Augustus 2011 mama's ~Deel 1~

Discussie in 'De mama's' gestart door bumpie, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Whaaa....wat een schatje die Jens :D
    Fijn dat Femm niet meer naar haar oortje grijpt! Evi gelukkig ook niet meer... T huilen komt nu denk ik (hoop ik) door een tandje. Heb alleen geen flauw idee hoe lang dat kan gaan duren?

Dikke knuffel meid! Wat een ellende dat je constant weer geconfronteerd wordt met die *** Fijn dat je hulp krijgt, ook voor straks inderdaad als Jens vragen gaat stellen. Heb je voor jezelf een plan van wat je wilt gaan vertellen? En wat vinden de ouders van je ex van het hele gebeuren? Heb je wel goed contact met hen of alleen voor Jens? Je hebt het volgens mij wel eens verteld, maar ben het een beetje kwijt :) Als je er niets over kwijt wilt verder ook geen probleem hoor!

Ik slik sinds een paar maanden de pil weer. Heb er volgens mij weinig bijwerkingen van, alleen heftiger ongi. Dus die ga ik nu maar eens overslaan haha! Das het voordeel toch wel hoor, ook erg makkelijk met vakanties ofzo.

Flessen geven we hier nog steeds vier. Fruit en groente gaat niet bijster goed, in het begin wel, maar nu niet meer. Misschien door alle kwaaltjes de laatste anderhalve maand. Brood gaat wel erg goed trouwens, zal ze wel van mama hebben ;)
    Hebben jullie trouwens ook het gevoel dat je alleen nog maar met eten bezig bent in de wakkere perioden? Het is hier echt eten en slapen lijkt het wel... Soms gewoon geen tijd om te spelen en dan is ze alweer moe.

Het is nog steeds rustig hier, ze slaapt al bijna drie kwartier! Nu durf ik ook zo wel naar bed ;) Nog eventjes op vriendje wachten, die komt denk ik zo thuis van een avondje bowlen met de crew van de streekradio.

2. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    wahaha nou leeuwtje, toch fijn dat je een zelfgemaakte ketting kan krijgen:D

linn, normaal sliep lydia 2x overdag, eind van de ochtend en eind van de middag 1-2uur dus tussendoor tijd genoeg om te spelen. Van de week sliep ze wel hele dagen maar die tellen niet;)

zo, weer vroeg dr uit. Lydia was het zat om in dr eigen nat te liggen, gelukkig plas maar dat is wel weer bed verschonen. Ach ja, droogt wel buiten. Zijn weer aan het varen, mooi stukje vandaag, echt tussen de bergen en de bloesem begint te komen:) doe mij nog maar paar zulke weken, heerlijk!

3. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @Linn fijn dat de vakantie leuk was en dat jullie de oude Evi (maar dan new and improved) terughebben! :)

@Leeuwtje bleh wat een nare vent.. vooral ook heel naar dat er kleine kindjes (zíjn kindjes) bij betrokken zijn..
    gelukkig heb je nu een heel fijn gezin om je heen!

beebje was om 6 uur wakker, gevoed en gespeeld, ze leek net moe maar weigert al een tijdje te gaan slapen.. ze lag net stilletjes in bedje maar nu weer aan het roepen, hmpf.. ga zo maar eens kijken, misschien straks eerst fruithapje maar het is nog zo vroeg daarvoor! ben niet zo van de schema's opzich maar moet niet steeds vroeger worden :p

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ros, nee 8u fruithap is wel erg vroeg:D
    hier ook 2 vroege vogels vandaag, ach ja, geeft niet met zulk weer

5. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat een verhaal weer leeuwtje!

zelfgemaakte keting is toch ook heel mooi ;), maar dat andere nog veel mooier.

Fijn dat de vakantie toch nog leukis geweest en dat evi nu weer aan de beterende hand is

Gup ook jouw kindjes weer een stuk beter, gelukkig.

Verder heb ik niet zoveel, fijn weekend!

6. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Erg goed van je dat je hulp gaat zoeken Leeuwtje, klinkt heftig je verhaal, en ook ingewikkeld met hij nu ook alweer kinderen van haar en voor Jens zoveel opa's/oma's.... Knuf!

Gup, klinkt mooi! Fotootje????

Jouw voordelen van de spiraal lijken me wel wat, hehe. Meer zin in bedspelletjes is nu net wat ik zoek :p Zal me er eens wat meer in gaan verdiepen. Merk nu na 2 pilloze weken dat ik ook al meer zin heb, of zou het door het mooie voorjaarsweer komen? ;)

Ros, merk hier dat het slapen af en toe ook niet helemaal lukt. Denk dat het komt omdat ze op den duur minder gaan slapen natuurlijk en daar een soort van overgangsfase tussen zit?

Nou, hoor popje weer wakker worden. Ga zo met haar naar een vriendin, die heeft ook 2 kids en komt ook nog een andere vriendin. Lekker in de tuin zitten vanmiddag! Fijne dag iedereen!

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    tooske, u vraagt, wij klikken:D kan van dit stukje geen mooie foto vinden, alleen met grijze lucht

8. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    foto 1 is van nu (op de rijn)
    foto 2 is van vorig jaar mei (op de neckar)

9. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Mooi uitzicht gup!!! ( jaloers), zou ook wel even lekker op het water willen zitten met dit weer!!

Ijzer, in noten, ei en peulvruchten enzo zit ijzer, maar ook in appelstroop. Dus probeer dat veel te eten. Mijn ijzergehalte is vrij hoog altijd, dus gaat blijkbaar prima ;)

10. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    suzanne, is goed hoor, mag je ook in de hut paar uurtjes wegsmelten;) airco kan het niet altijd aan en je kan ook niet altijd gordijnen dichtdoen om zon buiten te houden en als er dan geen wind sta... pffffff dan lopen de straaltjes over je rug!

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    maar 1 ding is wel, je krijgt wel vakantiegevoel met zulk weer in zo'n omgeving:D vanmiddag weer lekker naar buiten met de kinderen, maar zo eerst ff "tietjes" eten:D

12. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    wat ik me alleen afvraag he, vanaf wanneer zijn de zonnehoedjes/petjes weer nodig? voor mijn gevoel zijn net de wintermutsen pas in de kast:D (niet dat ik ze al heb hoor, ga ze volgende week kopen)

13. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Oja dat zal wel warm zijn! Gelukkig kun je ook lekker naar buiten!

Geen idee, ik heb wat zomer mutsjes van mijn zus gekregen, ga hem wel opzetten als ik ga wandelen in de zon.... Denk dat het. Sowieso geen kwaad kan ;)

14. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Jens ziet alleen de opa van die kant. mijn exschoonmama. heeft hem 1 x gezien toen was hij 1 week oud. daarna 3 x azfgebeld en nooit meer iets gehoord. Het is wel zo'n type wat overal heel zielig doet en zegt dat ze hem niet te zien krijgt. maar ja dat ze daar zelf voor gekozen heeft dat vergeet ze te vertellen. En ik durf er mijn hand voor in het uur te steken dat als ik haar nu zou zien mijn schoonvader naast dat ze onmiddelijk op Jens afrende oh miene jong en tranen met tuiten. en dat is nu waar ik bang voor ben. Dat Jens daar dan echt staat van wie is dit en paniek krijgt en ik zo ontzettend kwaad word dat het uit de hand loopt.
    Ik zal nooit vergeten dat ze zei de morgen dat mijn ex wegging , Jij en dat kind van jou intressert me niet . kreng hoogzwanger en dan word ook nog zoiets tegen je gezegd. Maar ja Jens is geen meisje en dat speelt ook mee denk ik.
    Jens zijn opa heeft altijd contact gezocht , komt niet zo vaak maar Jens vind hem leuk en weet wie hij is en hij heeft er recht op vind ik. Die man kan er niks aan doen dat zijn zoon zo is. Heb respect voor hem dat hij is blijven komen. Mijn ex zijn ouders zijn wel gescheiden. dus dat speelt ook mee denk ik.

En hoe en wat met vertellen geen idee moet ik me inverdiepen en kan ook aan mijn therapeut vragen dan of zij mss weet hoe je dat het beste uitlegt. niet te ingewikkeld maar wat is dan weer niet te ingewikkeld. voortplanting was ik nu ook alweer niet van plan om dat uitteleggen. och komt tijd komt raad. dat moet ik dan afentoe denken van mij . maar lig er steeds vaker wakker van.

Zo gaan even mamafiets kijken/shoppen

15. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    nou het werd dus wel een fruithap rond die tijd en de 2e borstvoeding om 10.15 uur ('normaal' rond 12 uur)
    we zijn op kraamvisite geweest, op de terugweg heeft ze 10 min. geslapen in de maxi cosi en de rest van de dag heeft ze niét geslapen, tot nu.. ik had visite vanmiddag en bleef maar bezig met haar naar bed brengen en na veel gehuil (van haar dan hè) toch weer even eruit etc. tot ze nu net doodop was en nu ligt ze er nog even in.. hopelijk straks warme hap en laatste voeding op beetje normale tijden,
    we gaan vanavond naar een verjaardag en mijn schoonouders komen 'oppassen', als het goed is slaapt beebje gewoon en hoeven ze niks te doen (dat hoop ik), maar je weet maar nooit op zo'n dag..

@gup wow mooie views, zeg!!

16. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    pffff lydia is dus duidelijk nog niet beter, alleen koortsvrij. Heb dr al weer 4!!!!x kunnen verschonen. Dat is toch niet normaal meer, zolang aan de diarree! gelukkig wil ze wel drinken en eten en is ze redelijk actief als ze wakker is maar toch zit het me niet helemaal lekker. Ga morgen de HAP bellen als ik weer zo'n luier heb.

17. Leeuwtje8108

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Gup lekker man waar jij zit. ! nice view idd. Zonnehoedje kan denk ik gewoon al op als de zon schijnt .

Spiraal meer zin in bedspelletjes hier juist minder, maar dat ligt mssook aan mijn psychische toestand. maar had eerder meer zin met pil en dat was wel een verschil toen ik niks had hehe.

Fiets gekocht . hihi ik heb een bsp evo gekocht. dinsdag komen ze hem brengen. kreeg nog best veel voor mijn oude fiets terug maar goed die was ook pas 3 jaar oud. had ik toenmaar gelijk een mamafiets gekocht. maar deze is wel hip.

Ros dan heeft jouw meisje niet veel slaap nodig. ik kan me nog herrinneren dat Jens pas s'middags weer ging slapen toen hij liep. dus vanaf 3 maanden tot 10 maanden was hij gewoon wakker s'middags met geen mogelijkheid in bed te krijgen. ja erin wel maar slapen ho maar. Femm heeft daar gelukkig minder moeite mee. maar jouw meisje is wel al een tijdje zo toch dat ze niet veel slaapt. mss een sprongetje.

18. Leeuwtje8108

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
  19. Leeuwtje8108

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    gup Femm is 2,5 week aan de diarree geweest. toen ik naar de hap ging met al 2 weken zeiden ze och als ze 3 weken diarree had dan gaan we ons zorgen maken. ze heeft nog speeksel en waterige oogjes dus nog niet uitgedroogd. had wel echt zo'n geitenwollen sokken type dokter voor me zitten. maar ja u kan altijd komen. word er dan toch even bijgezegd. heb je ORS ?

20. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    nee geen ORS, geen tijd meer gehad om het te halen. Maar ze drinkt wel veel dus voor uitdrogen ben ik niet bang meer.
    Nou, dan heb ik nog 2 weken te gaan! :O bespaar me, word er helemaal gek van!

leuke fiets!

Deel Deze Pagina