lin, daniel is beter, lydia heeft nog diarreeluiers maar wil wel weer brood eten. Fruit/warme hap niet. Melk gaat ook moeizaam maar limonade gaat wel heel goed. Begint ook weer actiever te worden, ging net weer staan enzo. Ben zelf wel gaar maar ben ongesteld en dat verklaard een hoop
Fijn dat het beter lijkt te gaan, hopen dat het doorzet! Het lijkt hier wel een fase! Ja, de koorts natuurlijk niet, maar het huilen... We zijn weer thuis en het begint weer, madam wil weer niet in haar bedje slapen. Snap er niks van!
Zo weer even helemaal bijgelezen! @ gup, hè bah! Vervelend zeg!!! Heel veel beterschap voor jullie!!! @ leeuwtje, hè bah, ik zou me ook schuldig voelen, maar tja gebeurd zo vaak, collega heeft het ook gehad (2x zelfs, 1x van bed afgerold en 1x van de commode ) Is hier nog niet gebeurd, maar liep ook wel eens even weg om iets uit haar la te pakken, doe ik nu dus ook niet meer anders ben k de volgende fijn dat ze nergens last van heeft @fles, hier in de ochtend en middag drinkt ze hele fles, maar soms wil ze helemaal geen fles s'avonds en vanavond dronk ze hem weer helemaal op..... Heb ook het idee dat ze naar 2 flessen wil.... Maar blijf het voorlopig gewoon nog even aanbieden!
@vlees, wij zijn zelf vegetarisch, maar dat is onze keuze en niet die van Mees, dus ze krijgt 2 à 3 x een potje in de week met vlees erin. ( dan hoeven wij dat voorlopig niet klaar te maken en krijgt ze toch vlees binnen, verder maken we alles vers). Daarbij is het ook niet nodig om elke dag vlees te eten ( deed men vroeger ook niet, was vroeger luxe en nu gewoonte). Dus vind dit prima zo
josjo wow gefeli , ik moet nog 1 kilo. gup leuke discussie bij je topic. nooit geweten dat er bij 12 maanden potjes opeens zout inzit. En kruiden. iemand van jullie bij duitsland in de buurt ? pak de pasta van Hipp potjes eens en ruik. nou als ik dat zonder kruiden maak ruikt het echt niet zo. En Femm smult ervan. Ik geef het om en omk net hoe het uitkomt. dan wel potje en dan niet. Jens is er ook groot mee gewordern. en idd het verschil is zo volgens mij alleen de grofheid. daar zit pr land ook verschil in. de 6 maandenpotjes van duitsland zijn echt grof zoals hier 8 maanden. en daar geven ze al vanaf 4 maanden vlees. wat zowiezo alleen nodig is voor het ijzer , omdat we nu minder melk geven. maar hoeft niet iedere dag. Suzanne hoe hou jij je ijzergehalte op peil ? heb me nooit zo in vegatarisch verdiept. Dus meiden ik ben een voorbeeld voor jullie alleen en jullie laten jullie beebjes niet meer alleen liggen. !!!! Linn , Femm is supervrolijk en lacht weer veel. ze heeft er vandaag niet naar gegrepen. En hier noemen ze het idd ook onrustig. Maar ik heb me zelf wel voorgenomen dat ik niet lang blijf sullen dan maar naar de kno- arts. Jens had een loopoortje vanochtend. thank god dat er buisjes zijn. anders had hij nu ook koorts en pijn. die dingen zitten er al 1,5 jaar in dat is best lang. Ros jij bent ook methet shopaholic virus besmet hihi. ik had vandaag met je willen ruien. jij voor mij werken en ik had ook best op jouw meissie willen passen. Het was hier harstikke druk. gelukkig, paar weekjes wat slap gehad. maar ik wil ook van de zon genieten. Lori hoe is het met beebje. fles hier is de middagfles een punt. dan wel dan niet. mevrouw eet liever brood. ik had van de week naar nutrilon gebeld en ze zeiden idd dat ik beter s'morgens pap kon gaan geven. maar daar heb ik geen zin. vind dat fes moment veels te fijn. en zij heeft er geen last van. 240 drinkt ze s'morgens en sávonds papfles 240. s'middags als ik geluk heb 100 . Ze doet het wel goed op de soja melk. vastere ontlasting dat merk ik goed. hopen dat het nu ook helpt met haar oortjes.
gup fijn dat Lydia zich al beter voelt. nu de rest nog. hier ook ALWEER ongesteld . ik ga de gyn toch echt maar bellen en dan die spiraal eruit en maar weer aan de pil. en het liefst eerst en curretage dat alles schoon is want ik trek mijn lijf toch echt in twijfel nu. heeft ze ook gezegd dat ze dat gingen doen dan maar goed soms trekken ze dat ook in. verder had mijn therapeute gebeld maar krijg haar niet te pakken. krijg ik eindelijk hulp. kom mijn exschoonfamilie steeds meer tegen en de confrontatie zal niet lang meer op zich laten wachten. verder is nu wel bekend dat mijn ex echt een oplichter is. Hij is ontslagen op zijn werk nu voor koper jatten en zijn vriendin is weg . hij had haar dus ook bedrogen. en dan met een meid waar hij mij dus ok al eens mee bedrigen had. oude liefde roest blijkbaarniet. dan moet er ook nog iemand een aanklacht tegen hem hebben ingediend maar weet niet waarvoor. mss belangrijk wel als hij ooit bezwaar gaat maken tegen naamswijziging. Hoop eigenlijk wel heel stiekem dat hij zijn vriendin bedrogen heeft toen ze zwanger was. weet ze tenminste hoe het voelt. sorry maar effe een hiha moment voor mij dan. boontje komt om zijn loontje what goes around comes around. en zo kan ik nog wel ff doorgaan. nou morgen nog werken en dan WEEKEND mss naar zooparc overloon. klus even een tip dus haha. of moet hubby nog even doorpezen. trouwens terechte winnaar voice kids. alhoewel ik die melissa ook keigoed vond. en channa was zo schattig en stoer. hoe ze dan keek .super. vond deze kids beter als de volwassene .
leeuwtje, wat een hufter is dat dan! Vraagt jens eingelijk weleens naar hem? duitse potjes zijn idd weer anders dan de NLse! vind ze veel fijner, is tenminste geen puree was nu wel weer ff geleden dat ik ongi was en is gelukkig ook neit veel, scheelt ook weer. Maar ik weet niet wat ik anders wil, condoom vind ik neit fijn en pil ben ik allergisch voor, was een kans dat ik mirena ook niet zou verdragen maar dat gaat gelukkig wel goed
Fles de eerste van 180 gaat er altijd in, bij het brood is wisselend zeg meestal wel 80cc heel soms als je half uurtje wacht de volledige 180 cc en die van zeven uur weigert hij meer dan dat er wat binnen komt dus laat ik dan maar doen. Hij slaapt zonder fles ook van 7 tot half 9 dus vind het prima. S ochtends pap.geen tijd voor dan worden de kindjes net gebracht dus het is altijd al snel aankleden tussen de bedrijven door en met fles in de wipper. Morgen op pad om de caravan definitief te kopen en gelijk langs rcn de flaasbloem voor seizoensplek vragen
Hier weer gewoon de pil krijg er alleen veel eetlust van. Dus ja mijn gewone kilo's stagneren maar beter dan aankomen. Zwangerschapskilo's waren er allang niet meer. Leeuwtje echt vervelend dat je hun vaker tegenkomt maar het bewijst maar wel weer hoe erg je ex was. Geniet jij nu maar van roel je bent de ware toch nog tegen gekomen en hij heeft inmiddels een twee kind op deze wereld er die hij niet ziet opgroeien
Leeuwtje begrijp ik het goed, geef jij soja melk omdat dat goed zou zijn tegen ontstoken oortjes? Wat een looser is die ex van jou Leeuwtje! Is zijn ex vriendin zwanger? Zeker terechte winnaar, snapte alleen totaal niet dat Marco voor Vajen koos en niet voor Melissa! Die was echt veel beter!!!! Melissa is een echte zangeres, Vajen is ech een musical type. Hij zei het zelf nog over Vajen: carrière in musical, op tv, maar hij zei niet dat ze een carriere als zangeres zal gaan hebben.... Kan ik echt niet tegen! Balen voor de dames die weer ongi zijn! Zijn er hier meer dames met een spiraaltje? Ook positieve verhalen? Ik ben net weer gestopt met de pil, had weer meer vreetzin en minder zin in sex. Ben er helemaal klaar mee met die stomme hormonen Dus voorlopig maar weer even condooms, heel handig en leuk is het niet, maar we doen het maar effe mee. Fijn dat Lydia weer wat beter gaat Gup. En Linn, balen van jullie vakantieweek, maar toch nog even kunnen zwemmen Was wel toevallig geweest als ik je bij de Jumbo had gezien Wondertje Merk dat er een behoorlijk aantal beebjes gaan klooien met een fles. Hier zijn de flessen nog altijd heilig. Vond het al erg voor ons popje om de fles van 4 uur eraf te halen, omdat ze zo graag tuttert, maar toch maar gedaan. En ze is helemaal gek ook op haar groentehap gelukkig. Maar hier nog niet toe aan twee flessen. Brood is nog niet je van het, morgen nog maar eens proberen. Heerlijk he Ros, genieten in je eigen tuin beebje lekker buiten spelen! Ik hou ook echt van de lente!
hij heeft er met dat meisjee 2 dus 3 maar ze wonen nu dus tegenover elkaar. Is dan wel weer wat voor de kids. Jens weet niet beter maar hun wel. kids gun ik dat niet haar en hem wel. en dat doe ik ook , maar mensen bellen mij erover op . dat dat gebeurd is.
tooske, wat noem je positief.... heb errug veel zin in euh...bedspelletjes geen gewichttoename (had ik bij pil wel). Heb er voor de rest niet veel last van, alleen is cyclus erg onregelmatig maar dat had ik ook voordat ik zwanger van daan werd dus kan ook gewoon bij mij horen wel is het veel minder geworden, 1 of 2 maandverbandjes per dag.
Gup jens weet het nog niet . en de laastet x dat hij hem dan echt in zijn buurt zag was hij net 2 weken 1 jaar dus hij kan hem zich niet herinneren. daarvoor was hij 6 maanden. hij zal wel ooit gaan vragen denk ik . hoe hij aan 3 opa s komt. enz. ' Vind het zo gek soms dat hij zegt opa van oma is jouw papa en tegen roel zegt hij dan en opa Grayce is jouw papa . en dan denk ik wanneer vraag je dan van wie opa behang de papa is. vind dat zo gek dat hij dat niet doet. hij voelt het wel denk ik dat er iets anders mee is dan normaal. zo vroeg hij vorig jaar al naar mijn achternaam en die van roel. hij denkt dat hij mijn achternaam heeft (dat duurt nog effetjes ) maar dan zegt hij oh heet papa...... ! en dan is het goed. zal over een tijdje wel beginnen. moet er alleen nog even niet aande nken want dan begin ik al te janken. ga hem toch ongewild pijn doen . denk ik. mss komt dat niet gelijk maar wel later. en daarvoor ga ik nu ook al hulp zoeken. dat ik ook sterk ben als de tijd is gekomen om het te vertellen. want nu ben ik dan een waterval . mss nog hormonen. pil hier liever ook niet maar dit vind ik echt niks hoor. zez zeggen tijd geven maar eerder rook het ook niet als ik ongi ben en nu wel soms (sorry voor de details) en dat geeft me geen gerust gevoel. en buikpijn dat ik dan heb niet normaal. eerder ook nooit last van en heeel veel slijmverlies tussendoor.
snap het leeuwtje, vind het wel goed van je dat je dan nu al hulp gaat zoeken! Is moeilijk te zeggen he, wanneer het gaat doordringen bij zo;n jochie
kga denk richting bed. Wim vaart door dus heb het bed voor me alleen als daniel in zn eigen bed blijft maar dat betwijfel ik. Komt laatste weken altijd zo tegen de ochtend bij me liggen
tooske koemelk werkt op de slijmvliezen. dat kan oorontsteking opwekken. Maar moest van de ha even op lactosevrije voeding ivm met de diarree. daarna kon ik weer terug. maar Jens drinkt ook sojamelk. hij kan niet tegen gewone melk en dan alleen tegen melk eerst ook spugen nu alleen nog diarree. toen ik hem sojamelk gaf was het spugen gelijk weg. Femm spuugt nu ookniet meer. al heeft ze minder als jens gespuugd hoor. er ging altijd een half schepje nutriton in nu niks meer terwijl ik de omneo voeding had die al dikker is als soja. hyppoallergene voeding kon femm ook niet verdragen net als jens. dit is dus eigenlijk een experiment. ze heeft geen diarre meer maar dat had ze al niet meer sinds de ab. dus daar kan ik niks over zeggen. maar wil gewoon kijken hoe ze erop reageert. oorontsteking zit van mijn kant erin en Jens heeft het al heel erg gehad. Femm nu dus al met 7 maanden. als ik het kan verkomen met soja dan heel graag. hihi. alleen zo pokke duur.
welteruten gup , en ja moeilijk te zeggen maar asl hem met 2,5 al opvalt dat hij het zelfde heet als mij en dan gelijk vraagt hoe papa heet denk ik dat hij er eerder aan toe is dan ik zou willen. hij is er pientergenoeg voor. we zullen zien.
tooske nee die is niet zwanger mee ze hebben in september hun 2de kind gekregen . de ste is 1 jaar en 2 weken jonger als Jens . kon niet snel genoeg gaan daar haha. Maar ik zou heel graag gewild hebben dat hij nu dus al vreemd ging tijdens haar zwangerschap , aangezien hij het met haar deed toen ik zwanger was van Jens. ik vind dat je helemaal gelijk hebt met the voice. melissa was echt steengoed.
Femm had volgens mijn moeder vandaag 3 kwartier zittend zitten te spelen. dat is best lang. nog evntjes en dan kunnen we fietsen. tja nog 1,5 maand wachten. en een mamafiets verder. heb een balletje opgegooid kado voor moederdag. met dat geld van 2 kids nu moet dat lukken haha. nee zegt Jens mama dat is echt veels te duur ik maak je wel een ketting op de psz.