Augustus 2011 mama's ~Deel 1~

Discussie in 'De mama's' gestart door bumpie, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    dan zal het idd een loopoor geweest zijn. nu de rotzoi eruit is is de druk eraf. gelukkig dat Evi nu weer vrolijk is. Ni hopen dat ze er vanaf is. anders vroeg ik echt een verwijzing voor de knoarts.
    Jens moet morgen op controle daar. ben benieuwd.

2. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat Jeremy's oortjes gewoon goed zijn. Nu maar hopen dat ie snel weer koortsvrij is.

Succes morgen met Jens bij de kno arts Leeuwtje.

Klus, hoop op een goede nacht voor jullie! Even lekker wild tussen de lakens en daarna heeeerlijk slapen :D

Speaking of the devil: hier net onder de douche gesext, maar vriendlief was eventjes vergeten dat ik niet meer aan de pil ben, oeps! Dus ik probeerde a la last minute nog even voor het zingen de kerk uit, en dat is volgens mij net gelukt, maar morgen toch maar even morning-after pil halen.... Wat mij betreft zou dat absoluut niet hoeven, maar toch maar even doen.

3. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Pff...net zo'n vrouw aan de telefoon van de disney boekenclub. Ze had het constant over "deze boekje" en "deze pakket"... Verschrikkelijk vind ik dat! Zelfs als er mondeling iets verkocht moet worden kan er nog niet fatsoenlijk Nederlands gesproken worden... Dus nee, ik hoef die pakket niet :p

Evi is weer goed te pas. Vanochtend om 9 uur pas wakker! Wel haar oortje weer vies, dus er komt toch nog rommel uit. Niet zoveel als zondag gelukkig.

Hoe is het met Jeremy, Lydia, Hidde, dochter van Karen en Femm? Ben geen kindje vergeten toch?

Leeuwtje, succes vandaag!

Tooske, oeps haha!

4. Lori

Lori Bekend lid

1 dec 2010
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, Tooske. Wel verstandig inderdaad! ;)

Hier gelukkig weer een goede nacht gehad. Beebje heeft geslapen van half negen tot kwart over zes vanochtend. Heerlijk! :)

Ook voorzicht begonnen met brood en hij vindt het heerlijk! Doen jullie er al beleg op en zo ja, wat?

5. Lori

Lori Bekend lid

1 dec 2010
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn Linn, dat het weer goed met Evi gaat!

Hier vorige week ook zo'n muts over die Disneyboeken aan de lijn gehad. Pfff...haha. Niks voor mij.

6. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Linn jeremy heeft gewoon goed geslapen maar nog wel wat koorts.

Lori ik geef alles als beleg maar ben begonnen met enkel boter en toen hij dat twee weken goed at beleg erop.

Ik geef smeerkaas,smeerworst,gewone kaas, diverse soorten vleeswaren, jam, appelstroop, pindakaas, chocopasta en ga zo maar door.

Verder weinig te melden, geniet wel weer van het weer heerlijk zo

7. bumpie

bumpie Niet meer actief

pffff net iets meegemaakt! ik zit achter de pc en kijk richting de bank zit er een grijze muis op de leuning........... ik gillen. Mirthe werd er wakker van. Gelukkig was manlief bij vrienden. Dus hij kwam snel weer..... was die lekker op mijn fleecedeken gaan liggen. Toen vloog die onder de kast en later onder de bank gelukkig is hij nu weg. ooooh ben zo bang voor muizen. Straks gelijk een hordeur halen bij gamma. hahah

8. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Hahahahaha :D Zie het helemaal voor me!

9. Lori

Lori Bekend lid

1 dec 2010
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha!! :D:D:D

10. bumpie

bumpie Niet meer actief

bah ben zo bang voor die beesten.... ben nu op me hoede hier in huis.;)

11. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    goeiemorgen dames!
    goede nacht(rust) gehad? hier wel, gelukkig, beebje lag er al vroeg in gister, rond 18u, en was om 6.30 uur weer wakker.

@bumpie iieeeh, da's schrikken! ik hou opzich wel van muizen buiten mijn huis maar ik HAAT ze in huis (bij onze oude woning hadden we er veel), vind het zo'n vies idee!
    ik liep elke dag met mijn broekspijpen in mijn sokken thuis omdat ik bang was dat er anders een muis in zou rennen, haha

@linn zeker irritant dat slechte NL, en dan verkoopt ze nog wel boeken e.d.?

vanaf vandaag krijgt beebje wat meer vaste voeding (1/2 boterham in de ochtend en bij de lunch ook iets meer brood) en 1 borstvoeding minder, benieuwd hoe ze het daarop gaat doen.. moet wel gelijk een nieuw ritme vinden merk ik, geschoven met fruithapje e.d.

nu ligt ze er net weer in, meestal slaapt ze rond deze tijd wel minimaal een uurtje, dus mama duikt zo even de tuin in met een cappuccino'tje :D

12. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    bumpie ieks idd.

linn Femm alles oke gelukkig weer happy Femmie. hihi.
    Jens moet in juni weer terug. 1 buisje was er nuhalf uit en zat dicht. ook zat er nu vocht achter. dus denk dat we juni niet halen. hij is ook erg verkouden nu. en hopen dat als dat over is het vocht er nog net uitkomt. maar heb er een hard hoofd in. wel benieuwd of ik dat buisje vind. leuk voor in plakboek.

Morgen de nieuwe fiets. nu wilden ze hem donderdag komen brengen. heb maar vl laten bellen dat ik morgenvroeg hem zelf haal kan ik hem gelijk uittesten.

Klus heb toch maar geswitch. nu toch een qibbel gepakt. zal spammen.

Tooske hmm idd dan maar m.a.p. je had ook kunnen zeggen tja sjat dan had je er maar aan moeten denken. nee gtrapje . zoiets moet natuurlijk wel van 2 kanten komen.

maienditje kan jeremy dat dan al goed malen vlees . ik ben er een beetje huiverig voor zonder tanden.

13. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Jeremy heeft twee scherpe voortanden en je staat versteld wat hij daar mee wegkrijgt

14. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, dat moet er heel grappig uitzien met zijn voortanden vlees vermalen :D

Leeuwtje, ik was er inderdaad al over aan het grappen, maar wat je zegt, moet wel echt van 2 kanten komen. Merk wel dat ik er steeds meer berusting in ga vinden dat het bij ons bij 1 kindje zal blijven. Ik heb zo mijn ups en downs, maar merk dat het over de gehele lini toch echt wel wat beter gaat gelukkig. Begin nu meer de voordelen van 1 kindje in te zien en denk dat het uiteindelijk wel bij ons past. We zijn allebei heel erg gesteld op onze vrijheden en met eentje is het allemaal heel behapbaar, zeker met die van ons, makkelijke tante. En ik vind dat je als uitgangspositie je relatie moet nemen, want vanuit die relatie ben je aan kinderen gaan denken en niet andersom als jullie begrijpen wat ik bedoel? Maar neemt niet weg als schat vanavond zegt zullen we er nog eentje maken dat ik alvast in de startpositie ga liggen :D

Leeuwtje zo hebben ze allemaal wel iets he. Hier zit in de familie bronchitis, eczeem, voedselovergevoeligheid en heeft ons popje ook allemaal in meer of mindere mate last van. Nobody's perfect ;)

Ros, das altijd weer even afwachten hoe dat dan gaat he weer een dag met verandering.

Hehe, had leuk geweest als je gefilmd was Bumpie :p

Hier ook begonnen met boter op brood. Verder heeft ze smeerworst en appelstroop op. Maar nogal beperkt hier, omdat er geen ei, melk, pinda's in mogen zitten. Heel valt dan af, als je eens gaat lezen wat er allemaal in producten zit is bijna altijd ook iets van melk of ei. En kaas kan ook al niet. Nou ja, tot ze een jaar is zal ze het ermee moeten doen. Kan ook fruithapje op brood doen of gekookte kip fijngemalen bijvoorbeeld. Je wordt er wel crea bea van ;)

15. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, pil ingenomen.... Had ook precies mijn eisprong, dus is goed zo.

Popje ligt al lekker te slapen, paps is aan het werk en mams ligt lekker op de bank met de hond, fijne avond iedereen!

16. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Whaaaaaaaaaaaaaaaaaa, gewoon helemaal doorgeslapen vannacht! Lekkuhr!!!!! Manneke is niet eens halverwege de nacht een keer wakker geweest om te kletsen ofzo, hihi... Ik ben zelf rond middernacht wel een keer wakker geschrokken van sirenes die heel dichtbij waren, maar Hidde sliep gewoon door! Was geloof ik 08:30 toen ie wakker was.:D:D:D

@Linn84; Ow jaaaa.... lastig he, de Nederlandse taal... Soms kan ik me daar zo aan ergeren, haha... Wij hebben een vriending/kennis, laat ik haar voor het gemak even Miep noemen. Zij heeft wel buitenlandse roots, maar woont volgens mij al meer dan 35 jaar in NL. Die heeft dus ook ernstig veel moeite met juiste lidwoorden en heeft het continu over "de boek", "de dakje", "de schrift" en dat soort dingen. Dus vaak als wij mensen spreken die ook zulke taal gebruiken, dan hebben we het er achteraf met mekaar over: "Zo zeg.. dat was ook een echte Miep":p.

Goh, ze hebben mij nog helemaal niet gebeld van de Disneyboekenclub!:$:(:D. Ik heb die boekjes zelf vroeger ook gehad (en verkocht op de rommelmarkt, duh...), en wist al meteen toen ik zwanger was dat ik ze voor Hidde wilde gaan verzamelen. Maar vindt ze nieuw echt schrikbarend duur en op MP willen ze soms nog best veel geld beuren voor een stapeltje van die afgevreten boekjes. Dus 1 a 2 keer in de week loop ik hier de kringloop binnen, en af en toe staat daar zo'n boekje tussen, die kosten daar standaard 40 cent. Afhankelijk van hoe ze eruit zien, neem ik die dan mee. Vandaag een hele goeie slag geslagen, er had iemand opgeruimd volgens mij; 25 stuks, en geen dubbele, woehoe!!!:D

Dus ik heb het niet zo moeilijk als die mevrouw van de boekenclub mij belt; ik durf haar wel recht in haar gezicht te zeggen dat ik die boekjes schijtduur vind en ze liever voor 40 cent bij de kringloop haal, haha:D.

Zondag even bij de fietsentoko binnengelopen om te kijken wat ze allemaal aan zitjes hadden en aan fietsen. Qibbel hadden ze niet maar er zijn wel wat dealers in de regio, dus wie weet. Fietskeuze nog steeds niet uit, vind het zo'n hoop geld. Ik zou zo graag eens willen weten waar het verschil nou ligt tussen een fiets van 700 euries en bv. die van de Hema, van 250 euro...

Hidde zijn tandjes zijn nu redelijk goed zichtbaar, nou ja, de puntjes dan; en hij heeft verrekte goed in de gaten waar hij ze voor kan gebruiken, haha; hij bijt echt op zijn sjippie of rijstwafel; grappig om te zien en te horen!

17. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een schattige foto Klus!

Heerlijk dat ie vannacht geen kik heeft gegeven, wat een rust he :D

18. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Hahaha Klus, Dat heb ik hier dus ook gezegd. Dat ik 10 euro voor een boekje belachelijk vind, en dat ik ze vroeger zelf ook had en met die stapels nog wel een aantal jaren vooruit kan :D Ze hadden ook niet echt een aanbieding ofzo hoor, een welkomstpakket. Twee boekjes voor een tientje als ik het goed begreep. Nog mega duur dus!
    Super schattige foto trouwens!

Vanmiddag was t weer raak hoor, weer hysterisch krijsen! En natuurlijk net toen ik aan het wandelen was, terwijl er zo'n 20 moeders op hun kinderen stonden te wachten bij school en ik niet anders kon dan daar langs lopen :( Bah, baalde er zo van. Al die blikken... De helft vol medelijden, de andere helft vol afkeer. Althans, zo voelde ik het, zal wel niet helemaal zo geweest zijn ;) Afijn, thuis vanalles geprobeerd, niets hielp. Uiteindelijk een zetpil gegeven en binnen een half uur was het weer goed. Het zal toch dat stomme tandje zijn... Hoe lang duurt dat eigenlijk voor zo'n ding dan eindelijk door is? Gaat nu al anderhalve week op en af. Vind het zo zielig voor dr...

Morgen lekker shoppen! Heb mn oude figuur weer terug, dus ben helemaal in de stemming! :D Mag alleen nog wel wat strakker, hebben jullie ook dat alles ineens zo flubberig is? Vanavond maar weer eens hardgelopen dus :)

19. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier ook een flubberige buikje (;)) die niet veel strakker wil worden, haha:D. Tis dat manlief nou nog efkes druk is, maar over een paar weekjes ga ik weer lekker zwemmen op de dinsdag, en binnenkort ook weer eens de skeelers onderbinden denk ik.

Overdag hebben we eigenlijk altijd weinig tot geen last van doorkomende/opspelende tandjes; misschien eens een keertje dat hij wat moeilijker in slaap valt, maar over het algemeen is dit hier echt iets wat enkel in de avond-uren opspeelt.

Ga morgen ook nog even op schuup met kleine man, dan is het nog lekker weer. Na morgen geloof ik weer een stuk bewolkter en naar 10 graden ofzo? Dus morgen nog even van profiteren, en dan vanaf donderdag wel weer eens wat in huis doen, haha...

20. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Hier zijn beide voortanden tot nu toe doorgekomen zonder problemen.
    Heb niks aan hem gemerkt dat hij anders was en opeens zaten ze er.
    Maar hoektanden ofzo doen meer pijn denk ik.

Hier ging ik gisteren lijken toch afvragend of de koorts daar van kwam maar je voelt nog niks scheprs hij kwijlt wel weer meer dus denk toch dat er zit.

Zijn er hier nou kinderen die met andere tanden zijn begonnen dan een voortand.
    Hier op de opvang denkt moeder dat alle vier de snijtanden door willen, heeft verder niks en het daarom zo huilt.

Ik zweer dat het aandacht is want er boven hangen is godd en lees hier ook dat ze van tandenpijn soms ontroostbaar zijn en echt huil niet een zeurderige toon erdoor.

Trouwens het kindje waar ik het laats over had mag vast voedsel liga vreet hij binneneen minut op en dan 3 per dag, dus hij kan het wel is gewoon heel kieskeurig.
    Alleen lekkere dingens

Vanmiddag weer babyzwemmen en oude caravan halen die gaat zaterdag nog ff op de seizoensplaats en hopelijk is de nieuwe snel binnen in ieder geval 1 meo

Deel Deze Pagina