Augustus 2011 mama's ~Deel 1~

Discussie in 'De mama's' gestart door bumpie, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. merry78

merry78 Actief lid

18 aug 2010
    490
    0
    16
    Jippie Aylin heeft sinds tijden weer eens doorgeslapen! Wat kan je daar blij mee zijn.....

Hier nog helemaal geen tandjes, ze kwijlt wel veel maar doet dat ook al een tijdje.

2. Lori

Lori Bekend lid

1 dec 2010
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn merry78, dat Aylin heeft doorgeslapen! Heerlijk is dat he! :) Hier gelukkig ook een goede nacht gehad.

@tandjes Hier ook al een hele tijd kwijlen, soms wat huilerig/hangerig, maar verder nog geen tandjes te bekennen. Vind zo'n tandeloos bekkie ook wel heel lief, haha. ;)

@werken Vandaag weer even last van de 'werkende mama dip'. Vandaag een lange dag voor de boeg en vanavond pas heel laat thuis. Gisteren ook weg geweest en morgen gaat de kleine naar de gastouder. O ja, en zaterdagmiddag en avond ook afspraken. Pff...verheug me op mijn mamadag vrijdag!!! Herkenbaar voor jullie?

3. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Fijn hé merry dat ze doorgeslapen heeft. kan me voorstellen dat je daar heel blij mee bent.

tanden hier nog niks wel kwijl kwijl kwijl , maar voor de rest ??? och mss heeft ze andere prioriteiten . staan lopen enz. komt de rest vanzelf . tenminste als ze op haar broer lijkt.

Gup hoe is het met de guppies ???

Lori jouw mupke weer helemaal beter ?

yeah dadelijk mijn fietsie ophalen . ben benieuwd.

voor de rest nog even beetje strijken en ramen wassen. wat heb ik daar een hekel aan. maar voor de doop moet dadelijk alles netjes zijn.

4. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nee, dat schiet op; 3 liga's op een dag:$; daar zullen ze wel groot op worden....

Bij Hidde nu de onderste 2 snijtandjes, en boven zitten ook twee hele grote plekken, dus denk dat de bovenste snijtanden ook zo een keer doorkomen. Verder geef ik hem vaak zo'n Nuby-tandenborsteltje om mee te spelen, als ik erbij zit, en dan kauwt hij opvallenda vaak echt met dat ding links in zijn mond, dus misschien ook wel hoektandjes of kiesjes onderweg... Maar dat is nog effe lastig te zien.

Vannacht gelukkig weer heerlijk doorgeslapen, mooi om 07:30 wakker. Efkes bij mama in bed nog wat rollen (daar heeft ie immers de ruimte, de box is wat dat betreft maar een onding), en daarna naar benee. Honger heeft ie dan nog niet, dat is meestal tegen 08:30, dus dan zitten we met de fles op de bank en kijken we ondertussen naar Chuck en Bibaboerderij; vind mama ook leuk, haha...

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    mogguh!
    niet veel zin/tijd gehad om hier te komen. Gister hele dag wezen winkelen met joos en lydia, erg leuk maar erg duur:D maar goed, daan is nu bijna zomerklaar en llydia heeft ook een lekkere start.

@lydia: van diarree naar obstipatie gegaan:(

@brood: hier vaak nog droog, vind ze lekker. soms met boter + smeerkaas, smeerworst, kaas

@slapen: gaat hier wat midner, madam wil overdag niet en savonds niet. En vroeg wakker sochtends:(

@liga: ja daar groeien ze ook wel op ja. Raar mens

6. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Fijn om te lezen dat de kindjes weer wat opgeknapt zijn en wwer lief doorslapen.

Gup vervelend dat lydia nu verstopt is.

Hier is het mooi fietsweer leeuwtje, veel plezier.

Hier heeft jeremy ook sinds gister g geen koorts meer, anders ging ik niet zwemmen.

Nu slaap hij was mooi vanochtend werd hij pas 9 uur wakker dus kon hem mooi 1 slaapje laten maken.

Klus hier is het in het weekend fles op bed en dan even spelen.
    Hij ligt het meeste bemeden buien de box anders heeft hij te weinig ruimte maar hou box er wel in lijkt me ideaal als ze dat lange tijd een fijne plek vinden

7. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Lori succes met werken maar het is zo vrijdag.
    Tutten met je eigen kind doet iedere moeder graag lijkt mij.

Gaat het wel goed bij de gastouder, zelfde gedrag als thuis en heb jij er een fijn gevoel bij.

Leeuwtje ik maak opzich wel graag schoon alleen baal altijd dat je er zo kort van geniet, zo weer vies.

Wanneer word femm gedoopt, in april toch

8. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    hi meiden, sorry, beetje druk geweest... heb 2 pagina's terug gelezen maar ben helaas te druk voor de andere 12 haha.. zal proberen het weer wat beter bij te houden..:)

schetige foto van hidde zeg! Hier zijn de onderste 2 voortandjes als eerste doorgekomen en verder nog niks te zien..

doorslapen: kan het nog steeds op 10 vingers tellen qua aantal nachten (moehoehoe) maar dat duurt hoop ik niet lang meer. Vanmorgen was het 7 uur, jippie! Was een goede nacht voor veel kindjes (en mama's) hier hihi

Nog even terugkomend op die potjes van 1 jaar. Volgens mij heeft het toch echt te maken met dat daar (meer?) zout in zit. Dat mogen ze het eerste jaar toch nog niet hebben? Hier bijna alle dagen vers dus heb er verder ook geen last van. Maar jullie kindjes (maienditje en gup) ook blijkbaar niet? Wat is dan het verhaal achter zout? Dat kan het lichaampje nog niet verwerken dacht ik maar blijkbaar kan het wel gewoon....?

Datum om af te spreken lijkt ook te lukken nu he? 28 juli, leuk leuk, kan er ook bij zijn dan :)

figuur is hier ook terug qua kilo's sinds vorige week, joehoe! En ja moet wel wat strakker maar voor ik zwanger werd had ik ook een heeel licht buikje gekregen dus het is nu net zo strak (of los :D). Nee valt mee hoor, spijkerbroeken maat 28/29 en maatje s of soms m. Dus ik klaag niet:). Ik moet wel flink trainen met hardlopen, over 2 maanden de marikenloop... doet hier nog iemand mee toevallig?

9. Lori

Lori Bekend lid

1 dec 2010
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het gaat hartstikke goed bij de gastouder! Dus dat is absoluut fijn, ik heb er dan ook een goed gevoel over.

10. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    josjo, schijnt voor de nieren te zijn maar die ene x kan in mijn ogen niet veel kwaad

zo ff douchen en dan gaan we ergens wat drinken met zn alle. Zit alleen helemaal onder het zand, heb met D op de zandberg hier op bedrijf gespeeld

11. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Hier ook altijd een potje in zijn tas voor noodgevallen als we onverwachts ergens blijven.

Zeg 1keer per maand een potje kan denk ik ook geen kwaad.
    Met vers heeft hij nog geen zout of kruiden erin

12. Leeuwtje8108

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    En meerdere keren per maand een potje ook niet hoor. Jens heeft heel vaak potjes gehad evengoed normale groei :D

Mijn fiets fietst super. :):) Wou straks even een rondje gaan. nou was de straat nog niet uit of ze sliep :$. maar weer sne terug gegaan. en gewacht tot ze wakker werd. toen een rondje gegan. nou toen was het steeds huh heh en lachen . zwaaien hihi. zo leuk weer iemand voorop .

het nieuws is nu erop , bah word helemaal kotsmisselijk van die Robert M. echt opsluiten in een hol of als vrije vogel verklaren. spijt betuigen hij had moeten nadenken vantevoren. ga dan niet op een kdv werken als je gevoelens wil onderdrukkken. bleh walg van die vent babytje van 19 dagen . hoe kun je uberhaupt. moet er niet aan denken dat dit met mijn kids zou gebeuren.

Femm word 15 april gedoopt. heb de ramen toch maar niet gewassen ;) geen zin , heb nog 2 weken. :p

had straks alleen geen foto kunnen maken toen ze op de fiets zat Jens ging zelf fietsen . was de 1ste x hij ernaast en ik op de fiets . ging harstikke goed gelukkig. Nu maar 1tje in de tuin gemaakt maar kmoet hem effe met mobiel laden.

13. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Volgens mij zijn wij met zout ook wel groot geworden, tuurlijk niet altijd maar af en toe moet kunnen, laatst heeft ze een paar hapjes kippensoep gehad nou dat vond ze wel lekker!!

Hier ook nog de disney boekjes van vroeger, wat zijn die duur tegenwoordig. Ik keek er vroeger altijd naar uit!

Hier wil afvallen nog niet zo lukken, ga maandag een nieuwe start maken ben re nu wel klaar mee!!!

14. Leeuwtje8108

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
  15. Leeuwtje8108

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    #4155 Leeuwtje8108, 28 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2012
  16. Leeuwtje8108

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
  17. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @Klus wat een lieve foto!

@Linn ohhw vervelend hè als je zo en public met een krijsend kind loopt.. al denk ik dat alle andere mama's echt wel met je meevoelen! dat doe ik nu wel iig als ik mama's met huilend kind zie
    neemt niet weg dat ik me ook opgelaten voel in zo'n situatie hoor

@Tooske wat goed dat je de voordelen van 1 kindje ook zo kan bekijken, dat is natuurlijk ook helemaal waar!

@beleg doe ik nog niet op het brood, alleen boter

@doorslapende kindjes: jeeej! beebje slaapt hier de laatste nachten ook weer goed (even afkloppen, want steeds als ik dit vertel wordt het weer minder).. soms wordt ze 's avonds nog 1x wakker maar na verschonen en paar slokjes water gaat ze weer slapen

@tandjes sinds half feb. heeft ze 2 ondertandjes, zo cute :) verder nog geen nieuwe tandjes gesignaleerd

@Leeuwtje cute!! die zonnebril ook :) wat voor één is dat? wij hebben ook een zonnebrilletje besteld van babybanz met gepolariseerde glazen
    vindt Femm het niet vervelend om die bril op te hebben of maakt het haar niet uit?

zo, beebje ligt er al eventjes in, man is de hort op, mama aan een glaasje port en beetje bankhangen :)
    morgenochtend weer babyzwemmen, joehoe! (grappig, heb er wel weer echt zin in elke keer, haha)

fijne avond & nacht dames!

18. Leeuwtje8108

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Ros . die is van shade 4 kids. dacht dat het babybanz was. maar zag vandaag pas dat het een ander merk was. als ik hem opzet jengel ze wel omdat ze dat niet zo prettig vind. maar als ie eenmaal op is is het ook goed. Wel is het jammer dat je niet kan zien of ze slaapt. maar ze vind het volgens mij niet zo vervelend. wat vond jouw meisje ervan ?

19. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Hey dames,

Leuke foto's allemaal!!!
    Heeft iedereen al een zonnebrilletje aangeschaft? Ik moet er nog 1 halen...

@tandjes, hier denk ik ook dat de volgende tandjes zich aandienen, 2 voor tanden onder en 2 boven zijn al helemaal door, vooral die boventanden zijn te schattig, met die grote spleet ertussen :)

@slapen, hier steeds wakker ( is nog nooit gebeurd, maar de laatste nachten is het raak..... , gelukkig is ze zo weer in slaap .....

@tooske, tja 1 kindje is ook makkelijk inderdaad, ik ben er nog netst over uit, man wil graag een 2e, maar eerst wil ik dat het huis wordt verbouwd want moet dan een extra slaapkamer bij. Maar weet nog niet of ik nog een kindje wil.... We zien wel, 1 kind heeft ook z'n voordelen en 4 kinderen heeft dat ook weer haha.... We zien wel, maar ben blij voor je dat je wat meer rust hebt daarin tooske!

@beleg hier alleen boter op wat appelstroop.... Is goed voor het ijzergehalte.

Vraagje, hebben jullie kleintjes een speen? Of duimen ze of hebben ze liever een knufje?

20. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi dames hier weer terug van een druk maar ontzettend leuk weekend. Gister weer gewerkt en vandaag druk gehad met opruimen heb alles bij gelezen maar nu niet echt meer de puf om te reageren
    zag wat leuke foto's voor bij komen.

Deel Deze Pagina