bedankt dat jullie willen kijken voor het knuffeltje, waardeer ik heel erg en Pandora ik zit een beetje met hetzelfde.. was al een tijd gestopt met de pil omdat ik geen hormonen meer wilde slikken.. spiraaltje heb ik geen zin in om te laten plaatsen.. dus hier wel condooms en doen ook vaak andere dingen dan penetratie (dat geeft míj nl niet zoveel plezier opzich) tja en er is periodieke onthouding maar dat is geen fullproof systeem
Hier ook ad condooms, heb er een hekel aan, maar nu gewoon effe geen hormonen in mijn lijf. Wat een troep! We zien wel effe hoe we het op lange termijn gaan regelen.... Das wel lastig als ie daarvan gaat hangen
Tja...met condooms....dan wordt het dus echt geen seks...periodieke onthouding...hmmm heb een cyclus waar je de klok op gelijk kunt zetten....maar dat durf ik.niet te riskeren net ff zitten googelen....cerazette lijkt me dan wel wat ( die je met bv mag slikken ) Ik vind het in ieder geval de moeite waard om te proberen.....dus ik bel zo de HA even
Pandora, de cerazette had ik ook, fijne pil, zit niet alles in wat in andere pillen wel zit. En nuvaring? Dacht dat die ook vrij lokaal hormonen afgeeft? En voor de sex kan je hem ff op je nachtkastje leggen whahahaha Haha maienditje, toch maar wel? Is wel handig op de camping denk ik ja... Hier vanmorgen door m'n rug gegaan, again, bleeegh. Nu maar ff een tukkie doen nu Annelynn slaapt.... Hopelijk n lang slaapje deze middag
Haha ja dacht gaan nu ieder wwekend en ga niet steeds potjes fruit en groente geven dus is dit denk ik toch nog de uitkomst. Sterkte met je rug
Nou heb de HA gebeld en ze vind het ook de moeite waard te kijken of klachten samenhangen met de pil maar ze gaat even met de apotheek overleggen en belt me vanmiddag of anders na het weekend terug ( maakt niet veel uit, begin nu aan de stopweek )...heb wel gezegd dat mijn voorkeur uitgaat naar cerazette....ik lees veel positieve dingen in ieder geval ze wil overleggen welke pil de minste stemmingswisselingen geeft als klachten met een andere pil blijven wil ik het ook nog wel even helemaal zonder pil gaan proberen...kijken of dat dan verschil maakt dan weten we het helemaal zeker natuurlijk mijn collega is heel tevreden met de nuvaring.....maar lees daar wat minder positieve dingen over ( en die is vrij duur )
ff ego hoor van het weekend gaan we naar de camping en me moeder zei laat jeremy dan hier. maar blijven ook nachtje slapen en gaan zondag op de terug weg naar ikea, en omdat jeremy makkelijk is zit hij niet in de weg. dan doet zij daarna gelijk kortaf en krijg ik het gevoel alsof ze het niet leuk vind. mijn moeder heeft zo af en toe nog steeds moeite met mijn man hij is wat bezitterig en kan van vrolijk opeens heel gehumeurd zijn. ik heb er mee leren opgaan en weet wanneer ik hem ruimte moet geven. in de kraamweek gaf dit ook weer veel strubbelingen waar ik tussen stond omdat hij vond dat voor hun ook gelden van te voren bellen en vragen of het uitkomt. ik was het hier niet mee eens omdat het hun eerste kleinkind was maar deels snap ik mijn man ook wel zijn ouders wonen ver weg en kunnen niet zo even langs komen, al kon het wel doen ze het ook niet hoor. en ik heb al eerder hier gemeld dat mijn oma ook steeds komt om met hem te wandelen maar hij dan slaapt of gewoon lekker bezig is en dan reageren ze gelijk zo kortaf. maar het is echt niet zo dat hun niet op mijn kind mogen passen maar de aanleiding is er gewoon nooit voor. ik werk thuis en jeremy draait prima mee, dat ene kindje meer of minder maakt niet uit. en omdat ik weinig tijd alleen met hem heb genieten we in het weekend van hem. hij is ook niet lastig dus op een dagje weg gaat hij mee. verder zijn we huismussen dus nooit stappen of avondje samen weg. is dit vreemd?? wil niet verkeerd overkomen op mijn moeder of andere familie dat ik hun niet vetrouw of maar ja het gaat prima zo. al vind ik wel dat ze niet altijd doen wat ik wil, ik ben heel streng met zijn dagstructuur omdat ik zeker met zijn slaapjes anders gewoon weet dat hij s avonds van slag is. en 2 weken geleden was hij er wel een keer en me moeder moest tot 2 uur werken, werkt ook voor der zelf. ik zei ga je dan naar huis zodat hij half 3 kan slapen. dus ik bel om 3 uur van slaapt hij al want we waren bijna thuis en gingen hem anders ophalen. was het nee hij speelt nog zo lief, ja dat weet ik maar ik wil toch dat hij naar bed gaat want later barst de bom en is hij te moe om de slaap te vatten. ik vind deze dingen soms wel vervelend, en ook moeilijk om heel direct en eerlijk te zeggen met een omweg gaat het meestal wel maar ja. sorry moest het gewoon even kwijt
Ben benieuwd maienditje....want ik.ben er zo klaar mee....zo als ik me voel ben ik.helemaal niet wil gewoon een bruisende energieke moeder zijn ipv me down voelen
Kan me voorstellen dat je wilt genieten je ventje is al zo snel groot en dan wil je dingen met hem kunnen ondernemen. Ik zie het ook aan mijn buurvrouw kijk je geniet wel maar toch meer als jee lekker in je vel zit, ze is bijna een jaar verder en kan ook echt niet werken voelt zich heel de dag klote
Vervelend maienditje, maar als jullie het zo prima vinden dan zou ik het zo laten, niet iets gaan doen waar je niet achter staat. Iedereen is anders en doet dingen anders. @Pil ben zo blij dat ik die bende niet slik, hier condooms.
Goede avond! Pandora, hoop dat een verandering van anticonceptie je stemming doet veranderen. Weet wat het is om je bewust te zijn van het feit dat je niet zo vrolijk en energiek bent als dat je graag zou willen zijn en er intussen niets aan kan doen Misschien moet je toch ook eens na gaan denken over ander werk? Of is dat geen optie? Heb makkelijk praten hoor, wil heel graag wat anders maar ga hier niet weg omdat ik weet dat ik het nergens zo goed zal krijgen... Maienditje, Kan me de tweestrijd wel voorstellen, maar je moet je moeder natuurlijk niet gaan laten oppassen omdat zij dat graag wil. Misschien kan ze een dagje bij je komen, zodat ze wat langer met de kleine kan optrekken? Zij zal toch ook wel begrijpen dat je Jeremy niet wegbrengt als je prima zelf de zorg voor hem kan dragen... Josjo, hoe is t met je rug?
Ik heb die knuffel gisteren toevallig gekocht, (etos) hij was 8 euro.. Kaan heeft zoveel knuffels Stuur maar anders pb.
Goedemorgen. Alle mama's weer een goede nacht gehad? Hier wel. Gisteren op verjaardag en eerste,keer gedaan dat we jeremy daar gewoon lieten slapen en om half tien pas naar gingen. Thuis sliep hij gelijk verder en hij slaapt nu nog. Normaal deden we gewoon als hij moe werd naar huis. Sinds gisteren geef ik hem ook melkpap appel opzich kan dat op de rustige dagen en in het weekend. Hij vond het heerlijken went hij alvast aan vast voedsel ook in de morgen. Straks naar de camping dus zal vanavond pas weer bijlexen. Fijne dag hoop dat het weer wat is, ik vond het gisteren evht koud
@pandora, en nuvaring? ah, je heb contact gehad met de ha @ac: pil: kan ikniet tegen, condooms heb ik een schijthekel aan, periodieke onthouding werkt hier niet, onregelmatige cyclus gehad altijd @maienditje: ter vergelijking: daniel is nu 2, en oma heeft al 1x opgepast, toen was hij net 1 oke, was wel gelijk ma-vr en dat was de week dat we op dit schip gingen klussen. Voor de rest niet. O, niet liggen, ook nog een keer toen wim en ik samen naar de kerk gingen, toen is ma ook thuis gebleven. Bij schoonma 1x, met doopaangifte. Maar beide oma's hebben er ook niet veel behoefte aan hoor en het scheelt misschien ook wel dat we varen. Als we aan de wal hadden gewoond had ma misschien wel 1dag in de week opgepast maar daar heb ik nooit zo over nagedacht. Maar als zij al niet je regels volgt kan ik helemaal snappen dat je hem niet daar wil laten! Nou ben ik zelf niet zo strikt in tijden, en mn ma ook niet, dat scheelt. En ik weet zeker dat ze daar niet zo erg verwonnen worden met snoep etc. Hier krijgt hij bijna nooit snoep, bij oma 1 bij het drinken smiddags, cind ik geen probleem zolang ze hem niet volstoppen zodat hij savonds niks meer wil. Nadeel is alleen dat hij dan ander ritme krijgt als hij daar logeerd omdat daar rond 6u de meiden uit bed gaan voor school enzo waar hij wakker van werd (2u eerder dan normaal). Vanaf volgend jaar wil ik hem af en toe nachtje laten logeren of vast te gaan laten wennen aan het weg zijn @nacht: ging goed, daniel slaapt nog, lydia was om half8 wakker. Zijn gister nog wezen zwemmen dus ze waren afgedraaid ga vast wasmachien enzo aangooien, scheelt weer voor straks
Hier ook een prima nacht, tot 7 uur, was bang dat het eerder zou worden omdat ze maar 80 cc van de laatste fles dronk. Dus dit viel alles mee.
den bosch = goeie plek, dichtbij mn ouders dus te combineren. datum= weet niet hoe het met verjaardagen zit, heb er nl nogal veel in juli. Maar weet toch nog niet of we met schip dan in de buurt zijn
Zou gezellig zijn als gup als je er bij bent. We hebben al gezegd oudere broers/zussen zijn welkom en als die er zijn nam leeuwtje jens ook mee. En het is echt niet dat ik jeremy niet bij familie wil laten en keertje ander ritme maakt me ook niet heel veel uit. Maar hoop altijd dat ze de grote lijnen qua eren en slapen wel aanhouden. Maar heb zoiets ga mijn kind niet wegbrengen als niet nodig is, geniet er liever zelf van heb hem nooit vaak echt alleen
Zo ik ben er ook weer eens. Met het mooie weer veel buiten geweest met Tristan en 's avonds had ik de puf niet meer om nog veel op de pc te doen. De ochtenden waren niet altijd even gemakkelijk, ben heel moe geweest de laatste paar weken. Maar sinds het zomeruur heeft Tristan ook weer een beter ritme te pakken en kom ik aan net iets meer slaap. Vandaag regent het dus een dagje binnen. Tristan staat nu de hele tijd. Eerst stond hij wel in zijn bed als wij hem op zijn voetjes zetten maar hij heeft gevonden hoe het moet om zichzelf op te trekken. Hij schuifelt ook van de ene kant naar de andere. En eerst als zijn voetjes wat te ver stonden was het huilen tot ik hem dichter bij de zijkant zette maar nu doet hij dat ook zelf. Toch snel zo ineens. We hebben ook zo'n deurbouncer en dat is het liefste wat hij doet. Hij zou de hele dag springen als het aan hem zou liggen, maar ik laat hem er maar maximum minuten in. En een beetje gemeen van me maar ik laat hem er altijd in op een moment dat het voor mij handig uitkomt dat hij wat rustiger is. Ik blijf wel bij hem hoor als hij erin zit, maar daarna leg ik hem in zijn bedje en meestal valt hij dan wel voor een poosje in slaap. Lekker handig dus als ik even tijd voor mezelf wil of iets wil doen zonder onderbroken te worden. Zelfs de was ophangen duurt een eeuwigheid als Tristan actief is. Eten gaat ook goed, nog steeds geen potjes en schoonzus is voor nu ook gestopt met potjes mee te geven. Enkel brood is hier minder. Hij vindt het gewoon niet zo lekker. Hij zal wel happen en kauwen maar slikt het meestal niet in. Gisteren had ik het door zijn havermoutpap gehaald en dan slikte hij het wel door. Zon lijkt er toch door te komen, dus ik ga maar eens de was buitenhangen