Augustus 2011 mama's ~Deel 1~

Discussie in 'De mama's' gestart door bumpie, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    pandora ja dat kan maar hoeft niet. gelukkgi hier niet want dan zou ik gek worden. nu kan ik er alleen niet tegen als ze huilt in de auto. vreselijk vind ik dat . Thuis maakt het niks uit of zo. maar de auto. word ik zenuwachtig.

ben ook naar osteopaat geweest maar hij had niks aan de wervels die zei wel gelijk het is zijn voeding. maar dacht toen hij heeft al de h.a. wat kan daar nu fout aan zijn. toen omneo na 8 weken en ik kreeg een ander kind. bij Femm gelijk na 1,5 week overgestapt. dat is dan wel weer handig bij een 2de weet je meer. en sukkel je niet te lang aan.

hoop dat je je snel beter voelt. gelukkig kan m. je wel opvrolijken.

die diensten ziijn natuurlijk ook niet ideaal.

2. Leeuwtje8108

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    josjo ik zou zeggen laat maar komen die kijkers. toi toi

3. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Josjo....gesprekken heb ik niet....de HA stelde het wel voor
    maar kan er niet zo achter staan nu
    er heeft in het verleden veel gespeeld waardoor ik last heb van PA
    ik heb EMDR gehad en ben 1,5 jaar geleden nog bij een psych geweest
    ik zie het niet zitten om weeeeeeeer alles te gaan vertellen...die dingen spelen nu helemaal niet meer

4. Leeuwtje8108

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
  5. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    @pandora mooi verwoordt. Blijft altijd een lastige keus een tweede wel of niet, maar het is prettig als je zelf dan wel weer beter in je vel zit daar geef ik je vriend echt gelijk in.

Hier ook nog last van de hormo's hoor, hoop echt dat nu minder wordt. Mijn hoofd is echt een gatenkaas, kan soms echt iets niet meer herinneren.

Geef hier extra drinken en in de middag gaat er wel een heel flesje (150) naar binnen.

Mooi foto wondertje.

Cute jasje leeuwtje. Heb er zelf 1 van name it gekocht.

6. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Goedemorgen.

Hier dagje huishouden druk weekend voor de boeg dus fijn als het nu alvast schoon is

7. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    Goeiemorgen dames!
    Hier iig wel ;) beetje heeft lekker geslapen,ik wat mindere, maar ach..

@dubbele lasten ons oude huis wordt verhuurd dus hebben gelukkig onze kosten er voor nu wel uit.. Maar wil er natuurlijk gewoon graag vanaf!

@advies CB mijn laatste afspraakje was voornamelijk voor advies over voeding, bij ons nemen ze daar wel de tijd/moeite voor
    Misschien als je specifieke vragen hebt dat je ze vooraf kan opschrijven en meenemen? Maar goed, CB blijft alleen advies en is niet bepalend, je bent zelf de mama natuurlijk

@pandora Het lijkt me heel belangrijk voor jou een je gezin en evt nieuw beebje dat jij lekker in je vel zitten, fysiek en emotioneel, een 2e zwangerschap zou ik niet te snel doen.. Zit zelf ook een beetje daarmee, veel last van BI gehad en de afgelopen maanden veel angst/paniek gehad nav alle drukte.. En met 2e kindje is het nog veel drukker.. Lastig, want de kriebels zijn er zeker wel!

Vind het ook dubbel dat ik nu zo blij ben mijn oude gewicht/figuur terug te hebben, niet zo'n zin om weer dik en opgeblazen te worden, haha.. Maar goed, heb ik er uiteindelijk graag voor over ofcourse

@slaapjes wisselt, 2 à 3 per dag maar weer kort, vaak maar halfuurtje, 40min..

@leeuwtje leuk jasje, fijn dat het nog gelukt is!

Ik typ dit op de nieuwe iPad van mijn man, is even wennen, hifi

Ik hoor mijn kleine meid 'roepen' dus gotta go.. Fijne dag allemaal!

8. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Mogge,

@Cb hier ook nooit een heel verhaal of wat dan ook, heb eigenlijk bijna nooit vragen en het meten/wegen vind ik wel leuk. Ik denk dat ze hier zeker wel kijken wie ze voor ze hebben, op dat cb komen ook veel mensen uit de lager sociale/achterstands buurten.

9. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    @Pandora mocht je toch hulp willen kun je dan niet naar dezelfde psych? Scheelt een hoop extra vertellen.

10. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    oh ja ik had voor de geboorte dit knuffeltje, een badstof leeuwtje (BF, Difrax) gekocht en beebje vindt hem erg lief, had bedacht om toch maar een 2e te kopen voor de zekerheid ;) maar nu kan ik hem niet meer vinden

heb ik toen gewoon bij de Etos verkocht maar die heeft hem niet meer en op de webshop van Difrax (of online drogisterijen) is hij ook niet meer... heb ze wel gemaild om te vragen of ik hem nog ergens kan krijgen

als jullie dit knuffeltje ergens zien zouden jullie hem voor me willen kopen, dan maak ik de centjes en verzendkosten over :)

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @maienditje, keus zat dus jij in autostoeltjes:D

@lin, komt vanzelf weer dat ze gaat groeien
    -cb, kreeg de laatste keer wel advies voor daniel maar daar was ik niet blij mee:D ging over zn (niet) praten en ik moest hem meer volle melk etc geven omdat hij was afgevallen, heb maar niet verteld wat hij allemaal eet als hij niet ziek is... Maar kan dr ook niks aan doen datie 4 oorontstekingen in halfjaar heb he;) en aangezien hij vol energie zit komtie niks te kort lijkt mij

@pandora, nr 1 makkelijk hoeft niet te betekenen dat nr2 moeilijk is, hier 2 makkelijke kindjes:) Maar je bekken...daar kan ik weinig over zeggen

@tooske, lydia is er erg mee aan het rommelen, gister maar 1x geslapen, maar nu wel weer een goeie nacht gemaakt dus ben bang dat ze over gaat naar 1 slaapje:( dan heb ik er straks 2 die heel de dag op zijn! Daniel vertikt het al half jaar om smiddags te slapen (trok gordijn van de muur af!) dus hoop maar dat lydia het iets langer vol hou

@autostoel hoes: ga denk toch maar extra halen, al weet ik niet of het ook op die van daniel gaat passen (premaman, in belgie gekocht)

@pandora, kan je dan niet van arbo geregeld krijgen dat je geen nachten meer hoef?

@jasjes: 1 van de lidl voor buitenspelen, en 1 van de wibra voor netjes, vond ik zo'n schattig jasje!

@2de kindje, drukte valt mij heel erg mee! Daniel is laatste tijd wel beetje jaloers, maar lydia is weer zoveel zelfstandiger dat ze minder aandacht vraagt en ze ook samen kunnen spelen. Als ik het over kon doen zou ik het weer zo snel willen. Zie om me heen dat als de oudste jaar of 3 is er veel meer jaloersheid vanaf het begin is. Zou nog wel graag een 3de/4de willen maar wim wil (nog) niet dus voorlopig blijft het bij 2

@lichaam: op mn buik na tevreden over:) borsten zijn weer in oude formaat, gewicht zit eronder, alleen nog flubberbuikje:(

@nu eerst hier binnen alles maar eens weekend-klaar maken, grote kans dat vrienden hier komen, liggen in de buurt met hun schip:)

12. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Zo wwonkamer is al grondig schoon straks boven nog na de slaapjes.
    Jeremy heeft sinds gisteren weer meet slaap nodig.
    Van 9_11uur dan pas fruit.
    Half 1 brood en dan van 1_3 uur weer.
    Het zijn trouwens wel net zoveel uur maar ander ritme.
    Vanavond gaan we op verjaardag dus laat ik hem ook van 5_7uur slapen en dan gaan we weg

13. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Ros ik zal kijken maar ben hem nog nooit tegen het lijf gelopen

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    aargh! had dr flesje roosvicee gegeven en neit goed dichtgedraaid, kleren dr onder, boxkleed eronder:(

15. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    @Ros ik zal eens kijken hier in de buurt.

16. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Guppekop....nee helaas....op onze woning draai je allemaal alle diensten....wil je dit niet, kun je hier niet blijven en zul je of in de dagactivering moeten gaan werken, of op terreinwoningen met een vaste nachtdienst

en daar kies ik ook niet voor....dagactivering dan heb je echt een schijtsalaris en met het terrein heb ik helemaal niks

behalve de vermoeidheid na zo'n dienst zitten er wel heel veel voordelen aan de diensten die wij draaien....door de week hoef ik nooit voor 14.00 te beginnen en in het weekend op zn vroegst om 9.30

Wat wel een optie zou kunnen zijn...de zorg uit ;) en ergens gaan werken waar ik meer regelmaat heb.....maar kan niet bedenken wat ik dan wil doen...en omscholing gaat 'm nu even niet worden ( dan moet ik naast mn baan stage gaan lopen )

17. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Ros.....ik zal hier wel ff kijken voor het knufje van difrax

18. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ros, zal mijn ogen open houden hier!

Pandora, frustrerend voor je.... Kunnen wij niet combineren? Krijg jij energie van mij, krijg ik van jouw hubbie voor mijn hubbie ook de wens voor een tweede ;) Hier dus volledig er totaal helemaal klaar voor lichamelijk en geestelijk, maar gaat dus echt niet meer gebeuren helaas....

Ben jij ad pil? Misschien een idee om daarmee te stoppen zodat je wellicht beter in je vel gaat zitten? Ik heb die rommel niet meer genomen sinds anderhalve week geleden, heerlijk. Voel me beter, meer mezelf.

Cb hier niks over te klagen, ontzettend aardig en vragen ECHT hoe het gaat.

19. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Soms denk ik ook wel dat de pil er.een aandeel in heeft....toen ik gestopt was zwanger zat ik super lekker in mn vel

maar wat dan????? condooms is echt geen optie ( gaat ie van hangen ) en geen seks is ook geen optie :p

spiraal wil ik pas als kinderwens echt klaar is......als tussenstap voor sterrilisatie

20. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Lastig pandora hier slik ik ook de pil mnaar her is en blijft troep.
    Ik word er erg moe van maar weet ook niks anders.

Zo twee baby's doen hun middagsutje en deze mama gaat in bedje tv kijken.

Heel het huis schoon dus heb het wel verdient vinsd ik.

Net op marktplaats toch bog een avent stoomblender gekocht ik twijfelde toch aan negenmaandenbeurs en toen dacht ik echt nee.
    Maar dacht nu ga hem geen drie weken vakantie op de camping potjes geven en wij doen dan vaak makjelijk dus ja zet hem maar in de caravan

Deel Deze Pagina