@Tandjes: Eerste tandje van Kaan is gisteren doorgekomen! @Beleg: Ik smeer, Appel&peer stroop van Zonnatura , smeerkaas vind hij heel erg lekker, aardbei jam van Zonnatura, Abrikozen jam van zonnatura, roomkaas, en boter. @Slapen: Kaan slaapt van 19:30 tot 08:15
Super leuke foto's Leeuwtje! Hier speentje en duimpje. Wil vanaf 1 jaar gaan afbouwen, dus eerst alleen in bed en daarna helemaal niet meer. Al moet ik zeggen dat ze buiten bed al bijna nooit speentje heeft en in bed is het met vlagen, nu weer wel veel, omdat ze moeilijker inslaapt.
hallo leuke foto's! speen/duim: hier allebei niks ook geen knuffel waar ze echt aan gehecht zijn. Lydia heeft er 1 in bed en bij daniel wisselt he van 1 tot 10 zout: doe er niet moeilijk over, anders moet ik nog meer gaan opletten want boterhammen eet ze er zo 2 van op en dan nog soepstengel waar zout in zit... Oke, friet krijgt ze wel zoutloos 1 pinnetje als wij friet eten ah ze is klaar met poepen dus ga dr aankleden dan kan ze de box in
@speen/duim een speentje vind ze niks aan als ze echt moe is pakt ze haar duim maar zodra ze slaapt valt die uit haar mond. @mamafietsen heb mooie voorbij zien komen. Ik heb nog niet zo heel lang geleden een nieuwe fiets gekocht dus ga geen mama fiets kopen ben al voor een fietsstoeltje wezen kijken maar echt informatie willen ze je niet geven als je geen mamafiets wil. @autostoel voor degene die 2 auto's hebben hebben jullie ook voor beide auto's een autostoel of ga je die voor beide auto's kopen. Hebben gister een autostoel gekocht maar twijfel of we een 2e moeten kopen
Wondertje wat stond er ook al weer op t programma afgelopen weekend? Dacht dat jullie weekendje weg waren toch? Hier wisselen de popjes/knuffeltjes ook af en aan. Als er maar een labeltje aanzit Zo, popje ligt net weer op bed. Nu ff strijk afmaken en stofzuigen, even eten alvast klaar zetten voor vanavond en strakjes nog even heerlijk ad wandel.
Duimen snapt Hidde niet echt hoe dat werkt, haha... Is bij hem meer een beetje ongecontroleerd op de vingers/hand sabbelen, meestal ook alleen maar als zijn tandjes opspelen ofzo. Speentjes heeft ie ook; 2 boven in bed en 2 in de box. Maar die speentjes in de box liggen er alleen "voor het geval dat" (hij pijn heeft, ontroostbaar is etc...), en die neem ik ook mee als we op weg zijn; anders tut hij beneden niet, rommelt liever wat met zijn knuffels, doekjes, blokken, whatever. Gelukkig niet zo kieskeurig wat dat betreft. In bed heeft ie vaak wel een speentje, maar ik geloof niet dat dit een noodzaak is; hij kan ook prima zonder speentje in slaap vallen. Stom zeg, ja, dat je geen info/advies over zitjes krijgt als je geen mamafiets koopt, slaat toch nergens op? Ik ga zo efkes een filmpje op FB uploaden want manneke heeft net lekker liggen spelen met de hond, haha, zo leuk om te zien hoe goed dat gaat!
@tooske ja waren weekendje weg met mijn schoonfamilie omdat de oma van mijn man 85 was geworden. Maar zaterdag hadden we fotoshoot omdat oma graag nieuwe foto's van de familie wilde en zondag avond gingen we uit eten dan ook nog zwemmen tussendoor en rekening houden met Mirre wanneer zij moet eten enz. @kabouter klus ja eigenlijk echt belachelijk en allebei de winkels hier in het dorp dus binnenkort maar even naar Tilburg of Oosterhout wellicht kunnen ze me daar wel helpen
@Leeuwtje ons zonnebrilletje moet nog binnenkomen dus weet nog niet wat ze ervan zal vinden.. hoop ook dat de maat een beetje goed zit, ze heeft best een compact hoofdje @speen is beebje van de ene op de andere dag mee gestopt en toen vond ze haar duimpje.. als ze moe is en/of als ze gaat slapen gaat altijd haar duimpje in haar mond, zo lief én makkelijk! hoop alleen dat ze er uiteindelijk weer vanzelf mee zal stoppen @Lilaa, cute, het 1e tandje! heeft hij er last van (gehad)? @wondertje wat een schattige foto van je kleine meid! geven jullie je kindjes extra te drinken buiten de melk? eerst zei het CB dat dat niet nodig was, ze dronk toen nog 4x per dag en eet genoeg fruit waar vocht in zit.. maar nu er een borstvoeding af is twijfel of ik missch drinken extra moet geven..? behalve de bv en fruit geef ik een paar slokjes water bij het brood en soms 's avonds als ze wakker wordt.. net weer lekker gezwommen, beebje vindt het echt leuk en mama ook.. nu ligt ze, na fruit en borstvoeding, lekker te slapen en kan mama even relaxen fijne dag meiden!
Speentje, timme heeft die nog wel erg graag maar kan ook steeds beter zonder. Fietsstoeltje hier deden ze ook niet moeilijk over de uitleg, met of zonder fiets. Autostoel wij hebben er 2, vind ik zelf veel prettiger, niet de hele tijd dat gehannes.
waar geven ze geen advies over een stoeltje als je geen mamafiets koopt?? Dan zou ik een klacht indienen, hoe belachelijk! wondertje, kleertjes van BBL? mooooooi! Ik wil ook nog wel een shoot doen, moet dat echt gaan regelen...! Nog een uurtje en dan heb ik weekend!! Heb er zin in en behoefte aan Dit weekend open huis. Vandaag stond de makelaar op de vm dat er iemand met spoed ons huis wil bezichtigen, nog voor de open huizen route aaargh het staat pas net te kooooop..... met het idee dat het in deze markt nog wel even zou duren haha. Zal je zien dat we het binnen een paar weken kwijt zijn. En waar we dan gaan wonen oei... discussie op mp over technologie en babies haha wat kunnen mensen toch boos worden op hoe anderen het doen... ik snap het idee er achter wel, maar als je dan weet dat er ook kindjes verwaarloosd, mishandeld etc worden dan denk ik met zo'n discussie maak je toch niet zo druk....
Wondertje mooie foto. Hier een speen nog nooit zijn duim gepakt om in slaap te komen heeft hij hem echt nodig maar hij blijft in bed en wil he, voor de 1 afleren. Wil geen kind van drie waarbij hij heel de dag vast geplakt lijkt. Stom dat ze geen info geven over stoeltjes, ik ben net naar de markt geweest en ff halfords binnen gestapt daar raden ze toch de yepp aan. Ik wil ook weer eens een fotoshoot laten maken zoek al steeds op intermet waar. Hier drinkt jeremy bij fruit,drie uur en groemte diksap maar opgeteld is het maar 50 cc per dag hoor. Josjo een klant van mij had het ook te koop gezet wilde over twee jaar weg dus dachten zetten het alvast op de markt. Binnen twee dagen verkocht en nieuwe mensen wilde er meteen in ja waar ga je dan voor. Super om zonder huis een nieuw huis zoeken dus ze wonen nu een half jaar bij oma in. In juni hebben ze een nieuwe woning. Ik zou wel gek worden van die bezichtigingen je wilt dan toch wat je huis aan kant hrbben lijkt mij. Net bij babydump v aan alles besteld voor in de caravan zoals fles, zwembroek en noem maar op hoef ik het niet iedere week mee naar de camping te nemen alleen zag daar en in de stad nergens handvatten voor de difraxfles, iemand idee waar ze die verkopen ik heb nu roze. Op
@josjo ja klopt kleertjes van BBL. Hier in het dorp waar ik woon gaven ze geen/weinig advies over fietsstoeltjes ze bleven maar doorzeuren dat ik beter een mamafiets kon kopen. @drinken Mirre krijgt naast de bv nog een flesje diksap water of thee wissel het een beetje af.
ah ok ik ga haar denk ik ook iets meer tussendoor te drinken geven... ik vind nu met maar 3 borstvoedingen de tussentijd ook best wel lang om te overbruggen, tussen de 2e voeding (rond 11/12 uur) en het naar bed gaan... (tussendoor brood en warme hap maar dat is dus 'uitgesmeerd' over 6 á 7 uur ofzo) @fotoshoot lijkt mij eigenlijk ook best leuk om eens te doen met ons gezinnetje! @huis tja Maienditje dat is inderdaad niet handig als men dan zo snel hun huis kwijt is.. was ik ook even bang voor toen we ons huidige (nieuwbouw)huis kochten en ons appartement te koop zetten.. maar helaas, we zitten nu al bijna 3 jaar met twee huizen! (dus, als iemand een leuk appartement in Leidschendam zoekt...? )
Potverdikkie, da's een aardige kostenpost dan, lijkt me... Wordt het wel verhuurd in de tussentijd ofzo?
Ros das echt een nachtmerrie daarom kozen hun maar voor ergenss onderduiken en alvast het huis kwijt zijn. Straks sla je die koper af en komt er daarna nooit meer iemand. Zo boodschappen gedaan, kleine ligt er alweer in dus mama met de benen omhoog. Op de markt aardbeien meegenomen en bij de winkel ijs en slagroom, hwerlijk