@lori, hier zijn ze (nog) wel koortsvrij, maar zo lusteloos! daniel hangt alleen maar op de bank en lydia kruipt geeneens! zit ook maar beetje stil op schoot rond te kijken @leeuwtje, cola heb ik wel. Met wat voor thee en welke verhouding ong? Lydia lust denk ook wel cola hoor en dr tanden zullen er niet slechter van worden ja lekker he, ik denk dat dat van lydia al vanaf 00.30 was, want toen was ze ff wakker! dus lekker paar keer liggen draaien erin en lekker overal vastgekoekt... Blij dat ik wasmachien heb @linn, en als je dr bij jou in slaap laat vallen en dan op bed leg? word ze dan wakker? zetpil erin? te vroeg gekletst, lydia heeft denk wel koorts, is erg warm maar slaapt weer (binnen halfuur!) daniel raakt zn warmte wel kwijt, die heeft alleen luier aan, wil voor de rest niks, geen gefrunnik aan zn lijf
fijn dat je zo snel terecht kunt, Linn, hoop dat het iets onschuldigs is en dat het goed te behandelen is, zodat je straks lekker weg kunt!!! Hou je ons op de hoogte?
Jens geef ik hetgewoon zonder thee, maar deprik gaat er door de thee vanaf. kan gewone thee hoor. half half kijken wat ze lekker vinden. ook al koorts jens was het gisteren hele dag weg gisteravond weer lichte verhoging. nu niks meer. mams belde net mijn vader vannacht de hele tijd moeten lopen, maar die was weer beter . Hoop alleen dat Femm niet ziek word die heeft al genoeg gehad de laatste tijd. en heeft nu honger aan haar stemmetjete horen. Linn succes , hopenlijk kunnen ze je helpen. fijne vakantie alvast .
ik heb zo'n apparaat om zelf cola etc te maken, als ik dan cola maak zonder prik zou het ook moeten werken?
het gaat er denk ik gewoon om dat de rotzooi wat in cola zit de bacterien wegmaakt haha daarom heb ik denk ik bijn nooit de buikgriep. drink veels te veel cola
Zo, we kunnen op vakantie Er is een tand aan het doorkomen, die staat op behoorlijke spanning en de ha kon wel zien dat dat pijn moest doen. Daarnaast ook weer een oortje ontstoken. Niet knal, maar wel erg onrustig. Nu dus 3x per dag paracetamol gebruiken en van die gel erop smeren tegen de pijn. Voor ons dus even doorbijten, maar gelukkig niks ernstigs aan de hand. Sorry voor de ego berichten hoor! Moet nu weg. Tot vrijdag/zaterdag!
Linn veel plezier , gelukkig weet je nu wat er is. toch rommelt Evi met de oortjes he ? mss toch doorverwijzing als je terug komt. Beterschap voor Evi .
ik lach me hier kapot. arme hond van mij. Femm kruipt er naartoe. hond staat op. maar blijft staan. Femm voelt aan de pootjes , hond tilt op en zet neer. femm voelt weer. en dan die snoet van mijn hond. help baas help. hihi. dan maar naar de mand.
euh gup heb je die pokon hierheen gestuurd. mijn god nu wil ze zich ook al gaan optrekken aan de stoel .
Oh Linn, fijn dat het "maar" een tandje is, ga je toch wat geruster paar daagjes weg! Veel plezier en geniet ervan!!!
zieke kindjes beterschap en dat met het mooie weer. verder weinig te melden, alles slaapt dus geniet ff van de rust
De kleine heeft hier 39,4 graden koorts, dus dat is niet mis. Zit nu bij beeb in slaapkamer, zodra ik anders wegloop nu krijst 'ie het uit. Zo zielig!
lori, jij ook beterschap dan met je mannetje hier willen ze gelukkig wel slapen, lydia op bed en daniel op de bank. Wilde vandaag naar speeltuintje ofzo gaan met ze, maar dat zit er ook niet in nu dus wim is maar gaan varen, zijn weer aan de reis
@ linn, fijne vakantie en sterkte met Evi. Nu maar horen dat ze snel opknapt. Lori en gup, ook sterkte met de ziekte baby's! Aylin was vanaf vrijdag avond ziek, koorts. Nu gaat het weer goed, maar ze heeft alsnog de hele nacht lopen spoken....
Dat is dan wel de allervlotste van dit topic denk ik!!! Ik realiseerde me straks dat de klok in het weekend verzet gaat worden, dat zou hier wel eens gunstig uit kunnen pakken voor ons; is Hidde niet om half maar om half 8 wakker, haha... Kan ik mooi de dag van tevoren beetje met de flessen schuiven op mijn gemakje. Hadden we nu in het najaar gezeten dan was het andere koek geweest; die kleine denkt er natuurlijk dan niet bij na dat ie al om half 6 dan wakker is, hihi. Voorzien jullie nog problemen bij het verzetten van de klok? Nageltjes straks weer eens effe geknipt; het lijkt goddomme wel of ie al in de zandbak heeft gespeeld, zo zwart waren zijn nagels!
heb de foto's van de shoot! en ze zijn zo prachtig! Welke vinden jullie het mooiste Bekijk bijlage 231595 Bekijk bijlage 231596