Schattig!!! En die met zijn vingertje in zijn mond is ook erg lief!!! (allemaal wel hoor, maar als je een keuze moet maken...)
@lori en gup beterschap met de zieke kindjes! @linn gelukkig weet je nu waar ze last van heeft, hopelijk gaat het snel over en prijkt er een mooie, nieuwe tand @bumpie ze zijn allemaal superleuk, wat wil je ook met zo'n fotomodel! ik vind de 3e waar ze zo breeduit lacht heel schattig, en die daarna met het vingertje in haar mond
Bumpie, ik vind die met haar vingertje in haar mond ook het leukst! Lin, hopelijk hebben jullie een fijne vakantie en is Evi snel opgeknapt. Gup, Daniel en Lydia al weer wat beter? Hier wil Jessi de laatste week ook minder makkelijk slapen in bed. Zeker laatste slaapje zo tussen groente hap en laatste fles in wil ze regelmatig niet meer. Ze begint echt te krijsen als je de kamer uit loopt, zal wel weer een fase zijn Verder is ze verkouden, maar ze is niet de enige die ziek is hier, nou ja echt ziek is ze niet. Las iets over soja, ben vorige week weer bij mijn dietiste geweest en omdat Jessi kma heeft mag ze wel soja toetje hebben. Heb t haar gisteren gegeven om te kijken of ze het verdraagt en ja hoor. Lekker dat ze het vond! Maar ga haar niet elke dag geven, ze groeit al snel genoeg (mn in de breedte ). Hier ook een luie beeb, beetje op haar buik, dan weer eens op haar rug, af en toe beetje rollen, maar daar blijft het dan wel bij Vanmorgen trouwens naar onze zaak gelopen met Jessi en de hond. 3 kwartier tot een uur is dat. Daar boterhammetje en flesje gegeven en weer terug gelopen, heerlijk!
Hier is het laatste slaapje voor de laatste fles ook moeizaam de laatste tijd, ook in de morgen is ze veel eerder wakker. Schema is weer helemaal anders.
Zieke kindjes beterschap! En fijne vakantie Las ik nu 3x timme, hier hoor je zijn naam nooit Toch nog andere fiets, wel dezelfde maar in het wit. Moet nu alleen wachten tot ruim half april En timme wordt 13 mei op moederdag gedoopt, 1 week voordat we 5 jaar zijn getrouwd...
@zj leuk op moederdag, en vlak voor jullie trouwdag @fiets ik ga deze week ook eens kijken vanmiddag voor het eerst met wandelinzet in de wagen gewandeld, vond beebje duidelijk leuker dan de wiegbak, ze kon nu veel meer om zich heen kijken @rollen doet ze zeer soepeltjes, alle kanten op, vooral steeds van het speelkleed af, de vloer trekt haar meer aan.. volgens mij probeert ze ook al een beetje te kruipen maar dat zal nog wel even duren voor het echt lukt beebje slaapt al een tijdje na de warme hap, moet zo nog een borstvoeding doen.. even kijken of ze uit zichzelf daarvoor wakker wordt ik heb het idee dat ze steeds wat minder drinkt bij de borstvoeding, misschien binnenkort wel naar 3 voedingen ipv 4 nu.. times are changing!
Zo weer bijgelezen! Wat zielig zeg, al die zieke kindjes! Beterschap allemaal! Tanden, hoop dat het snel doorzet voor je, hier had ze er 3 avonden erg last van ( veel huilen), maar overdag weers uper vrolijk, toen ze eenmaal door waren, was ze gewoon weer vrolijk succes Bumpie, ik vind de eerste de op een na laatste en uiteraard de laatste erg leuk! ( heb je misschien nog niet veel aan haha) Heb wat foto's op fb geplaatst, hier gaat dat niet met iPad
Bumpie mooie shoot,ik vind die met vinger in de mond leuk, spontaan. Ook mooi al die kleureffecten. Jeremy heeft nee schudden ontdekt alleen doet hij het bij alles wat je zegt en een lol heeft hij dan. Voor vandaag zeg ik weltrusten en hopelijk hebben alle mama's met zieke kids ook een goede nachtrust. Tot morgen
Hoe is het met de zieke kindjes, beetje geslapen. Hier in de tuin is de zon al weer goed door heerlijk, voordeel aan tuin op het zuiden. Zou de lente dan echt doorzetten. Morgen naar dordrecht nog bij een ander merk caravan kijken en jeremy gaat bij oma spelen. Vandaag rustig werkdagje dus dat gaat goed komen. Iedereen werkse of geniet lekker van het weer
mogguhhet goede laat ik er maar af. Gebroken nacht gehad en nu nog 2 zieke gupjes. Daniel drinkt inmiddels weer volop, maar is nog wel aan de diarree. Gespuugd heeftie nog niet. Lydia heeft net eerste halve flesje van vandaag binnen, hoop dat het erin blijft want fles van vannacht heeft ze ook uitgespuugd. Verder is ze erg lusteloos, heeft ze nog koorts en plast minimaal. Zo rond 14.00 zijn we klaar met varen, als ze dan nog geen fles heeft binnengehouden of goed heeft geplast word het een dokter, vind dit maar eng. Had dr net ff op de grond gelegt zodat ik fles kon afwassen/uitkoken en ze doet NIKS! zelfs dr koppie kan ze maar amper omhoog houden.
Hier wel een goede nacht met de zieke beeb gehad! Meneertje heeft heerlijk geslapen en werd vanmorgen lachend wakker! Zijn koorts (hij had gisteravond nog dik 40 graden!!) was weg en behalve zwaar hoesten en erg verkouden zijn, gaat het weer goed! Hij drinkt zijn flessen weer (bijna) leeg en lacht weer. Zo fijn! @guppekop Oei...vervelend inderdaad! Ik zou inderdaad maar een dokter opzoeken dan straks, al is het maar voor de zekerheid. Ik heb gisteravond ook de doktersdienst nog maar gebeld. Sterkte en succes!