mogguh! nou, het lijkt erop dat lydia weer beter is gister heel de dag niet gepoept! En weer superactief (en boos dat ze telkens dr hoofd stoot) Had tip gekregen om sportdrank te geven maar dat kon wim hier niet vinden, wel yakult dus heb dat maar geprobeerd. Of het goed voor dr is weet ik niet, maar het werkte wel. fietsen: als we in Nl zijn ga ik het denk proberen met lydia, hier in duitsland doen ze er moeilijker over, helmpje op enzo. Alleen staat het stoeltje op wim zn fiets... Wil 1voorstoeltje erbij en 1achterstoeltje met 2 aansluitingen zodat die makkelijk van fiets geruild kan worden. ah, daniel is ook wakker, ff van brood en melk voorzien
lori, ik vind pap jùist voor savonds sochtends eten ze maar brood (behalve als ze ziek zijn, dan mogen ze wel keer brinta ofzo)
Ik snapte ook nooit waarom sommige s ochtemd papfles gacen hij krijgt dan alweer zosnel fruit ik zou ook eerder goede vullig voor de nacht doen. Ik ben ook tegen die pyamapapjes maar hier krijgt hij geen enkele vorm van pap heeft hij geen behowfte aan. Nou opvang kindje mag naast de vijf flessen een nijntje koek dat lust hij. Er stond in het schrift weer groente en fruit geprobeerd maar vind potjes en uit de hand vies dus we wachten nog lle ven
Hier ook geen papfles, madam mot het niet! Heeft het ook niet nodig, want slaapt goed ´s nachts, meestal rond 7 uur wakker, nu dus 8 uur. Brood vind ze nog niet geweldig, maar blijf het geven, niet elke dag, maar wel regelmatig. Ze moeten er toch aan wennen. Lees zo veel dat mensen zo lang mogelijk willen wachten met bijvoeding, maar dat is echt niet altijd goed nee. Behalve dan dat kindje meer voedingsstoffen nodig gaat hebben, zijn er bepaalde leeftijden dat ze het gemakkelijkst andere dingen leren eten. Zo vond mijn dietiste 7-8 maanden voor brood heel geschikt, omdat ze dan een bepaalde mondmotoriek hebben die ze later niet meer hebben. Te vroeg is natuurlijk ook weer goed. Ik denk dat het zoals met alles is, gewoon de mooie gulden middenweg En verder is elk kindje natuurlijk ook wel weer anders, sneller of langzamer. Fijn dat Lydia weer beter is Gup! Lori, balen is dat.... Hier ging ze gisteravond niet zo gemakkelijk slapen, moest haar zelfs uit bed halen, komt echt ZELDEN voor. Wellicht toch met tijd verzetten te maken ja. Beebje van mijn schoonzus had hetzelfde. Sammie, hoe is het nu met Kyan? En met jou? Karen, beterschap met je dochter!
maienditje, maar dan leert hij het toch nooit? en vraag me af, vind hij het echt vies of duwt hij het eruit omdat hij nog niet goed weet hoe hij het moet? kan je niet stiekem keer hapje proberen
Ik probeer stiemen en hij eet het wel hier. Hij moet wennen aan de leoel en smaak vind dat je idd niet na 1 hap kan zeggen hij lust het niet. Ik vind dat je hier wel merkt dat hij er behoefte aan heeft kan niet meer 4uur wacgten oo volgende fles maar mag hem van moeder dan gewoon na drie uur al weer geven
papfles ze zeiden vorige week bij nutrilon lijn, dat ik nu het beste s'morgens pap kon gaan geven zou beter begin van de dag zijn. ik vind er niks aan. zelf nooit gehad en Jens moest er niks van weten. die had ik op een gegeven moment toen de laatste avondfles verviel wel op een papfles smorgens staan. dat vond hij lekker en mama ook lekker tutten nog. hier nu nog een gewone fles 240/7 maar die gaat niet meer altijd leeg. heeft iemand van jullie nog van die voetbalkaartjes van de plus ? Jens moet alleen nog nr. 274 . had die klapper gekregen van iemand. hij snapt het nog niet , maar wil hem wel vol heben voor hem. lekker weertje weer vandaag heerlijk !!!
Sorry leeuwtje kan ik je niet aan helpen. Ach ja gup ik heb genoeg types over de lf vloer en zijn vaak me voorbeeld van hoe niet doen
Das fijn Leeuw, Jens ook weer blij! Sommige beebjes hebben langer nodig dan anderen om te wennen aan ander voedsel dan fles. Maar om dan meteen te zeggen dat ze het niet lusten???? Papfles hier nu 3 keer geprobeerd, 3 keer een dikke nee, dus nu denk ik dat ze het niet lekker vind (ook omdat ze al wat langer andere dingen krijgt dan alleen melk). Maar ik wil het ook nog eens van een bordje proberen, wellicht lust ze het dan wel. Niet te snel opgeven nee, maar ook niet opdringen. Wat ik al zei, de gulden middenweg doet het zo vaak goed Kan me voorstellend at het wel frustreert Maienditje, al die ouders die het anders doen dat dat jij het zou doen. Maar goed, het is niet jouw kind, wellicht de ouders nog eens wat subtiele tips geven?
Ja hier blijft klant koming heb ook wel een manderijd uit vel moetem halen en op mijn vinger moeten geven. Ze weten wel vanaf 1 jaar moeten ze met de pot en ritme van hier mee doen. Moet over tien minuten bij dokter zijn dacht mooi jeremy slaapt altijd toch max. Drie uur en wat denk je ligt hij te snurkem. MaaZr zowakker maken en voor de snelheid eerste keer fiets pakken dan ben ik er met 2 min
hi dames! oh wat een heerlijk lenteweer! wel superdruk gehad de laatste dagen, zie dat ik alweer flink achterloop hier :S nu ook met een ietwat ongeduldig beebje naast me dus heb maar weinig tijd.. vanmorgen bij CB geweest, ze woog 7280 gram en is 66cm lang. alles was prima in orde, ik ga van 4 naar 3 borstvoedingen en vanaf morgen ook in de ochtend wat brood geven. moet nu gaan koken (voor beebje) ik kom zsm bijlezen!
Ff snel ego. Oortjes waren helemaal schoon. Maar de fiets kan nog wel ff in de schuur blijven, zit hij echt nog niet goed in
Oh, die oortjes... tis me wat..... Vannacht al een meer dan gebroken nacht gehad (2,5 uur geslapen, jaja ), overdag gaat het redelijk, maar nu was Hidde al weer na 3 kwartier wakker van de pijn. Vanmorgen bij HA geweest, gelukkig niks ontstoken, wel wat slijm achter het trommelvlies waar hij wel eens last van zou kunnen hebben. Moesten maar gewoon doordoen met zetpillen, Chamodent en Dentinox, veel meer was er niet aan te doen . Erm menneke, kan er natuurlijk ook niets aan doen, maar mama loopt nu wel weer de hele avond op de tenen, pfff... Eten en drinken verder goed, als ie wakker is ook gewoon lachen en blij, geen koorts ofzo. Maak me maar weer op voor een zware nacht. Hubbie zit al aan paar dagen te vissen naar een "wilde nacht" in bed , maar eh... dat kan ie effe mooi vergeten, haha. Gaat zo echt niet lukken
Nou klus sterkte en hopelijk gunt hidde zijn papa die wilde nacht. Al zal mama meer zijn voor slaap inhalen. Hier was de koorts voor slapengaan nog steeds 38,9 maar geef geen zetpillen mee zie het nut niet. Koorts daalt niet en hij is vrolijk en slaapt goed
Hier ook veel last van de boventandjes, hopelijk zijn ze snel door. @Pap ik geef melkpap peer, die vind ze heerlijk, die fijne granen vind ze niet zo lekker. Ik geef het 's ochtends van een bordje. Uiteindelijk moet dat natuurlijk een broodje worden. Brood gaat nu wel al wat beter. @Zieke kindjes beterschap, hopelijk snel weer beter.
ik heb hier s ochtends gewoon geen tijd voor pap. maar die melkpap appel vind hij wel lekker misschien ga ik het weer halen voor in het weekend en de dag dat mijn man vrij is om het dan wel s ochtends te geven. het is wel idd om ze aan te leren dat het ochtend ontbijt ook een eetmoment en geen drinkmoment is
Hai hai, Ahhh..Arme Hidde... Beterschap! Hoop dat je de komende nachten je rust een beetje meer krijgt. Fijn dat Jeremy geen oorontsteking heeft! Geruststelling. En fiets is ook nog wel wat vroeg natuurlijk Wel errug verleidelijk met dit weer moet ik zeggen! Karen, beterschap met je dochter. Knapt ze al een beetje op? Leeuwtje, De rommel in haar oortje was donkergeel en opgedroogd. Heb het met een nat wattenstaafje zachtjes weg geveegd. Vanochtend de huisarts even gebeld, moet volgende week woensdag langskomen om te bekijken of het gaatje dicht gaat. Tenzij ze koorts krijgt ofzo, dan moeten we meteen komen. Moet wel zeggen dat ze sinds gistermiddag wel enorm goed te pas is! Ze doet allerlei dingen die ze nog nooit heeft gedaan (rollen, zitten enzo) en kletst de hele dag door Hier geen nieuws vandaag. Net even lekker ge-zonnebankt. Nu slapen. Zijn zaterdag wezen stappen en ben nu toch wel enorm moe! Niks meer gewend haha!
Ja ik was ook nog niet van plan om hem op de fiets te zetten, juist lekker wandelen met dit weer maar had nog een oppaskindje en had het anders nooit gered. Achteraf wel wat zo als gewoonlijk liep het uit. Maar de fiets gaat gewoon volgens eerdere planning tot eind mei de schuur in,haha.