denk je ?

17. Kabouter Klus

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Oh, wat zielig Linn... :( Zou zeker effe de HA bellen, vooral als je vakantie voor de boeg hebt! Heb je het idee dat het tandjes zouden kunnen zijn? Maak anders effe een spuugdoekje of iets nat onder de koude kraan en laat haar daar op sabbelen, dat vindt Hidde altijd prettig als ie met tandjes bezig is. Of een koud theelepeltje ofzo.

18. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    ha meiden, oh jee ben een paar dagen niet geweest en haal het nu niet om snel bij te lezen (beebje begint weer wakker te worden) daar ga ik straks hopelijk nog even goed voor zitten (bij voorkeur met een kopje koffie in het zonnetje in de tuin ;))
    hoop dat het goed gaat met iedereen en dat jullie ook een fijn weekend hebben gehad!

hier alles prima, beebje heeft de afgelopen nachten weer iets beter (langer) geslapen, we zijn op visite geweest bij de opa's en oma's en ze was echt supervrolijk en -gezellig, eerst was ze nog zo eenkennig en moest ze wennen aan de opa's en oma's maar ze was nu helemaal de gangmaker :)

mijn vriendin is vrijdag met een (spoed)keizersnede bevallen, haar bloedplaatjes werden te laag oid, met 37 weken van een gezond, klein dochtertje, ben gister even wezen kijken in het ziekenhuis.. bizar hoe klein zo'n pasgeboren baby eigenlijk is! haha! terwijl mijn eigen beebje even klein was toen (ca 2800 gram) maar ik ben nu een veel grotere beeb gewend, ik was echt verbaasd hoe klein dit poppetje was :p

@Linn oei wat vervelend, als ze zo krijst is er waarschijnlijk toch iets aan de hand :S
    je bent nu gewoon nog thuis met haar? (mijn beebje zet het namelijk op een brullen als ik haar in een ander bedje dan het hare)

@gup leuke foto's!!

nu moet ik even gaan 'moederen', ik lees snel verder bij, fijne dag iig allemaal!

19. Kabouter Klus

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Linn; misschien dat je zo voor in het mondje niks kunt zien of voelen, maar kan zijn dat er al kiesjes proberen door te breken? dat schijnt nog pijnlijker te zijn dan de andere tandjes...

Beterschap, hoop dat jullie toch nog een beetje leuk op vakantie kunnen!!!

20. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    moet over 10 min bij de ha zijn...

Deel Deze Pagina