@nee-schudden is hier ook populair en hoofdje schuin houden en dan hard lachen als wij het ook doen @gup bah balen zo'n gebroken nacht, wens jullie allemaal beterschap en rust toe! @shop-a-holic kan me er redelijk wat bij voorstellen denk ik, heb ook al een hele berg kleertjes in 74 en 80, ben allang blij als ze alles 1 keer aan kan.. en dan maar hopen op ooit nog een dochter @ziek ons meisje is gelukkig ook nog nooit echt ziek geweest (maar even goed afkloppen!), lijkt me zo sneu! wel eens een dicht neusje o.i.d. maar is dan gelukkig snel over heb zo'n schattig popje gekocht van Lilliputiens, voor beebje maar zit er nu zelf mee te spelen http://www.urbanbaby.com.au/WebRoot/Store/Shops/UrbanBaby/4EB7/5364/DA2E/3B3C/F43D/7F00/0001/2505/LIChloeDollDetail.jpg zij is er nog een beetje klein voor.. heb er ook vast 1 als kraamcadeau voor mijn vriendin gekocht
helaas, fruithap ligt er ook al weer uit ze poept ff op mn schoot en het lijkt wel of ik zelf in mn broek poep, zoveel kwam er uit de luier lopen!
@gup bah!!! wat een vervelend poep-incident! en arme Lydia enne.. ja, ik gok ook wel dat ik dan opnieuw flink zou gaan shoppen maar zo praat ik het een beetje goed voor mezelf haha @Karen idd een hoop werk steeds bijlezen en reageren, het lukt mij vaak niet.. maar fijn dat jij weer bij bent!
net ff bij de hap geweest, enige wat dokter deed was buikplooi bekijken en zeggen: om het halfuur lepeltje water en 1 plasluier op 24u is genoeg
Nou daar word je ook niet wijzer van gup, ik zou gelijk zoiets hebben is weer zonde van de tijd geweest
maienditje, dat dacht ik dus ook. Terugveren van de huid hoeft niet te betekenen dat ze nog vocht genoeg hebben. Feb.mama heeft daar ervaring mee. Als ze om 9.00 nog niet heeft geplast ga ik weer bellen
Zo is dat gup! Wat n rare reactie...? Gewoon weer aan de bel trekken idd als je het niet vertrouwt... Ben gelukkig niet de enige shopfreak hier hahaha. Namen voor meisje hadden we nog Lily, Emily, Lore, pff en nog n stuk of tien.. Jongens amen maar 1 maar die hou ik nog voor me heb m hier nog niet gehoord... Maar is wel n top 50 naam Beterschap voor de zieke ukjes, morgen heb ik meer tijd.... Oh en pandora, was lang geleden ja, maar fijn om te horen dat het beter met je gaat....! Ben alweer n halve kilo kwijt tralalaaaaa....! Succes voor m'n collega afvallers
Gup ors helpt ook goed. enne geen fruit meer geven dat drijft nog meer. behalve banaan dan. nou de jasjes van de kids binnen gekregen allebei te klein. vallen erg klein. had voor Femm 74 gepakt en jens zelfs 116 omdat er al stond dat die klein viel. nou mooi ook nog allebei uitverkocht nu en ze stonden zo mooi (buiten het te klein ) tja het ging nu nog wel. maar Jens zou er over 2 maanden al uit zijn. en bij Femm zat hij al krap. balen waren zo leuk, nu moet dat weer retour en dat is altijd zo'n gedoe bij kleertjes.com. dat ze daar niet eens iets anders voor verzinnen.
Pffff hier een melkdag gehad. Tristan wilde niet veel anders dan zijn fles vandaag. Pap geprobeerd, een paar hapjes en dan bleef zijn mond dicht. Fruithap heeft hij 1 hapje van gegeten en mond bleef weer dicht. Groenten en vlees heeft hij 3 hapjes gegeten. Zijn verse kaas heeft hij dan wel een half potje van gegeten. Verder is hij niet ziek ofzo, zal gewoon zijn dag niet geweest zijn. Gelukkig slaapt hij nu en hoop dat hij morgen wat langer slaapt. Hij is ook bijna heel de dag wakker geweest. Enkel voor het avondeten heeft hij een half uurtje geslapen. Morgen komt nichtje met hem spelen. Komt mij goed uit, dan kan ik weer groenten klaarmaken zonder om de 5 minuten onderbroken te worden. Ze wilde hem eerst meenemen naar haar appartement maar dat zag mijn man niet zitten. Dus komt ze hierheen.
leeuwtje, daar kwam ik ook achter ja. Banaan hielp ook niet, kwam er ook zeer snel uit kindjes hier: daniel piept, lydia piept, dus gezellig. Vanochtend wel weer flink gespuugt
@leeuwtje wat jammer van de jasjes! en retourneren bij Kleertjes.com vind ik vooral jammer dat je de verzendkosten voor de retour dan weer kwijt bent @gup de dag is dus weer niet fijn begonnen bij jullie, bah.. sterkte! @Elisje hm nou dat kan dat hij gewoon even meer behoefte had aan melk dan aan andere dingen.. ik vertrouw er meestal op dat beebje wel weet/voelt wat ze nodig heeft.. misschien dat het vandaag weer 'normaal' is leuk dat je nichtje langskomt! heb jij even tijd voor koken e.d. @borstvoedingsmama's (of missch bij flesvoeding ook): drinken jullie beebjes soms ook ineens zo weinig/kort? ze drinkt nu soms maar 1-2 minuten per kant ofzoiets! ze lijkt verder wel verzadigd en poept/plast/slaapt goed........ maar melk drinken doet ze maar heel kort terwijl de andere voeding (fruit, brood, groente) er dan heel enthousiast in gaat, alsof ze langzaam aan het overstappen is... denk dat de 4e voeding er binnenkort ook wel af kan wel balen want heb super last van mijn borsten daardoor ging al naar bed met 1 harde, zere borst die ze minder leeg had gedronken en vanmorgen deed die pijnnnnn was echt keihard, gelukkig heeft ze toen redelijk gedronken maar zelfs nu voel ik het nog daar ontkom ik zeker sowieso niet aan bij het uiteindelijk afbouwen van borstvoeding.. ik heb gedroomd dat ik een zwangerschapstest had en 2 streepjes had en dat ik het helemaal blij aan iedereen verteld had, en dat ik daarna bedacht dat het een test was waar je een + moest krijgen dus dat hij helemaal niet positief was.. en ik dacht *genant!* vaag
ros: wishful thinking? haha. En over dat drinken: denk inderdaad dat je naar een voeding minder zou moeten, langzaamaan gaan ze meer vast voedsel eten en dat vervangt de bv (of nu in ons geval de fles). Wij zitten nu op 3 voedingen, al vanaf 6 maanden ergens (met ergens tussendoor nog wel een keer een week toch 4 flessen). Ik zou dan wel goed kijken hoe je afbouwt en welke voeding zodat je geen ontsteking krijgt. Bij mij was dat ook zo pijnlijk maar als je het voorzichtig doet en af en toe leegkolft, dan lukt dat wel zonder ontstekingen.. Wel balen of niet? Hoe lang wil je bv geven? elisje, die dagen hebben we hier ook weleens gehad, zeker bij de overstap naar een fles minder. Heeft vaak toch ook even tijd nodig voor ze aan een nieuw ritme zijn gewend...? Leeuwtje wat balen! Ja kleertjes.com lijkt dan mooi zonder verzendkosten, tot je het terugstuurt he... wel zuur! Hier gisteren een domme actie van josjo-man: we kregen het jurkje vanuit het kdv terug in een plastic zakje dus dan leggen we die meestal in de oxi-action, gaan de vlekken er goed uit, maar die was op. Had ie een of andere wit poeder om je witte was weer lekker fris wit te krijgen gebruikt, is haar mooie nieuwe jurkje van mexx naar de fillestijnen!!! tuurlijk, ze heeft zat maar zonde!!!! Ze had m alleen nog maar aangehad naar het kdv en hij stond zo leuk ik was echt even boos haha
nou, flesje limonade is er tot nu toe aardig ingebleven ze zit ook weer meer te kletsen en wil weer dingen pakken dus hoop dat ze op retour is!
vanmiddag even wezen shoppen met m. op woensdag middag ....en mooi weer...dus veel kinderen in het centrum ze raakte niet uitgekeken naar m. met zijn helm 1 meisje stond echt gehypnotiseerd in de wagen te kijken
Wat een mooie dag is het weer, vandaag op caravan pad geweest en aankoop gedaan zal als ik weer eens op de laptop zot foto shoeen. En we kunnen de vakantie in mei er al mee weg. Jeremy is naar oma gegaan, zo daar heen . V Hij was lief dus
Femm is net van de commode gevallen. ik voel me nu de slechtste moeder van heel de wereld. ik wou even een nieuwe doek op haar bedje doen en dat staat er nog geen pas vanaf. en opeens boem. gelijk huilen allebei. toen ze uitgehuild is haar op de grond gezet . en ze ging wel gelijk kruipen. toch maar naar de ha gebeld moet haar nu ieder uur wakker maken. bah hoe kan ik ook zo dom zijn. Ik dacht nog toen ik me omdraaide als ze maar blijft liggen. en ik was net klaar en bam. 4 sec. dus. bij Jens ben ik altijd zo voorzichtig geweest en nu dus niet. als ze maar niksheeft. ben gewoon kwaad op mezelf nu .
he bah leeuwtje. Als tijd positief dat ze gelijk huilde. En als ze iets had gemankeerd was ze echt niet gaan kruipen.
Precies! Als er echt iets met Femm aan de hand zou zijn geweest, was ze zeker niet gaan kruipen. En je bent zeker geen slechte moeder hoor! We zullen het allemaal wel eens gedaan hebben, even snel iets pakken of doen terwijl de kleine op het aankleedkussen ligt. @guppekop Wij zijn vanmorgen toch nog met de kleine naar de ha geweest. Hij had weer hoge koorts en moeten nu voor de verkoudheid Otrivin zoutoplossing geven. Verder nog even aanzien, omdat hij verder gewoon vrolijk is. Heeft hij vrijdag nog koorts, dan moeten we terugkomen.
ai leeuwtje toch! jij bent echt niet de slechtste moeder hoor! Kan iedereen gebeuren dat ze vallen! maar wel fijn dat ze wel gelijk ging kruipen! lydia: tja, wisselend, ene keer is ze super vrolijk en gaat ze weer staan, en dan ligt ze weer te krijsen. Ook diarreeluier gehad, dus darmen zijn nog niet in orde. Maar de koorts is wel weg